Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Eiköhän se Piritta hetkeksi vankilaan joudu ja tuolla Pirittalla on ihan omiakin rikoksia. Luukon murhasta ei ole puhuttu enää pitkään aikaan. Taitaa jäädä mysteeriksi koko henkirikos poliisille.
En enää löydä viestiä, johon mun piti vastata. Liittyen siihen, missä spekuloitiin Petrin kuolevan rikoksen uhrina ja kolmikko Henrik, Kristian ja Jenna yrittäisivät päästä ruumiista eroon viemällä pakettiautolla metsään.
Muuten hyvä, mutta on talvi ja kovat pakkeset. Kukaan ei sieltä maastosta saa minkäänlaista kuoppaa. Tietysti ruumiin voisi dumpata vain metsään... Sen tiedän, että Eerikäinen ei ollut edes Helsingissä kun näitä kuvattiin.
Vahva veikkaus että Petri on jäänyt viime hetkellä kiinni ja Henrik menee maastokätköille hakemaan kamaa. Aikovat Akin kanssa ottaa sen takaisin mitä menettivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias ja Magnus hyvästelevät Pihlajakadun ja muuttavat Rovaniemelle.
Minkähän takia Jiri jätettiin tästä pois. Maikkarin juonarit kertoivat että, Jiri, Magnus ja Matias poistuvat samalla kyydillä.
"muuttavat Rovaniemelle". Ihan kuin yhdessä yhteiseen asuntoon. Matias muuttaa kasarmille ja Magnus Dahlian järjestämään asuntoon.
Mihinkä Vertti unohdettiin?
Vetolaukut kaikilla?
Itse asiassa en pidä tässä tapauksena outona. Oletettavasti Magnuksen, Matiaksen ja Jirin turhat kamat jäävät heidän koteihinsa, koska tarkoitus on palata. Mukaan lähtee vain vaatteita pääasiassa. Kodit on sisustettuja ja Matias muutenkin menee sinne inttiin. Kovin montaa vaatekertaa näillä ole.
Vierailija kirjoitti:
Teinien lukiokausi päätettiin siis vain näin, että kaikille ilmeisestyi lakit vaan päähän. Eli kaikki kirjoitti samaan aikaan ja kaikki aineet kerralla. Eli that's it!
Itse asiassa jäi kokonaan auki Kertun, Aslanin ja Kaspianin tilanne. Laila on vuoden nuorempi joten valmistuu seuraavana vuonna. Eikös Kaspian ollut ainakin kirjoittamassa ja Aslan oli jo aikaisemmin kirjoittanut.
Mä veikkaan että Petri ei välttämättä ole ollut ollenkaan missään ulkomailla. Tai sitten oli hetken mutta koti-ikävän ja ikävän Kallea kohtaan ajoivat takaisin Suomeen, Helsinkiin ja Pihlajakadulle.
Tietenkin Petrin taloudellinen tilanne on se, että Akilta kiristetty miljoona on jo mennyt. Petri on sijoittanut kaiken jälleen huumeisiin.
Pelkään että Henrikistä tulee Petrin renkipoika ja tämä salaa Akilta Petrin paluun. Miksi. Ehkä katkeruudesta. Henrik on menettänyt suhteensa Kerttuun. Petri saattaa olla hyvin kartalla siitä mitä Pihlajakadun ympäristössä on tapahtunut. Jos näin, tämän pitäisi tietää Sampon rottailuun perustuvasta menestyksestä ja tältä pohjalta nostaa Sampolle hänen ja Kalleen suhteen sabotoinnista ja että tämä itse meni naimisiin Kallen kanssa. Luulisi että Petri on mies jolle ei vittui*la ja että tämä maksaa aina potut takaisin, kaksinkertaisesti.
Miten Petri otteen Henrikistä. Petri saattaa kysyä Henrikillä, mitä tämä omistaa. Mitä hän on saavuttanut elämässään ja vastaus on, nothing.
Sampo omistaa Amandan enemmistön. Henrik oli siinä kuviossa vain apupoika jo ja Sampo pelasi ulos alihintaisella 5% hyvityksellä. Aki omistaa Moosen. Moosen josta Henrik höpisi "kun me saadaan Moose". Ei tullut mitään me ja Moose. Tuli Aki Alissa ja Moose. You are looser. You are nothing. Saattaa olla että huumeisiin sortunut Henrik sortuu katkeruudessaan Akia ja Alissaa vastaan Petrin rengiksi.
Todennäköisesti tämä kuvio tulee menee kuitenkin toisin sillä sarjan tapaa Juonet pidetään mahdollisimman pinnallisia ja yksinkertaisina koska ne ovat kertakäyttö kamaa, joka polkastaan käyntiin minuutissa ja lopetetaan minutissa ja sitten hahmot unohtavat koko tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinien lukiokausi päätettiin siis vain näin, että kaikille ilmeisestyi lakit vaan päähän. Eli kaikki kirjoitti samaan aikaan ja kaikki aineet kerralla. Eli that's it!
