Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8529)
Vierailija kirjoitti:
Sallan ja Karin liittoa aletaan selvästi kriisien avulla viemään alas. Lindan ja Karin suhdetta aletaan pohjustaa tällä pyörötuoliprosessin aikana. Johan ne on ollutkin jo siinä liitossa. Ihan kuten Noelin ja Danielan liitto. Alexin avulla sitä jo työstetään. Ja Akille järjestyy kyllä nainen, vaikka Jennasta alkaen
Mitäköhän Alissa olisi mieltä jos Akille tulisi taas kerran sutinaa Alissan ystävän kanssa? Akilla oli aikoinaan Lolan kanssa pientä sutinaa ja Sannin kanssa ihan kunnon suhde. Jenna vielä joukon jatkoksi. :D
Milloin Saga tulee takaisin? Noelin toimitusjohtajuus riitti ajat sitten!!!
Eiköhän pian Petrin Helsingissä olo selviä Kallelle. Ismo jää uutisen ulkopuolelle. Iisakin saa tietää, että Kalle tietää. Jonka jälkeen Kalle hiippailee öisin naapuriin. Jää kuitenkin aika pian kiinni Ismolle tullessaan aamulla kotiin ja Ismo luulee puolestaan Kallen joko ratkenneen tai viettävän aikaa Tatun kanssa. Ehkä Tatukin säätää jotain sen Pirittan kanssa ja syntyy kummallisia väärinkäsityksiä. Linda kuulee muualta Simolasta saadusta havainnosta ja näkee itsekin joskus Kallen hiippailemassa ja jotenkin arvaa ja saa selville koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka pieraisi Tanjan asunnossa. Iisa asuu siellä nykyään. Ja Iisa on siis kauppiaana Iisan Valinnassa.. miten yllättäen lopetti ne stylistin hommat kokonaan? Sillähän oli aina kiire ja asiakkaita, ihan käyntikortteja jakoi.
Eikös Jutta ollut käymässä Iisan luona niihin aikoihin kun he ystävystyivät? Jutan housut repesi tai jotain siinä kolari-insidentissä, Iisa osti tilalle uudet, ja niitä mallailtiin. se kämppä oli silloin ihan normaalissa siisteyden tilassa.
Saga vois tulla Joannan, Jutan, Sallan ja Iisan tilalle. Korvautuisi monta täyteroolia yhdellä hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maijan näyttelijä on todennäköisesti Linda Nurmi. Löytyy Instagramista käyttäjänimellä @lindasnurmi
Linda Nurmi 19 vee. Ollin uusi sussu? Vai Henrikin?
Kerttu kato 💕 Aslan.
Salkkareissa on huutava pula les boista, joten eiköhän Maija tule semmoiseksi, ja kääntää vielä Leilankin aatteeseensa.
Karin, Esteri, Rosmarine, Saga ja Pupu tulis Dahlian elämään takaisin bisnesten ja muiden merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka pieraisi Tanjan asunnossa. Iisa asuu siellä nykyään. Ja Iisa on siis kauppiaana Iisan Valinnassa.. miten yllättäen lopetti ne stylistin hommat kokonaan? Sillähän oli aina kiire ja asiakkaita, ihan käyntikortteja jakoi.
Eikös Jutta ollut käymässä Iisan luona niihin aikoihin kun he ystävystyivät? Jutan housut repesi tai jotain siinä kolari-insidentissä, Iisa osti tilalle uudet, ja niitä mallailtiin. se kämppä oli silloin ihan normaalissa siisteyden tilassa.
Ihan pudas ja kaunis koti Iisalla on. Osa on vain jäänyt kiinni tähän ajatukseen, että oikea syy on sottaisuus vaikka pelkkä tekosyy.
Laila kääntyy lesbo aatteeseen 🤭🤣
Mä luulen, että jotenkin Tatu ihastuukin oikeasti Piritaan. Yleensä sarjassa on tehty niin, että heteroiksi itsensä olettavat henkilöt huomaa olevansa ihastuneita samaan sukupuoleen, mutta mä luulen että nyt käy niin, että itseään homona pitävä mies huomaakin omaavansa lämpimiä tunteita naista kohtaan, eikä ihan ketä tahansa naista vaan rikollisen suojelusta/rikoksesta epäiltyyn, jota on varjostanut peitetehtävänään. Ja siinä välissä Linda selvittää pyörätuolista käsin Petrin olevan takaisin kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Laila kääntyy lesbo aatteeseen 🤭🤣
Naisista tosi moni on bi ajattelijoita. Oon itekin hetero mutta ei mua kammota ajatus vai olenko bi mutta en vain tajua sitä itekään.
