Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia

Vierailija
08.08.2025 |

Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni.  Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.

Kommentit (509)

Vierailija
281/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsii vain komeita top 10 miehiä, siinähän etsii ei kiinnosta :D

Vierailija
282/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin lukuisia naisia saanut ennen ja komea pitkä mies olen ollutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

185 cm mies kiinnostaa kyllä naisia.

Vierailija
284/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhkäset elämäntapatyöttömät ei kiinnosta naisia.

Vierailija
285/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varsinaisesti kertonut mitään, mikä tekisi sinusta tasokkaan. Pelkkä pituus ei yksistään riitä.

Aivan! puutui ainakin seuraavat maininnat

- maininta laatikkoleuasta

- lentolupapaperit

- kirurgin tutkinto

- mallitaustaa vähintään other danish guyn palkkalistoilla, black horse pestikin voi hätätapauksessa riittää, calvin klein kalsaripestistä bonuksia

Vierailija
286/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varsinaisesti kertonut mitään, mikä tekisi sinusta tasokkaan. Pelkkä pituus ei yksistään riitä.

Aivan! puutui ainakin seuraavat maininnat

- maininta laatikkoleuasta

- lentolupapaperit

- kirurgin tutkinto

- mallitaustaa vähintään other danish guyn palkkalistoilla, black horse pestikin voi hätätapauksessa riittää, calvin klein kalsaripestistä bonuksia

Olet kyllä ihan sairas sekopää

Vierailija
287/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin älykkyyden tasoa. Pituus muka saisi kiinnostumaan. Ja pah.

itse olen seurustellut niin 165 cm pitkän kuin 190cm pitkän miehen kanssa. Ei mitään merkitystä pituudella vaan luonteella, arvoilla, huomaavaisuudella ym.

Kertoo aloittajasta paljon kun jankkaa vuodesta toiseen tuosta pituudesta eikä tajua mitä sille muuten yritetään selittää.

Vierailija
288/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa uusi aloitus samasta aiheesta. Et sinä missään töissä ole kun joudat postaamaan tänne jatkuvasti. Eiliseen kyselyn vastauksia: peseydyt liian harvoin, haiset hielle ja peset vaatteitasi liian harvoin, ne haisee tunkkautuneelle. Et huolehdi kodistasi ja taloudestasi joka näkyy ulkopuolisellekin. Olet negatiivinen joka on suurin syy ettei naiset kiinnostu. Lisäksi mites päihteiden käyttö, alkoholi kohtuudella, tupakointi, nuuska ja huumeet ehdoton ei. Jos nuo saat korjattua niin laajenna harrastuksia, mene tanssikursseille niissä on aina pula miehistä. Tosin sielläkään nariseva epäsiisti mies ei herätä kiinnostusta.

Vierailija
289/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonoa ovella? 😂😂😂

Vierailija
290/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jonoa ovella? 😂😂😂

Ei yhtään.

Vierailija
291/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa uusi aloitus samasta aiheesta. Et sinä missään töissä ole kun joudat postaamaan tänne jatkuvasti. Eiliseen kyselyn vastauksia: peseydyt liian harvoin, haiset hielle ja peset vaatteitasi liian harvoin, ne haisee tunkkautuneelle. Et huolehdi kodistasi ja taloudestasi joka näkyy ulkopuolisellekin. Olet negatiivinen joka on suurin syy ettei naiset kiinnostu. Lisäksi mites päihteiden käyttö, alkoholi kohtuudella, tupakointi, nuuska ja huumeet ehdoton ei. Jos nuo saat korjattua niin laajenna harrastuksia, mene tanssikursseille niissä on aina pula miehistä. Tosin sielläkään nariseva epäsiisti mies ei herätä kiinnostusta.

Sori kyllä käyn töissä, mene sinä luuseri leipäjonoon hakemaan ruokaa :D.

Vierailija
292/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin älykkyyden tasoa. Pituus muka saisi kiinnostumaan. Ja pah.

itse olen seurustellut niin 165 cm pitkän kuin 190cm pitkän miehen kanssa. Ei mitään merkitystä pituudella vaan luonteella, arvoilla, huomaavaisuudella ym.

Kertoo aloittajasta paljon kun jankkaa vuodesta toiseen tuosta pituudesta eikä tajua mitä sille muuten yritetään selittää.

Asia totaalisen selvä.

Vierailija
293/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en oikein ymmärrä nykyajan naisia, eivät halua ees tavata ja jutella.. mikä teitä vaivaa?

Vierailija
294/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei mitää saumaa ees ylipainosiin naisiin, en ihan ymmärrä mitä naiset etsii.

Vierailija
295/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää sitten lähestyä rohkeesti tavis pullukoita.

Vierailija
296/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiinnostut vaan tietynlaisista naisista. Tuo taitaa olla se ongelma.

Vierailija
297/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska en yritä bikinifitnesmisuja 20 v

Vierailija
298/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäs olla ongelmaa kun lähestyn itseäni lihavempia naisia, mutta eivät ne kiinnostu niin en ymmärrä jotain on pielessä sitten.

Vierailija
299/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kun sun äo on kengännumeroa pienempi.

Vierailija
300/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kun sun äo on kengännumeroa pienempi.

Törkeästi sanottu, sä voit mennä sekopää vaikka leipäjonoo hakemaa luuseri ruokaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän