Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39606)

Vierailija
28561/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin etten näe sua tänäkään viikonloppuna. Jotenkin vain tiedän aina etukäteen milloin nähdään. Toisinaan toivon silti, vaikka tiedän ettei nähdä. Onkohan sulla kaikki hyvin? Tässä yhtenä päivänä tuli hetkeksi outo ja ahdistava olo ja tulit samalla mieleen, mutta se meni nopeasti ohi ja siinä oli kaikkea muuta, niin en jäänyt sitä miettimään. En kauheasti jaksa enää ajatella sua, kun pitää käyttää voimat omaan elämään ja kaikki ne ajatukset on ajateltu jo satoja kertoja. Mutta tänään olit mielessäni kun tein yhtä juttua. Kuulisinpa susta jotain. 

Vierailija
28562/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ihmettä sinä minusta oikein haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28563/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 😘

Minä 😘

Minä 😘

Minä 😘

Minä 😘

Minä 😘

Kuule mä olen miettinyt jo valmiiksi, mitä kaikkea aion kysellä HÄNELTÄ sitten kun näen hänet seuraavaksi :D Täällä ketjussa en kysele teiltä anonyymeiltä mitään, vaan puhun tietysti Minusta ja Minun Kokemuksistani. Hehe.

Vierailija
28564/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen siivun vaan.

Vierailija
28565/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa liveseuraa, jos haluatte vastavuoroisuutta. Ei sitä mistään anonyymeiltä nettipalstoilta haeta, haloo nyt...

Vierailija
28566/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä poistuu oikeita terveisiä kaivatuille mutta kaikenmaailman horoskooppiviestejä saa olla sivutolkulla?? 

Vierailija
28567/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun ei nähty eikä päästy halaamaan. Huomaan, että harmittaa enemmän kuin osasin edes odottaa. Enkä osannut odottaa, että mentäisiin niin ristiin. Milloin on seuraava mahdollisuus nähdä? Haluaisitko tulla käymään? Kävin tänään siinä paikassa missä silloin olimme. Haluaisin kertoa sulle yhden hassun jutun, jonka tajusin vasta. Naurat mulle kun kuulet sen, mutta kerron silti, koska se liittyy ehkä vähän siihen, mistä joskus puhuttiin. Ikävä. Milloin ja miten susta tuli näin tärkeä mulle? 

Tuu käymään samantien.

Et ole hän enkä voi mennä käymään hänen luonaan nyt, enkä kovin helposti muutenkaan, mutta ei siitä sen enempää. 

Vierailija
28568/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän just sanoin, että supattelua🤭 sivusta

Vierailija
28569/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelehan, jos se kaivattu sittenkin osuisi tänne, tunnistaisi sut ja tajuaisi, että juuri sinä kirjoitat tänne sivukaupalla noita vaginamonologejasi. 

Urkenisikohan siitä viimein onni? 

Vierailija
28570/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin etten näe sua tänäkään viikonloppuna. Jotenkin vain tiedän aina etukäteen milloin nähdään. Toisinaan toivon silti, vaikka tiedän ettei nähdä. Onkohan sulla kaikki hyvin? Tässä yhtenä päivänä tuli hetkeksi outo ja ahdistava olo ja tulit samalla mieleen, mutta se meni nopeasti ohi ja siinä oli kaikkea muuta, niin en jäänyt sitä miettimään. En kauheasti jaksa enää ajatella sua, kun pitää käyttää voimat omaan elämään ja kaikki ne ajatukset on ajateltu jo satoja kertoja. Mutta tänään olit mielessäni kun tein yhtä juttua. Kuulisinpa susta jotain. 

Milloin oot viimeksi kuullut?

Vierailija
28571/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa yhteyttä.

Vierailija
28572/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Kaurismäen leffojen hahmoista olisit ja miksi?

Yövartija Koistinen. Päähän potkittu elämä.

Vierailija
28573/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täältä poistuu oikeita terveisiä kaivatuille mutta kaikenmaailman horoskooppiviestejä saa olla sivutolkulla?? 

Se on tuon mielisairaan riitaa haastavan syytä.

Vierailija
28574/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelehan, jos se kaivattu sittenkin osuisi tänne, tunnistaisi sut ja tajuaisi, että juuri sinä kirjoitat tänne sivukaupalla noita vaginamonologejasi. 

Urkenisikohan siitä viimein onni? 

Vaginamonologeja? Miten mä en ole nähnyt yhtäkään? Missä niitä siis on? Kuulostaa ihan hauskalta, mutta en tosiaan ole nähnyt täällä yhtäkään. Sinä kuitenkin väität, että sivukaupalla ollut? Whaaat? 

Vierailija
28575/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin ekalla tapaamisella vain olla lähekkäin ja halailla. Sopis vaikka sängyssä vaatteet päällä, vaikka ei tuu varmaan koskaan tapahtumaan. Terkkuja rakkaalle. 😊

Vierailija
28576/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun ei nähty eikä päästy halaamaan. Huomaan, että harmittaa enemmän kuin osasin edes odottaa. Enkä osannut odottaa, että mentäisiin niin ristiin. Milloin on seuraava mahdollisuus nähdä? Haluaisitko tulla käymään? Kävin tänään siinä paikassa missä silloin olimme. Haluaisin kertoa sulle yhden hassun jutun, jonka tajusin vasta. Naurat mulle kun kuulet sen, mutta kerron silti, koska se liittyy ehkä vähän siihen, mistä joskus puhuttiin. Ikävä. Milloin ja miten susta tuli näin tärkeä mulle? 

Mahdollisuus nähdä on milloin vaan. En ole koskaan kieltänyt lähestymästä. Sinua en uskalla lähestyä enempää etten turmele jotain hienoa.

Vierailija
28577/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, ei ollut tarkoitus käyttäytyä niin nolosti miten käyttäydyin 😑😅

Hyvä alku🤗

Vierailija
28578/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOROskooppia tärkeämpää olisi kyllä esim. seksuaalinen sopivuus! Ja tietysti muu synkkaaminen myös.

Mitä tarkoittaa seksuaalinen sopivuus? Kysyn, koska minulla ei ole paljoa kokemusta seksistä.

On kivaa, luontevaa, halukasta.

Villiä, himokasta, kiihkeää,hullua ja rajatonta ! sivusta

Rajattomalle seksille, kiitos ei.

Täysin samaa mieltä! Oksettaa ihmiset, jotka ovat rajattomia. Mielummin vähän ujo mies minulle. Yhdessä voidaan sitten pikkuhiljaa edetä. On jotain mitä odottaa.

Jos kaikki "oksennetaan" tarjolle j

No, minä nyt en välitä mistään golden showereista, eläinseksistä ja peräaukon nuolemisesta edes tutun partnerin kanssa.

Terveisin: Hysteerikko

Vierailija
28579/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin oot viimeksi kuullut?

Riippuu siitä mikä lasketaan kuulumiseksi, mutta joka tapauksessa siitä on ihan liian kauan. Miksi kysyt? Sopiiko siinä jokin sinuun? Milloin sinusta on kuulunut?

Vierailija
28580/39606 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaivatulleni !