Naiselle ihannepituus on 155cm-160cm
Kommentit (44)
Naiseni on 159cm. Ihana taskuvenus. Mukava kantaa häntä reppuselässä. Minä olen 198cm. T. mies
Olen pidempi kuin Niuvanniemen karkuri... 😈
N 174 cm
Missä tuo on ihannepituus, jossain pygmilandiassa vai?
Nainen 155-160 cm on paras. Tykkään pitää sylissä.
Väsynyt aloitus. Kumppanin ihannepituus on aina suhteessa omaan pituuteen. Ajatellaan vaikka seksiä tai suutelua, niin liian suuret pituuserot eivät ole yleensä käytännöllisiä. Jos nainen on 10-15cm lyhyempi kuin mies, niin se on vielä ok.
Olen 197cm mies. Kaikki alle 175cm naiset näyttävät silmiini lapsilta. Ei sytytä yhtään. 😂😁
M32/197CM
Olis kamalaa olla noin lyhyt.
N180cm
Terveisin Tom Cruise - korkokengät jalassa 169 cm.
Minusta naisen ihannepituus on noin 172-175cm.
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt aloitus. Kumppanin ihannepituus on aina suhteessa omaan pituuteen. Ajatellaan vaikka seksiä tai suutelua, niin liian suuret pituuserot eivät ole yleensä käytännöllisiä. Jos nainen on 10-15cm lyhyempi kuin mies, niin se on vielä ok.
Ai tarkoitettiinko kumppanin ihannepituutta.. Noh kerroin naisenakin mielipiteeni vaikka en naista kumppaniksi haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olis kamalaa olla noin lyhyt.
N180cm
Honkkelit ei kiihota sitten yhtään. Naisen pitää olla pieni ja naisellinen söpöliini
M44
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisen ihannepituus on noin 172-175cm.
Rakastan sunlaisia, osuisipa kohdalle 💖
Pituus ei kiinnosta
Aina saa haaveilla mutta sorry tulette pettymään.Mikä on muuten norsun ihannepaino entä kirahvin kaulan pituus?
Mun äiti oli 158 cm ja mietin monesti että onpa kohtalo olla aikuinen ja lapsen mittainen ja olin onnellinen että kasvoin ”ihan normaaliin” mittaan.
Niin munkin mielestä! :)
T. 160 cm :)
Se on millistä kiini kun kulli on pieni.
158 lapsen mitta? :D just joo... Kamalampi kohtalo olisi olla iso nainen. Ei voi yhtään edes lihoa näyttämättä isolta.
Paras naisen pituus on 145-190 cm.
Oikeasti se haarukka puolisen metriä, joten älkää naiset stressatko pituuksistanne.
M 185 cm.
Miehille ihannepituus on 188 - 195 cm.