Onko muussa länsimaassa istuva ministeri ollut yhtä tuubassa julkisella paikalla?
Ei nyt tarvitse edes saivarrella, oliko kirjaimellisesti töissä vai ei, vaan tapahtuuko tällaista ylipäätään muissa sivistysmaissa? Itänaapuria ja sen vasalleja ei sattuneesta syystä lasketa.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä, pitkien hellekausien kuivattamana alkoholi imeytyy hirveällä intensiteetillä. Kuiviin ikeniin suorastaan. Tekee tepposet itse kullekin ja nimenomaan silloin kun ei ole toleranssia. Multala on selvästi raittiusihmisiä, suorastaan amatööri viinan kanssa ja maksaa nyt siitä. Mokailusta nouseva syyllisyys takaa sen, että hoitaa ministerin pestinsä entistä paremmin. Ja sehän sataa meidän laariiin, eikö?
Multala on kauppislainen. Alkoholi ehtii tulla siellä opiskellessa kaikilta osin erittäin tutuksi. Voi oikeastaan sanoa että jos ei ole vähintään yhtenä vappuna herännyt Kaivarista omasta oksennuksestaan niin onko kauppislainen ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
Media haluaa nyt kaataa hallituksen, tai siis määrätty media meillä!
Miten tämä voisi edes teoriassa johtaa hallituksen kaatumiseen?
Taitaa joka maasta olla tapauksia. Pikainen googletus paljastaa vinon pinon.
Ai niinkun Arhinmäki? Tuskin on muualla julkisella paikalla sammumispisteessä olevaa ministeriä jouduttu miehissä raahaamaan nukkumaan pois humalaansa.
Minä olen pitkäaikaistyötön yh, enkä ole juonut kuin yhden siiderin 12 viime vuoden aikana. Vaikka me työttömät ollaankin juoppoja joiden rahat menee röökiin ja Alkoon yleensä.
Nyt selvisi että jopa ministeri on samalla tasolla niiden kanssa joita itse halveksii.
Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa joka maasta olla tapauksia. Pikainen googletus paljastaa vinon pinon.
Oho, ja yhtäkään et silti viitsinyt linkata tai edes mainita?
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkun Arhinmäki? Tuskin on muualla julkisella paikalla sammumispisteessä olevaa ministeriä jouduttu miehissä raahaamaan nukkumaan pois humalaansa.
Miten yksinkertainen olet kun kysytään JONKUN MUUN MAAN ministeriä ja luulet että vastaus on Arhinmäki?
Ihan ihmeellistä asioiden suurentelemista täällä. Herätkää pahvit, onko Multalan tuuba joku oikea valtiotason hätätila? Kyllä kyse on kirkkaasta ensimmäisen maailman ongelmasta. Ei meillä mene tasavallassa kovinkaan huonosti, kun tähän jaksetaan tuhlata paukkuja. Multalan pitäisi tehdä temppu useammin, turruttaisiin ja alettaisiin vatuloida oikeita ongelmia.
Uuden-Seelannin Andrew Bayly (pienteollisuusministeri) joutui eromaan alkuvuodesta2025 , koska oli sättinyt työntekijää juovuksissa.
Englannin pääministeri Boris Johnsonilla oli myös juhlaskandaali korona-aikana, humalatilan asteesta en tiedä.
Japanin talousministeri Shoichi Nagakawa joutui eroamaan 2009, kun hän örvelsi jossain konferenssissa. Väitti syyksi flunssalääkettä. Mies teki itsemurhan samana vuonna.
Saksan Otto Wiesheu joutui eroamaan juopottelun vuoksi vuonna 1983.
Ap, olipa taas niin tyhmä kysymys. Miten kukaan voi tietää onko ollut. Jostakin kristallipallostako se pitäisi näkyä.
Hanki kuule elämä ja unohda toisten tuubailut.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, yrittävät kaataa hallitusta viikottain, ei vielä ole Orpon sukkien väriä nostettu kaatosyyksi. Kännisekoilu ei ole syy kaataa hallitusta. Ei siellä koko hallitus ole ollut rokkaamassa. Pikkumaista koko uutisointi, kun ei olisi tärkeämpää tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkäaikaistyötön yh, enkä ole juonut kuin yhden siiderin 12 viime vuoden aikana. Vaikka me työttömät ollaankin juoppoja joiden rahat menee röökiin ja Alkoon yleensä.
Nyt selvisi että jopa ministeri on samalla tasolla niiden kanssa joita itse halveksii.
Aikamoista.
Onko Multala halveksinut ja sanonut sen vai mistä tiedät?
Jurrissa työaikana. MInisteri vaihtoon. Osoittaa epäkypsyyttä ja harkintakyvyn puutetta ja mahdollista mielensairautta tuonikäisenä olla noin jurrissa. Puhumattakaan työaikana ja julkisuuden henkilönä.
Koko hallitus on ollut valtava pettymys ja pelkästään maa hanmuuton massiivisuudella ja velanotolla mitattuna katastrofi. Uudet vaalit kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Jurrissa työaikana. MInisteri vaihtoon. Osoittaa epäkypsyyttä ja harkintakyvyn puutetta ja mahdollista mielensairautta tuonikäisenä olla noin jurrissa. Puhumattakaan työaikana ja julkisuuden henkilönä.
Koko hallitus on ollut valtava pettymys ja pelkästään maa hanmuuton massiivisuudella ja velanotolla mitattuna katastrofi. Uudet vaalit kiitos!
Minä olen toista mieltä. Multala voi jatkaa ja hallitus on paras tähän aikaan. Kiitos Purra!!
Vierailija kirjoitti:
Marin ja Saarikko ainakin, videoa löytyy.
Saarikko oli lomalla, päinvastoin kuin Sari, Petteri ja Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Uuden-Seelannin Andrew Bayly (pienteollisuusministeri) joutui eromaan alkuvuodesta2025 , koska oli sättinyt työntekijää juovuksissa.
Englannin pääministeri Boris Johnsonilla oli myös juhlaskandaali korona-aikana, humalatilan asteesta en tiedä.
Japanin talousministeri Shoichi Nagakawa joutui eroamaan 2009, kun hän örvelsi jossain konferenssissa. Väitti syyksi flunssalääkettä. Mies teki itsemurhan samana vuonna.
Saksan Otto Wiesheu joutui eroamaan juopottelun vuoksi vuonna 1983.
Johnsonin keissi ei liittynyt känniin vaan juhlien järjestämiseen lockdownin aikana.
Suomi ei ole länsimaa. Jeltsin oli usein samassa kunnossa julkisuudessa.