Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia

Vierailija
08.08.2025 |

Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni.  Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.

Kommentit (509)

Vierailija
241/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoin ongelmasi ei ole kaljamaha tai se että et käy salilla jatkuvasti. Isoin ongelma miksi sinusta ei kiinnostu on että suhtaudut naisiin kuin johonkin autoon tai panonukkeen. Sinä jauhat vaan aina siitä minkä näköinen olet ja minkänäköisistä naisista kiinnostuisit jne. Ja sitten haukut kaikki naiset kun ne joista sinä kiinnostut ei halua sinua. 

- jankkaat samoista asioista satoja ketjuja keskustelupalstoilla

- et halua tehdä juuri mitään että kehittyisit vaan jankkaat että naisten pitää vaan ruveta huolimaan sinut sellaisena kuin olet jne

- sitten jos esim pullukka nainen osoittaa sinulle kiinnostusta niin kiukuttelet että et halua sellaista eikä sinulle kelpaa sellainen nainen. 

- syytät naisten nirsoutta siitä että olet yksin mutta itse olet vielä nirsompi

- naisia kiinnostaa miehissä huumorintaju, huomaavaisuus, älykkyys jne ja näitä sinulla ei valitettavasti t

Miten niin ei kelpaa pullukka,, todellaki kelpaa, hoikat ei kiinnosta 

Vierailija
242/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin ongelmasi ei ole kaljamaha tai se että et käy salilla jatkuvasti. Isoin ongelma miksi sinusta ei kiinnostu on että suhtaudut naisiin kuin johonkin autoon tai panonukkeen. Sinä jauhat vaan aina siitä minkä näköinen olet ja minkänäköisistä naisista kiinnostuisit jne. Ja sitten haukut kaikki naiset kun ne joista sinä kiinnostut ei halua sinua. 

- jankkaat samoista asioista satoja ketjuja keskustelupalstoilla

- et halua tehdä juuri mitään että kehittyisit vaan jankkaat että naisten pitää vaan ruveta huolimaan sinut sellaisena kuin olet jne

- sitten jos esim pullukka nainen osoittaa sinulle kiinnostusta niin kiukuttelet että et halua sellaista eikä sinulle kelpaa sellainen nainen. 

- syytät naisten nirsoutta siitä että olet yksin mutta itse olet vielä nirsompi

- naisia kiinnostaa miehissä huumorintaju, huomaavaisuus,

Sori ei kaikki olet top 10 miehiä älykkäitä rikkaita ja käy salilla joka päivä, en ihan ymmärrä sinua. Kyllä olen kehittynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin semmonen muodokas pullukka, olisi kiva jos olisi myös pitkä kelpaa, ja käyttää kireitä vaatteita ja vähän meikkiä.

Vierailija
244/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä olet kehittynyt? Velkaa on tullut lisää, liikuntamäärät ovat vähentyneet, jankkaat edelleen samoja asioita keskustelupalstoilla kuin vuosia sitten, juot alkoholia enemmän. No, onhan se jonkinlaista kehitystä, mutta ei mitään hyvää.

Vierailija
245/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä olet kehittynyt? Velkaa on tullut lisää, liikuntamäärät ovat vähentyneet, jankkaat edelleen samoja asioita keskustelupalstoilla kuin vuosia sitten, juot alkoholia enemmän. No, onhan se jonkinlaista kehitystä, mutta ei mitään hyvää.

Ennen minä olin työtön ja sossuluukulla.

Vierailija
246/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tee itse fyysistä työtä joka päivä.. ei siinä jaksa mihkää salille lähteä!!!!!

Vierailija
247/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin semmonen muodokas pullukka, olisi kiva jos olisi myös pitkä kelpaa, ja käyttää kireitä vaatteita ja vähän meikkiä.

No entä jos on pullukka ilman muotoja ja käyttää vain löysiä vaatteita ja meikkaa paljon. Kelpaako Allulle?

Vierailija
248/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä jos on pullukka ilman muotoja ja käyttää vain löysiä vaatteita ja meikkaa paljon. Kelpaako Allulle?

Ei kelpaa, kireet farkut tai jotkut paidat on kivoja naisella. Enkä ole Allu.

Vierailija
249/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta monet naisetkin juo alkoholia ja toiset ovat jopa eläkkeellä, eivät saa koskaan töitä.

Vierailija
250/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta monet naisetkin juo alkoholia ja toiset ovat jopa eläkkeellä, eivät saa koskaan töitä.

Eli kysymys kuuluu miten tommoset naiset kelpaa miehille?

Vierailija
251/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot alkoholia, niin mikä ongelma on mennä baariin?

Kyllä sieltä joku tarttuu valomerkin jälkeen mukaan.

Olet jo yli nelikymppinen.

Ei sulla ole enää varaa pistää noin tiukkoja kriteerejä.

Nuoruus vaatimuksineen on hyvin kaukana takana.

Yli nelikymppisenä pitää ottaa se, minkä suinkin saa.

Tai olla yksin.

Vierailija
252/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan sivusto hiljeni, mutta kai sitä yksin pärjää, aina voi mennä kuolaamaan naisten perseitä :D

Vierailija
253/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juot alkoholia, niin mikä ongelma on mennä baariin?

Kyllä sieltä joku tarttuu valomerkin jälkeen mukaan.

Olet jo yli nelikymppinen.

Ei sulla ole enää varaa pistää noin tiukkoja kriteerejä.

Nuoruus vaatimuksineen on hyvin kaukana takana.

Yli nelikymppisenä pitää ottaa se, minkä suinkin saa.

Tai olla yksin.

Eli tavis kelpaa, ei tarvi olla fitnesmisu

Vierailija
254/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ehkä mukavia ihmisiä eikä jankkaa?

Vierailija
255/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvin.

Just on pitkä, tumma ja komea poikkis tulossa kylään.

Ei ollut edes vaikea saada.

Sun ongelma on se, että olet tylsääkin tylsempi.

Vierailija
256/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvin.

Just on pitkä, tumma ja komea poikkis tulossa kylään.

Ei ollut edes vaikea saada.

Sun ongelma on se, että olet tylsääkin tylsempi.

Sori mutta olen ihan komea ja pitkä :D

Vierailija
257/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja komea siis ja käytän muotivaatteita ja semmosta. Kallista kelloa kädessä.

Vierailija
258/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se postin lajitteleminen kai ihan hirveästi mehuja vie. Varsinkin osa-aikaisena.

Vierailija
259/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se postin lajitteleminen kai ihan hirveästi mehuja vie. Varsinkin osa-aikaisena.

En ole missään postissa edes töissä :D

Vierailija
260/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja syyttää naisia nirsoiksi.

Aloittaja jalomielisesti lupaa että hänelle kelpaa pullukatkin naiset. Sitten alkaakin tulla vaatimuksia tiukoista vaatteista jne. Ja kohta taas valittaa että kyllä hänen pitäisi kelvata tällaisena eikä hänen tarvi käydä salilla ym. Ja samaan aikaan nainen ei kelpaa aloittajalle sellaisenaan vaan pitää pukeutua ja meikata apn määrittelemällä tavalla. Kukas tässä onkaan nirso ja yrittää muuttaa naisia. 

onnea yksinäiseen loppuelämän ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän