Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkaaminen kassalla

Vierailija
06.08.2025 |

Että raivostuttuaa nämä jotka eivät pakkaa samalla kun myyjä skannaa ostoksia. Sitten kun ovat maksaneet niin menevät HITAASTI pakkaamaan.

Näille nuijille tiedoksi, että Saksan marketeissa ei ole pitkiä kassoja ja ostokset pakataan itse takaisin ostoskärryssä odottavaan laatikkoon,

Myyjä ei anna siellä armoa hitaille idiooteille.

Suomi onkin tyhmien möllien maa.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä pakkaan ja mies latoo ostoksia hihnalle. Yleensä kun tulee maksuvaihe ostokset on jo pakattu. 

Vierailija
2/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista huilu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pakata, jos myyjä sattuu laittamaan ostokset maksupäätteen puolen laariin. Sinne kauemmaksi en ala juoksemaan, kun ei siinä juuri mitään ehdi pakata ennen maksamista.

Vierailija
4/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ip-kassalle raivoamaan.

Vierailija
5/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasassa asuneena en kyllä huomannut tällaista.

Vierailija
6/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä pakkaan ja mies latoo ostoksia hihnalle. Yleensä kun tulee maksuvaihe ostokset on jo pakattu. 

No tuokin toimii.

Vierailija
7/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaupassa niin kiire, tilaa etukäteen ja käy hakemassa kaapista ostoksesi. Turhaa ulinaa ap:lta.

Vierailija
8/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sasassa asuneena en kyllä huomannut tällaista.

Minä olen kyllä huomannut. Jos kassalla hidastelee, niin kassa kyllä mulkoilee pahasti ainakin Aldissa ja Lidilissä.

Vierailija
9/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tarvitse olla niin hiton kiire! Ja on vanhuksia tms. jotka ei pysty toimimaan nopeasti. Jos sulla on kiire, niin käytä toista kassaa.

Vierailija
10/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaupassa niin kiire, tilaa etukäteen ja käy hakemassa kaapista ostoksesi. Turhaa ulinaa ap:lta.

Kyse ei ole kiireestä vaan käytöstavoista.

Jos joku seisoo edessä ja minä sanon, että siirry, niin se tomppeli vastaa, että minulla ei ole kiire. Mutta jos minulla on.

Vierailija
11/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tarvitse olla niin hiton kiire! Ja on vanhuksia tms. jotka ei pysty toimimaan nopeasti. Jos sulla on kiire, niin käytä toista kassaa.

No kun nämä ei ole aina vanhuksia ja miksi suomalainen vanhus on hidas, mutta saksalainen ei?

Vierailija
12/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ne pöljät jotka jää pakkaamaan siihen sivulle estäen ettei takana oleva pääse pakkaamaan lainkaan ostoksiaan.

Vierailija
13/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä pakkaan samalla kun mä niitä vielä hihnalle nostelen ja kassa vetää siinä välissä jo kaikki tuotteet kassan läpi? Vikan tuotteen kun siihen saa, kassalla enää ne pari skannamatta ja etsinpäs sitten lompakon. Sit lähen pakkaa viikon ruuat. Missä ihmeen kuplassa olet kasvanut tai katellu koko ikäsi netistä jotain pikanopeutettuja videoita ja luulet, et kaikki liikkuu julkisissa paikoissa juoksu vauhtia?

Vierailija
14/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Mene pikakassalle.

Vierailija
15/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää pakkaan ostokset nopeesti reppuun ja sitten meen vessaan "pelaan tetristä" eli puran repun ja asettelen ostokset oikein niin hyvin mahtuu. Yleensä kassalta tullessa joutuu muutaman kantamaan kädessä kun eivät ole mahtuneet mutta enpähän ainakaan häiritse muita.

Vierailija
16/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäs oli tyhmä kun sua teki. Oli muuten kiusallista. 

t. äitisi

Vierailija
17/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tartte hötkyillä, ap.

Vierailija
18/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tartte hötkyillä, ap.

Suomalainen asenne. Hölmö ja hidas.

Vierailija
19/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää pakkaan ostokset nopeesti reppuun ja sitten meen vessaan "pelaan tetristä" eli puran repun ja asettelen ostokset oikein niin hyvin mahtuu. Yleensä kassalta tullessa joutuu muutaman kantamaan kädessä kun eivät ole mahtuneet mutta enpähän ainakaan häiritse muita.

Eipä ole lähimarketissa vessaa tuohon tarkoitukseen.

Vierailija
20/145 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakkaan ihan omaan tahtiin ja rauhallisesti, koska haluan, että ostokset pysyvät ehjinä ja että kaikki kylmätuotteet tulevat samaan laukkuun. Kiireiset ja kärsimättömät voivat mennä itsepalvelukassalle tai tilata ruoat noutolokerikkoon tai suoraan kotiin. Tai voivat opetella odottamaan, koska sitä taitoa tarvitaan elämässä muuallakin kuin kaupoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi