Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11011)

Vierailija
8861/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus miten toi Henrikin kamoissa olo oli kuvattu. Ei se Kokaiini nyt ihmistä ihan noin hervottomaksi tee,, sillä määrällä mitä sillä Henrikillä oli aamusta. Ja ei se riipouvaisuuskaan nyt ihan noin synny. Harmi kun Kristian ei käräyttänyt Henrikkiä. 

 

Ja jälleen salkkarit klassikko. Diileri on selkä Henrikkiin päin. Ja sitten kun se kääntyy, niin kukahan se on. No se on petriiiiii... Joka ei tietenkään sano sanaakaan kun jakso loppuu siihen. MITEN ARVATTAVAA! 😊 

Vierailija
8862/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

POISTUIKO VERTTI JO MUKA SARJASTA SILLOIN SEN MOOSEN KOHTAUKSEN YHTEYDESSÄ? 🤭 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8863/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.

Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.

No lopettaisitko sen piereskelyn??? Ärsyttää kun kakka käryää ja löyhkä lemu. 

Nämä kommentit ovat kuin 5-vuotiaan kirjoittamia. Jos ei osaa mistään muusta puhua kuin ulosteista, ehkei kannattaisi tulla koko palstalle.

Vierailija
8864/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista. Joanna halusi aikoinaan Henrikiltä vain seksiä, ei rakkautta. Henrik oli vain hauskaa. Nyt kuitenkin Joanna on RAKASTUNUT Noeliin! Ja se huonosti kirjoitettu selitys, miksi Joanna on rakastunut Noeliin. 

 

Niimpä tietysti. Marianna on nyt se Joannan uusi ystävä, bestis, ei Linda. Eihän Joanna ja Linda enää edes tapaa toisiaan. Ihan kuten Jennan hahmolle keksittiin käyttöä, että Jutta vaihtui Kallen bestiksestä Jennaan. 

 

Mariannan neuvo Joannalle. Sun pitää kertoa Danielle jos sä haluat saada Noelin. Joanna tuskin kertoo vaan järjestää niin että Daniela näkee ne Axelsson Companyn saunassa. 

 

Nyt meille esitetään, että Danielaa ei muka kiinosta Alex. Daniela kiukuttelee Alexille. Daniela on näes mustis Alissasta. Tietenkin tilanne muuttuu samantien kun Daniela näkee Noelin ja Joannan. Tietenkään Daniela ei kerro sitä heille, eli ei paljasta näkemänsä ryntäämällä tilanteeseen. Luultavasti myös Daniela alkaa valmistella jotain kostoa jollekin. 

Vierailija
8865/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helvetin helppo jo etukäteen arvata, että Henrik ei paljasta Petriä Akille tai kenelle muullekaan. Kuin oli arvata sekin, Henrik päätyy Petrin hommiin. Juju on tämä kama riippuvuus. Kaman tarpeesta Henrik sortuu siihen. Henrik pääsee ryssii sen mitä ikinä Petrillä onkaan mielessä, muutakin kun kaman myynti. Taatusti Petrillä on jotain kaukaa myös vielä Akia vastaan. Henrik saattaa ajatella, miks ei, koska Aki ja Alissa ja Moose, ei hän. You know? 

Vierailija
8866/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toi Laitela on lörpöttevä juoru A M M A 😡 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8867/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että toi Laitela on lörpöttevä juoru A M M A 😡 

Mitä siihen olisi pitänyt vastata? Anteeksi en vain ymmärrä jos kaveri kysyy niin kaverille ei vastata? Jenna ite halusi tietää Kristianin entisistä.

Vierailija
8868/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.

Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.

No lopettaisitko sen piereskelyn??? Ärsyttää kun kakka käryää ja löyhkä lemu. 

Nämä kommentit ovat kuin 5-vuotiaan kirjoittamia. Jos ei osaa mistään muusta puhua kuin ulosteista, ehkei kannattaisi tulla koko palstalle.

