Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8529)

Vierailija
8381/8529 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkkareissa kaikki toisiinsa ihastuneet hahmot pitävät toisiaan todella kauniina tai komeina, vaikka katsojat välttämättä ei ajattele samalla tavalla. Oikeastaan kaikilla on omat makunsa ja makuasioista ei voi kiistellä. Kyllä mustakin tuntuu oudolta ajatella, että Jutasta olisi hottia mennä sänkyyn Lassen kanssa. Joskus oli yhdessä Ismon kanssa, mutta nämä on näitä. Ulkonäkö on toissijainen asia tai muuttuu omassa silmässä viehättävämmäksi, jos hahmon/ihmisen persoona kiinnostaa. Kyllä Tatukin jäi tuijottamaan Kallea eikä mitenkään pahalla. Varmasti pitää näkemästään, koska onhan Tatu selvästi jollain tasolla myös Kallesta kiinnostunut, vaikka onkin uusi suhde Sampon kanssa ja yrittävät ihan tosissaan tutustua toisiinsa.

Sampoko komea? Ei kai? Tosissasi? 🙄 

Vierailija
8382/8529 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen rooliin Kristiina Halttu sopisi sarjaan?

Dahliaa nuoremman hienostorouvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8383/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että jotenkin Tatu ihastuukin oikeasti Piritaan. Yleensä sarjassa on tehty niin, että heteroiksi itsensä olettavat henkilöt huomaa olevansa ihastuneita samaan sukupuoleen, mutta mä luulen että nyt käy niin, että itseään homona pitävä mies huomaakin omaavansa lämpimiä tunteita naista kohtaan, eikä ihan ketä tahansa naista vaan rikollisen suojelusta/rikoksesta epäiltyyn, jota on varjostanut peitetehtävänään. Ja siinä välissä Linda selvittää pyörätuolista käsin Petrin olevan takaisin kaupungissa. 

En ollenkaan ihmettelisi. Mainitsin itsekin ensimmäisen pusun jälkeen, että Tatu käyttäytyy kuin olisi oikeasti ihastunut. 

Laittautui myös erityisesti ennen kurssille menoa laitoksella. Aikaisemmin ei ole taidettu sen suurempia näyttää.

Vierailija
8384/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4948. Tarjoushaukkoja
4949: Torakoita
4950: Hiiriä ja ihmisiä
4951: Vangittu
4952: Kodit(on)
4953: Maija-hi, Maija-who?
4954: Vuoden TV-esiintyjä

Vierailija
8385/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Vertti panisi Lailaa ja että se näytettäisiin. 🤗 

Toivottavasti ei. Mitään alaikäisten panoja tarvi.

Kummatkaan näyttelijät eivät ole alaikäisiä. Hahmoissa Vertti 18 ja Laila 17. Suojaikä 16 vuotta. 

Laila oli 13 sarjaan tullessaan. Mangnus syntyi 2017. 

Vierailija
8386/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että jotenkin Tatu ihastuukin oikeasti Piritaan. Yleensä sarjassa on tehty niin, että heteroiksi itsensä olettavat henkilöt huomaa olevansa ihastuneita samaan sukupuoleen, mutta mä luulen että nyt käy niin, että itseään homona pitävä mies huomaakin omaavansa lämpimiä tunteita naista kohtaan, eikä ihan ketä tahansa naista vaan rikollisen suojelusta/rikoksesta epäiltyyn, jota on varjostanut peitetehtävänään. Ja siinä välissä Linda selvittää pyörätuolista käsin Petrin olevan takaisin kaupungissa. 

En ollenkaan ihmettelisi. Mainitsin itsekin ensimmäisen pusun jälkeen, että Tatu käyttäytyy kuin olisi oikeasti ihastunut. 

Älä keskustele itsesi kanssa.

Miks kukaan keskustelisi itsensä kanssa?

Vierailija
8387/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä keskustele itsesi kanssa.

Miks kukaan keskustelisi itsensä kanssa?

Tuo yksi.

Voin sanoa ettei keskustellut.

Vierailija
8388/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4948. Tarjoushaukkoja

Vangittu vai koditon Noel?

Vierailija
8389/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija siis tulee sarjaan, mutta onko mitään mahdollisuutta, että olisi Romeon tytär Maija Aro? Tosin jos on alaikäinen niin vastavuoroisesti Maija olisi nuorentunut, kun hahmo oli taapero 2006 😅 Ei sitä koskaan tiedä, jos haaveilevat Gogin vierailusta Maijan varjolla...

Vierailija
8390/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija siis tulee sarjaan, mutta onko mitään mahdollisuutta, että olisi Romeon tytär Maija Aro? Tosin jos on alaikäinen niin vastavuoroisesti Maija olisi nuorentunut, kun hahmo oli taapero 2006 😅 Ei sitä koskaan tiedä, jos haaveilevat Gogin vierailusta Maijan varjolla...

Ota helvetti huomioon salkkarit tyylinen aikahyppy😂 

Vierailija
8391/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole vain sen takia että on kaikista huonoin teiniporukka joka ei ole kiinnostanut juuri ollenkaan.

Vierailija
8392/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota helvetti huomioon salkkarit tyylinen aikahyppy😂 

Totta kai mutta voi se toiseenkin suuntaan tarvittaessa toimia 😂

Vierailija
8393/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Ilola, Romeo ja Maija vois tulla sarjaan jos alkuperäiset näyttelijät suostuisi eikä Maija liity tähän nykyiseen teiniporukkaan mitenkään.

Vierailija
8394/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4948. Tarjoushaukkoja

Vangittu vai koditon Noel?

Vangittu on melko varmasti Piritta tai vastavuoroisesti Iisa laitettu häkkiin ja yritetään houkutella Petri esiin.

Vierailija
8395/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma Ilola, Romeo ja Maija vois tulla sarjaan jos alkuperäiset näyttelijät suostuisi eikä Maija liity tähän nykyiseen teiniporukkaan mitenkään.

No yksi Maija tulee. Tuskin toista jos tämä Ogelin frendi ei ole Maija Aro.

Vierailija
8396/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko tulee perimään velkoja Joonatanilta. Mikko keksi sen tortoren.

Vierailija
8397/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko tulee perimään velkoja Joonatanilta. Mikko keksi sen tortoren.

Eikös se juttu sovittu jo kauan sitten? Sitä paitsi Joonatan ei tällä hetkellä ole mukana sarjassa.

Vierailija
8398/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Elina ja Toivo palaamassa sarjaan? Salkkareiden instassa Toivo kiikari kädessä "Ulla Taalasmaana"

Vierailija
8399/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Elina ja Toivo palaamassa sarjaan? Salkkareiden instassa Toivo kiikari kädessä "Ulla Taalasmaana"

Pysyis poissa ikuisesti se valellu ja epätoivo.

Vierailija
8400/8529 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinan haluais takasin sillä alkuperäisellä näyttelijällä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi