Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Somessa suututtiin Sara Siepille: ”Aika ylimielistä”

Vierailija
03.10.2026 |

Ihmiset eivät reagoineet positiivisesti siihen, kun Sieppi kertoi komentelevansa ilman vaunuja liikkuvia hissistä ulos. 

IS: "Sieppi kertoi podcastissa hissien käytöstä vaunujen kanssa. Somessa ihmiset suuttuivat Siepin sanoista.

– Varsinkin nyt, kun liikkuu itse tyyliin jollain vaunuilla. Liikun vaunuilla paljon keskustassa ja vaikka Stockmannille, minne ikinä. Ihmiset eivät avaa ovia, hississä on ihmisiä, keillä ei ole rattaita ja ne eivät päästä sinne ihmisiä, kellä on vaikka vaunut, Sieppi sanoo.

Hän kertoo esimerkkinä tilanteen, jossa hän on ollut jonottamassa hissiä. Hänen edessään on ollut ihmisiä, jotka Siepin mukaan ”voisivat mennä rappusia ylös”.

– Olen siis se tyyppi, joka menee sinne, anteeksi, onko sinulla vaunut? Jos ei ole, niin hei hei. Olen välillä joutunut sanomaan, että itse asiassa tuossa on portaat, voitko mennä. Koska me haluamme vauvani kanssa myös päästä tuonne samaan kerrokseen ylös."

https://www.is.fi/viihde/art-2000012317460.html

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoniprinsessa taisi suuttua, koska edellinen ketju poistettiin.

Vierailija
2/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi pitkä ketju aiheesta spämmäämisen siivittämänä poistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, nyt sanomalla on joku tekoäly kyylä etsimässä artikkelin aineksia täältäkin.

Vierailija
4/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

stockalle ehdotus vaikuttajahissin tarpeellisuudesta oman ovimiehen kera.

Vierailija
5/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen tyyppi. Menköön itse portaita vaunujensa kanssa. Sama oikeus muillakin on käyttää hissiä kuin hänellä.

Vierailija
6/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, nyt sanomalla on joku tekoäly kyylä etsimässä artikkelin aineksia täältäkin.

Otetaan ihmisten kommentit talteen ja sitten poistetaan ketju?

Vierailija
7/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stockalle ehdotus vaikuttajahissin tarpeellisuudesta oman ovimiehen kera.

Seuraajamäärän perusteella otetaan kyytiin. 50k voisi olla hyvä raja. 

Vierailija
8/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko onko muka totta? Eihän se Sieppi tolanen oo ja noin todellisuudesta kaukana???

Vierailija
9/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tehtiin aikanaan. Nykyään vauva taitaa olla liian sakeaa settiä, että sitä viitsittäisi lainata edes iltapaskoissa.

Vierailija
10/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko onko muka totta? Eihän se Sieppi tolanen oo ja noin todellisuudesta kaukana???

Suoria Siepin sitaatteja jutussa. Itse kertonut toimivansa noin. 

Vierailija
11/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä keskustassa uskaltaa nykyisin kulkea pienen vauvan kanssa? Maailma on muuttunut. En uskaltaisi pyöriä siellä vauvan kanssa, saatikka mennä sanomaan randomeille neuvoja.

Syksyllä vieläpä tartuntataudit jyllää.

Vierailija
12/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tehtiin aikanaan. Nykyään vauva taitaa olla liian sakeaa settiä, että sitä viitsittäisi lainata edes iltapaskoissa.

Olen nähnyt täältä lainattuja kommentteja ja keskustelupätkiä toisaalla.

Vierailija
13/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen tyyppi. Menköön itse portaita vaunujensa kanssa. Sama oikeus muillakin on käyttää hissiä kuin hänellä.

Tästä muitui mieleeni; kannoin vaunuja aina portaat ylös ja alas asuessamme talossa, jossa ei ole hissiä. Oli vielä sektio takana.

Vierailija
14/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän  on olevinaan paremman luokan kansalainen.

Kiukuttelee milloin mistäkin.

Vierailija
15/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni näistä mammoista on itse availut ovia, antanut tilaa rattaille jne kun ei ollut omia lapsia? Ei ole tainut paljoa kiinnostaa, mutta nyt pitäis laittaa eteen punanen matto.

Vierailija
16/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
17/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt mitään suuttumusta tarvita. Hänen vain olisi pitänyt tajuta odottaa sellaista hissivuoroa, mihin mahtuu lastenvaunujen kanssa. Hississä ei ole pelisääntöjä. Kassajonossakin voi kohteliasiuudesta päästää ohitseen jonkun, mutta ei se pakollista ole. Samoin hissin kohdalla joku voi kohteliaisuudesta antaa tilaa lastenvaunujen kanssa tulevalle, mutta ei se mitään pakollista ole.

Vierailija
18/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ottaa sen vauvan sieltä vaunuista ja heittää rappukäytävään niin Sieppikin pääsee sieltä kulkemaan.

Vierailija
19/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannoin vaunuja aina portaat ylös

Tätä ovat monet harrastaneet, koska hissejä ei likikään yhtä paljon ole menneinä vuoskymmeninä ollut. Ja minä tiedän vanhan mummon, joka kiskoo vedettävän kauppakärrynsä portaita pitkin kolmanteen kerrokseen, koska talossa ei ole hissiä.

Vierailija
20/33 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomat ja ilta lehti on taas laittanut vanhan kuvan instagramiin Helena Ksta ja antaa siellä erittäin van hojen typerien ak kojen ja ak ka maisten ukkojen kommentoida erästä sakkojuttua. Onks erään pelaajan sukulainen nk toimitusharjoittelija tyyliltään ylilauta siellä taas asialla kostojuttuja tekemässä. Iltapaskoissa löytyy erittäin asenteellisia turinoita. Viiden pennin toimittajat asialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi