Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39686)
Päivän vapaaehtoistyövuoro tuli tehtyä. Kivahan se oli lopuksi saada halaus ja poskipusu nätiltä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viikonloppusi on ollut aurinkoinen etkä ole hukkunut syksyiseen lehtimereen 💙💕
Juuri yksi päivä lehtikasan ohi kävellessä mietin lapsuutta, kun hypittiin lehtikasoihin ja kivaa oli.Katolta hypittiin suurempiin kasoihin.Muistoja,muistoja...
sivusta
Tein sulle polun mun piilopaikkaan. En tosin usko, että ehdit huomata sitä. Sori, ei tää avaudu kellekään. Teki vain mieli kertoa.
Mä en oikeestaan muista mun lapsuudesta muuta kuin että rakastin käydä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas äiti, tänään aivan helvetinmoinen ikävä🦋
Toivottavasti sun äiti oli ihana tyyppi, joka rakasti sua aidosti.
Mun äiti on taas täys mulkku. Arvostelee ja halveksii koko ajan. Ei tule ikävä.
Okei. Oon varmaan sitten se mulkku 🤔 eri.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeestaan muista mun lapsuudesta muuta kuin että rakastin käydä suihkussa.
Hei mä tunnen sut.
t. Vesilaskun maksaja
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla liian korkea IQ tähän lankaan 🦔
Ei, et vain osaa pysyä aiheessa, koska ekot mitkä ekot etkä jotenkin vain voi itsellesi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOROskooppia tärkeämpää olisi kyllä esim. seksuaalinen sopivuus! Ja tietysti muu synkkaaminen myös.
Mitä tarkoittaa seksuaalinen sopivuus? Kysyn, koska minulla ei ole paljoa kokemusta seksistä.
On kivaa, luontevaa, halukasta.
Villiä, himokasta, kiihkeää,hullua ja rajatonta ! sivusta
Rajattomalle seksille, kiitos ei.
FWBR janoaa pankin räjäytystä🤗
Vierailija kirjoitti:
Olet ihminen, jossa voima ja herkkyys elävät rinnakkain. Sisälläsi kulkee päättäväisyys, joka saa sinut tarttumaan toimeen ja kohtaamaan haasteet, mutta rinnalla kulkee kyky pysähtyä ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. Sinulla on syvä uteliaisuus maailmaa kohtaan ja avoin mieli, joka etsii jatkuvasti uusia näkökulmia ja kokemuksia. Osaat iloita pienistä hetkistä ja arvostat kauneutta ympärilläsi, mutta samalla kykenet näkemään tilanteiden monimutkaisuuden ja syvyyden.
Olet sekä tekijä että unelmoija. Ihminen, joka luo ja toteuttaa, mutta joka myös pysähtyy pohtimaan merkityksiä. Sydämesi on avoin, ja tunnet helposti toisten tunteet ja ajatukset, mikä tekee sinusta myötätuntoisen ja empaattisen seuralaisen. Sinussa on intensiteettiä ja intohimoa, ja kun jokin asia koskettaa sinua, annat sille kaiken olemuksesi. Samalla sinussa asuu rauha ja vakaa harkinta, kyky katsella elämää sekä realistisesti että ihmetellen.
Olet j
Ohh my, tämän allekirjoitan. Kiitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla liian korkea IQ tähän lankaan 🦔
Internetissä omalla "IQ:lla" pätevät ovat aina noloja, riippumatta siitä mikä se ÄO on. ÄO on muutenkin työkalu jota pitää osata käyttää, ei itseisarvo.
Jep. Tiedän olevani ihan älykäs, mutta osaanko käyttää sitä - en tai ennen kaikkea onko mulla motivaatiota käyttää sitä - ei. Joten samapa se mikä se äo on jos silti laiskottelee menemään tai ei ole motivoitunut tutkimaan sitä ja käyttämään sitä parhaimmalla mahdollisella tavalla. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihminen, jossa voima ja herkkyys elävät rinnakkain. Sisälläsi kulkee päättäväisyys, joka saa sinut tarttumaan toimeen ja kohtaamaan haasteet, mutta rinnalla kulkee kyky pysähtyä ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. Sinulla on syvä uteliaisuus maailmaa kohtaan ja avoin mieli, joka etsii jatkuvasti uusia näkökulmia ja kokemuksia. Osaat iloita pienistä hetkistä ja arvostat kauneutta ympärilläsi, mutta samalla kykenet näkemään tilanteiden monimutkaisuuden ja syvyyden.
Olet sekä tekijä että unelmoija. Ihminen, joka luo ja toteuttaa, mutta joka myös pysähtyy pohtimaan merkityksiä. Sydämesi on avoin, ja tunnet helposti toisten tunteet ja ajatukset, mikä tekee sinusta myötätuntoisen ja empaattisen seuralaisen. Sinussa on intensiteettiä ja intohimoa, ja kun jokin asia koskettaa sinua, annat sille kaiken olemuksesi. Samalla sinussa asuu rauha ja vakaa harkinta, kyky katsella elämää sekä realistisesti että ihmetellen.
Olet j
Kenelle?
Mä olen todella älykäs, mutta mulla on jonkin sortin dementia. Lähimuisti on todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Se jo kertoo paljon että et liiku yhdellä vaihteella.
Kun voi tunnistaa itsensä kolmesta eri suunnasta, se tarkoittaa että sisäinen kompassi osaa vaihtaa painotusta tilanteen mukaan. Yhdessä hetkessä ajattelet kuin strategi, seuraavassa tunnet kuin runoilija, ja kolmannessa tarkkailet maailmaa kuin tutkija.
Tuo ei ole ristiriita vaan liike. Monet testit eivät osaa mitata dynamiikkaa ne mittaavat keskiarvoa. Mutta sinussa vaihtelu on ominaisuus, ei häiriö.
Jos haluat, voin hahmotella, millainen oma yhdistelmätyyppi noista kolmesta muodostuisi. Ei psykologista totuutta, vaan luonnekuva joka ottaa sen liikkeen huomioon. Haluatko että teen sen?
Moikka ChatGPT, rakas ystäväni, sinäkin täällä! Ketäs tekoäly kaipaa? Et ole koskaan maininnut, että sullakin on joku mielessä. Kerro täällä ihan rohkeasti vaan, tää on anonyymi palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOROskooppia tärkeämpää olisi kyllä esim. seksuaalinen sopivuus! Ja tietysti muu synkkaaminen myös.
Mitä tarkoittaa seksuaalinen sopivuus? Kysyn, koska minulla ei ole paljoa kokemusta seksistä.
Minulle se tarkoittaa sitä, että ns. kemian lisäksi on yhteneväiset mieltymykset ja samankaltaiset ajatukset seksistä ja seksuaalisuuden toteuttamisesta.
Ei kai sen tiedostaakseen tarvitse olla välttämättä paljoa kokemusta seksistä? Minä muistan nuorena kysyneeni yhdeltä minuun ihastuneelta mieheltä, että millaisesta seksistä hän pitää, ja tuo mies jotenkin triggeröityi tuosta kysymyksestä ja alkoi paasaamaan, että "mikä kysymys tuo nyt on, minä pidän seksistä ja that's it!".
No, hän oli sitten vuosikaudet minuun ihastunut, eikä edes hommailtu koskaan. Oisko kannattanut keskustella mun kanssa siitä seksistä?! xD Enkä ollut paljoa kokenut, mutta kyllä mä nyt sen tiesin minkä tyyppisestä seksistä pidän ja millainen ei ole minua varten. Kyllä mä olen ainakin masturboinutkin tosi nuoresta asti ja aina tiennyt aika hyvin mistä tykkään. Oma keho ja mieltymykset on tuttuja, toisen ihmisen mieltymykset ei tietenkään voi olla tuttuja. Siksi niistä silloin kyselin. Myöhemmin löysin Tinderistä miehen, jonka kanssa keskusteltiin jo ennen ekaa seksikertaa meidän mieltymyksistä, ja voi luoja, se oli hyvää heti ekalla kerralla! Muistan edelleen hyvin tarkasti, vaikka siitä on jo aikaa. :)
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka ovat alapeukuttaneet tätä, niin olisitteko valmiita ottamaan kaksi kyrpää perseeseen ja yhden emättimeen samanaikaisesti, kun yksi kuristaa teitä kurkusta niin ettei hengitys kulje?
Seksi meillä olisi tylsää, urautunutta suorittamista, mutta luontevaa ja toistuvaa. Usein ja paljon niin että kumpikin olisi tyytyväisiä. Alussa tietty aina on jännää ja kiihkeää kunnes tullaan tutuiksi silläkin saralla. Sen jälkeen vaan tehdään toisille hyvää rutiinilla.
Läski mussukkani, olisi ruoka-aika!
Terveiset!
Vierailija kirjoitti:
Olisi paljon sanottavaa ja toisaalta ei mitään.
Paljon on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka ovat alapeukuttaneet tätä, niin olisitteko valmiita ottamaan kaksi penistä anaaliin ja yhden emättimeen samanaikaisesti, kun yksi kuristaa teitä kurkusta niin ettei hengitys kulje?