Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko juot silloin kun juot? Miksi juot?
12 tölkkiä pientä, no miksei saisi juoda? Rentoudun kun juon ja tykkään käydä baareissa tanssimassa.
Ookoo eli 12 pack menee yhdessä illassa 2x kuukaudessa.
Onhan se aika paljon noin säännöllisesti. Mutta ihan vapaasti toki eihän sitä kukaan kiellä. Mulle ei vaan sopis tollanen mies.
Ei mullekkaan liian koulutettu ura nainen joka haluaa perheen tai ei juo koskaan alkoholia, ei kiitos.
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? J
Kyllä minä haluan juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 tölkkiä pientä, no miksei saisi juoda? Rentoudun kun juon ja tykkään käydä baareissa tanssimassa.
Onhan se aika paljon noin säännöllisesti. Mutta ihan vapaasti toki eihän sitä kukaan kiellä. Mulle ei vaan sopis tollanen mies.
Mäyräkoira illassa 2 x kk on alkoholismia. Suomenkielinen sana on TUURIJUOPPO.
Se on 6 litraa kaljaa. Ei ihme jos maksa vinkuu ja läskiä kertyy mahaan. En muuten usko että jää kahteen kertaan kuussa vaan on pikemminkin viikottaista.
Miehet jotka ei muuta harr
Allun mielestä 12 tölkkiä kaljaa illassa on kohtuukäyttöä 😂😂😂😂😂😂 mutta kyllä se ihan alkoholismia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on 6 litraa kaljaa. Ei ihme jos maksa vinkuu ja läskiä kertyy mahaan. En muuten usko että jää kahteen kertaan kuussa vaan on pikemminki
No ihan sama mitä ajattelette, en ole alkoholisti.
Mitä aloittaja hakee naisesta ja millä tavoin?
Jos "kaikki kelpaa", osalle se on merkki epätoivoisuudesta. Jos toisaalta kiinnostusta ei löydy naisilta sen takia, että itse etsit jotain saavuttamatonta (esim. huomattavasti nuorempia tai eri elämäntilanteessa - vaikkapa perhesuunnitelmien osalta - olevia).
Mistä etsit? Deittisovelluksissa pitää olla todella onnistunut (kuvat, kuvaus), jotta tykkäyksiä saa, eikä rajata liikaa (esim. liian nuoriin naisiin). Kasvokkain kohdatessa pienetkin asiat voivat olla alkututustumisen este: mörökölliys (ärtyisä ilme, epäsiisti olemus), tuoksu, ulkonäkö, käytöstavat.
Omalla kohdallani on karsiutunut muuten lupaavia pois ihan pientenkin asioiden takia: kaljatuoppikuvat, suu haisee, keltaiset hampaat, tupakointi, penseys, ei harrasta mitään liikuntaa.
Ei vain naiset halua treffata tai olla missään tekemisissä ja halua nähdä, en ymmärrä. Ennen tilanne oli ihan erilainen.
Kenenkään suosio ei parane iän karttuessa. Sinulla tullut haittoja paljon lisää. Jos vähennät alkoholia ja liikut enemmän, laihdut. Jo se auttaa tilannettasi, koska ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullekkaan liian koulutettu ura nainen joka haluaa perheen tai ei juo koskaan alkoholia, ei kiitos.
Perustele miksi naisen koulutus ja ur
No jos sinä haluat mielummin juoda, kuin saada sitä naisseuraa niin se on sitten sinun valintasi.
Minä en halua juoda, vaikka minun joskus tekeekin mieli juoda.
Se hiprakasta kiksejä saava nainen.
Alkolin liika juominen vie mahdollisuuden kohdata ihmisiä aidosti. Ja pilaa terveyttä aina vaan enemmän. Alat ikääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on 6 litraa kaljaa. Ei ihme jos maksa vinkuu ja läskiä kertyy mahaan. En muuten usko että jää kahteen kertaan kuussa vaan on pikemminkin viikottaista.
Miehet jotka ei muuta harrastusta keksi kuin kaljottelun, on todella tylsiä.
sori mutta aika monet naisetkin juo ja miehet?
Kyllä. 10% suomalaisista on alkoholisteja ja sinä yksi heistä. Alkoholismi on paheneva, kuolemaan johtava sairaus. Katselin yhtä alkoholistia 1,5 vuotta ja pistin hänet elämästäni ulos, koska näin ihan tarpeeksi jo, että hänen elämänsä tärkein asia oli juominen eikä esim. elämä ja läheiset.
Itse olen raitis.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään suosio ei parane iän karttuessa. Sinulla tullut haittoja paljon lisää. Jos vähennät alkoholia ja liikut enemmän, laihdut. Jo se auttaa tilannettasi, koska ulkonäkö.
Ymmärrän hyvinkin ja olen lihonut.
Olet liian vanha nuorille naisille. Mene lähibaariin, siellä käy flaksi
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha nuorille naisille. Mene lähibaariin, siellä käy flaksi
Miksi oletat että pitäisi etsiä nuoria naisia?
Jossain vaiheessa nuoruus jää taakse. Sinulla se vaihe on nyt. Nyt sun täytyy vain ajatella, mihin tyytyisit noilla ominaisuuksillasi. Et ajatellut tätä ajoissa vaan veit sinkkuuden liian pitkälle keski-ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? Ja miksi on ehdotonta, että naisen pitää juoda?
Minäpä perustelen sinulle miksi et o
Lisään vielä tähän minun kommenttiini, että minun ja sinun ero on siinä, että minä tunnistan riskini alkoholisoitua, vaikka en juokaan paljon. Kukaan ei kutsuisi minua alkoholistiksi, mutta edellä kertomieni asioiden vuoksi olen itse tunnistanut riskin ja haluan välttää riippuvuuden syntymisen. Suvussani on sekä oisän, että äidin puolella alkoholismia ja hyvänolontunteeni huomioonottoaen riskini on ilmeinen. Minusta on helpompi ennaltaehkäistä, kuin korjata jo syntyneitä ongelmia.
Sinä taas et halua kirveelläkään nähdä omaa ongelmaasi, jossa olet jo aika syvällä, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa nuoruus jää taakse. Sinulla se vaihe on nyt. Nyt sun täytyy vain ajatella, mihin tyytyisit noilla ominaisuuksillasi. Et ajatellut tätä ajoissa vaan veit sinkkuuden liian pitkälle keski-ikään.
ETKÖ YMMMÄRRÄ ET IHMINEN VANHENEE LIHOO JA RUPSAHTAA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? Ja miksi on ehdotonta, että naisen pitää juoda?&nb
Kyllä tiedän ja vähennän alkoholia.
Jos tuon kirjoittaisi 41-vuotias nainen. Oletko etsinyt omanikäisiäsi sieltä duunarimaailmasta, joilla on hiukan mahaa ja velkojakin jonkun verran?
Lopeta ryyppääminen. Opettele lukemaan kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon kirjoittaisi 41-vuotias nainen. Oletko etsinyt omanikäisiäsi sieltä duunarimaailmasta, joilla on hiukan mahaa ja velkojakin jonkun verran?
Joku pubiruusu olis vissiin se, mitä hän etsii.
No sinäpä sen sanoit, mutta aiemmin kommentoit, että "ai ei saisi juoda vai?!?!", kun naiset kommentoivat etteivät halua alkoholia kittaavaa miestä. 😁