Tekeekö Salla oikeasti jotain Lindalle vai onko vaan uhoa? Siltikin toi kuvio on sairas. Julkisesti puhutaan paljon lähisuhdeväkivallasta, narsismista ja sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, ja mä en ymmärrä miten tää voisi olla hyväksyttävää millään tasolla, mutta kuten täällä jotkut ovat sanoneet nii Sallan käytös painetaan lähinnä villaisella.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että jotenkin Tatu ihastuukin oikeasti Piritaan. Yleensä sarjassa on tehty niin, että heteroiksi itsensä olettavat henkilöt huomaa olevansa ihastuneita samaan sukupuoleen, mutta mä luulen että nyt käy niin, että itseään homona pitävä mies huomaakin omaavansa lämpimiä tunteita naista kohtaan, eikä ihan ketä tahansa naista vaan rikollisen suojelusta/rikoksesta epäiltyyn, jota on varjostanut peitetehtävänään. Ja siinä välissä Linda selvittää pyörätuolista käsin Petrin olevan takaisin kaupungissa.
En ollenkaan ihmettelisi. Mainitsin itsekin ensimmäisen pusun jälkeen, että Tatu käyttäytyy kuin olisi oikeasti ihastunut.
Joutuuko Kalle mukaan siihen peiteoperaatioon vai mikä pointti sillä hommalla on? Pelkkä alastomuus? Tatu tuli kurssille pahasti myöhässä (paljonko se sitten on ajassa?) joten muut ovat ehtineet jo hyvin aloittamaan. Voisin kuvitella Pirittan huomaavan Tatun oudon käytöksen. Tatu voi keksiä vaikka sen olleen oppilaan isä ja siksi hämmentyi. Ajattelin jos Kalle on siellä loppuun asti ja Piritta tulee jotain jauhamaan taiteesta.
Millaiseen rooliin Kristiina Halttu sopisi sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko Kalle mukaan siihen peiteoperaatioon vai mikä pointti sillä hommalla on? Pelkkä alastomuus? Tatu tuli kurssille pahasti myöhässä (paljonko se sitten on ajassa?) joten muut ovat ehtineet jo hyvin aloittamaan. Voisin kuvitella Pirittan huomaavan Tatun oudon käytöksen. Tatu voi keksiä vaikka sen olleen oppilaan isä ja siksi hämmentyi. Ajattelin jos Kalle on siellä loppuun asti ja Piritta tulee jotain jauhamaan taiteesta.
Kalle ja Kallen kallelan alastomuus 🤢
Ainoo asia Salkkareissa on viel hyvää, ettei kaikki pyöri vain täydellisten kehojen ympärillä. Sitä voi sitten katsoa muita sarjoja jos kaipaa silmänruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Vertti panisi Lailaa ja että se näytettäisiin. 🤗
Toivottavasti ei. Mitään alaikäisten panoja tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Vertti panisi Lailaa ja että se näytettäisiin. 🤗
Toivottavasti ei. Mitään alaikäisten panoja tarvi.
Kummatkaan näyttelijät eivät ole alaikäisiä. Hahmoissa Vertti 18 ja Laila 17. Suojaikä 16 vuotta.
Salkkareissa kaikki toisiinsa ihastuneet hahmot pitävät toisiaan todella kauniina tai komeina, vaikka katsojat välttämättä ei ajattele samalla tavalla. Oikeastaan kaikilla on omat makunsa ja makuasioista ei voi kiistellä. Kyllä mustakin tuntuu oudolta ajatella, että Jutasta olisi hottia mennä sänkyyn Lassen kanssa. Joskus oli yhdessä Ismon kanssa, mutta nämä on näitä. Ulkonäkö on toissijainen asia tai muuttuu omassa silmässä viehättävämmäksi, jos hahmon/ihmisen persoona kiinnostaa. Kyllä Tatukin jäi tuijottamaan Kallea eikä mitenkään pahalla. Varmasti pitää näkemästään, koska onhan Tatu selvästi jollain tasolla myös Kallesta kiinnostunut, vaikka onkin uusi suhde Sampon kanssa ja yrittävät ihan tosissaan tutustua toisiinsa.
Tuotannolla ei ole varaa pitää oikeata asuntoa paria kuukautta pidempään. Mariannan ja Aaron pitää asua yhdessä joten heitä ei voi siirtää pois ja Lindalle tarvitaan asunto. Typerää mutta näin se menee nykyään. Pitää olla asuntoja kaikilla ja sen takia ahdetaan monet kimppaan tai vanhempiensa kanssa.