Miks mun yöhousuisssa mitkä ostin lukee lappu " keep away from fire?" :DD
Kai nyt jokainen tajuu ettei vaatetta tulee pitää tulen lähellä??
Kommentit (16)
Älä anna niitä housuja Firelle tai huonosti käy.
Minä olen myös nähnyt, että nimenomaan yövaatteissa voi lukea noin. Samanlaisesta materiaalista tehdyssä, päiväkäyttöön tarkoitetuissa vaatteissa sitä ei ole. En tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös nähnyt, että nimenomaan yövaatteissa voi lukea noin. Samanlaisesta materiaalista tehdyssä, päiväkäyttöön tarkoitetuissa vaatteissa sitä ei ole. En tiedä miksi.
Itse olen bongannut kyseisen tekstin myös "tavallisista" päivä/päällysvaatteista. Ainakin brittimarkkinoilla teksti on löydyttävä niistä vaatteista, jotka eivät täytä paloturvallisuusvaatimuksia ja siksi varmaan tekstejä löytyy (tai vastaavasti on löytymättä) EU:n alueella myytävistä vaatteista.
Koska halvat keinokuiturääsyt palavat kuin bensaan kastettu soihtu.
Ostin auton starttiboosterin.
Käyttöohjeissa kerrottiin. että lapset eivät saa tehdä sille korjaus- ja huoltotöitä.
No oisko kannattanu selvittää tää ennen, kuin ostit ne. Hukkaan meni housut kun et voikaan pitää.
Herkästi syttyvä materiaali? Älä työnnä sitä kynttilää kohti tai kipinöitä. Ehkä on parempi että hankit turvallisemman materiaalin seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kunnon vaatteissa lue, ainoastaan tekokuituisissa ryysyissä.
niissä ei saa seisoa avoimen takan edessä. joku lapsinäyttelijä kuoli englannissa sillain
Vierailija kirjoitti:
No oisko kannattanu selvittää tää ennen, kuin ostit ne. Hukkaan meni housut kun et voikaan pitää.
Ei o ap:n vika että se on niin kuuma 🔥
Vastailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kunnon vaatteissa lue, ainoastaan tekokuituisissa ryysyissä.
Näitä lappusia on myös vauvan vaatteissa jotka on useimmiten aivan puuvillaa.
Mulla on keittiöpyyhkeitä jossa lukee do not wash. Lukee sama jopa kangaskassissa. Katsoin mitä materiaalia on niin 100% puuvillaa. En tiennytkään että sekään ei kestä nykyään pesua.
Outoa että jotkut vielä ostaa jotain tekokuituhousuja, varmaan epämiellyttävän tuntuiset päällä
No siksi että jos niitä yöpöksyjä myydään Amerikan markkinoilla ja joku siellä sytyttää ne tuleen, eikä siinä ole sitä kieltolappua, niin pöksyjen valmistaja joutuu pulittamaan pitkän pennin korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Koska halvat keinokuiturääsyt palavat kuin bensaan kastettu soihtu.
Sukulaiselta paloi aikoinaan olkapäät, miehusta, kaula ja kasvot erittäin pahasti kun takkaa sytyttäessä tuli tarttui päällään olleen keinokuituisen tuulitakin hihaan ja koko takki käytännössä suli päälle, ihoon kiinni.
Jos vaikka lähestyisit kynttilän liekkiä tai leirinuotiota ne tekokuituhousut jalassa.
Olisit pian todella liekeissä.