Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11037)

Vierailija
8961/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, mitä mieltä Neea on Noelin kieroista tempuista. Vai ottaako Noel Neean mukaan kieroilemaan.

Vierailija
8962/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko neea joku noelin sisko siis? Noel kertoi camillalle muistaakseen aikanaan ettei ole perhettä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8963/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka random, että yhtäkkiä Noel vain puhuu puhelimessa on ja on silleen, et hei mun pikkusisko Lea on tulossa Helsinkiin ja sillä on kaksi lasta Sandra ja Julius. Tiet erkanivat Paulin kuoleman myötä.

Noelhan sanoi Camillalle ettei hänellä ollut perhettä?

Ainahan tässä sarjassa historiaa muutetaan vähän väliä. Ismon äiti olikin kuollut synnytyksessä, vaikka aiemmin sai käsityksen että Ismo olisi elänyt äitinsä kanssa. Petrikään ei koskaan puhunut Kallelle että hänellä olisi sisko. Vanhempien oli ollut tarkoitus osallistua häihin, mutta Iisa oli ollut tuolloin ulkomailla.

Menee silti yli hilseen että Noelia pyöritetään epärealistisuudessa kunnolla kuminaamarin jälkeen. Pelkkää täytettä koko hahmon olemassa olo sarjassa tällä tavalla 🥱

Vierailija
8964/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko neea joku noelin sisko siis? Noel kertoi camillalle muistaakseen aikanaan ettei ole perhettä 

On Noelin sisko. Ja Neealla lapset, Julius ja Sandra ja kolmikko tulossa Suomeen. Mainitsi, että Neea on kiertänyt maailmaa ja, että erkaantui Neeasta Paulin kuoleman jälkeen. Ehkä Noel ei halunnut kertoa Camillalle tai sitten perus, että yhtäkkiä Noelilla onkin sukulaisia.

Vierailija
8965/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Noelin siskon nimi mainittiin, mutta se ei ollut Neea tai Nea, vaan Lea. Näin mä sen kuulin ja tekstityksessä lukee myös Lea, joten uskon sitä ja kuuloani. Pidän aina tekstitykset päällä tukemassa katselukokemusta.

Vierailija
8966/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrin käynti Suomessa hakemassa tulee kosahtamaan rakkauteen. Ensinnäkin ylimielinen asenne Henrikin seurassa, että poliisi saa etsiä muttei löydä. Toiseksi valehtelee Iisalle olevan nykyään kaidalla tiellä. Kuulemma tullut hakemaan säästöjään. Selkeästi bisnekset pyörii mutta tarkoitus viipyä vain pari viikkoa. Kolmanneksi mainitsi yhdeksi tulosyyksi ikävän siskoa ja eksää kohtaan. Ei kuitenkaan aio sovitella asioita Kallen kanssa. Kalle tosin ilmaantui oven taakse ja olivat samassa tilassa mutta Petri piilossa joka sen jälkeen kutsui Kallea ihanaksi. Iisa myös yritti kertoa kulmilla liikkuvan yli-innokas sinivuokko mutta ei ehtinyt kertomaan, ettei kyse ole Eerikäisestä niin kuin Petri olettaa. Joka tapauksessa varmaan seuraavaksi Kalle ja Petri tapaa. Petri valehtelee Kallellekin olevan poissa bisneksistä ja Petri lykkää lähtöä, joka kostautuu. Tai sitten velat niskassa on oikeasti jonkun mafian kuten Iisa kysyä että ei kai mun oven takana ole kohta kolumbialaisia mafiosoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8967/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mua ainakin kiinnostaa kuka näyttelee Noelin siskoa. Voi olla myös vain käymässä oleva. Ehkä syystä tai toisesta lapset jäävät Noelille ja eno rupeaa huoltajaksi.

Vierailija
8968/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lea on ihan 100% keksitty sisko Noelille. Missään kohtaan Noelin historiaa ei ole mainittu ketään Leaa, siskoa ylipäätänsä. Mutta sarjassahan näitä putkahtaa kuten Hani Ismolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8969/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös myös Lindan pitäisi tuntea Noelin sisko ainakin jollain tasolla? Linda ja Noel olivat nuoruudessa ystäviä Paulin kautta ja käsittääkseni Linda, Pauli ja Noel liikkuivat paljon samoissa porukoissa. Harmi ettei Viola ole enää sarjassa. Saisi nyt elämäänsä tädin ja kaksi serkkua. P. S. Kiinnostaa Ismon reaktio kun saa jossain vaiheessa tietää naisystävänsä Iisan olevan Ismon syvästi vihaaman Petrin sisko.

Vierailija
8970/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Petrin lähihistoria kerrotaan super epämääräisesti. Ollut missä? No vaan ulkomailla. Mitä Petrin millin masseille tapahtu? Rahaa tuskin edes käsitellään. Miksi palasi Suomeen? Epämääräisesti "keskeneräiset asiat" mutta sitten halu nähdä sisko, Iisa ja tietysti Kalle. Kauanko viipyy? Kuulemma pari viikkoo mutta oikeasti viipyy kevään viimeisiin jaksoihin saakka. Veikkaan että keskiöön nousee Petri Kalle Tatu kuvio jossa huumeet ovat vain kuvion alustus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8971/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lean yksi näyttelijävaihtoehto voisi olla Jane Kääriäinen. Samaa näköä Jarkon kanssa ja menee ikänsäkin puolesta. Ja Kääriäisellä tuttuja seuraajia Instagramin puolella.

Vierailija
8972/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lean yksi näyttelijävaihtoehto voisi olla Jane Kääriäinen. Samaa näköä Jarkon kanssa ja menee ikänsäkin puolesta. Ja Kääriäisellä tuttuja seuraajia Instagramin puolella.

Menisi kyllä täydellisesti Noelin siskosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8973/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti Petrin lähihistoria kerrotaan super epämääräisesti. Ollut missä? No vaan ulkomailla. Mitä Petrin millin masseille tapahtu? Rahaa tuskin edes käsitellään. Miksi palasi Suomeen? Epämääräisesti "keskeneräiset asiat" mutta sitten halu nähdä sisko, Iisa ja tietysti Kalle. Kauanko viipyy? Kuulemma pari viikkoo mutta oikeasti viipyy kevään viimeisiin jaksoihin saakka. Veikkaan että keskiöön nousee Petri Kalle Tatu kuvio jossa huumeet ovat vain kuvion alustus. 

Ilmeisesti Petrillä on velkoja ja elänyt yli varojen ja tullut hakemaan jotain säästöjään. Jos niitä oikeasti on niin onko ne sitten johonkin maahan haudattu? Tuskin ne kuitenkaan on jemmassa missään Kallen makuuhuoneessa vaikka sekään ei olisi suuri yllätys :D

Vierailija
8974/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lean yksi näyttelijävaihtoehto voisi olla Jane Kääriäinen. Samaa näköä Jarkon kanssa ja menee ikänsäkin puolesta. Ja Kääriäisellä tuttuja seuraajia Instagramin puolella.

Wikipediasta katsoin että Jane Kääriäinen on aikaisemminkin esiintynyt Salkkareissa vuonna 2011. Tosin eihän se olisi mikään este sille etteikö voisi olla myös Noelin siskon roolissa. Kyllähän esimerkiksi myös Ingvarin näyttelijä oli alkuvuosina sotilasmestari Siekkisen roolissa. Ja Heiskasen näyttelijä esitti lääkäriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8975/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset iskeneet isän ja pojan.

Vierailija
8976/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa mut -sarja ei ollut niin paha. Ensimmäinen jakso näytettiin ja kesti jonkun n. 15 minuuttia. Tuon jakson kautta näkyi vielä Salla, Matias ja Kari selkkaus ja Matiaksen haastattelu. Ainut "moka" musta oli, että jossain kohtaa kuvattiin toista jaksoa, mutta tässä ensimmäisessä oli perus korjaamo hommien lisäksi mainittu asuntoselkkaus, Kerttu Niskasen vierailu, Amandan suklaiden heittely ja Ismon vierailu korjaamolla. 

Dahlia kommentoi sen jakson jälkeen, että siitä puuttuu Hollywood tyylinen cliffhanger. Sampo sai tästä idean ja mainitsi kadulla Pirrelle että hänellä olisi loppuun muutosehdotus. Varmaan antaa sen videon ja se sitten mahdollisesti näytetään telkkarissa tulevassa jaksossa. Oikeasti tuotantoyhtiö huomaisi sen editoiduksi eikä tuollainen voisi mennä läpi.

Vierailija
8977/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hekotuttaa miten Alissa ei ole ottanut esille kaikkein ilmiselvintä asiaa. Axel Martin on Tommi 2. Kohta ovat hevostalleilla. Todella koomista. 
Sen sijaan Alissan ja Jennan typerät kohtaukset ovat kiusallisia. Ihme ettei ole jotain mukaelmaa surkeasta sinkkuelämää-tunnarista kun Pihlajakadun Carrie ja Samantha nauravat tekonauruaan. Tuo on muutenkin ongelmallista että Jenna on kuunnellut kun Alissa voihkinut Jirin pannessa sitä ja sitten haluaa Jiriä, mutta Alissan kanssa ei ole jännitettä.

Nyt kun Matiasa Magnus lähtivät sinne Rovaniemelle niin miksi ei juhlittu shamaanihäitä kuten hölmö Kalle aikoinaan ollessaan vielä homojen suuri esitaistelija. Sittemmin Kallesta tullut aikamoinen läppä. Ei sillä etteivätkö shamaanihäät aikoinaan lapissa olleet sitä myös. Kuisma voisi vihkiä Matiaksen ja Magnuksen josta ei sarjassa kuulla varmaan enää koskaan.

Miksi he olisivat hevostalleilla? Eihän Alex tai sen enempää Alissa oli hevosharrastaja.

Koska Axel Martin on Tommi. Alissa ei vaan nyt vielä ole tunnistanut. Saadaan uusi twisti.

AxelAlexin asema on yleisesri typerä. Suuri rahahemmo myy firmansa Noelille ja on nyt sen toimarina ja hermona jos pomo saa tietää suhteesta. Please.

Vierailija
8978/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tuon ensi viikon torstain jakson voisi laskea erikoisjaksoksi, koska käytännössä koko jakso pyörii tuon Korjaa mut! - avausjakson esikatselun ympärillä. 

Vierailija
8979/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindan ja Noelin linkki on ollut täysin olematon jo pitkään. Hyvä jos Noel edes tietää Lindan tämän hetkisestä tilanteesta. Sama pätee vähän Akin ja Noelin vihanpitoon ja Akin huimiin suunnitelmiin Beigen jne kanssa. Se vaihdettiin siihen että saatiin joku kusinen kuppila kaapattua.

Vierailija
8980/11037 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun Noelille selviää Alexin temput niin varmaan saa kenkää? Miten nopeasti Alex on varattomana sen valkoisen hupparin kanssa pohjalla? Kyseinen huppari on nousemassa ikoniseksi. Sekä Henrik että Kristian käyttivät sitä kriisinsä aikana. Onkohan se ollut jollain muullakin?