Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Tatu huolestuu, kun Rajala varoittaa, että koko operaatio voidaan joutua lopettamaan Kallen takia.
Todennäköisesti Kallen toiminta herättää Piritan epäluulon ja se päätyy lopulta Aaron korviin.
Henrik menee tapaamaan diileriä, ja paikalla odottaakin Suomeen palannut Petri Simola.
Oho. Tapaa ja ei ollut Kalle vaan sittenkin Henrik. No jopa lähti ratas herkästi pyöriin. Petri pyrkii tietty hyödyntämään Henrikkiä jotenkin.. Johonkin kieroon.
Matias ja Magnus jättävät hyvästit Pihlajakadulle. Samalla kyydillä kohti Kanadan-konetta lähtee myös Jiri.
Eipä ollut yllätys että Jiri lähtee "samalla oven aukasulla". No totta hemmetissä.
Jenna löytää ovensa takaa Kristianin, joka erehtyi ovesta. Kaksikko välillä väreilee.
Joku vuoti tämän kuvion tänne jo hyvän aikaa sitten. Kuvio. Kristian on orpo. Ei tietoa vanhemmista tai mahdollisista sisarista. Jennalla joku mystinen paperi Jennan mystisessä laatikossa. Paperi lienee viite että Jennalla on jossain veli. Ja kukahan tämä velipoika sitten oikein olisi. Niin. Kuka?
Ja sitten pitäisi löytää vielä se Jennan ja Kristianin isukki. Olisiko se eräs huoltomies jolla on ollut historiassaan nämä "Vaasan vuodet". Mitä? 🤣
Joanna yrittää lämmitellä Noelia, mutta tämä on tyly.
Noelin on myöhäistä enää katua tapaus Joannaa. Joanna on nainen jota ei jätetä kuin rättiä. Kiristys on toinen nimeni. Eiköhän Joanna ole kohta Axelsson Companyn uusi COO? 🤗
Näyttelijä Nora Rinne tähdittää Sakan mainoskampanjaa, jossa korostetaan autokaupan ammattitaitoa ja luotettavuutta. Rinne, joka tunnetaan erityisesti roolistaan Salatut elämät -sarjan Camilla Mustavaarana, esiintyy mainoksissa usein asiantuntija roolissa.
Susanna Snellman esiintyy Saka-automainoskampanjassa, jossa korostetaan autokaupan ammattitaitoa ja luotettavuutta. Snellman tuo kampanjaan vahvan ja luotettavan läsnäolon, joka tukee Sakan brändin viestiä asiantuntevasta ja asiakkaista välittävästä autokauppakumppanista. Hänen roolinsa mainoksissa on asiantuntijanomainen, mikä vahvistaa kampanjan tavoitteita ja luo katsojille turvallisen ja ammattimaisen kuvan Saka-autokaupasta.
Kylläpä oli jakso. Kadulla oli ukkoa kuin pipoa. Kaikki kohtasivat toisensa ikään kuin järjestyksessä. Koominen Salkkarit vakoilu maneeri-asento Kalle ja Jenna nähtiin myös. Aiemmin kun Kalle yleensä lampsi paikassa jos toisessa aina Jutan kanssa, nyt tämä frendi ja kanssalampsija on vaihtunut Jennaan. Samoilla sanoilla sanotut asiatkin eri yhtä aikaisissa kohtauksissa pääsivät taas a la Salkkarit esille.
Mutta. Huomasitteko Lindan ilmeen kun Aki sanoi Karille ettei se ole sun syy jos Salla luulee Lindan olevan rakastunut Kariin?
Tästä tuleekin mieleen heti: to 07.05. klo 19.30 - 20.00. Korjaa mut! Kausi 1, jakso 1. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16804083.avif
Puhuttu Maijasta ja jaksojen nimissäkin mainittu eli ehkä uusi teini sarjaan. Omat spekulaatiot heräsi. Eikös se Romeon tytär ollut Maija kanssa? No hän ainakin olisi teini nyt joten olisikohan hän ja aina ajatellut kun poistuivat, että kyllä varmasti varttuneena saattaa palata takaisin. Vielä päälle jos samalla saataisiin Romeo myös ainakin pikavierailulle jos ei muuten. Gogi itse on nyt niin jokapaikanhöylä, mutta hän joskus totesi, että jos sauma tulee niin hän voisi harkita vaikka hahmon pikapaluuta sarjaan. No tässä voisi olla hyvä sauma sille.
