Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11033)

Vierailija
9001/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noelin sisko onkin Saga joka tulee lastensa kanssa takaisin kuvioon. Noel on psykoosissa ja joutuu suljetulle.

Vierailija
9002/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Laurikainen ja Seireeni ovat Noelin hoitajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee ku taas Iisan puheissa vankilasta tehtään kauhean suuri numero. Iisa taisi sanoa, että ansaitsisit selkäsaunan tai korvillesi, kun menit huumehommiin sotkeutumaan, mutta perhe pitää yhtä. Luulisi Iisankin ajattelevan vankilan olevan parempi kuin paluu Kolumbiaan (?) hämärähommien keskelle. Vankilaan voisi mennä tapaamaan ja pitää säännöllisesti yhteyttä. Tiedä ehtisikö Petri enää koskaan uudelleen takaisin. Kaipa ne on jotain yhteyttä pitäneet puhelimella mutta silti. En yhtään yllättyisi jos mafia todella olisi pian oven takana ja räiskimässä aseilla ja Petri kuolisi. On vähän semmoinen tunne pahan alusta. Suomen poliisilla ei sen sijaan taida olla mitään käsitystä että Iisa Havu on Petri Simolan sisko? Linda on niitä papereita moneen kertaa käynyt läpi ja luulisi sitä jääneen mieleen kun siskon nimi ole harvinainen. Paitsi jos Havu on ns. taitelijanimi.

Vierailija
9004/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle. 

Yhtäkkiä Henrikilläkin oli sisko (ja äiti), vaikka sarjaan tullessaan Henrik puhui vain isästään Larsista ja kummitädistään Karinista. Isabella puhui Camillalle menettäneensä vanhempansa ja siskonsa, mutta yhtäkkiä oli myös Lauri-veli. 

Vierailija
9005/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin suurta nautintoa, kun Joannan suunnitelma ei toiminutkaan. Tahallaan järjesti itsensä harrastamaan seksiä Noelin kanssa, koska kuuli Piian ja Danielan puhelun. Joanna kuvitteli että Daniela jättää Noelin ja Joanna saa tarjota lohtua jätetylle miehelle. Daniela oli kuin mitään ei olisi tapahtunut Amandassa aamulla. Sepäs neiti Lumijokea otti päähän. Naama oikein norsun v*tulla. Joannan mielestä joskus kaikki keinot on sallittuja.

Mitähän se Daniela nyt meinaa tehdä seuraavaksi?

Vierailija
9006/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, onhan näitä keksittyjä sukulaisia. Tässä yritetään selitellä sillä, että sisarusten välit erkanivat Paulin kuoleman jälkeen ja eivät ole olleet pahemmin tekemisissä. Jännä kuitenkin et ihan yhtäkkiä ovat. Onkohan Leakin juristi tai muu hyvä ammatti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9007/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin, että Lea > Pauli mutta veljen kuolema mainittiin.

Vierailija
9008/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin suurta nautintoa, kun Joannan suunnitelma ei toiminutkaan. Tahallaan järjesti itsensä harrastamaan seksiä Noelin kanssa, koska kuuli Piian ja Danielan puhelun. Joanna kuvitteli että Daniela jättää Noelin ja Joanna saa tarjota lohtua jätetylle miehelle. Daniela oli kuin mitään ei olisi tapahtunut Amandassa aamulla. Sepäs neiti Lumijokea otti päähän. Naama oikein norsun v*tulla. Joannan mielestä joskus kaikki keinot on sallittuja.

Tämä oli arvattavissa, että Daniela ei ryntää tilanteeseen ja järjestä aviokriisi, niin kuin Joanna suunnitteli. Eli Daniela olisi jättänyt Noelin ja hups, hän voisi olla kohta rouva Axelsson. 

