Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11033)

Vierailija
9041/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marianna on hyvin rasittava. Suoraan sanottuna tekisi terää jos hieman huvittava hahmo JP palaisi tuonne isottelemaan. JP:n ja Aaron duelli voisi olla hyvää ilotulitusta. Mutta ei sellaisia tietysti saada aikaan, kun pitää saada jotain vesitettyjä lässykuvioita mukaan.

JP:n "isottelut" on niin pellen elkeitä, ettei niissä ole mitään vakuuttavuutta. Se ei onnistuisi pelottelemaan korkeintaan kuin viisivuotiaan pois pihan hiekkalaatikolta. 

Kyllähän se tuossa käsikirjoitettussa sarjassa nyt pelottelee, mutta jos tosielämässä joku yrittäisi samoin elkein pelotella, niin sille vaan naurettaisi. Varmaan näyttelijöitä ärsyttänyt se, että millaista tyyppiä tässä nyt pitää pelätä ja tommosen pillin mukaan tanssia. Heh. 

Vierailija
9042/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.

 

Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.

Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja. 

Tulihan heterohahmojakin. Tiedoksesi että suurin osa hahmoista on heteroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9043/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen 

Ja postikortti vankilasta.  Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.

Miki varmaankin kärsii elinkautista poliisiaseman putkassa. 

Vierailija
9044/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.

 

Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.

Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja. 

No, pridehengessähän tuossa mennään. 

Mitenhän Magnus ja se toinen poika kun meni nyt sinne Lappiin armeijaan, niin onkohan sielläkin kaikki homoja, vai tuleeko pojille ahtaat paikat kun selviää mitä tyyppejä ovat? 

Salkkareissa voitaisi kuvata näiden armeija-aikaa siinä missä on kuvattu mm. Miran vankila-aikaa. 

Vierailija
9045/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen 

Ja postikortti vankilasta.  Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.

Miki varmaankin kärsii elinkautista poliisiaseman putkassa. 

Miki nokkii elinkautista samassa sellissä Joken kanssa. Ovat katsoneet monta kertaa leffan Pako Alcatrazista ja sen pohjalta suunnittelevat omaa pakkaan vankilasta. Ovat jo paperimassasta tehneet tekopäät hämäystä varten ja kaivaneet betonia lusikoilla.

Vierailija
9046/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen 

Ja postikortti vankilasta.  Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.

Miki varmaankin kärsii elinkautista poliisiaseman putkassa. 

Miki nokkii elinkautista samassa sellissä Joken kanssa. Ovat katsoneet monta kertaa leffan Pako Alcatrazista ja sen pohjalta suunnittelevat omaa pakkaan vankilasta. Ovat jo paperimassasta tehneet tekopäät hämäystä varten ja kaivaneet betonia lusikoilla.

Pakoaan, EI pakkaan.🙄

Vanhoissa kännyköissä sai sentään sen kirotun ennakoivan tekstin syötön pois päältä, mutta näissä nykyisissä Kiinan kapuloissa et saa automaattista tekstin väkisin vääntäjää millään pois päältä. Korjaat kaikkea kirjoittamaasi tuhat kertaa ja silti menee aina joku väärin päin. Näillä on sitten yhtä tuskaa kirjoittaa. Super raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9047/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Laila rahoittaa elämisensä? Minkä ikäinen roolihahmo on?

Vierailija
9048/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara takas ja Sergey Hilman esittämään uutta homohahmoa. Sarja kertoo jatkossa vain strippiklubista ja sen työntekijöiden elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9049/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.

 

Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.

Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja. 

No, pridehengessähän tuossa mennään. 

Mitenhän Magnus ja se toinen poika kun meni nyt sinne Lappiin armeijaan, niin onkohan sielläkin kaikki homoja, vai tuleeko pojille ahtaat paikat kun selviää mitä tyyppejä ovat? 

Salkkareissa voitaisi kuvata näiden armeija-aikaa siinä missä on kuvattu mm. Miran vankila-aikaa. 

No nämä nuoret on tällä hetkellä oikeassa elämässä armeijassa, ni ei onnistu.

Vierailija
9050/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Laila rahoittaa elämisensä? Minkä ikäinen roolihahmo on?

Susu maksaa. Laila taitaa olla 16 tau 17 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9051/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Kyllä palveluspaikkaa voi vaihtaa, jos on erittäin painava henkiökohtainen syy

Palveluspaikkaa voidaan muuttaa, mikäli se on asevelvolliselle erittäin tarpeellista erityisen henkilökohtaisen syyn vuoksi. Palveluksen ajankohdan tai paikan muutosta varten sinun tulee lähettää hakemus omaan aluetoimistoosi

Vierailija
9052/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9053/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Kyllä palveluspaikkaa voi vaihtaa, jos on erittäin painava henkiökohtainen syy

Palveluspaikkaa voidaan muuttaa, mikäli se on asevelvolliselle erittäin tarpeellista erityisen henkilökohtaisen syyn vuoksi. Palveluksen ajankohdan tai paikan muutosta varten sinun tulee lähettää hakemus omaan aluetoimistoosi

Vasta alkanut seurustelu ei ole painava syy.

Vierailija
9054/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?

Milloin Noelille on sisko syntynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9055/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?

Milloin Noelille on sisko syntynyt?

Käsikirjottajan päässä ehkä muutama kuukausi sitten 🥱

Noel lähtee ristiäisiin. Ensi viikolla Pihlajakadulle ilmestyy ensi viikolla uusi teini hahmo, joka on juurikin tämä Noelin sisko🤭 

Vierailija
9056/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru Honkanen tulee takas sarjaan Venla Salon kanssa. Ovat käymässä vegemessuilla jossa on myös Inka ja Ilari.

Vierailija
9057/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?

Samana päivänä, kun Jiri palaa työmatkalta, tämä sisko on jo Jirin kanssa petipuuhissa 

Vierailija
9058/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.

 

Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.

Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja. 

No, pridehengessähän tuossa mennään. 

Mitenhän Magnus ja se toinen poika kun meni nyt sinne Lappiin armeijaan, niin onkohan sielläkin kaikki homoja, vai tuleeko pojille ahtaat paikat kun selviää mitä tyyppejä ovat? 

Salkkareissa voitaisi kuvata näiden armeija-aikaa siinä missä on kuvattu mm. Miran vankila-aikaa. 

No nämä nuoret on tällä hetkellä oikeassa elämässä armeijassa, ni ei onnistu.

Etkö vielä tiedä, että korvatunturilla on oma intti pelkästään homoille. Jopa kenraalimajuri Lasse tietää tämän. 

Vierailija
9059/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri palaa takaisin alueelle josta pakeni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9060/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu valmisti jogurttikastikkeen vanhentuneesta jogurtista joka oli kaivettu Ismom valinnan roskiksesta. Ilari söi melkein kaiken ja Ismo vei päivystykseen ruokamyrkytyksen takia.