Kalle sanoi että Iisan ikkunassa oleva hahmo ei ole Ismo. No ei tietenkään paitsi jos Ismo on laihtunut 50 kg. Mutta ei se kyllä ollut Petrikään oikeasti vaikka esitti sitä. Eerikäisen profiili ei ole noin hintelä.
Romeo Aron tyttären nimi oli Maija Aro. Että silleen. Welcome to Maija Aro.
Vihdoinkin. Sallan ja Karin avioliittoa on nyt alettu ajaa alas koska sarjan tuottajat haluavat nyt vuotostaan Karin ja Lindan yhteen.
Tehdäänköhän Samposta jälleen hetero koska...
Toi "Poliisit ja alaston ase" jaksonimi vois viitata siihen, että Tatu ja Rajala ottaa Kallen mukaan peitekuvioon ja Kalle on enemmänkin mallina siellä maalaustunneilla.
Kaikessa ärsyttävyydessään Sallan hahmolle on annettava iso tunnustus. Hahmo on hyvin realistinen. Juuri tuollaisia hyvin epävarmoja ja erittäin mustasukkaisia ihmisiä riittää. Se sitten että miksi Kari tuossa roikkuu ja miksi Karista on tehty niin munaton on eri asia.
Homoja on myös kyllästyttävän paljon. Helposti menee niin että peräkkäisissä kohtauksissa setvitään eri homojen kriisejä. Joo, me ymmärsimme jo, todella paljon diversiteettiä.
Nyt kun Matias ja Magnus lähtevät sinne pohjoiseen niin eiköhän siellä voisi olla armeijassa korkeaan asemaan noussut Kuisma? Tuskin Kuisma Brasiliaan jäi Kallen lähdön jälkeen? Tai mistäs sitä tietää. Mutta paluu armeijan leipiin voisi olla myös mahdollinen.
Danielan juominen on boring. Kallen rinnalle toinen alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Sallan mustasukkaisuus ei suinkaan ole uusi asia. Muun muassa aikoinaan kuvitteli Ismon ja Cindyn välille vaikka ja mitä sen tanssikurssin takia. Salla myös luuli Ismolla ja Iiriksellä olevan jotain ja Salla palkkasi yksityisetsivän seuraamaan Ismon polttareita. Kuitenkin Salla sitten itse petti. Näin se monesti on. Kun on itsellä salattavaa kuvittelee, että kaikki muutkin pettää. Saattaa olla että Salla päätyy vielä itse vieraaseen petiin.
Tämä. Ja mä veikkaan petikumppanin olevan Sampo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallan mustasukkaisuus ei suinkaan ole uusi asia. Muun muassa aikoinaan kuvitteli Ismon ja Cindyn välille vaikka ja mitä sen tanssikurssin takia. Salla myös luuli Ismolla ja Iiriksellä olevan jotain ja Salla palkkasi yksityisetsivän seuraamaan Ismon polttareita. Kuitenkin Salla sitten itse petti. Näin se monesti on. Kun on itsellä salattavaa kuvittelee, että kaikki muutkin pettää. Saattaa olla että Salla päätyy vielä itse vieraaseen petiin.
Onhan Salla pettänyt Ismon lisäksi Kariakin Gunnarin kanssa.
Niinpä. Mutta Sallalla on omat säännöt
Vierailija kirjoitti:
Romeo Aron tyttären nimi oli Maija Aro. Että silleen. Welcome to Maija Aro.
Maija Aro valmiiksi pilattu tuomalla se tähän huonoon teiniporukkaan ja miksi päätettiin tehdä realistinen kasvaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romeo Aron tyttären nimi oli Maija Aro. Että silleen. Welcome to Maija Aro.
Maija Aro valmiiksi pilattu tuomalla se tähän huonoon teiniporukkaan ja miksi päätettiin tehdä realistinen kasvaminen?
Jos vaikka odotettaisi että asia joskus selviää ennen kuin aletaan haukkumaan.
Salatut elämät -sarjan ensi viikon jaksoissa Marianna sujauttaa huumetta Henrikin energiajuomaan.
Yhtä kömpelö esitys kun Sampo tarjosi Petrille drinkin jossa viinaa ja Petri ei niinku tajunnut mitään. Sama juttu ilmeisesti, Henrik ei niinku tajua mitään. Onhan se ihan normaalia, että Pärinästä menee sekaisin. 😁