Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.
Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.
Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja.
Tulihan heterohahmojakin. Tiedoksesi että suurin osa hahmoista on heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen
Ja postikortti vankilasta. Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.
Miki varmaankin kärsii elinkautista poliisiaseman putkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.
Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.
Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja.
No, pridehengessähän tuossa mennään.
Mitenhän Magnus ja se toinen poika kun meni nyt sinne Lappiin armeijaan, niin onkohan sielläkin kaikki homoja, vai tuleeko pojille ahtaat paikat kun selviää mitä tyyppejä ovat?
Salkkareissa voitaisi kuvata näiden armeija-aikaa siinä missä on kuvattu mm. Miran vankila-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen
Ja postikortti vankilasta. Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.
Miki varmaankin kärsii elinkautista poliisiaseman putkassa.
Miki nokkii elinkautista samassa sellissä Joken kanssa. Ovat katsoneet monta kertaa leffan Pako Alcatrazista ja sen pohjalta suunnittelevat omaa pakkaan vankilasta. Ovat jo paperimassasta tehneet tekopäät hämäystä varten ja kaivaneet betonia lusikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen
Ja postikortti vankilasta. Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.
Miki varmaankin kärsii elinkautista poliisiaseman putkassa.
Miki nokkii elinkautista samassa sellissä Joken kanssa. Ovat katsoneet monta kertaa leffan Pako Alcatrazista ja sen pohjalta suunnittelevat omaa pakkaan vankilasta. Ovat jo paperimassasta tehneet tekopäät hämäystä varten ja kaivaneet betonia lusikoilla.
Pakoaan, EI pakkaan.🙄
Vanhoissa kännyköissä sai sentään sen kirotun ennakoivan tekstin syötön pois päältä, mutta näissä nykyisissä Kiinan kapuloissa et saa automaattista tekstin väkisin vääntäjää millään pois päältä. Korjaat kaikkea kirjoittamaasi tuhat kertaa ja silti menee aina joku väärin päin. Näillä on sitten yhtä tuskaa kirjoittaa. Super raskasta.
Kuinka Laila rahoittaa elämisensä? Minkä ikäinen roolihahmo on?
Tamara takas ja Sergey Hilman esittämään uutta homohahmoa. Sarja kertoo jatkossa vain strippiklubista ja sen työntekijöiden elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.
Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.
Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja.
No, pridehengessähän tuossa mennään.
Mitenhän Magnus ja se toinen poika kun meni nyt sinne Lappiin armeijaan, niin onkohan sielläkin kaikki homoja, vai tuleeko pojille ahtaat paikat kun selviää mitä tyyppejä ovat?
Salkkareissa voitaisi kuvata näiden armeija-aikaa siinä missä on kuvattu mm. Miran vankila-aikaa.
No nämä nuoret on tällä hetkellä oikeassa elämässä armeijassa, ni ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Laila rahoittaa elämisensä? Minkä ikäinen roolihahmo on?
Susu maksaa. Laila taitaa olla 16 tau 17 v
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Kyllä palveluspaikkaa voi vaihtaa, jos on erittäin painava henkiökohtainen syy
Palveluspaikkaa voidaan muuttaa, mikäli se on asevelvolliselle erittäin tarpeellista erityisen henkilökohtaisen syyn vuoksi. Palveluksen ajankohdan tai paikan muutosta varten sinun tulee lähettää hakemus omaan aluetoimistoosi
Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Kyllä palveluspaikkaa voi vaihtaa, jos on erittäin painava henkiökohtainen syy
Palveluspaikkaa voidaan muuttaa, mikäli se on asevelvolliselle erittäin tarpeellista erityisen henkilökohtaisen syyn vuoksi. Palveluksen ajankohdan tai paikan muutosta varten sinun tulee lähettää hakemus omaan aluetoimistoosi
Vasta alkanut seurustelu ei ole painava syy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?
Milloin Noelille on sisko syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?
Milloin Noelille on sisko syntynyt?
Käsikirjottajan päässä ehkä muutama kuukausi sitten 🥱
Noel lähtee ristiäisiin. Ensi viikolla Pihlajakadulle ilmestyy ensi viikolla uusi teini hahmo, joka on juurikin tämä Noelin sisko🤭
Siru Honkanen tulee takas sarjaan Venla Salon kanssa. Ovat käymässä vegemessuilla jossa on myös Inka ja Ilari.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?
Samana päivänä, kun Jiri palaa työmatkalta, tämä sisko on jo Jirin kanssa petipuuhissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.
Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.
Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja.
No, pridehengessähän tuossa mennään.
Mitenhän Magnus ja se toinen poika kun meni nyt sinne Lappiin armeijaan, niin onkohan sielläkin kaikki homoja, vai tuleeko pojille ahtaat paikat kun selviää mitä tyyppejä ovat?
Salkkareissa voitaisi kuvata näiden armeija-aikaa siinä missä on kuvattu mm. Miran vankila-aikaa.
No nämä nuoret on tällä hetkellä oikeassa elämässä armeijassa, ni ei onnistu.
Etkö vielä tiedä, että korvatunturilla on oma intti pelkästään homoille. Jopa kenraalimajuri Lasse tietää tämän.
Petri palaa takaisin alueelle josta pakeni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aamu valmisti jogurttikastikkeen vanhentuneesta jogurtista joka oli kaivettu Ismom valinnan roskiksesta. Ilari söi melkein kaiken ja Ismo vei päivystykseen ruokamyrkytyksen takia.
JP:n "isottelut" on niin pellen elkeitä, ettei niissä ole mitään vakuuttavuutta. Se ei onnistuisi pelottelemaan korkeintaan kuin viisivuotiaan pois pihan hiekkalaatikolta.
Kyllähän se tuossa käsikirjoitettussa sarjassa nyt pelottelee, mutta jos tosielämässä joku yrittäisi samoin elkein pelotella, niin sille vaan naurettaisi. Varmaan näyttelijöitä ärsyttänyt se, että millaista tyyppiä tässä nyt pitää pelätä ja tommosen pillin mukaan tanssia. Heh.