On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin
Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat?
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Sen nainen on ylläpidetty nainen eli h u o r a! !!
Mietipä tuota joka kerta itsestäsi, kun istut valmiiseen ruokapöytään.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ottaisin tuon toisen vaihtoehdon. Mikä ihmeen kysymys tämä edes on?! Onhan se nyt ihan selvä, että pihin ihmisen kanssa eläminen on aika kamalaa. Pihiys rahassa tarkoittaa yleensä myös pihiyttä tunteissa ja muussa. Anteliaat miehet taas on ihania. Heillä on mukava ja rento asenne elämään.
Tämä. Itsellä on tällainen mies ollutkin ja hän oli aivan ihana. Juurikin oli yhtä antelias tunteissaankin. Kukapa ei haluisi tuntea, että toinen hakee vaikka kuun taivaalta sun puolesta. Harmi, että elämäntilanteet vei meidät eri suuntiin.
Meitä on moneen junaan, mutta itselle ei tuo eka vaihtoehto kelpaisi. Ei vain minusta ole miehekästä käytöstä. Onneksi näille senttien laskijoillekin on ottajansa.
"Yllättävän moni mies on valmis kusemaan muroihinsa, koska voi. Sitä miestyypillistä riskinottoa, joka kolahtaa sitten välillä omaan nilkkaan".
Sama naisilla. Mikään ei riitä ja koko ajan halutaan enemmän. Tulee se "parempi" mies jolle on ihan pakko saada antaa p*llua. Hetken päästä asutaan vuokrakolmiossa lasten kanssa ja ihmetellään mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
"Yllättävän moni mies on valmis kusemaan muroihinsa, koska voi. Sitä miestyypillistä riskinottoa, joka kolahtaa sitten välillä omaan nilkkaan".
Sama naisilla. Mikään ei riitä ja koko ajan halutaan enemmän. Tulee se "parempi" mies jolle on ihan pakko saada antaa p*llua. Hetken päästä asutaan vuokrakolmiossa lasten kanssa ja ihmetellään mitä tapahtui.
On tuo nyt kuitenkin miehillä paljon yleisempää. Harvalla pienten lasten äidillä on muutenkaan aikaa ja mahdollisuutta aloittaa mitään sivusuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi maksaa naisten matkoja ja syömisiä ? - Onko tämä sitä paljon puhuttua tasa-arvoa ? Jos se kuuluu asiaan, niin pitäkööt "tunkkinsa".
Ei tarvitse. Jos haluat puolison, etsi feministi ja jätä ne perinteiset naiset väliin. Paino sanalla jos.
Puhutaanko tässä nyt vain riihikuivasta. Unohtui pihiltä exältä kuinka kudoin hänelle talvisin sukkia itse ostamillani langoilla. Ja ne työtunnit jotka rakastamaani ihmiseen laitoin.
Kun asuttiin yhdessä oli jääkaapissa omat hyllyt ja molemmat ostivat omat ruokansa tasan. Vain yksi esimerkki.
Hölmö olin, ei olisi kutomisiani ansainnut.
Ei ikinä enää pihiä miestä. Olen antelias vain anteliaalle miehelle. Laskekoon pihi ex nyt rahojaan yksikseen.
Tästä lähtien kudon villapaidan ja sukat vain hänelle, joka sen teoillaan ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset keskimäärin ovat asenteeltaan loisia, jotka odottavat, että miehet tarjoaa hyvän elämän. Yksittäistapaukset eivät sitä mihinkään muuta. Hämmästyttää, miksi sitä kukaan yrittää kieltää, sillä kaikkiallahan tuo on nähtävillä.
Suomessa miehet olettaa, että naiset maksavat vähintään puolet yhteisistä menoista (näihin sisältyy miehen kalliit elektroniikkaostokset), tekee valtaosan kotitöistä ja tyytyy parisuhdeseksiin, jonka keskiössä on miehen nautinto.
Mies on aina joko äitinsä tai jonkun muun naisen nisällä loisimassa. Kamala poru syntyy, jos mies ei löydä kumppania. On muka oikein "miesten yksinäisyysepidemia" meneillään, koska naiset ovat "liian nirsoja".
Lisään tähän miehisen itsekkyyden listaan vielä sen, että nainen myös vaihdetaan lennosta jos nainen sair
Mies vaihdetaan lennosta jos tulot tipahtaa vaikka työttömyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tässä nyt vain riihikuivasta. Unohtui pihiltä exältä kuinka kudoin hänelle talvisin sukkia itse ostamillani langoilla. Ja ne työtunnit jotka rakastamaani ihmiseen laitoin.
Kun asuttiin yhdessä oli jääkaapissa omat hyllyt ja molemmat ostivat omat ruokansa tasan. Vain yksi esimerkki.
Ei ikinä enää pihiä miestä. Olen antelias vain anteliaalle miehelle. Laskekoon pihi ex nyt rahojaan yksikseen.
Tästä lähtien kudon villapaidan ja sukat vain hänelle, joka sen teoillaan ansaitsee.
Kusoit niitä varmaankin harrastukseksi ja omasta halusta?
eri asia, jos hön pyysi sinua kutomaan ne hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo nyt kuitenkin miehillä paljon yleisempää. Harvalla pienten lasten äidillä on muutenkaan aikaa ja mahdollisuutta aloittaa mitään sivusuhteita.
😁 tiedän muutaman omalta työpaikaltanikin joten älä pliis oleta ja yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ja kyllä niillä vaan on aikaa, moni isä on lasten kanssa vaikka illan kotona kun äiti tarvii "omaa aikaa". Eihän se ole kuin järjestelykysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämänhän ovat palstanaiset meille selventäneet.
Kun mies ei maksa molempien puolesta, mies on pihi.
Nainen ei ole pihi, vaikkei maksa edes omiaan.Uhriudu nyt siinä, kun kukaan nainen ei suostu sinua elättämään ja palvelemaan. Ei enää edes äitisi.
Mutta oletuksena on että mies tarjoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siellä Mäkkärillä?
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, että elän miehenä miehen kanssa! Ei tarvi keskustella talousasioista.. maksetaan molemmat puoliksi asuminen ja eläminen hän haluaa pitää auton, joten maksaa vakuutukset (minä kuljen julkisilla) se, miten kumpikin käyttää itse omat rahansa ei kuulu toiselle.. mieheni juuri vei minut yllätyslounaalle kesken kauppareissun, minä taasen ostin juuri uuden television omista rahoistani, koska halusin uuden television asuntoon
olisi raskasta elää suhteessa, jossa toinen olettaa, että kannan lahjoja kotiin tai osallistun hänen menoihinsa
Kuulostaa ihan normaalilta. Puhuvatko miehet eri kieltä vai miksi ette ymmärrä mitä pihiys tarkoittaa?
Tunnepihtausta
Pennien liiallista laskemista
Ei huomiointia
Ei ilahduttamista
Nautinnollisen seksin pihtaamista
Ex pisti reippaasti rahaa itseensä, meihin ei juurikaan. Olemmeko me vai olemmeko sinkkuja? Olisiko minunkin pitänyt pyytää leipomuksista puolet jos halusin ilahduttaa tuoreilla leipomuksilla? Näköjään.
Jos rakastaa toista niin huomioi häntä. Jos ei huomioi toista, ei rakasta häntä. Eikä tässä ole kyse mistään merkkilaukkujen ostamisista vaan arjen pienistä huomionosoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siellä Mäkkärillä?
Kai se on sama missä kukin on töissä oletus siitä, ettei nainen harrastaisi ulkopuolisia suhteita on töysin väärä.
Molrmpien palkat siirretään samalle kulutilille, omille jätetään vain taskurahaa.
En tiedä kumman rahoilla milloinkin msksetaan
Tietenkin on kiva saada rakkaalta vaikka lahja ja tuntea olevansa arvostettu ja rakastettu. Mä oletan että monella miehellä on sama. Eikö teistä muka ole kiva jos nainen vaikka yllättää teidät jollain?
Kyllä mun mies ainakin tuntuu tykkäävän siitä jos mä yllätän hänet jollain. Viimeksi yllätin ostamalla hänelle uuden golf-mailan jota oli pitkään katsellut. Kovin ilahtuneelta ainakin vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusoit niitä varmaankin harrastukseksi ja omasta halusta?
eri asia, jos hön pyysi sinua kutomaan ne hänelle.
Eikö mies halua omatoimisesti huomioida rakastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä, että mies lennättäisi minut kanssaan lomalle ja olisit sitten PA seuraavat 4 kk. MInä maksaisin sen matkan takaisin moneen kertaan, kun miehellä ei just nyt olisi rahaa. Kun ne anteliaat miehet olettavat, että nainenkaan ei arjessa nipota rahasta, vaan maksaa huolettomasti laskun kuin laskun, kerranhan täällä vain eletään.
Tuota mietin. Tuollainen tarjoaja leveilee ja sitten on persaukinen reissun jälkeen.
Tunnen useammankin tällaisen, myös isäni. Ihan OK palkka, ihan OK arki, mutta aina välillä hirveä halu hemmotella puolisoa/tyttöystävää. Velkaa otetaan velan päälle ja kun perheeseen pitäisi ostaa jotain oikeasti tärkeää tai korjauttaa auto, ei ole euroakaan eikä visallakaan voi maksaa. Silloin se ihanasta anteliaasta miehestä ilahtunut nainen joutuu maksamaan tai vauvalla ei ole sänkyä eikä lapsilla bussikorttia. Nainen saattaa kaiken lisäksi olla perhevapailla ja elää todella pienillä tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi maksaa naisten matkoja ja syömisiä ? - Onko tämä sitä paljon puhuttua tasa-arvoa ? Jos se kuuluu asiaan, niin pitäkööt "tunkkinsa".
Minun matkoja tai syömisiä ei maksa kukaan muu kuin minä itse. Exmies ei maksa edes lastensa matkoja eikä syömisiä, vaan minä.