Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11011)

Vierailija
8841/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iisalla on siisti asunto. Se näkyi jo siinä kansikuvassa.

Mutta Iisan asunto vousi olla toisenkin näköinen jos Petri piripäissään sekoillut siellä 🤗 

Vierailija
8842/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iisalla on siisti asunto. Se näkyi jo siinä kansikuvassa.

Mutta Iisan asunto vousi olla toisenkin näköinen jos Petri piripäissään sekoillut siellä 🤗 

Niin voisi mutta Petri tuskin ite käyttää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8843/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kertun  valtaisa suru, parkuminen  ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta  menee jo liiallisuuksiin.

Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa  nojaan,  hylkäsi tytön  ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun  saamat rahat  asunnolta.

Kertun piti yksin pärjätä,  ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.

Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.

Hieman överi tulkinta.

En voi allekirjoittaa tätä. Kerttua ei olla näytetty parkumassa kovin montaa kertaa. Töissähän se on käynyt eikä siellä vollota. Se että Kerttu on pari kertaa itkenyt sängyssä on varmasti sallittavaa jos äiti on kuollut. Lapset ja vanhemmat ovat sellaisia, jotka sietävät yllättävän paljon. 

Ainakin kolmessa jaksossa on Kerttu parkunut todella raskaasti.

Tottakai tietysti, kun on  oma äiti kyseessä.

Mutta kuitenkin,  miten  paljon ja kauan on Kerttu kärsinyt äitinsä vuoksi ! 

Kerttu todella hoiti äitiään, eikä päinvastoin.

Suru toki kuuluu asiaan. Mutta  ehkä myös olisi voinut tuoda esiin helpotusta. Että Kertun eikä äidin enää tarvinnut kärsiä ja kipuilla. Koskä äitihän  ei yhtään halunnut missään vaiheessa toipua eikä raitistua.

Aihe ei ole helppo.

Vierailija
8844/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kertun  valtaisa suru, parkuminen  ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta  menee jo liiallisuuksiin.

Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa  nojaan,  hylkäsi tytön  ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun  saamat rahat  asunnolta.

Kertun piti yksin pärjätä,  ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.

Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.

Hieman överi tulkinta.

En voi allekirjoittaa tätä. Kerttua ei olla näytetty parkumassa kovin montaa kertaa. Töissähän se on käynyt eikä siellä vollota. Se että Kerttu on pari kertaa itkenyt sängyssä on varmasti sallittavaa jos äiti on kuollut. Lapset ja vanhemmat ovat sellaisia, jotka sietävät yllättävän paljon. 

Ainakin kolmessa jaksossa on Kerttu parkunut todella raskaasti.

Tottakai tietysti, kun on  oma äiti kyseessä.

Mutta kuitenkin,  miten  paljon ja kauan on Kerttu kärsinyt äitinsä vuoksi ! 

Kerttu todella hoiti äitiään, eikä päinvastoin.

Suru toki kuuluu asiaan. Mutta  ehkä myös olisi voinut tuoda esiin helpotusta. Että Kertun eikä äidin enää tarvinnut kärsiä ja kipuilla. Koskä äitihän  ei yhtään halunnut missään vaiheessa toipua eikä raitistua.

Aihe ei ole helppo.

Varmasti mutta ehkä se asia valaistuu myöhemmin. Kerttu jää yksin. Käsittääkseni on asunut vuosia kaksin äitinsä kanssa. Onhan se todella iso muutos. Isästä ei ole koskaan puhuttu. Liekö tiedetäänkään jos Riikka on jo aikaisemmin ollut päihdemaailmassa.

Vierailija
8845/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tietääkö Petri ns. kaiken Laiteloiden elämästä vai onko tämmöinen seikka onnistunut pysymään salassa. Iisa on ainakin tyrkännyt Kallea Ismon vihoista huolimatta Tatun suuntaan.

Vierailija
8846/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iisa Havu on Pohjoismaiden suurin huumekuningatar 🤗 

Iisa, uusi NAUMANEN 😁 

Naumanen ja Marika vois tulla takas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8847/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Kuula, Lari, Kristo Päivinen ja Konttinen takas sarjaan!

Saga Korkiakoski, Tamara, Esteri, Rosmarine ja Karin.

Vierailija
8848/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4962: Kaikenlaiset isät 18.6.

Tämän äiti versio on ollut monisaagainen tarina. Kaikenlaiset äidit ovat siis Linda ja Eva. En enää muista, mitä tapahtui alkuperäisessä "Kaikenlaiset äidit" jaksossa. Jatko-osat olivat "Kaikenlaiset äidit 2: Vanhenpainilta" "Kaikenlaiset äidit 3: Paluu Pihlajakadulle" ja "Kaikenlaiset äidit 4: Kynnet esiin! " :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8849/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari tuskin palaa kun on toi oikeusjuttu menossa.

Vierailija
8850/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusi kuvio kertoo ihan tarpeeksi Petristä. Itse on alkoholisti ja hakenut katkaisusta asti apua, mutta hyväksikäyttää rahan vuoksi muita riippuvaisia ihmisiä. Kuten nyt Henrikiä. Petrin tuomat huumeet ovat varmasti tappaneet useampia ihmisiä ja aiheuttaneet paljon kärsimystä. Varmasti myös Riikka on ostanut kamansa viimeiseen retkahdukseen Petristä. Asia jotenkin selviää, jonka takia Petri ilmiannetaan poliisille. Joko Kallen, Henrikin tai Iisan itsensä toimesta. Nyt Petri ei enää pääse pälkähästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8851/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik on aina jäänyt siistin ja coolin serkkunsa varjoon. Kovasti haluaa näyttää olevansa muutakin kuin apupoika. Alissan tullessa mukaan Henrik jäi entistä enemmän taustahemmoksi. 

Vierailija
8852/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan Tatu ei olisi sotkeutunut Petrin rikoksiin. Rehellisesti sanottuna kaikista eniten pelottaa, että Tatu pilataan ja tehdään rikolliseksi. Voisi edes yrittää pitää jonkun poliiseista suhteellisen rehellisenä. Olisi myös mukavaa, ettei kaikki Kallen ihastuksen kohteet ovat rikollisia tai muuten vain pimahtaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8853/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako Korjaa mut niin kuin tv:stä samaan aikaan? Katsovatko muut naapurit kotisohvilta ohjelmaa? Tulee mieleen Gunnarin tv-haastattelu ja tissikuvan ilmaantuminen. Samanlaisia reaktiota voisi odottaa kun näytölle pamahtaa Kari puhumassa Lindalle kuinka he ovat panneet ihan kunnolla. :D Popparit tulille! Salla on irti!

Vierailija
8854/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on taidettu aikaisemmin jo spekuloida, mutta Salkkareiden Instagramin stooreihin jaetun toimittajien postauksen videosta näkee, että Lailan kaveriksi muuttaa Mäkeläinen eli Kerttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8855/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kertun  valtaisa suru, parkuminen  ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta  menee jo liiallisuuksiin.

Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa  nojaan,  hylkäsi tytön  ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun  saamat rahat  asunnolta.

Kertun piti yksin pärjätä,  ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.

Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.

Hieman överi tulkinta.

Oma äiti on silti aina oma äiti.

Vierailija
8856/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.

Vierailija
8857/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.

Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.

Vierailija
8858/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.

Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.

No lopettaisitko sen piereskelyn??? Ärsyttää kun kakka käryää ja löyhkä lemu. 

Vierailija
8859/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju haisee taas kakalta kun joku ääliö piereskelee koko aika. Muo ällöttävä ja oksettaa. Kauhea kakan käry ja katku. 🤮

Vierailija
8860/11011 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4963. Meitä on moneen junaan.... 19.6.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi