Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea kalastelee asiakkaisuuksia sikamaisella ja valheellisella markkinoinnilla

Vierailija
06.08.2025 |

Olin Nordean asiakkaana noin 30 vuotta sitten, mutta varmaa on, että sen jälkeen minulla ei ole ollut Nordean kanssa mitään tekemistä. Sain kuitenkin taannoin motivoivan viestin Nordealta. Viestissä luki että "Sinulla on rahaa Nordean tileillä." tms. ja kehotettiin varaamaan ajan konttoriin. Soitin Nordeaan, ja nämä siat eivät suostuneet kertomaan, onko minulla rahaa siinä pankissa vai ei, koska tietosuoja. Soitin seuraavana päivänä uudestaan, ja ottamalla astetta kovemman äänensävyn, sain pankkivirkailijan toteamaan, että ei minulla ole pennin jeniä siitä pankista saatavana. Eli täysin rikollista ja röyhkeää ihmisille valehtelua, jotta surkea ja huonosti menestyvä pankki saa houkuteltua asiakkaita. En varmana aio tämän jälkeen tallettaa penniäkään ainakaan tuonne!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uusi aloitus samasta asiasta. Paljonko ap on lähettänyt rahaa Afrikan prinssille?

Vierailija
2/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari se oli joka yritti kalastella pankkitietojasi. Nordea ei ilmoittele viesteillä tilisi rahamääristä. Haukut nyt väärää puuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sain tuolta viestejä että tililläsi ei ole rahaa. Päätin lopettaa ne tilit. 

Vierailija
4/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP niin tietämätön omista raha-asioistasi, että tällainen menee läpi? Itse ainakin tiedän koko ajan, missä minulla on rahaa minkäkin verran.

Vierailija
5/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijari se oli joka yritti kalastella pankkitietojasi. Nordea ei ilmoittele viesteillä tilisi rahamääristä. Haukut nyt väärää puuta.

Mitään mainintaa ei ollut mistään määristä. Lue aloitus, idiootti.

Vierailija
6/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama nordeasta tuli kirje 5v aikaisemmin kuolleelle äidille. kun soittelin eivät kertoneet asiasta piti olla valtakirjat perillisiltä  ja perunkirja mukana hämeenlinnan pankki 40km päässä johon piti varata aika menin n1,5 h jonottelin vaikka aika oli . sitten selvisi että tilillä on 0,60e. alkoi minun pankki asioita kyselemään kehoitin virkailijaa työntämään kurkun perseeseensä ja löin oven kiinni EI IKINÄ NORDEAAN.

Vierailija
7/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla oli tasan 0 euroa rahaa tilillä. Sekin on "rahaa tilillä", ainakin Nordean järjenjuoksun mukaan.

Vierailija
8/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä sama nordeasta tuli kirje 5v aikaisemmin kuolleelle äidille. kun soittelin eivät kertoneet asiasta piti olla valtakirjat perillisiltä  ja perunkirja mukana hämeenlinnan pankki 40km päässä johon piti varata aika menin n1,5 h jonottelin vaikka aika oli . sitten selvisi että tilillä on 0,60e. alkoi minun pankki asioita kyselemään kehoitin virkailijaa työntämään kurkun perseeseensä ja löin oven kiinni EI IKINÄ NORDEAAN.

Nordea toimi oikein. Kuolleen tilit pitää lopettaa. Normaali keissi.

Vierailija
9/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä Nordea ei toiminut oikein oli valehdellessa ja huijatessa että tililläni oli rahaa, vaikka ei ollut sentiäkään. Haista paska, Nordea!!

Vierailija
10/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se missä Nordea ei toiminut oikein oli valehdellessa ja huijatessa että tililläni oli rahaa, vaikka ei ollut sentiäkään. Haista paska, Nordea!!

Se missä menit halpaan on ainoastaan ettei pankki (Nordea, OP, Danske Bank tai mitkään muutkaan pankit) koskaan kysele tai lähettele mitään saanti- tai poistoilmoituksia muuten kun olet ne hyväksynyt sillä rakkaalla kännykälläsi. Ne ovat ihan muut tahot mitkä näitä lähettelee.

Vierailija
11/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se missä menit halpaan on ainoastaan ettei pankki (Nordea, OP, Danske Bank tai mitkään muutkaan pankit) koskaan kysele tai lähettele mitään saanti- tai poistoilmoituksia muuten kun olet ne hyväksynyt sillä rakkaalla kännykälläsi. Ne ovat ihan muut tahot mitkä näitä lähettelee.

En ole vastannut viestiin tahi hyväksynyt sitä tai reagoinut siihen mitenkään. Älä sönkötä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi