Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11032)

Vierailija
8921/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle ja Linda lähtee vielä selvittämään Iisan oven taakse kuka Iisan kämpässä asustaa. Aivan taatusti. 

Ehkä tavallaan. Taikaikkuna elokuvassa yksi henkilö lähtee naapuritaloon selvittämään murhaajan huoneistosta jotain todisteita. Tämän nappaa poliisi kiinni. Epäilen että Kalle lähtee selvittämään Iisan asunnolle mitä siellä tapahtuu ja joku tekee ilmoituksen omituisesta hiipparista. Poliisi tulee paikalle ja tietysti myös Tatu. Kalle pidätetään. Petri tekee havainnon että naapuritalossa kiikaroidaan Iisan asunnon suuntaan mutta, ei tunnista kiikaroijaa, Lindaa. Tuleeko Petri Akin ovelle vai... Iisa? 

Jakso Sellityksen paikka voisi olla se missä Kalle käryää ja joutuu putkaan. Sellissä on sitten aikaa selitellä. 

Vierailija
8922/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela hareastaa Alexin kanssa seksiä 

i l m a n   e h k ä i s y ä ! 

Jihuu. 

Ja rouva pamahtaa  raskaaksi ihan eka kerrasta.

Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8923/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela on  kevään päätösjaksossa  tuijottamassa    kahta viivaa   raskaustestissä.

Ja tämä  vauva  syntyy . Terveenä.

Alexille.

Vierailija
8924/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daniela on  kevään päätösjaksossa  tuijottamassa    kahta viivaa   raskaustestissä.

Ja tämä  vauva  syntyy . Terveenä.

Alexille.

Vähän väsynyttä 🥱 Iida katsoi raskaustestiä keväällä 2012.

Vierailija
8925/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna muistuttaa Isabellaa. Samanlaiset silmät ja jotkin kasvojen ilmeet. Varmana sen sisko.

Sittenhän Joannan pitäisi olla myös Laurin ja Kristan sisko. 

Vierailija
8926/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara on kahden Joannan ja tyttöjen kanssa. Tamaran mies hakee ruumiin ja Joannan katoaminen jää ikuiseksi mysteeriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8927/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Iisa ja Petri muka kävisivät keskusteluita ikkunan edessä vaikka verhot ovat kiinni. Jossain kuvassa istuivat pöydän ääressä. 

Vierailija
8928/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekotuttaa miten Alissa ei ole ottanut esille kaikkein ilmiselvintä asiaa. Axel Martin on Tommi 2. Kohta ovat hevostalleilla. Todella koomista. 
Sen sijaan Alissan ja Jennan typerät kohtaukset ovat kiusallisia. Ihme ettei ole jotain mukaelmaa surkeasta sinkkuelämää-tunnarista kun Pihlajakadun Carrie ja Samantha nauravat tekonauruaan. Tuo on muutenkin ongelmallista että Jenna on kuunnellut kun Alissa voihkinut Jirin pannessa sitä ja sitten haluaa Jiriä, mutta Alissan kanssa ei ole jännitettä.

Nyt kun Matiasa Magnus lähtivät sinne Rovaniemelle niin miksi ei juhlittu shamaanihäitä kuten hölmö Kalle aikoinaan ollessaan vielä homojen suuri esitaistelija. Sittemmin Kallesta tullut aikamoinen läppä. Ei sillä etteivätkö shamaanihäät aikoinaan lapissa olleet sitä myös. Kuisma voisi vihkiä Matiaksen ja Magnuksen josta ei sarjassa kuulla varmaan enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8929/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sergei muuten silloin aikoinaan oli jossain pimeässä huoneessa huppu päässään kun juoni jotain kostoa? Miksi se siellä huoneessa yksinään niin mystisesti oli pukeutunut?

Vierailija
8930/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hekotuttaa miten Alissa ei ole ottanut esille kaikkein ilmiselvintä asiaa. Axel Martin on Tommi 2. Kohta ovat hevostalleilla. Todella koomista. 
Sen sijaan Alissan ja Jennan typerät kohtaukset ovat kiusallisia. Ihme ettei ole jotain mukaelmaa surkeasta sinkkuelämää-tunnarista kun Pihlajakadun Carrie ja Samantha nauravat tekonauruaan. Tuo on muutenkin ongelmallista että Jenna on kuunnellut kun Alissa voihkinut Jirin pannessa sitä ja sitten haluaa Jiriä, mutta Alissan kanssa ei ole jännitettä.

