Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
On ollut ennenkin mahiksia tavis pyöreisiin!!
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei näytä enää olevan. Lopeta jankkaaminen.
No kyllä oli nuorempana sai kauniita naisia hoikempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei näytä enää olevan. Lopeta jankkaaminen.
Naisista tullut nykyään enempi nirsompia, etsitään top 10 miestä joka käy joka päivä salilla, en halua olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jankkaaminen.
No ihan sama eletään sitten yksin, jos ei kelpaa, monet miehet on yksin, top 10 enemmistö miehistä pariutuu, onnea heille.
Voin katella tavis pyöreetä naista ja siihen se jää, koskea ei voi.
Kyllä se oikea nainen sieltä vielä löytyy.
Mutta joskus kuulostaa, että miesten tavoitteena on nimenomaan olla suosittu naisten keskuudessa. Ettei yksi riitä vaan pitää todistaa itselleen, että moni nainen on kiinnostunut.
Naisena mulle riittäis ku yksi oikea löytyis, ei tarvitse kaikkien kuolata perässä.
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama eletään sitten yksin, jos ei kelpaa, monet miehet on yksin, top 10 enemmistö miehistä pariutuu, onnea heille.
Ja huomenna taas sama ruikutus, eiks niin?
Monella naisella on nin mahtava perse ja tiukat farkut ja kivat sääret, ai että aah.
Vierailija kirjoitti:
Et ole enää nuori. Ikää tulee joka päivä vaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitte, mitä hittoa, ootko sairas? Ihminen vanhentuu ja rupsahtaa. Pitäskö käydä joka päivä salilla ja ei saisi koskaan juoda alkoholia, ootko nyt tosissas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitte, mitä hittoa, ootko sairas? Ihminen vanhentuu ja rupsahtaa. Pitäskö käydä joka päivä salilla ja ei saisi koskaan juoda alkoholia, ootko nyt tosissas?
Ei, mutta olisi kiva jos äo on isompi kuin kengännumero. Usko nyt jo, että sun tyttöystäväsi löytyy jostain heikkolahjaisten tuetusta ryhmäasuntolasta. Normaalia naista et saa ikinä.
kyllä monet tavis pullerot on seksikkäitä.. tiukoissa nahkahousuissa aah aah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta olisi kiva jos äo on isompi kuin kengännumero. Usko nyt jo, että sun tyttöystäväsi löytyy jostain heikkolahjaisten tuetusta ryhmäasuntolasta. Normaalia naista et saa ikinä.
Ihan sama mitä ajattelet, olet sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen terve, älykäs ja melko varakas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen terve, älykäs ja melko
Ihan sama, mäkin oon miljonääri.
No mutta helpompi luovuttaa ja olla yksin, naisista on vain harmia.
Isoin ongelmasi ei ole kaljamaha tai se että et käy salilla jatkuvasti. Isoin ongelma miksi sinusta ei kiinnostu on että suhtaudut naisiin kuin johonkin autoon tai panonukkeen. Sinä jauhat vaan aina siitä minkä näköinen olet ja minkänäköisistä naisista kiinnostuisit jne. Ja sitten haukut kaikki naiset kun ne joista sinä kiinnostut ei halua sinua.
- jankkaat samoista asioista satoja ketjuja keskustelupalstoilla
- et halua tehdä juuri mitään että kehittyisit vaan jankkaat että naisten pitää vaan ruveta huolimaan sinut sellaisena kuin olet jne
- sitten jos esim pullukka nainen osoittaa sinulle kiinnostusta niin kiukuttelet että et halua sellaista eikä sinulle kelpaa sellainen nainen.
- syytät naisten nirsoutta siitä että olet yksin mutta itse olet vielä nirsompi
- naisia kiinnostaa miehissä huumorintaju, huomaavaisuus, älykkyys jne ja näitä sinulla ei valitettavasti taida olla? Ja tämä yhdistettynä siihen että olet ilkeä ja todella nirso aiheuttaa sen että tulet olemaan jatkossakin ilman naista. Mutta minusta se ei ole naisten syytä vaan sinun itse aiheutettu asia.
Ei. Allu on sanonut ettei laihat naiset kiinnosta vaan pullukat.
Tosin tämäkin on varmaan osa copea, sanotaan ettei se ja se kiinnosta, koska tietää ettei mitään mahiksia ole.