Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11019)
Iisan hämäräbisnekset jatkuvat. Tuntematon mies paljastuu Petriksi. Kalle ja Linda jatkavat vakoilua ja haluavat selvittää, mitä Iisan asunnossa on meneillään.
Kalle kohtaa Petrin ensiviikolla. Tapaaminen tapahtuu ilmeisesti vähän samoin kuin Petrin ja Henrikin kohtaaminen tänään, ei sanaakaan, jatkuu maanantaina.
Eli Kalle kyttää Iisan asuntoa ja näkee sieltä poistuvan hahmon jolla pipo ja korkealle nostettu kaulus. Kalle lähtee varjostaan tuota hahmoa ja päätyy parkkihalliin. Yhtäkkiä hahmo astuu jostain pylvään takaa suoraan Kallen eteen joka järkyttyy.. Petri! Jakso ja viikko päättyy.
Tietenkin Kalle toimii kuten Henrik, ei ilmianna Petriä viranomaisille eikä kerro näkemästään Lindalle. Kalle jopa saattaa valehdella Lindalle että se oli todellakin joku remonttimies joka tehnyt remonttia Iisalle koska nyt olisi tärkeää saada Linda lopettamaan Iisan kyttääminen ettei Petri paljastu.
Se mikä Petri on iisalle on todennäköisesti että kaikessa epäuskottavuudessaan Petri on Iisan poika. Ja koska Iisa on nyt Kallen isän, Ismon suuri rakkaus, ei Kalle voi mennä tuhoomaan sitä paljastamalla Petrin ja samalla Iisan yhteyden Petriin. Kalle joutuu mukaan valheiden verkkoon. Ja tietenkin Kalle painii yhä tunteidensa kanssa Petriä kohtaan ja tällä tunteella selittää itselleen miksi toimii niin kuin toimii.
Itse kylläkin uskon, että tämä Petri 2.0 on nyt eri Petri kuin aiemmin. Bad man!
Vierailija kirjoitti:
Jos Paavo jää sarjaan, niin liekkö sit Kaspian alkaa tapailla Paavoa,jos osoittautuu homoksi
Niin. Jonkun pitää jäädä sarjaan täyttämään homoaukko. Mutta kuka asetetaan siihen aukon täytteeksi Vänälle? Kaspian on ollut täällä alusta asti ns. homo veikkaus. Kaspian on ehkä liian nuoren oloinen Väyryselle. Mitä jos se onkin "kaunis poika" Aslan kaikesta huomimatta. Vetää kovaa hetsku roolia kuten Lari aikoinaan mutta sitten. Sarja toistaa näitä vanhoja kuvioita. Melvin se ei ole koska Melvin saattaa jatkossakin esiintyä sarjassa vain vierailijana. Odotin Väyrysenkin olevan vain Eetun kaltainen sarjavierailija joka on mukana vain kun tietty kuvio sarjassa on vireillä. Eetulla se oli Nella ja Väyryselle Magnus.
Riitaisissa väleissä olevat Salla ja Kari laittavat riitansa hetkeksi sivuun tv-sarjan esikatselua varten ja kutsuvat ihmiset kotiinsa katsomaan avausjaksoa.
Tässä toteutuu kaikki arvattavuudet. Pistää riidat sivuun, eli nyt ne vasta alkaakin. Kutsuu ylpeänä mahdollisemman paljon naapureita todistamaan kun hänen karitsa esiintyy teeveessä. Eli paljon todistajia. Arvaten paikalla on ainakin Aki ja Linda.
Mitä tapahtuu. Viitsiikö tuota edes alkaa selittää. Eiköhän se ole ihan selvä.
Pantiin oikein kunnolla! 🤣
Milloin Minna Laurikainen saapuu Pihlajakadulle?
Vierailija kirjoitti:
Riitaisissa väleissä olevat Salla ja Kari laittavat riitansa hetkeksi sivuun tv-sarjan esikatselua varten ja kutsuvat ihmiset kotiinsa katsomaan avausjaksoa.
Tässä toteutuu kaikki arvattavuudet. Pistää riidat sivuun, eli nyt ne vasta alkaakin. Kutsuu ylpeänä mahdollisemman paljon naapureita todistamaan kun hänen karitsa esiintyy teeveessä. Eli paljon todistajia. Arvaten paikalla on ainakin Aki ja Linda.
Mitä tapahtuu. Viitsiikö tuota edes alkaa selittää. Eiköhän se ole ihan selvä.
Pantiin oikein kunnolla! 🤣
Sellainen huomio vielä, kyseessä on Korjaa mut! sarjan avausjakson esikatselu joka ei ole vielä tv-lähetyksessä tuleva. Ilmeisesti tämä tv-reality loppuu myös tähän, jaksoakaan ei tule oikeasti telsusta.
Kalu kalle taas murjoi ismoa melalla sinne mustaan-aukkoon, seppo löi luudalla tahtia.
Näytetäänkö pantiin oikein kunnolla kaikille xD sehän olisi hauskaa
Kykenee antamaan suuseksiä itselleen. Taatusti on antanutkin. Useasti. 🤪
Harmi ettei Alissa ole yhtään maininnut edesmenneitä ystäviään Sannia ja Lolaa. Voisi joskus mennä käymään vaikka Lolan haudalla. Toisaalta ymmärrän ettei Rantabaarin tapahtumia haluta tuoda enempää mukaan Salkkareihin kuin mitä on pakko. Sen sijaan Sannin haudalla käymiseen tuskin olisi mitään estettä. Ylipäätään kukaan ei ole enää aikoihin käynyt pikkuperheen haudalla. Taalasmaat kävivät muutaman kerran, Laiteloista ei kai kukaan.
Sanoiko Kari siinä Sampon videolla tosiaankin, pantiin oikein kunnolla?
Suppo Taalasmaa vetää vinettoa kaksin käsin. Siltä huijattiin 100.000e 😎
Kalle Laitela kyllä semmonen bottomi varmaan, jakaa kaikille peppua!
Jotkut tainnut sekoittaa välillä Sallan ja näyttelijän, hannan
Kunnon p*ano ketju tästäkin tullut, ei liity oikein spekulointi on :D
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Kari siinä Sampon videolla tosiaankin, pantiin oikein kunnolla?
Kuka pervohulluista muistaa mitä siinä oikeasti sanottiin ennen leikkaamista.
Mä en oikein usko, että Kalle vielä saisi tietää Petristä. Olisi se kai mainittu jos juonikuviossa oikeasti tapahtuisi jotain enemmän. Taitaa varmaan jäädä turhaksi kiikaroinniksi ja korostetaan vain Iisan ja Petrin välistä keskustelua. Jotenkin on fiilis että tästä ei tule mitään suurta. Petrin tarina keskittyy huumekauppaan.
Jos Paavo jää sarjaan, niin liekkö sit Kaspian alkaa tapailla Paavoa,jos osoittautuu homoksi