Daniela päätti salata, että hän tietää Joannan ja Noelin kuvion. Nyt hän toki tietää mimä ihminen Joanna on. Daniela oli se joka painosti Noelin palkkaamaan Joannan. Samoin hän tietää nyt mikä Noel on, melkein. Tärkein pointti Danielan toiminnassa on, nyt hän voi moraalisesti oikeuttaa suhteen Alexiin. 

Saa nähdä, onko Danielalla muita suunnitelmia Joannan ja Noelin suhteen. Danielan alkoholin käyttö kylmä tulee jotain roolia näyttelemään. Yleensä ei hyvää. 

Kysymys. Mitä Noel hyötyy Joannasta pidemmän päälle, Joanna ei voi saada lasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9009/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle. 

Yhtäkkiä Henrikilläkin oli sisko (ja äiti), vaikka sarjaan tullessaan Henrik puhui vain isästään Larsista ja kummitädistään Karinista. Isabella puhui Camillalle menettäneensä vanhempansa ja siskonsa, mutta yhtäkkiä oli myös Lauri-veli. 

Mutta onhan se nyt ihan eri asia jos kaikkia perheenjäseniä ei heti mainita. Noel itse sanonut ettei ollut perhettä.

Vierailija
9010/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9011/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa kun Noel vetää Raisaa peppuun.

Vierailija
9012/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱

Aina valittamassa, vaikka koko hahmoa ei ole vielä edes nähty. Voi jäädä myös pelkän puheen tasolle ilman, että hahmoa edes nähdään sarjassa. Ei tippaakaan kunnioitusta......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9013/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel saa pian remontoidun asunnon ja pari teiniä kotiin. Tulee Axelssonillekin vähän säpinää elämään. Voihan olla että suhde Joannaan viilenee ja Joanna aloittaa kostohommat?

Vierailija
9014/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon myös Joanna vihaa Vesaa ja myös Miraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9015/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Joanna olla jotenkin kateellinen Lindalle, koska Lindalla on hyvät  välit Violaan ja Joannalle sai vain Miralta välien viilentymisen

Vierailija
9016/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, uskon että Petri ja Tatu saa jollain tasolla tietää toisistaan ja kumpikin on mustasukkainen. Piti vastata viestiin joka ehdottiin ketjusta jo poistamaan. En tiedä miksi, siksi että kirjoitustyylin perusteella saattaa olla Joanna viestien lähettäjä? Kai sitä asialliset viesti voi sentään jättää.

Vierailija
9017/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱

Aina valittamassa, vaikka koko hahmoa ei ole vielä edes nähty. Voi jäädä myös pelkän puheen tasolle ilman, että hahmoa edes nähdään sarjassa. Ei tippaakaan kunnioitusta......

Tuollahan voi olla isotkin vaikutukset Noeliin hahmona. Vaikea mennä sanomaan etukäteen. Onko sisko täisin k-pää vai normaali ihminen.

Vierailija
9018/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱

Aina valittamassa, vaikka koko hahmoa ei ole vielä edes nähty. Voi jäädä myös pelkän puheen tasolle ilman, että hahmoa edes nähdään sarjassa. Ei tippaakaan kunnioitusta......

Pitäisikö tässä vielä katsella sarjaan väkisin että voi todeta saman mitä katsomattakin?

Vierailija
9019/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱

Aina valittamassa, vaikka koko hahmoa ei ole vielä edes nähty. Voi jäädä myös pelkän puheen tasolle ilman, että hahmoa edes nähdään sarjassa. Ei tippaakaan kunnioitusta......

Pitäisikö tässä vielä katsella sarjaan väkisin että voi todeta saman mitä katsomattakin?

Myönnän että mua katsojana ärsyttää tai oikeastaan paha mieli melkein, jos arvostellaan asiaa josta ei tiedä mitään. Tekstinä et voi koskaan kuitenkaan täysin saada kokonaiskuvaa mistään tai nähdä jonkun näyttelijän taitoja tai hahmon hauskuutta tai huonoutta.

Vierailija
9020/11033 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.