Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11033)
Mielenkiinnolla odotan myös Lean ja Danielan kohtauksia. Lea voisi esim alkaa vihata Danielaa heti tai sitten huomaa heti, ettei kaikki parisuhteessa ole kunnossa.
Näin tehtiin hevosen lantaa. Näin tehdään pöntön täydeltä ihmisen paskaa.
Onkohan tämä Lea eronnut? En huomannut oliko jotain syytä, miksi on tulossa perheineen Suomeen. Toki mieskin voi tulla mukana. Enkä yllättyisi jos joku eksä tai tuttu löytyisi Pihlajakadulta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.
Jutta alkaa heittelemään ulostetta pitkin saunaosastoa.
Huutonaurua. Marianna Kurki saa viiraus kohtauksen ja alkaa piirrellä sonnalla Z kirjaimia Axelsson Companyn vessaan, kakkazorro. Yrittääkö Marianna päästä firmaan kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä Lea eronnut? En huomannut oliko jotain syytä, miksi on tulossa perheineen Suomeen. Toki mieskin voi tulla mukana. Enkä yllättyisi jos joku eksä tai tuttu löytyisi Pihlajakadulta :D
Ei ollut puhetta miehestä. Haluavat vaan tulla tapaamaan Noelia.
Liittyikö se johonkin, kun pari viikkoa sit Aaro taisi kommentoida Lindan kiikarointiin liittyen veljestään Eerosta, jonka lempilintu oli Kuukkeli. Ja et Aaro on itse koukussa luontodokumenttisarjaan. Luulin että se oli vitsi tai tekosyy lähteä, mutta Mariannan tullessa kotiin Aaro katsoi jotain lintuohjelmaa kiinnostuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱
Aina valittamassa, vaikka koko hahmoa ei ole vielä edes nähty. Voi jäädä myös pelkän puheen tasolle ilman, että hahmoa edes nähdään sarjassa. Ei tippaakaan kunnioitusta......
Pitäisikö tässä vielä katsella sarjaan väkisin että voi todeta saman mitä katsomattakin?
Myönnän että mua katsojana ärsyttää tai oikeastaan paha mieli melkein, jos arvostellaan asiaa josta ei tiedä mitään. Tekstinä et voi koskaan kuitenkaan täysin saada kokonaiskuvaa mistään tai nähdä jonkun näyttelijän taitoja tai hahmon hauskuutta tai huonoutta.
Tarpeeksi monta vuotta yritin kiinnostua katsomaan laskusuunnan jälkeen mutta antaa olla jos eivät pysty tekemään enää yhtä katselukelpoista jaksoa. Samat lätinät ja naamat entistä kehnommin esitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.
Lasse alkaa päsmäröidä ja leikkiä vanhaa talotaikuria.. ja avaa itse Axelssonin tukkiutuneen pöntön.
Hauskaa että tuo torstain jakso on käytännössä pelkästään Korjaa mut! - avausjaksoa. Alussa näytettiin Ismo ja Kalle rapussa ja Ismon menevän Taalasmaille. Kallen mentyä paikalle tulevat Sampo ja Henrik ja Sampo kehuskelee Henrikille kostavansa Sallalle. Sampokin on kutsuttu katsomaan jaksoa. Tämän jälkeen käytännössä lähestulkoon koko loppujakso on pelkkää Korjaa mut! - avausjaksoa.
Mä uskon että Kalle tekee sen, mitä ehdotin aikaisemmin. Näkee myöhemmin valoa Iisalla, varastaa Iisan avaimet kun ovat Ismon kanssa poissa silmistä ja menee omin nokkineen tarkastamaan ja kohtaa Petrin.
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Eikö nuo istu koskaan Iisan kämpässä?
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Siirtoahan Matias haki. Kyllähän Kallekin kävi osan armeijastaan Rovaniemellä. Kaikki niin pirun helppoa aina.
Mitä mahtaa olla Henrikille tarjottu työ Petrin osalta? Ilmeisesti muuta kuin apupojan hommia. Ettei vain joutuisi hakemaan niitä Petrin rahoja jostakin. Kuulemma Henrik voi parissa viikossa tienata tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂
Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen
Ja postikortti vankilasta. Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.
Anneli Mansikka tulee takaisin piipahtamaan sarjassa. Hän on hoitanut myös Noelin adoptioasioita aikoinaan.
Palveluspaikka määräytyy kutsunnoissa eli dimä vuonna kun täyttää 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.
Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.
Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja.
Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.
Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.