Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ma 08.06. klo 19.30 - 20.00. Pihlajakadun Eskobar.
Olisiko Petri? 😁 Vai.... Iiiiisaaaaaaa!!! 😂
Joskus männä vuosina Esko Eerikäinen käytti Instagramissa nimimerkkinä tuota Eskobaria :D
Veikkaan, että Petri jää kiinni kun on lähdössä Kolumbiaan ja viittaa siihen jaksonimellä.
Tähän vielä lisäyksenä, että siksi Pihlajakadun Eskobar koska Iisakin asuu Pihlajakadulla. Eli näin ollen Petri on pitänyt majaansa Pihlajakadulla ja pyörittänyt sitä kautta mittavaa huumekauppaa kuin Eskobar vaikka se kyllä taitaa olla Escobar.
Sallan nimitykset Lindalle mm. Rappuluuta ja Hapentuhlaaja :D
Mitä jos Matias yrittää mustasukkaisuuksissaan käydä Väyrysen päälle (tällä viittaan Väyrysen sanomaan, että "Ei ihme, että Kajanderilla meni taas tunteisiin") ja joku nuorista estää (Vertti, Olli?) ja Matias poistuu lapsellisena ovet paukkuen paikalta Magnuksen huudellessa perään. Myöhemmin Magnus tapaa Matiaksen, he riitelevät taas kerran Väyrysestä, Magnus sanoo Matiakselle, että rakastaa vain ja ainoastaan häntä ja siksi järjesti ne juhlatkin. Päätyvät sovinnon kunniaksi sänkyyn. Molemmilla näytti ilmeet jaksokuvassa olevan iloiset, joten luultavasti tässä käy hyvin
Mä olen miettinyt, että meneeköhän Mariannan ja Aaron kokaiini väärään osoitteeseen? En tietenkään tiedä heidän suunnitelmaansa, mutta jos aikovat sekoittaa johonkin juomaan tai ruokaan esimerkiksi Moose tilauksen kautta, niin saattaisi jopa päätyä Kertulle tai Lindalle. Tuolla tavalla sitä ei varmaan kukaan nauti, koska liukenee hitaasti ja muita seikkoja mutta addiktille riittävä retkahduskeino. Tai sitten pudottavat pussin sopivasti Henrikin eteen joka ei malta olla käyttämättä löytynyttä ainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ma 08.06. klo 19.30 - 20.00. Pihlajakadun Eskobar.
Olisiko Petri? 😁 Vai.... Iiiiisaaaaaaa!!! 😂
Joskus männä vuosina Esko Eerikäinen käytti Instagramissa nimimerkkinä tuota Eskobaria :D
Veikkaan, että Petri jää kiinni kun on lähdössä Kolumbiaan ja viittaa siihen jaksonimellä.Tähän vielä lisäyksenä, että siksi Pihlajakadun Eskobar koska Iisakin asuu Pihlajakadulla. Eli näin ollen Petri on pitänyt majaansa Pihlajakadulla ja pyörittänyt sitä kautta mittavaa huumekauppaa kuin Eskobar vaikka se kyllä taitaa olla Escobar.
Eskobar on viittaus tunnettuun, jo kuolleeseen huumekartellin pomon, Pablo Escobariin.
Onks Jenna Kallen uus bestis vai miten ne hengailee koko ajan yhdessä.
Tuossa kuvassa, jossa Daniela katsoo yhtiön saunaosastolla sanaan. Danielalla selvästi valuu kyynel poskelle. Silmätkin näyttävät itkuisilta. Sylissä on kori, jossa on kuohuvaa, kukkia ja suklaata. Olisiko todella mahdollista, että Daniela näkee Joannan ja Noelin harrastamassa seksiä? Noel ja Joanna eivät luonnollisesti kiimassaan huomaa ulkopuolista. Tämän seurauksena Daniela alkaa juomaan enemmän ja salaa näkemänsä. Päätyy varmasti myöhemmin Alexin kanssa sänkyyn. Jos ei selvin päin niin sitten osittain hiprakassa.
Dahlia voi itse maksaa siivoojan. Outo keskustelu että Jorin pitäisi tilata siivooja siksi aikaa, kun Jori ja Magnus lähtee pois ja Dahlia jää pitämään Gunnarin kanssa majaa.
Juonipaljastukset taas pantattavana...
Vierailija kirjoitti:
4960. Avain pakuun
Väännös elokuvasta Rita Haywood, Avain pakoon. Salkkareissa "avain pakuun" 😂
https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16795091.avif
Kuvassa Petrin kanssa on nimenomaan Kalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4960. Avain pakuun
Väännös elokuvasta Rita Haywood, Avain pakoon. Salkkareissa "avain pakuun" 😂
Tämä varmaan liittyy siihen, kun Tuure pisti jonkun kuvan kuvauksissa, missä seisoi pakettiauton takaluukun edessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Petri Iisan poika?
Luultavasti poika tai veli. Jos nyt ylipäätään ovat sukua.
Nyt niinku Linda muka käy kuntoutuksessa vaikka aiemmin siitä ei ole mainittu sanaakaan. Kolmisesti Linda oli alussa koko kuntoutusta vastaan.
Nyt tietenkin Kalle liitetään mukaan Lindan kuvioihin, koska Iisan asunto ja Petri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Petri Iisan poika?
Luultavasti poika tai veli. Jos nyt ylipäätään ovat sukua.
Ties vaikka Iisa olisi Petrin huumepomo 😁
Joskus männä vuosina Esko Eerikäinen käytti Instagramissa nimimerkkinä tuota Eskobaria :D
Veikkaan, että Petri jää kiinni kun on lähdössä Kolumbiaan ja viittaa siihen jaksonimellä.