Vaimo paskoi auton vanteet katukiveykseen
Lähes uusi auto ja isot kalliit vanteet, nyt apukuskin puolella molemmat aivan ruvella kun rouva ei näemmä osaa parkkeerata kadun varteen.
Ei mitään järkevää syytä tietenkään tullut häneltä tähän perseilyyn vaan päätöntä selittelyä ja luonnollisesti myös syyllistämistä koska minun takiani meillä on liian iso auto ja minun takiani aikataulut olivat sellaiset jne jne. Ei hänen, vaan minun. Eli syy on minun vaikka olin kilometrien päässä tapahtumapaikasta. Naisen logiikka.
Ero on todella vakavassa harkinnassa just nyt tällä hetkellä.
Kommentit (123)
Eli ongelmana on liian matala rengasprofiili
Jos sulla on varaa kalliiseen autoon ja isoihin vanteisiin, on sulla rahaa myös ostaa uudet vanteet. Raha tunnetusti lisääntyy käyttämällä.
T. Naisen logiikka
Älä osta jatkossa sellaisia matalia kumeja jotka työntävät sen vanteen reunan sentin ulommas kuin muun renkaan. Sellaisen kyllä raapii reunakiveen ennemmin tai myöhemmin suurin osa miehistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tai ihminen joka ei osaa ajaa
Vierailija kirjoitti:
Ja super pehmeät alumiinivanteet.
Jännä että sellaiset isältä pojalle ja jopa pojan pojalle kestävät peltivanteet on kaikkein halvimmat ja täysin sekundat maksavat eniten?
Miten tässäkin on onnistuttu tyhmiä näin helposti kusettamaan?
Ja sama tuon profiilin kanssa, lapsikin ymmärtää, että paksumpi kumi tuo suojaa ja mukavuutta, niin ei kun Saapi-Sakarin on pakko saada ne matalaprofiiliset kun niillä saa kuulemma helpommin pillua.
Taivas varjele näitä järjen jättiläisiä.
No äläs nyt noin pienestä eroa suunnittele!
Mulla vaan rengas hankaa katukivetystä vasten eikä vanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ihminen joka ei osaa ajaa
Tai ei välitä/ymmärrä/kiinnosta, mennään vaan silmät kiinni
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen tavalla se vaikuttaa asiaan? Eihän profiililla ole mitään merkitystä, kunhan ei aja rengasta/vannetta kiinni kiveykseen. Jos ajat ajokokeessa renkaan kiinni kiveykseen saat virhepisteitä.
Meillä vaimo täräytti isoon routakuoppaan, 21" etuvanne halki ja ilmapussi paskaksi, 3000€. Vakuutusyhtiö sanoi että ei korvata, auton tulee kestää kuoppaan ajot. Toisen näistä pistin vaihtoon, vakuutusyhtiön kanssa riitely vielä jatkuu.
Naisen logiikka. Tehtiin kesällä saaressa kesämökkiä ja työpäivät oli tietenkin pitkiä. No, vaimolla kävi aika pitkäksi ja hän pani työkaveria. Lopputulos oli se, että minun pitäisi hyvittää vaimolle sitä hänen pettämistä ja mennä terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta jatkossa sellaisia matalia kumeja jotka työntävät sen vanteen reunan sentin ulommas kuin muun renkaan. Sellaisen kyllä raapii reunakiveen ennemmin tai myöhemmin suurin osa miehistäkin.
🤦🏼
Molempia saa kiinasta halvalla. Vanteita ja kanttikiviä.
Osta vaimolle oma auto. Joku sellainen pieni ja sievä.
Korjauta vanteet,ja homma hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta? Loogisempaa olisi sanoa naiselle että älä kolhi vanteita kiveykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja super pehmeät alumiinivanteet.
Jännä että sellaiset isältä pojalle ja jopa pojan pojalle kestävät peltivanteet on kaikkein halvimmat ja täysin sekundat maksavat eniten?
Miten tässäkin on onnistuttu tyhmiä näin helposti kusettamaan?
Ja sama tuon profiilin kanssa, lapsikin ymmärtää, että paksumpi kumi tuo suojaa ja mukavuutta, niin ei kun Saapi-Sakarin on pakko saada ne matalaprofiiliset kun niillä saa kuulemma helpommin pillua.
Taivas varjele näitä järjen jättiläisiä.
Jälleen kerran osoitus siitä että mitä vähemmmän teidät asioista, sitä voimakkaammat mielipiteet.
Miksi naisillekin annetaan ajokortti ??