Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Näkyykö alkoholismi jo naamasta?
Miehillä sen näkee voimakkaista uurteista otsalla.
Naisilla leuka alkaa erottumaan erikoisen selvästi
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö alkoholismi jo naamasta?
Miehillä sen näkee voimakkaista uurteista otsalla.
Naisilla leuka alkaa erottumaan erikoisen selvästi
Voi olla et näkyy, siksi vähennän ja alkaan treenaamaan.
Työ logistiikassa = alimman palkkaluokan varastomies
Ihmettelen vaan kun ennen ne tavispullerot sanon suoraa kiinnostui, ja nyt ei nekään, nirsoja ovat, kai he etsivät sitten mahatonta adonista?
Vierailija kirjoitti:
Työ logistiikassa = alimman palkkaluokan varastomies
No pitäskö olla sitten elämäntapatyötön sossuluukulla? Se nyt ei kiinnosta ainaskaa naisia.
Kerrot sen itsekin. Olet alkoholisti ja samaan aikaan vähättelet asiaa. Tuossa vaiheessa olevat juopot ovat kaikista vaarallisimpia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko juot silloin kun juot? Miksi juot?
12 tölkkiä pientä, no miksei saisi juoda? Rentoudun kun juon ja tykkään käydä baareissa tanssimassa.
Ookoo eli 12 pack menee yhdessä illassa 2x kuukaudessa.
Onhan se aika paljon noin säännöllisesti. Mutta ihan vapaasti toki eihän sitä kukaan kiellä. Mulle ei vaan sopis tollanen mies.
Ei mullekkaan liian koulutettu ura nainen joka haluaa perheen tai ei juo koskaan alkoholia, ei kiitos.
AI että liian koulutettu uranainen haluisi perheen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 tölkkiä pientä, no miksei saisi juoda? Rentoudun kun juon ja tykkään käydä baareissa tanssimassa.
Onhan se aika paljon noin säännöllisesti. Mutta ihan vapaasti toki eihän sitä kukaan kiellä. Mulle ei vaan sopis tollanen mies.
Mäyräkoira illassa 2 x kk on alkoholismia. Suomenkielinen sana on TUURIJUOPPO.
Se on 6 litraa kaljaa. Ei ihme jos maksa vinkuu ja läskiä kertyy mahaan. En muuten usko että jää kahteen kertaan kuussa vaan on pikemminkin viikottaista.
Miehet jotka ei muuta harrastusta keksi kuin kaljottelun, on todella tylsiä. Siis ihan käytännössä päästään hitaita, käs
Sivusta vaan huutelen, että se on 4 litraa kaljaa.
"20 v naiset on ainakin ihan lapsia vielä henkisesti."
Tietenkin ovat. Ovathan pojatkin siinä iässä ihan lapsia.
"Halutaan täydellinen Ken nukke joka on täysin virheetön."
Ihan kuten pojatkin haluavat sen fitness-kissan siinä iässä.
"Missäköhän iässä naiset ymmärtävät että ihmisillä on kolhuja,sairauksia,tapaturmia ja elämän kolhuja."
Riippuu ihan naisesta. Keskimäärin kuitenkin aikaisemmin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot sen itsekin. Olet alkoholisti ja samaan aikaan vähättelet asiaa. Tuossa vaiheessa olevat juopot ovat kaikista vaarallisimpia
En kyllä ole alkoholisti, en juo joka vloppu.
Kyllä nuorekkaalla itsestään huolta pitävällä keski-ikäisellä miehellä on oikeus katella nuorempiakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullekkaan liian koulutettu ura nainen joka haluaa perheen tai ei juo koskaan alkoholia, ei kiitos.
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? Ja miksi on ehdotonta, että naisen pitää juoda?&nb
Koska emme ole samalla aaltopituudella, nainen haluaa ura miehen, ja on se este kyllä, en halua että nainen on todella varakas, en halua perhettä koska en halua lapsia.
Miksei nainen saisi olla varakas? Hänhän voisi maksaa sun velat pois ja elisitte ihan kivaa elämää? Onko tämä joku miehinen juttu, että nainen ei saa tienata enempää kuin sinä mies?
Kuule monet ihmiset juo naiset ja miehetkin 20-40 ylikin, käyvät festareilla, onko se hitto sekin kiellettyä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? J
Toki saa mutta ei semmoinen huoli köyhää velkaantunutta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Allun mielestä 12 tölkkiä kaljaa illassa on kohtuukäyttöä 😂😂😂😂😂😂 mutta kyllä se ihan alkoholismia on.
Ei se ole välttis alkoholismia jos juo harvoin. Iso määrä toki yhdelle illalle, etenkin jos pariin tuntiin vetelee.
Alkoholismi on riippuvuussairaus, se ei tarkoita vain alkoholin suurkulutusta.
Kyllä ihmettelen miksei minulla ole mahkuja tavis pyöreesee naiseen.. vaikka en ole alimman tason mies ja jotain hyvää on myös ja pitkä ja ihan komea.
Kun mies sanoo että alkoholia menee, niin oikeasti se tarkoittaa että on jo puolijuoppo. Lähes poikkeuksetta ikisinkkumiehet juovat liikaa. Kun ei ole sitä tyttöystävää eikä seksielämää, niin nautinto haetaan sitten päihteistä ja pelaamisesta.
Ja se pikku kaljamaha ja alkava kaljuus tarkoittaa kyllä jo kunnon kaljamahaa ja puolikaljua
Juuri tuota minäkin en ymmärrä. itselläni on kaljamahaa, on naisetki lihavia, miksi he kelpaavat sitten? Miksi minun miehenä pitäisi joka päivä olla salilla kuin adonis treenata? Kyllä ihminen myös kaljuuntuu jos on ollut sairaus!!!