Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11030)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatu on kyllä aika nösö mieheksi.
Vielä ENEMMÄN nösö on Kalle . Kalle on suorastaan nössö.
Sehän siinä hahmossa on vielä jotenkin hyvää, että ei ole ihan samanlainen kuin kaikki sarjan muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Rantabaari saa jatkoa?
TOIVOTTAVASTI EI IKINÄ ENÄÄ.
Itse ainakin haluaisin että viime kaudella kesken jääneet juonet vietäisiin päätökseen.
Onko kukaan laskenut kuinka monta kertaa Alissan orgiat on mainittu? Rantabaarista tuntuu tarttuneen Salkkareihin vain, että Alissa kävi orgioissa (oli muuten Raban ensimmäinen jakso) ja Anssi.
Mua ei rantabaari kiinnosta. Sen voi työntää peppureikään.
Vierailija kirjoitti:
MTV:n uutiset Salkkareiden osalta on ihan sekaisin MM-kisojen takia. Julkaisevat uutisia ja muutaman päivän päästä samat julkaistaan uudelleen tekstillä "julkaistu alunperin X.X.XXXX" Kimppakiva juttukin tuli lauantaina ja julkaistu uudelleen ja uutisessa viitataan jakson tulevan tänään poikkeuksellisesti kello 17:30. Joo, kyllähän se tuli, mutta kyseessä on eilisen uusinta. Tänään mitään uutta jaksoa tule. Sitten on tuo uutinen Iisan ja Jutan baaritappelusta, joka on ensi viikon asia vasta. Miksi siitä piti jo uutisoida? Ei sillä, että olisi merkitystä. Mua ei kiinnosta kaksikko baarissa vaikka ahdistelun käsitteleminen on hyvä aihe.
Johtuukohan päätösjakson trailerinkin viivästyminen tästä sekoilusta?
Mikä tappelu? Jutta on lapsellinen ja aggressiivinen. Vetääkö se nyt vuorostaan iisaa turpiin??
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan laskenut kuinka monta kertaa Alissan orgiat on mainittu? Rantabaarista tuntuu tarttuneen Salkkareihin vain, että Alissa kävi orgioissa (oli muuten Raban ensimmäinen jakso) ja Anssi.
Näiden lisäksi Alissan rintasyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tappelu? Jutta on lapsellinen ja aggressiivinen. Vetääkö se nyt vuorostaan iisaa turpiin??
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkareiden-naiskaksikko-ajautuu-b…
Joku äijä puristelee Iisaa perseestä baarissa ja Jutta pistää nyrkit heilumaan. Iisa kai potkaisi munille. Tämä tosin on täysin ensi viikon juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa sanoa ettei Joanna ei ikinä halunnut MIraa vain pelkästään raiskauksesta ja vihaa häntä
Koska olet jankannut Mirasta ja Joannasta varmaan vuoden verran lähes päivittäin. Mira sai alkunsa raiskauksesta, mutta Mira tai Joanna ei kumpikaan ole siitä vastuussa millään muotoa, vaan Vesa. Vesa on tämän tarinan pahis, ollut alusta alkaen. Joanna ei koskaan ole sanonut vihaneensa Miraa. Sanoi itsekin että antoi Miran pois mutta se ei mitenkään joutunut Mirasta itsestään.
Mitäs paskaa tällainen on kun tänään ei tullut salkkareita.