Pakkaaminen kassalla
Että raivostuttuaa nämä jotka eivät pakkaa samalla kun myyjä skannaa ostoksia. Sitten kun ovat maksaneet niin menevät HITAASTI pakkaamaan.
Näille nuijille tiedoksi, että Saksan marketeissa ei ole pitkiä kassoja ja ostokset pakataan itse takaisin ostoskärryssä odottavaan laatikkoon,
Myyjä ei anna siellä armoa hitaille idiooteille.
Suomi onkin tyhmien möllien maa.
Kommentit (145)
Onhan se ärsyttävää hoitaa ison perheen ostokset yksin. Vaikka olen melko ripeä, tuleehan se kassalinja tukittua ihan liian pitkäksi aikaa, eikä takuulla vähiten omasta mielestäni. Sen takia nakitan jonkun mieluusti mukaan pakkaamaan, mutta aina se ei ole mahdollista. Onneksi tähän mennessä kukaan ei ole sen enempää vilkuillut kuin mulkoillutkaan minua ja ostosvuortani muuta kuin myötätuntoisena. Olisin siinä pakkailuvtutuksessa saattanut muuten möläyttää jotakin ikävää.
Myyjä myy ja minä maksan. Sinä minun velvollisuuteni kauppaa kohtaan. Ja muut asiakkaat puhiskoot vaan ihan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ostoskärry, niin ostokset voi nostaa takas kärryyn ja mennä sivummalle pakkailee rauhassa.
Miksi?
Tuo Saksan malli nyt on kaikista typerin, latoa ostokset kolme kertaa kaupassa ja sitten vielä kotona kerran kaappiin..
Mikä ihmeen kiire sulla on koko ajan, kannattaisi ehkä vähän rauhoittaa elämäntyyliä.
Tulepa Espanjaan! Ihan rauhassa saa pakata tavaransa eikä kassa edes aloita seuraavan asiakkaan ostoksia scannaamaan ennenkuin minä olen ostokseni saanut pakattua.
Tämä on kuin Suomessa muutenkin. Mitä hitaampi ja tyhmempi olet sitä enemmän yhteiskunta sinua auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaupassa niin kiire, tilaa etukäteen ja käy hakemassa kaapista ostoksesi. Turhaa ulinaa ap:lta.
Kyse ei ole kiireestä vaan käytöstavoista.
Jos joku seisoo edessä ja minä sanon, että siirry, niin se tomppeli vastaa, että minulla ei ole kiire. Mutta jos minulla on.
Et voi maksamattomien tavaroittesi kanssa siirtyä yhtään mihinkään! Siinä ootat kun saan hoidettua asiani!
Kuten sanottu, tilaa kotiin jos noin ottaa aivoon, ei kaupassa ole pakko käydä!
Niin, no Saksahan on tunnetusti ollut hyvin tehokas ei-toivotun ihmisaineksen hoitelemisessa..
Vierailija kirjoitti:
Jos on ostoskärry, niin ostokset voi nostaa takas kärryyn ja mennä sivummalle pakkailee rauhassa.
Tuossa nyt ei ole mitään järkeä! Pakkaan minkä pakkaan, siinähän kiristelet hampaitasi.
Pääset sitten kotona raivoamaan perheellesi, tai jo liikenteessä!
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole kiire.
Jos sulla on, se on oma ongelmasi. Mene itsepalvelukassalle tai tilaa netistä.
En halua tuhlata aikaani jonkun tyhmän hidasteljan odottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän vasta hidas kassa on jos ei ole tilaa tavaroille. Jos sinulla on 5 kassillista tavaraa kärryissä ja pääset niitä purkamaan vasta kun edellinen on lähtenyt niin miten se hoidetaan jos toisessa päässä ei ole lainkaan tilaa minne tavarat menevät? Useinhan käy niinkin että saat sen kärryn tyhjäksi kun kassa jo piippaa viimeisen ja sinulla on se 5 kassillista tavaraa pakattavana. Perästä tulee näitä joka päivä eineksiä hakevia joita ehtii mennä kymmenen ennenkuin olet pakannut kaikki. Koita kestää. Iskäx4
Kuka sinulle antoi pesää?
Vierailija kirjoitti:
Kun liiteri tuli joskus anno domini, niin muistan kun alkuun yrittivät ilman pakkauskouruja mutta ei siitä tullut Suomessa helvettiäkään. Joutuivat asentamaan normaalit kassat.
Minulla ei ollut niiden kanssa mitään ongelmaa. Suomi on nuijien maa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisten pitäisi kärsiä jos Saksassa ei osata suunnitella kunnollisia kassoja?
Siellä osataan asiat muutenkin paremmin kuin täällä. Siellä tehdään Porcheja ja Mersuja, meillä tuohivirsuja.
Ei kun juuri päinvastoin. Älä mene pakkaamaan ostoksia silloin kun myyjä niitä skannailee. Myyjällä ei mene kuin yksi hujaus kun tavarat on läpi ja joka ikinen joka nyt pakkaa, pakkaa siihen asti kunnes myyjä sanoo hinnan ja tämän jälkeen vasta laahustaa maksupäätteelle ja alkaa vasta etsiä bonus ja maksukorttejaan.. Jono seisoo.
Siinä kassalla on kaksi pakkauskaistaa joita voi sentään käyttää vuorotellen kun tyhjenee, mutta maksunpäätteellä asioidaan yksi kerrallaan, joten sen kohdan pitää ehdottomasti vetää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kiire sulla on koko ajan, kannattaisi ehkä vähän rauhoittaa elämäntyyliä.
Tulepa Espanjaan! Ihan rauhassa saa pakata tavaransa eikä kassa edes aloita seuraavan asiakkaan ostoksia scannaamaan ennenkuin minä olen ostokseni saanut pakattua.
Skannaamaan kirjoitetaan Suomessa ilman C-kirjainta.
Ei se ostosten tekeminen ole tuommoinen suoritusjuttu että siitä pitää paineita ottaa. Minä itse pakkaan ostokset sitten kun olen maksanut ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole kiire.
Jos sulla on, se on oma ongelmasi. Mene itsepalvelukassalle tai tilaa netistä.
En halua tuhlata aikaani jonkun tyhmän hidasteljan odottamiseen.
Paljonko mahdollisesti säästäisit aikaa? Kiireelläsi vaikuttaisi olevan sielullinen alkuperä. Tuosta ei hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skannaamaan kirjoitetaan Suomessa ilman C-kirjainta.
Toistaiseksi
Olen sooloasiakas, joten pakkaan vain jos tuotteet menee maksupäätteen puolelle, tai mielellään siihen nenän eteen niinkuin Saksassa. Jos tuotteet ladotaan vastakkaiselle puolelle, se tarkoittaa sitä että päätepuoli on varattu ja siinä on joku eläkeläinen edessä kärryineen käymässä kuittiaan läpi. Tuotteita pitäisi olla kymmeniä että kerkeäisin niistä mitään pakkaamaan ennen maksutapahtumaa. Suurin virhe on kuitenkin se, ettei ole valmiina maksamaan tasan sillä sekunnilla kuin viimeinen olvi on skannattu!
Joskus ruuhka-aikana olen tosin siirtänyt osan ostoksista tyhjälle kassalinjastolle mikäli tuotteita on paljon ja ne pitää pakata kasseihin tetrismestarin tarkkuudella.
apn kannattaa käydä saksassa asioimassa. tuleppa sanomaan suorraan takaan että silmäsi sinertävät 2vk.