Itse asiassa jäi kokonaan auki Kertun, Aslanin ja Kaspianin tilanne. Laila on vuoden nuorempi joten valmistuu seuraavana vuonna. Eikös Kaspian ollut ainakin kirjoittamassa ja Aslan oli jo aikaisemmin kirjoittanut.
Kyllä. Kertun pitäisi olla vuoden vanhempi kuin nämä muut kirjoittaneet, mutta miksi hänellä ei ole lakkia. Kerttu ole enää aikoihin käynyt edes koulussa.
Aslan ja Kaspian. Ovatko he kaksosia, mutta eivät identtisiä. Ainakin toisella pitäisi olla jo lakki. Mutta tietenkin tämä tehtiin nii, että kaikki poistuvat hahmot + Ollin pitää saada vielä näkyvästi lakit.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Petri ei välttämättä ole ollut ollenkaan missään ulkomailla. Tai sitten oli hetken mutta koti-ikävän ja ikävän Kallea kohtaan ajoivat takaisin Suomeen, Helsinkiin ja Pihlajakadulle.
Tietenkin Petrin taloudellinen tilanne on se, että Akilta kiristetty miljoona on jo mennyt. Petri on sijoittanut kaiken jälleen huumeisiin.
Pelkään että Henrikistä tulee Petrin renkipoika ja tämä salaa Akilta Petrin paluun. Miksi. Ehkä katkeruudesta. Henrik on menettänyt suhteensa Kerttuun. Petri saattaa olla hyvin kartalla siitä mitä Pihlajakadun ympäristössä on tapahtunut. Jos näin, tämän pitäisi tietää Sampon rottailuun perustuvasta menestyksestä ja tältä pohjalta nostaa Sampolle hänen ja Kalleen suhteen sabotoinnista ja että tämä itse meni naimisiin Kallen kanssa. Luulisi että Petri on mies jolle ei vittui*la ja että tämä maksaa aina potut takaisin, kaksinkertaisesti.
Miten Petri otteen Henrikistä. Petri saattaa kysyä Henrikillä, mitä tämä omistaa. Mitä hän on saavuttanut elämässään ja vastaus on, nothing.
Sampo omistaa Amandan enemmistön. Henrik oli siinä kuviossa vain apupoika jo ja Sampo pelasi ulos alihintaisella 5% hyvityksellä. Aki omistaa Moosen. Moosen josta Henrik höpisi "kun me saadaan Moose". Ei tullut mitään me ja Moose. Tuli Aki Alissa ja Moose. You are looser. You are nothing. Saattaa olla että huumeisiin sortunut Henrik sortuu katkeruudessaan Akia ja Alissaa vastaan Petrin rengiksi.
Todennäköisesti tämä kuvio tulee menee kuitenkin toisin sillä sarjan tapaa Juonet pidetään mahdollisimman pinnallisia ja yksinkertaisina koska ne ovat kertakäyttö kamaa, joka polkastaan käyntiin minuutissa ja lopetetaan minutissa ja sitten hahmot unohtavat koko tapauksen.
Musta varmaa on, Petri 2.0 on nyt ihan eri Petri Simola kuin tutustui Kalleen. Tämä Petri on oikeasti paha.
Jennan perhe. Jenna, "joo, me ollaan ihan tavallinen perhe". Eli Jenna on kuin Kristian, kasvanut jossain laitoksessa eikä tiedä mitään vanhemmistaan mutta tietää sen, että sillä on veli jossain. No tämä veli on tietenkin Kristian. Ja se isä. Olisikohan se joku majuri Vaasasta?
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa viestisovelluksen käyttö esitettiin niin perseelle kuin voi olla. Matiaksen kohdalla olisi pitänyt lukea Magnus, viestin lähettäjä, ei Matias, viestin saaja. Tehty tälläinen kämmi siksi että katsoja tajuaa että viesti on lähetetty Matiakselle. 😁
Kyllä. Ihan kuin Matias olisi lähettänyt ne viestit Magnuksen puhelimeen 😎
Eiks Mariannalle selvinnyt jo silloin kun Aki ja Henrik häippäsivät, niin käsittääkseni Mariannalle olisi silloin pitänyt selvitä että kyse oli poliisin lisäksi myös huumeista.
Ei nämä mitkään Salkkari-Jennat ja Kristianit kiinnosta. Sagan paluu on välttämättömyys kun rouva Mustavaarakin on pilalla.
Magnuksen YO lakki on tuunattu malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Petri ei välttämättä ole ollut ollenkaan missään ulkomailla. Tai sitten oli hetken mutta koti-ikävän ja ikävän Kallea kohtaan ajoivat takaisin Suomeen, Helsinkiin ja Pihlajakadulle.
Tietenkin Petrin taloudellinen tilanne on se, että Akilta kiristetty miljoona on jo mennyt. Petri on sijoittanut kaiken jälleen huumeisiin.
Pelkään että Henrikistä tulee Petrin renkipoika ja tämä salaa Akilta Petrin paluun. Miksi. Ehkä katkeruudesta. Henrik on menettänyt suhteensa Kerttuun. Petri saattaa olla hyvin kartalla siitä mitä Pihlajakadun ympäristössä on tapahtunut. Jos näin, tämän pitäisi tietää Sampon rottailuun perustuvasta menestyksestä ja tältä pohjalta nostaa Sampolle hänen ja Kalleen suhteen sabotoinnista ja että tämä itse meni naimisiin Kallen kanssa. Luulisi että Petri on mies jolle ei vittui*la ja että tämä maksaa aina potut takaisin, kaksinkertaisesti.
Miten Petri otteen Henrikistä. Petri saattaa kysyä Henrikillä, mitä tämä omistaa. Mitä hän on saavuttanut elämässään ja vastaus on, nothing.
Sampo omistaa Amandan enemmistön. Henrik oli siinä kuviossa vain apupoika jo ja Sampo pelasi ulos alihintaisella 5% hyvityksellä. Aki omistaa Moosen. Moosen josta Henrik höpisi "kun me saadaan Moose". Ei tullut mitään me ja Moose. Tuli Aki Alissa ja Moose. You are looser. You are nothing. Saattaa olla että huumeisiin sortunut Henrik sortuu katkeruudessaan Akia ja Alissaa vastaan Petrin rengiksi.
Todennäköisesti tämä kuvio tulee menee kuitenkin toisin sillä sarjan tapaa Juonet pidetään mahdollisimman pinnallisia ja yksinkertaisina koska ne ovat kertakäyttö kamaa, joka polkastaan käyntiin minuutissa ja lopetetaan minutissa ja sitten hahmot unohtavat koko tapauksen.
Musta varmaa on, Petri 2.0 on nyt ihan eri Petri Simola kuin tutustui Kalleen. Tämä Petri on oikeasti paha.
Jotain samankaltaisia fiiliksiä tullut, mutta ehkä Kalle on vielä heikko kohta ja Kalle pettää Petrin. Selviää se Riikka homma ja Kalle muutenkin vihaa huumeita yli kaiken.
Kristianin näyttelijä oli ulkomailla joulutauolla ja paloikin siellä pahan näköisesti. Ilmeisesti eivät perheensä kanssa käytä kovin paljon aurinkovoiteita koska kemikaalit... niin näkyy hyvä rusketus Krisulla kurkistuksessa :D
Henrik tapaa Petrin tosiaan ensiviikolla mutta tässä kuvassa jaksossa, Jalat risti konttoristi, kuvassa on Petrin edessä Kalle.
Itse uskon myös Kristianin paljastuvan Jennan veljeksi. Tämä Jennan asenne liittyy siihen. Välttelee yhden illan juttuja ja lämpenee hitaasti ja ylipäätänsä haluaa edetä hitaasti. Sama tulee tapahtumaan Kristianin kanssa. Se on syy, miksi Jenna ei sentään sänkyyn asti päädy veljensä/velipuolensa kanssa. Luultavasti myöhemmin kyseinen ajatusmalli katoaa ja Jennasta tulee samanlainen kuin kaikista sarjan naisista.
Tuon alastomuuden sijasta olisi ollut hauskempaa, jos Kallen olisi vaikka pitänyt pitää luento jostakin aiheesta, mistä ei tiedä mitään. Kuka edes oikeasti uskaltaisi heittäytyä tollaisessa tilanteessa. Olisin itse varmasti lähtenyt saman tien toiseen suuntaan.
Onko tuo Kallen tatuointi viivakoodi? Aikaisemmin yrittänyt tirkistellä, mitä siinä on mutta näyttää kaukaa katsottuna vain mustalta suorakaiteelta. Ja tietenkin ne ovat näyttelijöiden omia tatuointeja, jotka eivät liity hahmoihin mutta tavallaan sitä ei ole peitetty joten voi ajatella Kallellakin olevan tatuointi.
Noel siis tulee entistä enemmän katumapäälle ja alkaa uhkailla Joannaa, ettei totuus paljastu.
Millä tavoin Tatu on muka itse sotkenut yksityiselämän ja työelämän toisiinsa? Kohta varmaan Piritta ja Kalle törmäävät muuta kautta ja Rajala päättää siirtää tutkinnan siviilin haltuun xD
Nuoret ottavat yhteen kuten arvata saattaa loppuviimein löytyy sovinto.
Kertun ja Henrikin juttu ei voisi vähempää kiinnostaa.
Se kiinnostaa käykö Petri ja Henrik mitään keskusteluita.
Sarjassa on ainakin ennen eletty sitä aikaa, mitä kuvataan. Siinä mielessä lakitus ja armeijaan meno ei ole kaukaa haettua. Marraskuun puolen välin aikaan ilmoitetaan tulokset ja joulukuun ensimmäisinä päivinä lakitus. Armeija alkaisi sitten tammikuun alussa. Ainoa sellainen, että tuskin kaikki näistä teineistä olisi päättänyt käydä lukion ilmeisesti 3,5 puoleen vuoteen, koska valmistuivat syksyllä. Ihan sään perusteella kun aikaisemmin oli jotain loskaa maassa. Nämähän on kuvattu marraskuun lopulla.