Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
161/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä joka ei voi omaa naistaan hemmotella, olen vanhanaikainen joo mutta en voi enkä halua sitä muuttaa itsessäni, enkä ole kovin rikaskaan joten mies olisi todnäk mua rikkaampi joka tapauksessa.

Mäkin haluan naisen, joka ostaa perheen auton, maksaa vakuutukset ja hemmottelee

Katsokaas nyt. On niitä lokkeja miehissäkin aivan riittävästi.

Vierailija
162/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat ilmaissiivoojan ja seksiä. Itse naisena en halua enää parisuhdetta. 

Roboimurit ja tinder. 

Tinderissäkö on miehille naisia ihan valita asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua tarjota matkoja, hän on pihi. Mitä naiset ovat? Pihejä kaikki, kun eivät niitä matkoja tarjoa.

Minä tarjosin miehelle hotelliviikonlopun ruokineen ja viihteineen. Mies maksoi itse vain yhden kahvikupillisen itselleen. Äsken tultiin kotiin.

Niin, sinä tarjosit.. oletitko siis, että kun sinä tarjoat, niin yks kaks mies maksaakin?

Minä tarjosin eli minä maksoin. Mitähän pirua sinä yrität sanoa?

Minä tarjosin miehelle hotelliviikonlopun ruokineen ja viihteineen. Mies maksoi itse vain yhden kahvikupillisen itselleen. Äsken tultiin kotiin.

koska tässä nyt ollaan ilmiselvästi naama norsunveenä, kun mies ei osallistunutkaan menoihin 

Vierailija
164/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat ilmaissiivoojan ja seksiä. Itse naisena en halua enää parisuhdetta. 

Roboimurit ja tinder. 

On. Vai. Istä sä luulet, et ne sen seuran löytää?

Vierailija
165/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen neuloo harrastuksena, hänen ei kannata neuloa miehelle edes tämän pyynnöstä mitään, koska nainen voi myydä neulomukset ja saada niistä rahaa. Tai nainen voi säästää rahaa antamalla ne jollekin lahjaksi, niin ei tarvitse ostaa lahjaa.

Niin mikä tässä on ongelma?

tuo neumisasia oli aika erikoinen, jos teet sitä harrastukseksi toisen pyytämättä, niin uhriudutaan 

Niin, mies voi ostaa tarvitsemansa villasukat kaupasta tai myyjäisistä. Rahalla saa, ilmaiseksi ei.

Vierailija
166/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua tarjota matkoja, hän on pihi. Mitä naiset ovat? Pihejä kaikki, kun eivät niitä matkoja tarjoa.

Niin, sinä tarjosit.. oletitko siis, että kun sinä tarjoat, niin yks kaks mies maksaakin?

koska tässä nyt ollaan ilmiselvästi naama norsunveenä, kun mies ei osallistunutkaan menoih

Miksi olisin? Meillä oli kaikinpuolin kiva viikonloppu, josta kumpikin tykkäsi. Minulla ei ole tapana veloittaa jälkeenpäin kuluja, jos olen luvannut tarjota jotain. Sinä taidat toimia toisin.

Vierailija
167/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitten on niitä jotka tekee kummankin eli ei laske  kuitteja  ja tarjoaa matkat. Oleellista in tietenkin miten muutkin jaetaan kun ruuat ta matkat. 

Vierailija
168/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roboimurit ja tinder. 

Kummasti täältä saa lukea, miten naiset saa tuhansia tykkäyksiä ja miehet korkeintaan kaksi koko vuoden aikana. Kiva kuulla, että se ei ole totta.

Vierailija
169/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tarvitse lennättää minnekään, mennään ihan yhteisillä rahoilla, sen tililtä maksetaan jonka tilillä on tarpeeksi.

