Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11032)
Onnea vain Jennalle löytää yhtäkään miestä Pihlajakadulta, jos kriteerinä on ettei saisi olla monia suhteita takana tai mitään muutakaan erikoista. Näytti järkyttyneen jo vähän siitä, että Alissa oli löytänyt Kristianin harrastamasta seksiä heidän kämpästään. Ja päälle Kallen kertoma vaihto tyttärestä äitiin. Jenna on itse varmaan täydellinen?
Jennan näyttelijällä taisi olla Instagramissaan kuvakarusellissa yksi kuva jostain maantieltä, missä auto oli parkissa bussipysäkiltä. Henrikin näytti olleen niissä kuvauksissa. Myöhemmin tulee jotakin mökkikohtauksia.
Tuleekohan Daniela nyt raskaaksi ja tietysti Alexille...
Vierailija kirjoitti:
Tätä on taidettu aikaisemmin jo spekuloida, mutta Salkkareiden Instagramin stooreihin jaetun toimittajien postauksen videosta näkee, että Lailan kaveriksi muuttaa Mäkeläinen eli Kerttu.
Pitäähän sitä kodittomaksi joutuvan Kertun johonkin päästä asumaan. Toistensa vihaajat löytävät yhteisen sävelen. Ei ole mitään sen perinteisempää Salkkari juonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Kari siinä Sampon videolla tosiaankin, pantiin oikein kunnolla?
Kuka pervohulluista muistaa mitä siinä oikeasti sanottiin ennen leikkaamista.
Kari ainakin puhui jotain "Hyvä että pantiin ajoissa stoppi" tai jotain sinne päin.
Kyllä toi Iisa on kova huumekuningatar! 😎
Aika koomisen esityksen toi henkka vetää kohta. 🤣
Vittuako toi Kristian pelasti Henrikin käryltä! 😡
Lähtis Kari ja muut juntit pois vihdoinkin.
Kalle. Juoru ä m m ä. Puhuu Jaskaa!
MIKSI MUA EI KIINOSTA VAPPU OLLENKAAN. EI NIIN PÄTKÄÄKÄÄN.
Jonna muistuttaa Isabellaa. Samanlaiset silmät ja jotkin kasvojen ilmeet. Varmana sen sisko.
Vierailija kirjoitti:
Jonna muistuttaa Isabellaa. Samanlaiset silmät ja jotkin kasvojen ilmeet. Varmana sen sisko.
Ei muistuta pätkääkään.
Kalle ja Linda lähtee vielä selvittämään Iisan oven taakse kuka Iisan kämpässä asustaa. Aivan taatusti.
Miksi Ismo on tuolla esikatselussa? Salla, Kari, Gunnar, Dahlia, Pirre, Sampo ja Ismo. Vai onko muut piilossa?
https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16791550.avif
On se sittenkin Henrik joka on kuvassa Petrin kanssa, ei Kalle. Viikon kurkistuksessa tuli esiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ismo on tuolla esikatselussa? Salla, Kari, Gunnar, Dahlia, Pirre, Sampo ja Ismo. Vai onko muut piilossa?
Ei oo Lintaa..
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Linda lähtee vielä selvittämään Iisan oven taakse kuka Iisan kämpässä asustaa. Aivan taatusti.
Linda tuskin mihinkään lähtee, mutta Kalle saattaa hyvinkin omin nokkineen ilmaantua oven taakse ja rynniä väkisin sisään. Tai sitten Kalle varastaa joskus Iisan avaimet ja menee niillä sisään. Linda ei varmasti saa tietää asiasta kuin vasta lopussa.
Tamara ja tytöt tuhoaa kaikki hahmot.