Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Henrik kamppailee huumeiden kanssa nautittuaan energiajuomaa, jonka sekaan Marianna on ujuttanut salaa huumeita. Henrik ajatuu ostamaan huumeita lisää, ja huumeiden käyttö aiheuttaa kränää hänen ja Kertun välille. Hän törmää huumekaupoilla yllättävään henkilöön.
On se vaan kumma jos henkilö joka juo energiajuomaa, ei huomaa että hän menee ihan sekaisin? Tulee mieleen tilanne kun Sampo tarjosi Petrille alkoholittoman drinkin asemasta alkoholillisen eikä Petri tajunnut, että hän meni humalaan. Vaan onko nyt niin, että Marianna laittaa juomaan sen verran vähän että Henrik ei sitä suoraan tajua, mutta uskomattomaltahan toi nyt kyllä kuulostaa. 🤭
No totta helvetissä Henrik heti huumeostoksilla törmää nimenomaan Petriin. Ja anna kun arvaan, Petrin maassa- ja kaupungissaolo ei päädy Akin tietoon kun Petri lupaa että Henrikin huumeisto ei tule Akin tietoon. Joku helvetin typerä juttu jonka johdosta Henrik ei kerro Petristä Akille.
Nyt on myös mielenkiintoista, kyseleekö Henrik lainkaan Petriltä siitä hissionnettomuudesta. Nimenomaan Henrik mainitsi Petrin siitä hissionnettomuudesta puhuttaessa Akin kanssa.
Mutta jotenkin tuntuu näiden juonarien jälkeen aika repäistyltä kuviolta.
Maalauskurssin oikean alastonmallin saapuessa paikalle, Tatulle selviää, että Kalle on vakoillut häntä. Tatu ja Kalle molemmat hämmentyvät tilanteesta. Kallen takia koko salainen operaatio on vaarantunut.
Kalle on sotkettu nyt Lindan Iisan asunnon kyttäykseen kuin Tatun Pirittan kyttäykseen. Totta helvetissä Kalle mokaa Tatun Saloniuksen seurannan. Arvataanpa.. Möläyttämällä sen Lindalle. Kalle on heppu joka ei osaa pitää salaisuuksia ja monesti puhuu ohi suunsa. Kallella on yleensä myös kiva tarve juoruta. Ja kun Linda tietää, tietää sen kohta myös Aaro.
Sanon jälleen. Aaro ei lähde vankilaan, eikä Marianna. Piritta Salonius lähtee.
Jenna kaipaa Jiriä, mutta kokee yllättävän kanssakäymisen Kristianin kanssa. Orastava kiinnostus saa kuitenkin heti mutkia matkaansa.
Ilmeisesti Jenna huomaa nopeasti että Kristianin taustasta löytyy monia vastauksia joita on siinä mystisen laatikon sisällä olevassa paperissa.
Mutta kun tälläinen kuvio ja kun tiedetään Kristianin viimepaljastukset itsestään, kyllä jäljet johtavat siihen hemmetin laatikkoon.
Ja sitten on nämä Lassen "Vaasan vuodet"..
Matias ja Magnus hyvästelevät Pihlajakadun ja muuttavat Rovaniemelle.
Minkähän takia Jiri jätettiin tästä pois. Maikkarin juonarit kertoivat että, Jiri, Magnus ja Matias poistuvat samalla kyydillä.
"muuttavat Rovaniemelle". Ihan kuin yhdessä yhteiseen asuntoon. Matias muuttaa kasarmille ja Magnus Dahlian järjestämään asuntoon.
Mihinkä Vertti unohdettiin?
Teinien lukiokausi päätettiin siis vain näin, että kaikille ilmeisestyi lakit vaan päähän. Eli kaikki kirjoitti samaan aikaan ja kaikki aineet kerralla. Eli that's it!
Salkkareissa viestisovelluksen käyttö esitettiin niin perseelle kuin voi olla. Matiaksen kohdalla olisi pitänyt lukea Magnus, viestin lähettäjä, ei Matias, viestin saaja. Tehty tälläinen kämmi siksi että katsoja tajuaa että viesti on lähetetty Matiakselle. 😁
Moosessa tarjotaan teineille "pelkkää kuohuvaa". Ompa tylsää. Tylsää kun kyse on teineistä. Ne haluu bissee, lonkkuu ja sidukkaa, ei kuohuvaa ainakaan päihtyäkseen. Sarjassa lähes koko alkoholin käyttö perustuu kuohuvaan, skumppaa, siis kuohuviinin, ei aitoon Shampanjaan. Miks kuohuva? Se ei kuulosta edes alkoholilta kun puhutaan kuohuvasta tai skumpasta. Sehän kuulostaa ihan pommacilta.
Kyllä nyt on ikävää kun Lailalla ei oo valkolakkia 😢😂
Jotenkin käsittämätöntä, että Magnuksen ja Matiaksen suhdetta riiputettiin hirressä kuukausi tolkulla vaikka jokainen, ainakin aktiiviseuraaja tiesi mihin se kuvio vie. Magnuksen hahmo tuotiin sarjaan "moniseksuaalina" mutta Matiaksen seksuaalisuus muutettiin tosta noin matkan varrella, kuten Sampon aiemmin.
Harmittaa että tämä tapaus Matilda jää nyt täysin kuitenkin selityksettä. En vaan meinaa osta sitä selitystä että se oli ja se meni perseelle. Ja jos noin, niin sittenkö Matias päätti että on parempi ryhtyä homoksi? 🤣
Mulla epäilys. Elmerin Matias roolin muutos ei ole ollut sille läpihuutojuttu. Oikeasti Magnuksen ja Matiaksen suhde esitettiin enemmänkin kaverillisena kuin esmes seksuaalisena. 😎
Vierailija kirjoitti:
Jenna kaipaa Jiriä, mutta kokee yllättävän kanssakäymisen Kristianin kanssa. Orastava kiinnostus saa kuitenkin heti mutkia matkaansa.
