Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkaaminen kassalla

Vierailija
06.08.2025 |

Että raivostuttuaa nämä jotka eivät pakkaa samalla kun myyjä skannaa ostoksia. Sitten kun ovat maksaneet niin menevät HITAASTI pakkaamaan.

Näille nuijille tiedoksi, että Saksan marketeissa ei ole pitkiä kassoja ja ostokset pakataan itse takaisin ostoskärryssä odottavaan laatikkoon,

Myyjä ei anna siellä armoa hitaille idiooteille.

Suomi onkin tyhmien möllien maa.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun liiteri tuli joskus anno domini, niin muistan kun alkuun yrittivät ilman pakkauskouruja mutta ei siitä tullut Suomessa helvettiäkään. Joutuivat asentamaan normaalit kassat.

Minulla ei ollut niiden kanssa mitään ongelmaa. Suomi on nuijien maa. 

Kerro minulle Suominuijalle, miten on mahdollista olla kahdessa paikassa samaan aikaan, eli laittamassa ostoksia kärrystä hihnalle ja samaan aikaan ottamassa niitä vastaan kassan jälkeen. Onnistuu varmaan, kun ei osta kuin muutaman kaljatölkin ja tupakka-askin, mutta koko perheen viikon ruokaostosten kanssa on vähän haastavampaa.

Vierailija
62/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kiire sulla on koko ajan, kannattaisi ehkä vähän rauhoittaa elämäntyyliä.

Tulepa Espanjaan! Ihan rauhassa saa pakata tavaransa eikä kassa edes aloita seuraavan asiakkaan ostoksia scannaamaan ennenkuin minä olen ostokseni saanut pakattua.

Skannaamaan kirjoitetaan Suomessa ilman C-kirjainta.

Toistaiseksi 

Jotkut kirjoittavat, että documentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sasassa asuneena en kyllä huomannut tällaista.

Minä olen kyllä huomannut. Jos kassalla hidastelee, niin kassa kyllä mulkoilee pahasti ainakin Aldissa ja Lidilissä.

Roskakaupat kierretään kaukaa muutenkin, joten evvk

Vierailija
64/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näille nuijille tiedoksi, että Saksan marketeissa ei ole pitkiä kassoja ja ostokset pakataan itse takaisin ostoskärryssä odottavaan laatikkoon"

Lyhyet kassat oli joo, mutta koulupojat pakkasivat valmiiksi muovikasseihin ostokset. Näin ainakin Köningbach-Steinissa muutama vuosi sitten.

Vierailija
65/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin Ranskassa ja Jenkeissä ja siellä kassa/ pakkaaja pakkasi  ostokset kasseihin valmiiksi,  että jossakin on vielä sitä palvelua.Suomessahan kaikki pitäisi tehdä itse.Itse pakkaan Suomessa ihan rauhassa ostokset että ne säilyy ehjänä,jos jollakin kiire , ei ole mun ongelma.

Vierailija
66/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten inhottaa ne uivelot jotka jäävät maksettuaan pkkaamaan siihen kassan sivulle ja tukkivat seuraavan asiakkaan kulkemisen hihnan päähän. Joskus olen huomauttanutkin jollekin vatipäälle.

Vierailija
67/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ripeästi pakkaamaan ostoksia sinne kassahihnan päähän ja tulen sieltä hyvin, hyvin hitaasti maksamaan, kun olen valmis.

Vierailija
68/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä ne pöljät jotka jää pakkaamaan siihen sivulle estäen ettei takana oleva pääse pakkaamaan lainkaan ostoksiaan.

Monasti nämä jäävät siihen maksupäätteen eteen. Itselläni ei ole kääntyviä teleskooppikäsiä.

Vierailija
69/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näille nuijille tiedoksi, että Saksan marketeissa ei ole pitkiä kassoja ja ostokset pakataan itse takaisin ostoskärryssä odottavaan laatikkoon"

Lyhyet kassat oli joo, mutta koulupojat pakkasivat valmiiksi muovikasseihin ostokset. Näin ainakin Köningbach-Steinissa muutama vuosi sitten.

Mielummin näkisin että palkattaisiin niitä kassoja, kun linjastojakin on se 20+. Enne lähikaupoissakin saattoi olla kaksi linjaa.

Suomalainen malli olikin oikeasti maailman paras, koska ostosten kanssa sykkiminen ei ole mikään elämänlaatua tai kauppakokemusta kohottava tekijä. Pitää olla aika surkeassa jamassa semmoisen ihmisen joka itsetuntonsa sieltä hakee. Suomen malli ei vaan nykyään toimi, koska työntekijöitä ei ole. En sitten tiedä kuka on tehokkuuspäissään ajatellut että kassatyöntekijän aika on paras käyttää juoksemassa ympäri kauppaa, saamatta kuitenkaan mitään tehtävää valmiiksi.

Nykyään ei varakkaan ihmisen kaupassa kannata edes käydä kun on nouto- ja tilauspalvelutkin keksitty. Vain köyhät pelaa tätä squid gamea, edes tietämättä kuinka heille nauretaan :D

Vierailija
70/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä ketju :'D

Vierailija
71/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun toisen kiire olisi minun ongelmani? On minullakin joskus kiireitä, mutta en edellytä, että toiset osallistuvat niihin.

Vierailija
72/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
73/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole kiire.

Jos sulla on, se on oma ongelmasi. Mene itsepalvelukassalle tai tilaa netistä. 

En halua tuhlata aikaani jonkun tyhmän hidasteljan odottamiseen.

Älä sitten tule kauppaan. 

Vierailija
74/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä pakkaan ja mies latoo ostoksia hihnalle. Yleensä kun tulee maksuvaihe ostokset on jo pakattu. 

Ihan kätevää. Kaikki eivät kuitenkaan hoida kauppaostoksia puolison kanssa käsi kädessä.

Vierailija
75/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä jonnekin hermojen hallintakurssille.

Vierailija
76/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaisten pitäisi kärsiä jos Saksassa ei osata suunnitella kunnollisia kassoja?

Siellä osataan asiat muutenkin paremmin kuin täällä. Siellä tehdään Porcheja ja Mersuja, meillä tuohivirsuja.

Porsche. Opettele edes kirjoittamaan, tomppeli. 

Vierailija
77/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaisten pitäisi kärsiä jos Saksassa ei osata suunnitella kunnollisia kassoja?

Siellä osataan asiat muutenkin paremmin kuin täällä. Siellä tehdään Porcheja ja Mersuja, meillä tuohivirsuja.

Porsche. Opettele edes kirjoittamaan, tomppeli. 

Tuo onkin vaikea sana.

Vierailija
78/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot ostokset enkä ehdi pakkaamaan ostoksiani loppuun vaikka menenkin heti pakkaamaan kun saan ostokset hihnalle ladottua. Ei se paljon asiaa nopeuta. Siinähän joku menettää hermonsa sitten. En voi mitään jos jollain on ongelmia.

Vierailija
79/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väkitukko

Vierailija
80/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen väkitukko

Minä olen väliliha.