Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11011)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iisalla on siisti asunto. Se näkyi jo siinä kansikuvassa.
Mutta Iisan asunto vousi olla toisenkin näköinen jos Petri piripäissään sekoillut siellä 🤗
Niin voisi mutta Petri tuskin ite käyttää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kertun valtaisa suru, parkuminen ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta menee jo liiallisuuksiin.
Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa nojaan, hylkäsi tytön ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun saamat rahat asunnolta.
Kertun piti yksin pärjätä, ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.
Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.
Hieman överi tulkinta.
En voi allekirjoittaa tätä. Kerttua ei olla näytetty parkumassa kovin montaa kertaa. Töissähän se on käynyt eikä siellä vollota. Se että Kerttu on pari kertaa itkenyt sängyssä on varmasti sallittavaa jos äiti on kuollut. Lapset ja vanhemmat ovat sellaisia, jotka sietävät yllättävän paljon.
Ainakin kolmessa jaksossa on Kerttu parkunut todella raskaasti.
Tottakai tietysti, kun on oma äiti kyseessä.
Mutta kuitenkin, miten paljon ja kauan on Kerttu kärsinyt äitinsä vuoksi !
Kerttu todella hoiti äitiään, eikä päinvastoin.
Suru toki kuuluu asiaan. Mutta ehkä myös olisi voinut tuoda esiin helpotusta. Että Kertun eikä äidin enää tarvinnut kärsiä ja kipuilla. Koskä äitihän ei yhtään halunnut missään vaiheessa toipua eikä raitistua.
Aihe ei ole helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kertun valtaisa suru, parkuminen ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta menee jo liiallisuuksiin.
Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa nojaan, hylkäsi tytön ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun saamat rahat asunnolta.
Kertun piti yksin pärjätä, ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.
Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.
Hieman överi tulkinta.
En voi allekirjoittaa tätä. Kerttua ei olla näytetty parkumassa kovin montaa kertaa. Töissähän se on käynyt eikä siellä vollota. Se että Kerttu on pari kertaa itkenyt sängyssä on varmasti sallittavaa jos äiti on kuollut. Lapset ja vanhemmat ovat sellaisia, jotka sietävät yllättävän paljon.
Ainakin kolmessa jaksossa on Kerttu parkunut todella raskaasti.
Tottakai tietysti, kun on oma äiti kyseessä.
Mutta kuitenkin, miten paljon ja kauan on Kerttu kärsinyt äitinsä vuoksi !
Kerttu todella hoiti äitiään, eikä päinvastoin.
Suru toki kuuluu asiaan. Mutta ehkä myös olisi voinut tuoda esiin helpotusta. Että Kertun eikä äidin enää tarvinnut kärsiä ja kipuilla. Koskä äitihän ei yhtään halunnut missään vaiheessa toipua eikä raitistua.
Aihe ei ole helppo.
Varmasti mutta ehkä se asia valaistuu myöhemmin. Kerttu jää yksin. Käsittääkseni on asunut vuosia kaksin äitinsä kanssa. Onhan se todella iso muutos. Isästä ei ole koskaan puhuttu. Liekö tiedetäänkään jos Riikka on jo aikaisemmin ollut päihdemaailmassa.
Mua kiinnostaa tietääkö Petri ns. kaiken Laiteloiden elämästä vai onko tämmöinen seikka onnistunut pysymään salassa. Iisa on ainakin tyrkännyt Kallea Ismon vihoista huolimatta Tatun suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iisa Havu on Pohjoismaiden suurin huumekuningatar 🤗
Iisa, uusi NAUMANEN 😁
Naumanen ja Marika vois tulla takas.
Vierailija kirjoitti:
Helena Kuula, Lari, Kristo Päivinen ja Konttinen takas sarjaan!
Saga Korkiakoski, Tamara, Esteri, Rosmarine ja Karin.
Vierailija kirjoitti:
4962: Kaikenlaiset isät 18.6.
Tämän äiti versio on ollut monisaagainen tarina. Kaikenlaiset äidit ovat siis Linda ja Eva. En enää muista, mitä tapahtui alkuperäisessä "Kaikenlaiset äidit" jaksossa. Jatko-osat olivat "Kaikenlaiset äidit 2: Vanhenpainilta" "Kaikenlaiset äidit 3: Paluu Pihlajakadulle" ja "Kaikenlaiset äidit 4: Kynnet esiin! " :D
Lari tuskin palaa kun on toi oikeusjuttu menossa.
Tämä uusi kuvio kertoo ihan tarpeeksi Petristä. Itse on alkoholisti ja hakenut katkaisusta asti apua, mutta hyväksikäyttää rahan vuoksi muita riippuvaisia ihmisiä. Kuten nyt Henrikiä. Petrin tuomat huumeet ovat varmasti tappaneet useampia ihmisiä ja aiheuttaneet paljon kärsimystä. Varmasti myös Riikka on ostanut kamansa viimeiseen retkahdukseen Petristä. Asia jotenkin selviää, jonka takia Petri ilmiannetaan poliisille. Joko Kallen, Henrikin tai Iisan itsensä toimesta. Nyt Petri ei enää pääse pälkähästä.
Henrik on aina jäänyt siistin ja coolin serkkunsa varjoon. Kovasti haluaa näyttää olevansa muutakin kuin apupoika. Alissan tullessa mukaan Henrik jäi entistä enemmän taustahemmoksi.
Kunhan Tatu ei olisi sotkeutunut Petrin rikoksiin. Rehellisesti sanottuna kaikista eniten pelottaa, että Tatu pilataan ja tehdään rikolliseksi. Voisi edes yrittää pitää jonkun poliiseista suhteellisen rehellisenä. Olisi myös mukavaa, ettei kaikki Kallen ihastuksen kohteet ovat rikollisia tai muuten vain pimahtaneita.
Alkaako Korjaa mut niin kuin tv:stä samaan aikaan? Katsovatko muut naapurit kotisohvilta ohjelmaa? Tulee mieleen Gunnarin tv-haastattelu ja tissikuvan ilmaantuminen. Samanlaisia reaktiota voisi odottaa kun näytölle pamahtaa Kari puhumassa Lindalle kuinka he ovat panneet ihan kunnolla. :D Popparit tulille! Salla on irti!
Tätä on taidettu aikaisemmin jo spekuloida, mutta Salkkareiden Instagramin stooreihin jaetun toimittajien postauksen videosta näkee, että Lailan kaveriksi muuttaa Mäkeläinen eli Kerttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kertun valtaisa suru, parkuminen ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta menee jo liiallisuuksiin.
Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa nojaan, hylkäsi tytön ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun saamat rahat asunnolta.
Kertun piti yksin pärjätä, ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.
Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.
Hieman överi tulkinta.
Oma äiti on silti aina oma äiti.
Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.
Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää jo sitä kakkaa. Mua ei kiinnosta teidän kakkaleikit. Hyi hitto oikeasti.
Miksi tänne pitää päivittäin kertoa jostain omista parafilioista? Eivät edelleenkään liity Salkkareihin millään tavalla.
No lopettaisitko sen piereskelyn??? Ärsyttää kun kakka käryää ja löyhkä lemu.
Koko ketju haisee taas kakalta kun joku ääliö piereskelee koko aika. Muo ällöttävä ja oksettaa. Kauhea kakan käry ja katku. 🤮
4963. Meitä on moneen junaan.... 19.6.
Mutta Iisan asunto vousi olla toisenkin näköinen jos Petri piripäissään sekoillut siellä 🤗