Ilmeisesti Jenna huomaa nopeasti että Kristianin taustasta löytyy monia vastauksia joita on siinä mystisen laatikon sisällä olevassa paperissa.
Mutta kun tälläinen kuvio ja kun tiedetään Kristianin viimepaljastukset itsestään, kyllä jäljet johtavat siihen hemmetin laatikkoon.
Ja sitten on nämä Lassen "Vaasan vuodet"..
En edelleenkään usko että Lasse ja Kristian olisivat isä ja poika. Koska tällöin Jiri ja Kristian olisivat veljeksiä ja tämän myötä myös Nella ja Kristian olisivat sukua (Nella olisi siis Kristianin veljentytär). Olisi ehkä Salkkareillekin jo vähän turhan irvokasta jos setä ja veljentytär olisivat seurustelleet keskenään. Toivottavasti myöskään Ismo ei ole Kristianin isä, koska Kalle suuteli aikoinaan Kristiania Moosessa kännipäissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetää kyllä haikeaksi ja sanattomaksi Matiaksen ja Magnuksen lähtö...
Matias oli rankka pettymys eli ei muuta kuin bye bye and ever never comeback.
Mangusti. Viisasteleva hompsulipoika ei muuta kuin bye bye ja prööööt!
Tämä on sinun mielipiteesi, mutta voisit kyllä vähän kunnioittaa heitä, jotka heistä ovat tykänneet. Lempihahmojen poistuminen saattaa olla kova paikka, vaikka sinä et sitä tiedostaisi..
Miksi Amandassa monesti työntekijät setvivät henkilökohtaisia asioitaan työajalla ja kaikkien asiakkaiden nähden ja kuullen? Kuten viimeisimpänä Sampon ja Tatun kinastelu asiakkaiden nähden. Luulisi että vapaa-ajalla kannattaisi ennemminkin vatvoa yksityisasioita tai sitten ainakin mennä takahuoneeseen keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Alex ja Daniela kamppailevat tunteidensa kanssa. Daniela on mustasukkainen Alexista ja Alissasta nähdessään heidät rapussa. Myös Jiri on harmistunut nähdessään Alexin ja Alissan yhdessä ja ohjeistaa Alexia toimimaan toisin Alissan suhteen. Alex yllättyy Alissan kertoessa exästään.
No niin. No niin. Saatiin myös Alissa Alexin piiriin. Sopivasti kun Jiri alkaa jo tehdä lähtöä. Saadaan jännite Alissan suunnalta Danielaa, jonka alkoholismi lähtee kohta isommille kierroksille. Suhde Noelin alkaa kiristyä.
Daniela ja Noel remontoivat asuntoaan ja muuttavat remontin ajaksi majataloon, jossa törmäävät välittömästi tuttuihin. He asuvat nyt Alexin ja Joannan kanssa samalla käytävällä.
Totta hemmetissä Noel ja Daniela pitää nyt saada määräämättömäksi ajaksi X Amandan vanerikoppiin. Nyt on sitten kasassa Alexin ja Joannan kanssa samassa kerroksessa Danielan ja Noelin kanssa.. Ja Alissa kaupan päällä kuvioissa.
Herra Axelsson Companyn toimitusjohtajaa ei sitten kiinnostanut mikään muu hotelli kun nimenomaan Amandan koppi.
Naurettava Axelsson Company ja naurettava Noel. Missähän Camilla nykyisin asuu? Ei varmaan missään Amandan tasoisessa paikassa. Sabrina varmaan edelleen Espoossa 🤣
Piakkoin tuleva jakso: Alex pääsee pukille
Vierailija kirjoitti:
Miksi Amandassa monesti työntekijät setvivät henkilökohtaisia asioitaan työajalla ja kaikkien asiakkaiden nähden ja kuullen? Kuten viimeisimpänä Sampon ja Tatun kinastelu asiakkaiden nähden. Luulisi että vapaa-ajalla kannattaisi ennemminkin vatvoa yksityisasioita tai sitten ainakin mennä takahuoneeseen keskustelemaan.
Just. Asiakkaat eivät halua joutua kuulemaan kahden keski-ikäistyneen homon kinastelua.
Armeija aloitetaan tammi-tai heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Matias ja Magnus hyvästelevät Pihlajakadun ja muuttavat Rovaniemelle.
Minkähän takia Jiri jätettiin tästä pois. Maikkarin juonarit kertoivat että, Jiri, Magnus ja Matias poistuvat samalla kyydillä.
"muuttavat Rovaniemelle". Ihan kuin yhdessä yhteiseen asuntoon. Matias muuttaa kasarmille ja Magnus Dahlian järjestämään asuntoon.
Mihinkä Vertti unohdettiin?
Vetolaukut kaikilla?
Näihin Jodel juttuihin ei kannata täysillä lähteä mukaan, mutta siellä kirjoitettiin aamulla et olisi nähnyt Aaron ja Jirin näyttelijät kuvauksissa ja siinä olisi ollut myös Jennin näköinen nainen. Olisi aikamoinen plot twist jos Jenni olisikin elossa. Toisaalta juhlajakson teko ei olisi sekään mahdoton ajatus. Eikös Helinkin näyttelijä kommentoinut somessa Jirin näyttelijälle jotakin, että pian nähdään viime viikolla.