Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11033)
Vierailija kirjoitti:
Marianna on hyvin rasittava. Suoraan sanottuna tekisi terää jos hieman huvittava hahmo JP palaisi tuonne isottelemaan. JP:n ja Aaron duelli voisi olla hyvää ilotulitusta. Mutta ei sellaisia tietysti saada aikaan, kun pitää saada jotain vesitettyjä lässykuvioita mukaan.
JP pitäisi palata takaisin. Se oli oikeasti hauska ja vähän huvittavakin omalla tavallaan. Toisin säpinää ja uusia juonikuvioita Mariannalle ja Aarolle.
Vierailija kirjoitti:
Lean yksi näyttelijävaihtoehto voisi olla Jane Kääriäinen. Samaa näköä Jarkon kanssa ja menee ikänsäkin puolesta. Ja Kääriäisellä tuttuja seuraajia Instagramin puolella.
Ikänsä puolesta on vähän vanhempi jos kyse on Noelin pikkusiskosta.
Vierailija kirjoitti:
Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle.
Miksi eivät tuoneet Leea Leivoa ent. Packalenia os. Huovanaista takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kyl mua ainakin kiinnostaa kuka näyttelee Noelin siskoa. Voi olla myös vain käymässä oleva. Ehkä syystä tai toisesta lapset jäävät Noelille ja eno rupeaa huoltajaksi.
Oli kuka tahansa näyttelijä niin sarja jää jatkossakin katsomatta. Noel on muutenkin ollut pelkkä täyterooli enää Camillasta eron jälkeen. Toi sen yhtiö ollut alusta lähtien täysi vitsi. Tiheästi näyttelijät ottivat yhteiskuvat toimistolta ja eihän siellä koskaan ketään muita ole.
Noel puksuttaa siellä saunalla entiseen malliin. Suhteen piti päättyä jo viime viikolla tai Joanna voi menettää työpaikan. Joanna järjesti seksihommat silloin kun Daniela on tulossa. Kiva että joku kieroilee vähän Noelillekin vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle.
Miksi eivät tuoneet Leea Leivoa ent. Packalenia os. Huovanaista takaisin?
Koska se ei voi näytellä Noelin siskoa. Onko tollainen Huovanainen muka ollut. Pitänyt sitä vain palstan omana huuhaana.
Vierailija kirjoitti:
Onko neea joku noelin sisko siis? Noel kertoi camillalle muistaakseen aikanaan ettei ole perhettä
No, Noelhan on voinut valehdella tuonkin asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle.
Miksi eivät tuoneet Leea Leivoa ent. Packalenia os. Huovanaista takaisin?
Koska se ei voi näytellä Noelin siskoa. Onko tollainen Huovanainen muka ollut. Pitänyt sitä vain palstan omana huuhaana.
Sehän oli Ismon ja muiden kanssa mukana hiihtoretkellä ja Esa Leivon äiti. Sitä ennen rehtorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle.
Miksi eivät tuoneet Leea Leivoa ent. Packalenia os. Huovanaista takaisin?
Koska se ei voi näytellä Noelin siskoa. Onko tollainen Huovanainen muka ollut. Pitänyt sitä vain palstan omana huuhaana.
Sehän oli Ismon ja muiden kanssa mukana hiihtoretkellä ja Esa Leivon äiti. Sitä ennen rehtorina.
Mut ei kai tämä sama hahmo ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hekotuttaa miten Alissa ei ole ottanut esille kaikkein ilmiselvintä asiaa. Axel Martin on Tommi 2. Kohta ovat hevostalleilla. Todella koomista.
Sen sijaan Alissan ja Jennan typerät kohtaukset ovat kiusallisia. Ihme ettei ole jotain mukaelmaa surkeasta sinkkuelämää-tunnarista kun Pihlajakadun Carrie ja Samantha nauravat tekonauruaan. Tuo on muutenkin ongelmallista että Jenna on kuunnellut kun Alissa voihkinut Jirin pannessa sitä ja sitten haluaa Jiriä, mutta Alissan kanssa ei ole jännitettä.Nyt kun Matiasa Magnus lähtivät sinne Rovaniemelle niin miksi ei juhlittu shamaanihäitä kuten hölmö Kalle aikoinaan ollessaan vielä homojen suuri esitaistelija. Sittemmin Kallesta tullut aikamoinen läppä. Ei sillä etteivätkö shamaanihäät aikoinaan lapissa olleet sitä myös. Kuisma voisi vihkiä Matiaksen ja Magnuksen josta ei sarjassa kuulla varmaan enää koskaan.
Miksi he olisivat hevostalleilla? Eihän Alex tai sen enempää Alissa oli hevosharrastaja.
Koska Axel Martin on Tommi. Alissa ei vaan nyt vielä ole tunnistanut. Saadaan uusi twisti.
AxelAlexin asema on yleisesri typerä. Suuri rahahemmo myy firmansa Noelille ja on nyt sen toimarina ja hermona jos pomo saa tietää suhteesta. Please.
Ei kai nyt sentään. Kieltämättä Tommissa ja Alexissa on kyllä hieman samaa näköä. Alex voisi paljastua vaikkapa Tommin pikkuveljeksi tai muuksi sukulaiseksi. Tuskin nyt kuitenkaan sentään sama hahmo on. Näyttelijäkin on eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle.
Miksi eivät tuoneet Leea Leivoa ent. Packalenia os. Huovanaista takaisin?
Koska se ei voi näytellä Noelin siskoa. Onko tollainen Huovanainen muka ollut. Pitänyt sitä vain palstan omana huuhaana.
Sehän oli Ismon ja muiden kanssa mukana hiihtoretkellä ja Esa Leivon äiti. Sitä ennen rehtorina.
Mut ei kai tämä sama hahmo ollut.
Ai pelkkää sattumaa sama etunimi? IMDbssä tosin on Lea Packalen ja Leea Leivo.
Kylläpä toimitusjohtajan kelpaa. Noel näytti niin raukealta seksin jälkeen. Joanna olisi vielä yömyssyt tarjonnut 🥰🥃 Sihteerin rekrytointi onnistui kyllä yli odotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle.
Miksi eivät tuoneet Leea Leivoa ent. Packalenia os. Huovanaista takaisin?
Koska se ei voi näytellä Noelin siskoa. Onko tollainen Huovanainen muka ollut. Pitänyt sitä vain palstan omana huuhaana.
Sehän oli Ismon ja muiden kanssa mukana hiihtoretkellä ja Esa Leivon äiti. Sitä ennen rehtorina.
Mut ei kai tämä sama hahmo ollut.
Ai pelkkää sattumaa sama etunimi? IMDbssä tosin on Lea Packalen ja Leea Leivo.
Onhan Lea ja Leea eri nimet. Tietenkään koskaan ei saa vastauksia, mutta eihän Neea/Nea, Niina/Nina, Roosa/Rosa automaattisesti meinasi samaa hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä toimitusjohtajan kelpaa. Noel näytti niin raukealta seksin jälkeen. Joanna olisi vielä yömyssyt tarjonnut 🥰🥃 Sihteerin rekrytointi onnistui kyllä yli odotusten.
Mielenkiintoisempaa Tamara ja Noel olisi. En voi sietää Joannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle.
Miksi eivät tuoneet Leea Leivoa ent. Packalenia os. Huovanaista takaisin?
Koska se ei voi näytellä Noelin siskoa. Onko tollainen Huovanainen muka ollut. Pitänyt sitä vain palstan omana huuhaana.
Sehän oli Ismon ja muiden kanssa mukana hiihtoretkellä ja Esa Leivon äiti. Sitä ennen rehtorina.
Mut ei kai tämä sama hahmo ollut.
Ai pelkkää sattumaa sama etunimi? IMDbssä tosin on Lea Packalen ja Leea Leivo.
Onhan Lea ja Leea eri nimet. Tietenkään koskaan ei saa vastauksia, mutta eihän Neea/Nea, Niina/Nina, Roosa/Rosa automaattisesti meinasi samaa hahmoa.
Puheista päätellen voisi pitää samana hahmona. Onko toista henkilöä jolla on vähintään lähes sama nimi yhden kirjaimen erolla? Siitä ei ole täyttä varmuutta etteikö nimi yhdellä e-kirjaimella olisi virhe näkemättä jakson lopputekstejä. Kaiken voisi myös selittää. Ville Packalen erosi Leeasta koska oli tullut raskaaksi salasuhteesta Esa Leivon isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä toimitusjohtajan kelpaa. Noel näytti niin raukealta seksin jälkeen. Joanna olisi vielä yömyssyt tarjonnut 🥰🥃 Sihteerin rekrytointi onnistui kyllä yli odotusten.
Mielenkiintoisempaa Tamara ja Noel olisi. En voi sietää Joannaa.
Minä toivon salaa että jonain päivänä olisi Kallen vuoro nousta Noelin lauteille. Noelista Kalle saisi kestävän Topin🍆🍑💦
Kuka saa Noelin siskosta naisen? Henrik?
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa Noelin siskosta naisen? Henrik?
Camilla tulee repäisemään Noelin siskon kuminaamarin pois.
Tunsin suurta nautintoa, kun Joannan suunnitelma ei toiminutkaan. Tahallaan järjesti itsensä harrastamaan seksiä Noelin kanssa, koska kuuli Piian ja Danielan puhelun. Joanna kuvitteli että Daniela jättää Noelin ja Joanna saa tarjota lohtua jätetylle miehelle. Daniela oli kuin mitään ei olisi tapahtunut Amandassa aamulla. Sepäs neiti Lumijokea otti päähän. Naama oikein norsun v*tulla. Joannan mielestä joskus kaikki keinot on sallittuja.
Marianna on hyvin rasittava. Suoraan sanottuna tekisi terää jos hieman huvittava hahmo JP palaisi tuonne isottelemaan. JP:n ja Aaron duelli voisi olla hyvää ilotulitusta. Mutta ei sellaisia tietysti saada aikaan, kun pitää saada jotain vesitettyjä lässykuvioita mukaan.