Pakkaaminen kassalla
Että raivostuttuaa nämä jotka eivät pakkaa samalla kun myyjä skannaa ostoksia. Sitten kun ovat maksaneet niin menevät HITAASTI pakkaamaan.
Näille nuijille tiedoksi, että Saksan marketeissa ei ole pitkiä kassoja ja ostokset pakataan itse takaisin ostoskärryssä odottavaan laatikkoon,
Myyjä ei anna siellä armoa hitaille idiooteille.
Suomi onkin tyhmien möllien maa.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ostoskärry, niin ostokset voi nostaa takas kärryyn ja mennä sivummalle pakkailee rauhassa.
Miksi?
Minä teen tuon siksi, että haluan pakata tavarat ehjinä ja järjestyksessä esim. kylmätavarat samaan kassiin yms. Siinä ei tarvi kahta kärryä, jos on järkeä päässä, mutta......😏🤯
Tämäkään ei ole ongelma, kun tavarat laittaa jo hihnalle siihen järjestykseen missä ne haluaa pakata.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä pakkaan ja mies latoo ostoksia hihnalle. Yleensä kun tulee maksuvaihe ostokset on jo pakattu.
Witsi, olette sikanopeita. Jeeeee.
Siriina kirjoitti:
Okei.
Jos mulla on isommat ostokset niin pakkaan niitä justiinsa niin kauan kun tarves.
Sama. Maksavana asiakkaana itse päätän. Jos jollakin on kiire, niin voi tilata noutopisteeseen tai kotiinsa.
Okei.
Jos mulla on isommat ostokset niin pakkaan niitä justiinsa niin kauan kun tarves.