Ja ei, en ikipäivänä olisi ihmisen kanssa joka samassa taloudessa erottelee jotain kauppalaskuja. Meillä laitetaan molemmat omalta tililtä kun tulee rahaa, yhteiselle taloustilille jota kummatkin käyttää ruokaostoksiin ja joskus lapsetkin. Jos sieltä loppuu, käytetään rahaa omalta tililtä, jos molemmilta loppuu nekin, niin sitten on voi voi. Kaikki rahat on loppu, ja jos on pakollista ostettavaa, pitää joltain lainata.

Täähän on eri tilanne.. joko on yhteinen talouskassa, josta ne yhteiset menot maksetaan  tai lasketaan kuukauden päästä ostokset ja katsotaan kuka on ostanut mitäkin sama tilanne on kummassakim tapauksessa: yhteisestä kassasta maksetaan yhteiset menot, yhteisistä kauppakuiteista lasketaan yhteiset menot ja erotellaan kummankin omat menot.. helpommalla pääsee, kun on se yhteinen taloustili, josta on sovittu, että yhteiset ruoat ja taloustarvikkeet maksetaan jos toinen haluaa sitten ostaa jotain itselleen maksaa sen itse tai jos menee kuittien kautta, maksaa sen itse. 

mulla on kokemusta molemmista, kuittien kanssa näpertely on aikaavievää yhteinen talouskassa on helppoa, sieltä menee niin vessapaperir, ruoat kuin foliotkin jokainen oma dödö jne menee automaattisesti omalta tililtä. 

Vierailija
170/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksistä pitäisi maksaa?

M50

No pidä huoli että saat itsellesi samalla tulotasolla olevan puolison. Ja jos et sellaista saa niin jaatte edes tasavertaisesti tulojen suhteessa menot jaettavaksi. Helkkarin epäreilua jos se suurituloinen suostuu maksamaan 50/50 periaatteella. Naisella menee kaikki tulot yhteisiin menoihin ja miehelle jää säästöön vaikka kuinka paljon. Kyllä on menny kummalliseksi touhu kun miehistä on tullu noin itsekkäitä. Naisellahan tuossa ei ole miyään järkeä.

Mies todennäköisesti vielä sellainen ett nainen saa luvan yksin siivota, laittaa ruoat ja hoitaa vielä lapsetkin tuon epätasa-arvoisen tulojen ja menojen jakamisen lisäksi. Itsekkyys on huipussaan tuollaisella miehellä kaikki vaan mulle tänne ja heti tyyliin.

Vierailija
171/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roboimurit ja tinder. 

Kummasti täältä saa lukea, miten naiset saa tuhansia tykkäyksiä ja miehet korkeintaan kaksi koko vuoden aikana. Kiva kuulla, että se ei ole totta.

Jos olet huomannut, niin tykkäyksiä voi antaa miten paljon haluaa, mutta mitä livenä tapahtuu on ihan eri asia. 

Vierailija
172/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska tässä nyt ollaan ilmiselvästi naa

Miksi olisin? Meillä oli kaikinpuolin kiva viikonloppu, josta kumpikin tykkäsi. Minulla ei ole tapana veloittaa jälkeenpäin kuluja, jos olen luvannut tarjota jotain. Sinä taidat toimia toisin.

et edelleenkään ymmärtänyt pointtia. 

Vierailija
173/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä nyt vain riihikuivasta. Unohtui pihiltä exältä kuinka kudoin hänelle talvisin sukkia itse ostamillani langoilla. Ja ne työtunnit jotka rakastamaani ihmiseen laitoin. 

Kun asuttiin yhdessä oli jääkaapissa omat hyllyt ja molemmat ostivat omat ruokansa tasan. Vain yksi esimerkki. 

Hölmö olin, ei olisi kutomisiani ansainnut.

Ei ikinä enää pihiä miestä. Olen antelias vain anteliaalle miehelle. Laskekoon pihi ex nyt rahojaan yksikseen.

Tästä lähtien kudon villapaidan ja sukat vain hänelle, joka sen teoillaan ansaitsee. 

Kusoit niitä varmaankin harrastukseksi ja omasta halusta?

eri asia, jos hön pyysi sinua kutomaan ne hänelle. 

Eikö mies halua omatoimisesti huomioida rakastaan? 

Ennemmin lirkutellaan kakkosille? Energia ei vaan riitä kaikkeen? 

Vierailija
174/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä siitä, että mies lennättäisi minut kanssaan lomalle ja olisit sitten PA seuraavat 4 kk. MInä maksaisin sen matkan takaisin moneen kertaan, kun miehellä ei just nyt olisi rahaa. Kun ne anteliaat miehet olettavat, että nainenkaan ei arjessa nipota rahasta, vaan maksaa huolettomasti laskun kuin laskun, kerranhan täällä vain eletään.

Tuota mietin. Tuollainen tarjoaja leveilee ja sitten on persaukinen reissun jälkeen. 

Tunnen useammankin tällaisen, myös isäni. Ihan OK palkka, ihan OK arki, mutta aina välillä hirveä halu hemmotella puolisoa/tyttöystävää. Velkaa otetaan velan päälle ja kun perheeseen pitäisi ostaa jotain oikeasti tärkeää tai korjauttaa auto, ei ole euroakaan eikä visallakaan voi maksaa. Silloin se ihanasta anteliaasta miehestä ilahtunut nainen joutuu maksamaan tai vauvalla ei o

Näiden ääripäiden välille mahtunee muunlaistakin toimintaa. Kukkakimppu tai kotiin miehen väkertämä kynttiläillallinen (voi olla vaikka makaronilaatikko kun on kynttilä pöydässä ja mies vastapäätä tilanteessa läsnä kättä pitelemässä, ei tartte olla sisäfileetä) silloin tällöin tuskin kaataa autonkorjausbudejettia. 

Vierailija
175/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen tili päätoimien palkoille, sieltä maksetaan kaikki mikä etäisestikin menee yhteiseksi hyväksi. Joksi lasketaan mm. että kummallakin on vaatteet päällä, kummallakin on autot ja ne kulkevat. Suoraan sanoen, en pysty käsittämään sellaisia avioliittoja, joissa on rahat erikseen ja jokaisesta kulusta pitää miettiä, kumpi sen maksaa tai jos molemmat, niin missä suhteessa.

On meilläkin lisäksi omat tilit joille ohjataan pienet sivutulot. Ne saa kayttää kuinka haluaa, harrastuksiin yms, eikä toinen perään huutele. Minulla ekstratilille kertyy vähän enemmän, joten olen ihan mielikseni käyttänyt sitä rahaa myös perheen yhteiseksi hyväksi.

Vierailija
176/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksistä pitäisi maksaa?

M50

No pidä huoli että saat itsellesi samalla tulotasolla olevan puolison. Ja jos et sellaista saa niin jaatte edes tasavertaisesti tulojen suhteessa menot jaettavaksi. Helkkarin epäreilua jos se suurituloinen suostuu maksamaan 50/50 periaatteella. Naisella menee kaikki tulot yhteisiin menoihin ja miehelle jää säästöön vaikka kuinka paljon. Kyllä on menny kummalliseksi touhu kun miehistä on tullu noin itsekkäitä. Naisellahan tuossa ei ole miyään järkeä.

Mies todennäköisesti vielä sellainen ett nainen saa luvan yksin siivota, laittaa ruoat ja hoitaa vielä lapsetkin tuon epätasa-arvoisen tulojen ja menojen jakamisen lisäksi. Itsekkyys on huipussaan tuollaisella miehellä kaikki vaan mulle tänne ja heti tyyliin.

Tarkoitatko siis että asumiskulut jaettaisiin tulojen perusteella? Elin suhteessa, jossa olin opiskelija ja vuokra maksettiin puoliksi, olisiko siis minun pitönyt maksaa vuokrastani vöhemmän, koska toinen kävi töissä?? Ruokakuluistani siten, että toinen kompensoi ruokamenojani??

Vierailija
177/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä nyt vain riihikuivasta. Unohtui pihiltä exältä kuinka kudoin hänelle talvisin sukkia itse ostamillani langoilla. Ja ne työtunnit jotka rakastamaani ihmiseen laitoin. 

Kun asuttiin yhdessä oli jääkaapissa omat hyllyt ja molemmat ostivat omat ruokansa tasan. Vain yksi esimerkki. 

Hölmö olin, ei olisi kutomisiani ansainnut.

Ei ikinä enää pihiä miestä. Olen antelias vain anteliaalle miehelle. Laskekoon pihi ex nyt rahojaan yksikseen.

Tästä lähtien kudon villapaidan ja sukat vain hänelle, joka sen teoillaan ansaitsee. 

Kusoit niitä varmaankin harrastukseksi ja omasta halusta?

eri asia, jos hön pyysi sinua kutomaan ne hänelle. 

Eikö mies halua omatoimisesti huomioida rakastaan

Jos mies ei halua omatoimisesti huomioida, niin kannattaa nostaa kytkintä. Vuoden-parin aikana näkee jo ihan hyvin mitä on miehiään. Kokemusta on. 

Vierailija
178/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on kiva saada rakkaalta vaikka lahja ja tuntea olevansa arvostettu ja rakastettu. Mä oletan että monella miehellä on sama. Eikö teistä muka ole kiva jos nainen vaikka yllättää teidät jollain? 

Kyllä mun mies ainakin tuntuu tykkäävän siitä jos mä yllätän hänet jollain. Viimeksi yllätin ostamalla hänelle uuden golf-mailan jota oli pitkään katsellut. Kovin ilahtuneelta ainakin vaikutti. 

Eihän tässä kysymys ollutkaan siitä, mitä sinä teet omilla rahoillasi omasta halusta. 

Ei niin, tässä oli kyse lokkeilevista ja tunnepihtaavista miehistä jotka eivät ansaitse minkäänlaista suhdetta. 

-eri, aiheeseen kyllästynyt

Vierailija
179/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen tili päätoimien palkoille, sieltä maksetaan kaikki mikä etäisestikin menee yhteiseksi hyväksi. Joksi lasketaan mm. että kummallakin on vaatteet päällä, kummallakin on autot ja ne kulkevat. Suoraan sanoen, en pysty käsittämään sellaisia avioliittoja, joissa on rahat erikseen ja jokaisesta kulusta pitää miettiä, kumpi sen maksaa tai jos molemmat, niin missä suhteessa.

On meilläkin lisäksi omat tilit joille ohjataan pienet sivutulot. Ne saa kayttää kuinka haluaa, harrastuksiin yms, eikä toinen perään huutele. Minulla ekstratilille kertyy vähän enemmän, joten olen ihan mielikseni käyttänyt sitä rahaa myös perheen yhteiseksi hyväksi.

Juuri kuvailit yhteisen taloustilin alkeet. Kumpikin laittaa taloustilille saman summan ja omilta tileiltään sitten sijoittavat itseensä tai osakkeisiin. 

Vierailija
180/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako pihiä miestä. On äärimmäisen raskasta elää sellaisen kanssa. Esimerkkinä oma eksäni. Päädyttiin siihen, että molemmat ostaa omat ruokansa, koska ex söi varmaan neljä kertaa enemmän kuin minä ja itsellä ei siihen aikaan ollut kummoiset tulot, vaikka töissä kävinkin. Surutta söi kuitenkin kaapista ne minunkin ruuat, eikä ikinä ostanut uutta syömänsä tilalle. Leffaan mennessä ehdotti, että mene sä edeltä ostamaan liput, niin hän etsii sillä välin parkkipaikan. Arvaatte varmaan mikä ehdotuksen takana oli? Se, että mä ostan hänenkin lippunsa, enkä kehtaa sitä rahaa alkaa karhuamaan häneltä. Ero tuli syystäkin aika nopeasti.