Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11032)
Daniela hareastaa Alexin kanssa seksiä
i l m a n e h k ä i s y ä !
Jihuu.
Ja rouva pamahtaa raskaaksi ihan eka kerrasta.
Näin.
Daniela on kevään päätösjaksossa tuijottamassa kahta viivaa raskaustestissä.
Ja tämä vauva syntyy . Terveenä.
Alexille.
Vierailija kirjoitti:
Daniela on kevään päätösjaksossa tuijottamassa kahta viivaa raskaustestissä.
Ja tämä vauva syntyy . Terveenä.
Alexille.
Vähän väsynyttä 🥱 Iida katsoi raskaustestiä keväällä 2012.
Vierailija kirjoitti:
Jonna muistuttaa Isabellaa. Samanlaiset silmät ja jotkin kasvojen ilmeet. Varmana sen sisko.
Sittenhän Joannan pitäisi olla myös Laurin ja Kristan sisko.
Tamara on kahden Joannan ja tyttöjen kanssa. Tamaran mies hakee ruumiin ja Joannan katoaminen jää ikuiseksi mysteeriksi.
Minkä takia Iisa ja Petri muka kävisivät keskusteluita ikkunan edessä vaikka verhot ovat kiinni. Jossain kuvassa istuivat pöydän ääressä.
Hekotuttaa miten Alissa ei ole ottanut esille kaikkein ilmiselvintä asiaa. Axel Martin on Tommi 2. Kohta ovat hevostalleilla. Todella koomista.
Sen sijaan Alissan ja Jennan typerät kohtaukset ovat kiusallisia. Ihme ettei ole jotain mukaelmaa surkeasta sinkkuelämää-tunnarista kun Pihlajakadun Carrie ja Samantha nauravat tekonauruaan. Tuo on muutenkin ongelmallista että Jenna on kuunnellut kun Alissa voihkinut Jirin pannessa sitä ja sitten haluaa Jiriä, mutta Alissan kanssa ei ole jännitettä.
Nyt kun Matiasa Magnus lähtivät sinne Rovaniemelle niin miksi ei juhlittu shamaanihäitä kuten hölmö Kalle aikoinaan ollessaan vielä homojen suuri esitaistelija. Sittemmin Kallesta tullut aikamoinen läppä. Ei sillä etteivätkö shamaanihäät aikoinaan lapissa olleet sitä myös. Kuisma voisi vihkiä Matiaksen ja Magnuksen josta ei sarjassa kuulla varmaan enää koskaan.
Miksi Sergei muuten silloin aikoinaan oli jossain pimeässä huoneessa huppu päässään kun juoni jotain kostoa? Miksi se siellä huoneessa yksinään niin mystisesti oli pukeutunut?
Vierailija kirjoitti:
Hekotuttaa miten Alissa ei ole ottanut esille kaikkein ilmiselvintä asiaa. Axel Martin on Tommi 2. Kohta ovat hevostalleilla. Todella koomista.
Sen sijaan Alissan ja Jennan typerät kohtaukset ovat kiusallisia. Ihme ettei ole jotain mukaelmaa surkeasta sinkkuelämää-tunnarista kun Pihlajakadun Carrie ja Samantha nauravat tekonauruaan. Tuo on muutenkin ongelmallista että Jenna on kuunnellut kun Alissa voihkinut Jirin pannessa sitä ja sitten haluaa Jiriä, mutta Alissan kanssa ei ole jännitettä.Nyt kun Matiasa Magnus lähtivät sinne Rovaniemelle niin miksi ei juhlittu shamaanihäitä kuten hölmö Kalle aikoinaan ollessaan vielä homojen suuri esitaistelija. Sittemmin Kallesta tullut aikamoinen läppä. Ei sillä etteivätkö shamaanihäät aikoinaan lapissa olleet sitä myös. Kuisma voisi vihkiä Matiaksen ja Magnuksen josta ei sarjassa kuulla varmaan enää koskaan.
Miksi he olisivat hevostalleilla? Eihän Alex tai sen enempää Alissa oli hevosharrastaja.
Saga tulee takas ja ottaa yhtiön haltuunsa.
Miten toi Petri muka pystyisi järkevästi liikkumaan Pihlajakadulla ilman, että kukaan tuttu kävelee sitä vastaan? Ite en uskaltaisi kääntyä kovin nopeasti kadulle, koska kulman takaa voi tulla kuka tahansa. Nythän Petri on tapaamassa Henrikiä ja eikös Kallekin ollut kaupalla. Hyvällä tuurilla voisivat törmätä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
uskon Lindakin vihaa Miraa ainakin haukku Vesan pahaksi mieheksi miten MIra sai alkunsa ja ellei olis toivonut MIran saavan alkunsa tolla tavalla ja toivois ei olis syntynyt
Linda vihaa Vesaa mutta ei Miraa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon myös Joanna vihaa Vesaa ja myös Miraa
Vesaa kyllä, Miraa ei. Joanna tämän päivän jaksossa juuri sanoi, että heitä Noelin kanssa yhdistävät kokemukset lapsettomuudesta. Miralle ja Joannalle ei koskaan ehtinyt muodostua suhdetta äitinä ja tyttärenä. Jos Mira palaisi sarjaan niin varmasti Joanna haluaisi korjata välinsä ja olla äiti Miralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna muistuttaa Isabellaa. Samanlaiset silmät ja jotkin kasvojen ilmeet. Varmana sen sisko.
Sittenhän Joannan pitäisi olla myös Laurin ja Kristan sisko.
No mut hei. Salkkareissa, EI tosielämässä.
Nähtävästi Piia on kuvauksissa ollut, jossa myös Joanna. Vieläkö heidän välillänsä tulee olemaan jonkinlainen mysteeri, jota aletaan pohjustamaan lähempänä päätösjaksoa? Kovasti annettiin viitteita monta viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Petri muka pystyisi järkevästi liikkumaan Pihlajakadulla ilman, että kukaan tuttu kävelee sitä vastaan? Ite en uskaltaisi kääntyä kovin nopeasti kadulle, koska kulman takaa voi tulla kuka tahansa. Nythän Petri on tapaamassa Henrikiä ja eikös Kallekin ollut kaupalla. Hyvällä tuurilla voisivat törmätä toisiinsa.
Mutta salkkareissa ei näin pääse käymään.
Muakin häiritsee Jennan ja Alissan keskinäinen teinikkyys. Alissakin puhui Alexista jotakin ettei yhdet treffit riitä ihastumiseen mutta "av, yv" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Petri muka pystyisi järkevästi liikkumaan Pihlajakadulla ilman, että kukaan tuttu kävelee sitä vastaan? Ite en uskaltaisi kääntyä kovin nopeasti kadulle, koska kulman takaa voi tulla kuka tahansa. Nythän Petri on tapaamassa Henrikiä ja eikös Kallekin ollut kaupalla. Hyvällä tuurilla voisivat törmätä toisiinsa.
Mutta salkkareissa ei näin pääse käymään.
Ei tietenkään, ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Iisa ja Petri muka kävisivät keskusteluita ikkunan edessä vaikka verhot ovat kiinni. Jossain kuvassa istuivat pöydän ääressä.
Jotenkin turha, kun katsojat tietävät totuuden. Jos kerta Petri ei kovin montaa viikkoa ylipäätänsä ole mukana niin miksi pitää piilotella. Saisi Kalle mieluiten mennä vihaisena oven taakse. Saattaisi olla melkoinen järkytys kun Petrin naamataulu näkyy asunnossa :D
Ehkä tavallaan. Taikaikkuna elokuvassa yksi henkilö lähtee naapuritaloon selvittämään murhaajan huoneistosta jotain todisteita. Tämän nappaa poliisi kiinni. Epäilen että Kalle lähtee selvittämään Iisan asunnolle mitä siellä tapahtuu ja joku tekee ilmoituksen omituisesta hiipparista. Poliisi tulee paikalle ja tietysti myös Tatu. Kalle pidätetään. Petri tekee havainnon että naapuritalossa kiikaroidaan Iisan asunnon suuntaan mutta, ei tunnista kiikaroijaa, Lindaa. Tuleeko Petri Akin ovelle vai... Iisa?
Jakso Sellityksen paikka voisi olla se missä Kalle käryää ja joutuu putkaan. Sellissä on sitten aikaa selitellä.