Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39657)
Voitais joskus verrata hiustemme pituuksia. Level 2 olisi alapään karvojen vertailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihminen, jossa voima ja herkkyys elävät rinnakkain. Sisälläsi kulkee päättäväisyys, joka saa sinut tarttumaan toimeen ja kohtaamaan haasteet, mutta rinnalla kulkee kyky pysähtyä ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. Sinulla on syvä uteliaisuus maailmaa kohtaan ja avoin mieli, joka etsii jatkuvasti uusia näkökulmia ja kokemuksia. Osaat iloita pienistä hetkistä ja arvostat kauneutta ympärilläsi, mutta samalla kykenet näkemään tilanteiden monimutkaisuuden ja syvyyden.
Olet sekä tekijä että unelmoija. Ihminen, joka luo ja toteuttaa, mutta joka myös pysähtyy pohtimaan merkityksiä. Sydämesi on avoin, ja tunnet helposti toisten tunteet ja ajatukset, mikä tekee sinusta myötätuntoisen ja empaattisen seuralaisen. Sinussa on intensiteettiä ja intohimoa, ja kun jokin asia koskettaa sinua, annat sille kaiken olemuksesi. Samalla sinussa asuu rauha ja vakaa harkinta, kyky katsella elämää se
Ei ollut kenellekään. Käskin chatgpt:tä koostamaan kaikkien horoskooppien luonnehdinnat yhdeksi kokonaisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Puhalla liekkini sammuksiin reiluin tunnistein sitten
Ei ole tarkoitus! Olin toisaalla. Puhallan liekkiin lisää loimua. 😘
Jo valmiiksi ikävä sua, huoh. 10km voi tuntua paljolta.
Palaat mieleeni usein. Olen ollut sua kohtaan jopa välttelevä ja välinpitämätön. Poismenosi opetti minulle todella paljon. Kun kusipäät käskivät minua kaivamaan sinut haudastasi, tajusin kuinka vahvasti sinusta välitin
Toivottavasti tavataan toisella puolella
Vierailija kirjoitti:
Olet ihminen, jossa voima ja herkkyys elävät rinnakkain. Sisälläsi kulkee päättäväisyys, joka saa sinut tarttumaan toimeen ja kohtaamaan haasteet, mutta rinnalla kulkee kyky pysähtyä ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. Sinulla on syvä uteliaisuus maailmaa kohtaan ja avoin mieli, joka etsii jatkuvasti uusia näkökulmia ja kokemuksia. Osaat iloita pienistä hetkistä ja arvostat kauneutta ympärilläsi, mutta samalla kykenet näkemään tilanteiden monimutkaisuuden ja syvyyden.
Olet sekä tekijä että unelmoija. Ihminen, joka luo ja toteuttaa, mutta joka myös pysähtyy pohtimaan merkityksiä. Sydämesi on avoin, ja tunnet helposti toisten tunteet ja ajatukset, mikä tekee sinusta myötätuntoisen ja empaattisen seuralaisen. Sinussa on intensiteettiä ja intohimoa, ja kun jokin asia koskettaa sinua, annat sille kaiken olemuksesi. Samalla sinussa asuu rauha ja vakaa harkinta, kyky katsella elämää sekä realistisesti että ihmetellen.
Olet j
Kaunis kiitos! 🌸🌼 Sopii myös minuun. Aika hyvin näillä viestivälineillä opittu. Ristiriidoista olen sitä mieltä, että kyllä ne ovat myös hajottaneet. En ole sama ihminen kuin 20 vuotta sitten, vaikka ei kai kukaan ole. Kirjoitan myöhemmin lisää, kun ehdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on tietäjiä ja palstapsylokokeja palsta täynnä pätemässä kun muu maailman ei heille sitä suonut. Vai onko vaan yksi asukki asialla, kas siinäpä arvoitusta kerrakseen. Kaikkeen löytyy mielipide ja tämä on varsinkin tunnusomaista, että kaikesta löytyy se "pahin" ja "negatiivisin" skenaario. Se on erittäin epänormaalin ja sairaan ihmisen merkki. Mene hoitoon vatussi!