Ole hiljaa kakkapeppu sottapylly. Yök. 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8869/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että toi Laitela on lörpöttevä juoru A M M A 😡 

Ja mistä Kalle voi tietää Kristianin suutelukyvystä. Kalle suuteli Kristiania, ei Kristian Kallea. Kristian ei vastannut Kallen suudelmaan. Ja Kalle oli kännissä. Ei sillä ollut käsitystä. Nyt tämä tehtiin näin. Kuten se tapa miten Kalle lörpötteli Kristianin asiat Jennalle. 

Vierailija
8870/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että toi Laitela on lörpöttevä juoru A M M A 😡 

Mitä siihen olisi pitänyt vastata? Anteeksi en vain ymmärrä jos kaveri kysyy niin kaverille ei vastata? Jenna ite halusi tietää Kristianin entisistä.

Se tapa.. Ja tyyli. Kalle on bitch! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8871/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.

Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.

No lopettaisitko sen piereskelyn??? Ärsyttää kun kakka käryää ja löyhkä lemu. 

Nämä kommentit ovat kuin 5-vuotiaan kirjoittamia. Jos ei osaa mistään muusta puhua kuin ulosteista, ehkei kannattaisi tulla koko palstalle.

Ole hiljaa kakkapeppu sottapylly. Yök. 🤢

Ihmettelen vain onko jonkun aina pakko jatkaa? Nyt kun Joanna henkilö on ollut hiljaa. Sai ehkä bannit koska eilen siirtyi Jodeliin ja hiljeni sitten sielläkin. Nyt pitää ulosteista vääntää vai sama tyyppikö on kaiken takana eri rooleissa?

Vierailija
8872/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.

Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.

No lopettaisitko sen piereskelyn??? Ärsyttää kun kakka käryää ja löyhkä lemu. 

Nämä kommentit ovat kuin 5-vuotiaan kirjoittamia. Jos ei osaa mistään muusta puhua kuin ulosteista, ehkei kannattaisi tulla koko palstalle.

Ole hiljaa kakkapeppu sottapylly. Yök. 🤢

Ihmettelen vain onko jonkun aina pakko jatkaa? Nyt kun Joanna henkilö on ollut hiljaa. Sai ehkä bannit koska eilen siirtyi Jodeliin ja hiljeni sitten sielläkin. Nyt pitää ulosteista vääntää vai sama tyyppikö on kaiken takana eri rooleissa?

Itse en halua muuta kuin että täällä keskusteltaisiin Salkkareista, koska tämä on Salkkareiden keskustelu/spekulointiketju. Mitkään uloste/pierujutut eivät tänne kuulu millään muotoa. Nille voi perustaa oman ketjunsa jos sellaisista nyt välttämättä pitää saada keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8873/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.

Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.

No lopettaisitko sen piereskelyn??? Ärsyttää kun kakka käryää ja löyhkä lemu. 

Nämä kommentit ovat kuin 5-vuotiaan kirjoittamia. Jos ei osaa mistään muusta puhua kuin ulosteista, ehkei kannattaisi tulla koko palstalle.

Ole hiljaa kakkapeppu sottapylly. Yök. 🤢

Ihmettelen vain onko jonkun aina pakko jatkaa? Nyt kun Joanna henkilö on ollut hiljaa. Sai ehkä bannit koska eilen siirtyi Jodeliin ja hiljeni sitten sielläkin. Nyt pitää ulosteista vääntää vai sama tyyppikö on kaiken takana eri rooleissa?

Itse en halua muuta kuin että täällä keskusteltaisiin Salkkareista, koska tämä on Salkkareiden keskustelu/spekulointiketju. Mitkään uloste/pierujutut eivät tänne kuulu millään muotoa. Nille voi perustaa oman ketjunsa jos sellaisista nyt välttämättä pitää saada keskustella.

No etkö voi ohittaa pieru viestin jos niin häiritsee. Spekulointi on tylsää.

Vierailija
8874/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe 19.06. klo 19.30 - 20.00. Meitä on moneen junaan....

Näitä kesäkuun jaksoja annetaan nähtävästi näin tipottain mutta varmaa on, että kevätkauden viimeistä jaksoa pantataan lähemmäs juhannusta. 

 

Meitä on moneen junaan.... Voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Joku voi tulla junalla Helsinkiin, esim. Vaasasta. Tai joku lähtee junalla pois sarjasta. Tai sitten se on vaan tämä klassinen toteamus jostakin/joistakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8875/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uusia jaksokuvia vielä.. 

Vierailija
8876/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16817546.avif

Nainen ovella. Nainen on todennäköisesti Daniela ja ovi Alexin. Huomaa Joannan pelokas ilme. Tietenkin Daniela esittää ja käyttäytyy kuin ei tietäisi mitä tietää. Alexin ilme on hieman hämmästynyt. Ihan kuin kysyisi kohta "mitä sä teet". Onko Daniela kännissä. Vetääkö se tossa tiskillä huikat lasista tai pullosta?

 

Alkaako Danielan alkoholismi todenteolla jaksosta Nainen ikkunan takana jälkeen. Alissa taatusti liittyy mukaan Alex ja Daniela kuvioon. Asiat saattaa mennä näin, että vaikka Alex ja Daniela päätyy sänkyyn, Alex järkeilee ettei se voi alkaa sählää pomonsa vaimon kanssa. Alex kiinostuu siis Alissasta. Tämä saa Danielan vajoavan yhä kovemmin alkoholismiin. Toki sekin on mahdollista, että Daniela alkaa valmistella kostoa Noelille, Joannalle ja myös Alexille. 

 

Mutta olisiko sarjassa jo liikaa "kostoja" kun Marianna ja Aaro. Sampo. Petrillä on myös taatusti joku muukin syy mielessä kuin vain huumeiden myynti pihliksen nurkilla. 

Vierailija
8877/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sampon kosto ei realisoidu jaksossa Korjaa mut! Kausi 1, jakso 1. Niin ei se realisoidu ollenkaan. Sarjan kuviot ovat opettaneet. 

Vierailija
8878/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Pieraiskaa ja sitten voittekin haistaa sen oman kakka pierunne :D hyi hemmetti oikeasti :D 

Vierailija
8879/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ja Laila keskustelevat ja päätyvät sopuun, toisaalla Aslan myöntää olevansa ihastunut Lailaan. 

Eli tässä on yksi tuleva juonen kulku jolla tehdään Laila tai teinit ylipäänsä sarjassa tarpeelliseksi. 

Iso kysymys kuitenkin vielä on, kuka tai ketkä täyttävät homoaukon? 

Vierailija
8880/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna punoo suunnitelman, jolla saisi Noelin ja Danielan eroamaan. Hän menee Noelin puheille ja ilmoittaa halustaan päättää suhde. Asiat menevät kuitenkin päinvastoin ja he päätyvät jälleen harrastamaan seksiä. Noelia yllättämään tullut Daniela tulee huoneeseen ja näkee kaksikon touhuissaan. 

 

Tietenkin tämä on Joannan laskelmoidusti järjestämää että Daniela. Daniela varmaankin toimii ja käyttäytyy niin kuin ei olisi nähnyt mitään, eli Joanna on odottanut, että kun Daniela näkee, se ryntää tilanteeseen ja Axelssonien avioliitto on siinä. Joanna tietysti järjestänyt niin, että tilanteen jäljet eivät johda häneen joten Noel ei voisi syyttää tapahtuneesta Joannaa. Kuviot eivät mene näin ja Joanna jää epätietoisuuteen, näkikö Daniela heidät, toimiiko suunnitelma tai miksi se ei toiminut toivotulla tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi