Tuleeko jollekin alle 70-vuotiaalle vielä sanomalehti?
Taitaa olla nykyään mummojen ja pappojen hommia.
Kommentit (28)
Ei. Ehkä kerran olen käynyt lukemassa kirjastossa jonkun jutun, kun oli maksumuurin takana.
Vierailija kirjoitti:
Ne osaavat lukea ja kirjoittaa, mitä uuvatit eivät osaa.
Olisit voinut vaan sanoa että osui ja upposi.
Eikö maalla täti-ihmiset 60+ tilaa?
Totta kai tulee. Alle kolmekymppisille ei tule, koska he eivät osaa lukea. MOT.
Jo 2000 l alussa lopetin kerralla kaikki lehtitilaukset. Iso kasa harrastelehtiä vei liikaa rahaa.
Terv inssinen
Meille tulee viikonloppuhesari ja ikää 45. Aika monen jutun on kuitenkin ehtiny jo lukemaan verkosta ennen printin saapumista, mutta on silti kiva kiireettömiin vkonloppuaamuihin. Teinit lueskelee lehteä myös aamupalapöydässä, verkkolehteä eivät juurikaan.
Olen 70v. ja taatusti maailmanmenosta enemmän kartalla kuin yksikään valtamediaa lukeva.
Vierailija kirjoitti:
Olen 70v. ja taatusti maailmanmenosta enemmän kartalla kuin yksikään valtamediaa lukeva.
Nuorissa ei onneksi ole persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, en ole persu enkä vihervassari. Jos yhtään ymmärtäisit maailmanmenoa niin tietäisit, että kaikki puolueet sekä Suomessa että muissa länsimaissa ovat samaa paskaa eri paketissa. Ihan kaikki ajavat globalistien asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut vaan sanoa että osui ja upposi.
Voi, menikö sulla tunteisiin?
Persuuteen ei tarvita puoluekirjaa. Aivovaurio riittää.
Kyllä tulee. Aamulehti painettuna ja toinen sanomalehti diginä kun sain hyvän määräaikaisen tarjouksen. Haluan tietää asioista laajemmin ja niiden taustoja ja näitä sanomalehdistä löytyy. Paikallisuutiset myös kiinnostavat luonnollisesti.
Paikallislehti tulee vielä kannatuksen vuoksi. Usein jää lukematta, kun olen lukenut ssman jo verkossa.
Me on molemmat täytetty 70, eikä tule enää paperilehteä. Ensin vähennettiin kolmeen päivään viikossa ja sitten vielä lisää, nyt ei ole ehkä vuoteen tullut paperilehteä, kun ei sitä tullut luettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, en ole persu enkä vihervassari. Jos yhtään ymmärtäisit maailmanmenoa niin tietäisit, että kaikki puolueet sekä Suomessa että muissa länsimaissa ovat samaa paskaa eri paketissa. Ihan kaikki ajavat globalistien asiaa.
Mistä sitten luet uutisesi?
Eri
Hesari tuli vuosikausia. Lopetin tilauksen toista vuotta sitten, enkä ole katunut. En lue myöskään digilehteä - liikaa woketusta.
Olen 51v enkä ole koskaan tilannut sanomalehtiä, liian kalliita. Joitain tarjouspätkiä olen vuosien varrella tilannut TM ja Tuulilasi lehtiä, mutta nyt ei ole mitään aikakauslehtiäkään tilattuna, ei ole mitään stream -tilauksiakaan, joskus oli Netflix. En pidä ajatuksesta että joku "palvelu" imee tililtä rahaa joka kuukausi automaattisesti, pakollisiakin menoja on niin paljon ja ne on niin kalliita että en halua enää yhtään lisää taakkaa rasittamaan talouttani!
Sanomalehti, eilisen uutiset jo tänään!
Ei ainakaan minulle. Syksyyn 2014 olin sanomalehtien varhaisjakelija ja sain sanomalehteni ilmaiseksi. Sen jälkeen siirryin lukemaan uutiset netistä.