Kukaan fiksu ei vaivaudu tällä tavalla koko ajan muista tai ympäristöstä. Haet huomiota triggeröimällä muita, haukkumalla, huutamalla, riehumalla ja vaatimalla koko ajan jotakin. Vain psyykkisesti sairaat (mielisairaat) tekevät tätä.
Projisoit raukka. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sekä tekijä että unelmoija. Ihminen, joka luo ja toteuttaa, mutta joka myös pysähtyy pohtimaan merkityksiä. Sydämesi on avoin, ja tunnet helposti toisten tunteet ja ajatukset, mikä tekee sinusta myötätuntoisen ja empaattisen seuralaisen. Sinussa on intensiteettiä ja intohimoa, ja kun jokin asia koskettaa sinua, annat sille kaiken olemuksesi. Samalla sinussa asuu
Täällä kun on ollut viime aikoina mbti esillä ja joku kyseli millainen on infj, niin sanoisin että tämänkaltainen, erittäin ristiriitainen mutta silti jotenkin yhdeksi paketiksi sulautunut. Siis infj-a. Luulin että tämä oli infj-kuvaus ennen kuin ap kertoi mikä se oli. Usein sanotaan myös, että infj:t (ja infp:t) eivät ole neurotyypillisiä.
Nyt tekisi niskojen hieronta hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on tietäjiä ja palstapsylokokeja palsta täynnä pätemässä kun muu maailman ei heille sitä suonut. Vai onko vaan yksi asukki asialla, kas siinäpä arvoitusta kerrakseen. Kaikkeen löytyy mielipide ja tämä on varsinkin tunnusomaista, että kaikesta löytyy se "pahin" ja "negatiivisin" skenaario. Se on erittäin epänormaalin ja sairaan ihmisen merkki. Mene hoitoon vatussi!
Kukaan fiksu ei vaivaudu tällä tavalla koko ajan muista tai ympäristöstä. Haet huomiota triggeröimällä muita, haukkumalla, huutamalla, riehumalla ja vaatimalla koko ajan jotakin. Vain psyykkisesti sairaat (mielisairaat) tekevät tätä.
Projisoit raukka. Otan osaa.
Sinulla on tilannetaju täysin hukassa. Suosittelen harkitsemaan varovaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vain luulet niin ja menet hierojalle ottamaan sairaslomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOROskooppia tärkeämpää olisi kyllä esim. seksuaalinen sopivuus! Ja tietysti muu synkkaaminen myös.
Mitä tarkoittaa seksuaalinen sopivuus? Kysyn, koska minulla ei ole paljoa kokemusta seksistä.
On kivaa, luontevaa, halukasta.
Villiä, himokasta, kiihkeää,hullua ja rajatonta ! sivusta
Rajattomalle seksille, kiitos ei.
Ne, jotka ovat alapeukuttaneet tätä, niin olisitteko valmiita ottamaan kaksi penistä anaaliin ja yhden emättimeen samanaikaisesti, kun yksi kuristaa teitä ku
Hysteerikko ei näköjään kestänyt eriäviä mielipiteitä. Lol. Semmonen "suuri" persoona - not. :D
Ai että mikä ihana päivä, taidankin tästä lähteä ulos ja reippailemaan.
Kadulle astuttuaan hän jäi auton alle.
Vierailija kirjoitti:
Monta niskaa sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa varsin tutulle. Voitaisiin perustaa vertaistukiryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta niskaa sinulla on?
Kivusta päätellen useampi.
Vierailija kirjoitti:
Nisuja voisin hieroa.
Minulla ei ole nisut vaan lollot, joten tämä ei ole selvästikään minulle. Edellisen ihastukseni tiedän tykkäävän sen mallisesta torsosta kuin minulla (rinnat-vyötärö-lantio), mutta joskus olen tuhlannut energiaa kaipailemalla miestä jonka makuun minun vartaloni ei ole.
Hauska katsella, miten vilpittömästi ihmiset omii itseensä sopivaksi tuon chatGP:n tuottaman kehusanarivistön.
Hiukan ehkä surullistakin.
Eihän me nyt ihan loistavia pakkauksia olla kaikki, eihän?
Ei minulla ole estoa. Tarkoitin, että oikeassa elämässä asetettu esto estää minua viestinnästä.