Nyt kun Matiasa Magnus lähtivät sinne Rovaniemelle niin miksi ei juhlittu shamaanihäitä kuten hölmö Kalle aikoinaan ollessaan vielä homojen suuri esitaistelija. Sittemmin Kallesta tullut aikamoinen läppä. Ei sillä etteivätkö shamaanihäät aikoinaan lapissa olleet sitä myös. Kuisma voisi vihkiä Matiaksen ja Magnuksen josta ei sarjassa kuulla varmaan enää koskaan.

Miksi he olisivat hevostalleilla? Eihän Alex tai sen enempää Alissa oli hevosharrastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8931/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga tulee takas ja ottaa yhtiön haltuunsa.

Vierailija
8932/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Petri muka pystyisi järkevästi liikkumaan Pihlajakadulla ilman, että kukaan tuttu kävelee sitä vastaan? Ite en uskaltaisi kääntyä kovin nopeasti kadulle, koska kulman takaa voi tulla kuka tahansa. Nythän Petri on tapaamassa Henrikiä ja eikös Kallekin ollut kaupalla. Hyvällä tuurilla voisivat törmätä toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8933/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskon Lindakin vihaa Miraa ainakin haukku Vesan pahaksi mieheksi miten MIra sai alkunsa ja ellei olis toivonut MIran saavan alkunsa tolla tavalla ja toivois ei olis syntynyt

Linda vihaa Vesaa mutta ei Miraa.

Vierailija
8934/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös Joanna vihaa Vesaa ja myös Miraa

Vesaa kyllä, Miraa ei. Joanna tämän päivän jaksossa juuri sanoi, että heitä Noelin kanssa yhdistävät kokemukset lapsettomuudesta.  Miralle ja Joannalle ei koskaan ehtinyt muodostua suhdetta äitinä ja tyttärenä. Jos Mira palaisi sarjaan niin varmasti Joanna haluaisi korjata välinsä ja olla äiti Miralle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8935/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna muistuttaa Isabellaa. Samanlaiset silmät ja jotkin kasvojen ilmeet. Varmana sen sisko.

Sittenhän Joannan pitäisi olla myös Laurin ja Kristan sisko. 

No mut hei. Salkkareissa, EI tosielämässä.

Vierailija
8936/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi Piia on kuvauksissa ollut, jossa myös Joanna. Vieläkö heidän välillänsä tulee olemaan jonkinlainen mysteeri, jota aletaan pohjustamaan lähempänä päätösjaksoa? Kovasti annettiin viitteita monta viikkoa sitten.

Vierailija
8937/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Petri muka pystyisi järkevästi liikkumaan Pihlajakadulla ilman, että kukaan tuttu kävelee sitä vastaan? Ite en uskaltaisi kääntyä kovin nopeasti kadulle, koska kulman takaa voi tulla kuka tahansa. Nythän Petri on tapaamassa Henrikiä ja eikös Kallekin ollut kaupalla. Hyvällä tuurilla voisivat törmätä toisiinsa.

Mutta salkkareissa ei näin pääse käymään. 

Vierailija
8938/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin häiritsee Jennan ja Alissan keskinäinen teinikkyys. Alissakin puhui Alexista jotakin ettei yhdet treffit riitä ihastumiseen mutta "av, yv" :D

Vierailija
8939/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Petri muka pystyisi järkevästi liikkumaan Pihlajakadulla ilman, että kukaan tuttu kävelee sitä vastaan? Ite en uskaltaisi kääntyä kovin nopeasti kadulle, koska kulman takaa voi tulla kuka tahansa. Nythän Petri on tapaamassa Henrikiä ja eikös Kallekin ollut kaupalla. Hyvällä tuurilla voisivat törmätä toisiinsa.

Mutta salkkareissa ei näin pääse käymään. 

Ei tietenkään, ainakaan vielä. 

Vierailija
8940/11032 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Iisa ja Petri muka kävisivät keskusteluita ikkunan edessä vaikka verhot ovat kiinni. Jossain kuvassa istuivat pöydän ääressä. 

Jotenkin turha, kun katsojat tietävät totuuden. Jos kerta Petri ei kovin montaa viikkoa ylipäätänsä ole mukana niin miksi pitää piilotella. Saisi Kalle mieluiten mennä vihaisena oven taakse. Saattaisi olla melkoinen järkytys kun Petrin naamataulu näkyy asunnossa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi