Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
81/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että naiset käyvät nykyään töissä ja siitä saa palkkaa. Elätte yhä elätysmoodissa.

Elätysmoodiin palataan v. 2027 kun yleistuki tulee. Kun menetät työn ja asut vähintään avoliitossa, kumppanilla on työpaikka tai vähänkin omaisuutta, olet virallisesti elätti. Ei tukia. Miten silloin ajatellaan maksavan puolet kaikesta? Tämä tulee vielä yllättämään monet.

Tämä koskee tasapuolisesti sekä miehiä että naisia. Naiset kompensoivat yleensä tulottomuuttaan tekemällä enemmän kotitöitä, miehet taas makaavat sohvalla ja purkavat pahan olonsa elättäjäänsä.

Vierailija
82/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antelias suhteessa enkä voisi elää pihin miehen kanssa. Säästeliäs toki saa olla ja on suotavaakin mutta pihi, ei ei ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä jos maksoi jotain niin mun piti maksaa hänelle eurolleen takaisin :D syystäkin ex

Mikäs tässä on väärin?

olen elänyt parisuhteissa ja aina on laitettu kulut puoliksi..jos puolisoni maksoi vaikka ulkomaan matkani, maksoin sen takaisin sitten pikkuhiljaa, kun ei ollut itsellä varaa siihen. En ymmärrä lokkeilijoita lainkaan. 

Tuossa mies ostaa ylläriksi kukkakimpun, pyytää elokuviin ja lupaa maksaa elokuvalipun tai ostaa synttärilahjan, mutta seuraavana päivänä pyytää käyttämänsä summan takaisin.

Höpöhöpö! Yhteiset menot on eri asia kuin ostaa omasta halustaa jotain. 

loiseläjät selittelee asioita miten päin vain, kunhan saa itse käyttää omat rahansa itseensä ja toisen maksamaan elämänsä

Vierailija
84/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä joka ei voi omaa naistaan hemmotella, olen vanhanaikainen joo mutta en voi enkä halua sitä muuttaa itsessäni, enkä ole kovin rikaskaan joten mies olisi todnäk mua rikkaampi joka tapauksessa.

Mäkin haluan naisen, joka ostaa perheen auton, maksaa vakuutukset ja hemmottelee

Minä elätin koko perheen ja kustansin ulkomaanmatkat, lisäksi tein yksin kotityöt ja hoidin pääosin yhteiset lapset. Mies kiitti tästä sivusuhteella, koska kuulemma "halusi pilata täydellisen elämäni".

Mainittakoon, että itse olen kaunis ja ex-mies lyhyt ja max tavis.

Ero tuli miehelle yllätyksenä. 

Kaunis ja toimelias nainen joka tienaa ja mies muka petti. Valehtelet.

Vierailija
85/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa vuodesta-78. Kaikki raha on yhteistä, oli työelämässä ja nyt samoin työeläkkellä. Koska minulla on suurempi eläke maksan vuokran, ja vaimo vuorostaan auton leasingvuokran. Tässä iässä tuskin enää mitään isoa ostettavaa, voisi kuvitella ehkä kodinkone voi mennä rikki ja pitää uusia. 

Vierailija
86/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, jos mies maksaisi puolet. Meinaan nyt minä maksan miehenkin elämisen.

Meilläkin minä saan vähemmän, oon maksanut etelänmatkoja (en enää) ja maksan kaikki perheen ruokakulut ja lasten vaatteet, mies ei hoida kuin autonsa kulut.

Vierailija
87/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä jos maksoi jotain niin mun piti maksaa hänelle eurolleen takaisin :D syystäkin ex

Mikäs tässä on väärin?

olen elänyt parisuhteissa ja aina on laitettu kulut puoliksi..jos puolisoni maksoi vaikka ulkomaan matkani, maksoin sen takaisin sitten pikkuhiljaa, kun ei ollut itsellä varaa siihen. En ymmärrä lokkeilijoita lainkaan. 

Tuossa mies ostaa ylläriksi kukkakimpun, pyytää elokuviin ja lupaa maksaa elokuvalipun tai ostaa synttärilahjan, mutta seuraavana päivänä pyytää käyttämänsä summan takaisin.

loiseläjät selittelee asioita miten päin vain, kunhan saa itse käyttää omat rahansa itseensä ja toisen mak

Tuossa pihi mies kehuu olevansa antelias ja kertoo kaikille, miten tykkää ilahduttaa puolisoa kivoilla ylläreillä. Sitten hän jättää kertomatta, että oikeasti se puoliso maksoi miehen järjestämät yllärit. 

Vierailija
88/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä on väärin?

loiseläjät selittelee asioita miten päin vain, kunhan saa itse käyttää omat rahansa itseensä ja toisen mak

Jos joku mies haluaa, että nainen elää hänen siivellään, ja nainen suostuu siihen,  niin mitä se on sulta pois?

Vierailija
89/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä joka ei voi omaa naistaan hemmotella, olen vanhanaikainen joo mutta en voi enkä halua sitä muuttaa itsessäni, enkä ole kovin rikaskaan joten mies olisi todnäk mua rikkaampi joka tapauksessa.

Mäkin haluan naisen, joka ostaa perheen auton, maksaa vakuutukset ja hemmottelee

Minä elätin koko perheen ja kustansin ulkomaanmatkat, lisäksi tein yksin kotityöt ja hoidin pääosin yhteiset lapset. Mies kiitti tästä sivusuhteella, koska kuulemma "halusi pilata täydellisen elämäni".

Mainittakoon, että itse olen kaunis ja ex-mies lyhyt ja max tavis.

Ero tuli miehelle yllätyksenä. 

Kaunis ja toimelias nainen joka tienaa ja mies muka petti. Valehtelet.

On tutkittu tosiasia, että mies, jonka puoliso on suurituloisempi, pettää ja on väkivaltainen useammin kuin, jos mies ansaitsee enemmän.

Ex-miehelläni oli kaikki päivät aikaa säätää tinderissä itsetuntoaan paikaten, kun itse olin töissä ja lapset päiväkodissa.

Vierailija
90/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on naisia jotka haluavat maksimoida erossa miehensä rahat.

Maksimirahat!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e4f74bec-6ecc-46fe-bea2-559ffd33d80b

Vierailija
91/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua pihiä miestä, heistä on liikaakin kokemusta. En ole mikään siipeilijä, mutten kestä pihiä luonnetta. Pihi luonne pihistää tunteistakin ja haluaa olla aivan kaikessa saamapuolella, ei pelkästään rahassa. 

Hövelimmän seuraa kaipaan ja hemmottelisin miehen surutta piloille saadessani huomiota ja esim. lahjoja. 

Vierailija
92/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskellessa asuin suhteessa, jossa oli pienemmät tulot kuintyössäkäyvällä sanoin tämän myös selvästi, etten halua syödä ulkona ja matkustella, koska minulla ei siihen ole varaa ei ollut mikään ongelma, jaettiin ruokamenot ja muut kulut puoliksi. Jos joskus käytiin jossain ulkmailla, niin maksoin takaisin ns. osamaksuna ja asiasta toki keskusteltiin ensin ja siihen mikä oli järkevän hintaista. Ei elitty niin, että tämä toinen olisi maksanut minulle kaiken.. kun erottiin ei kummallekaan jäänyt tältä osin pahamieli ja oltiin kavereita eronkin jälkeen 

Vierailija
93/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksimirahat!

Miehen rahat? Naisetko ei käy töissä eikä heillä ole omaa rahaa?

Vierailija
94/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keskimäärin ovat asenteeltaan loisia, jotka odottavat, että miehet tarjoaa hyvän elämän. Yksittäistapaukset eivät sitä mihinkään muuta. Hämmästyttää, miksi sitä kukaan yrittää kieltää, sillä kaikkiallahan tuo on nähtävillä. 

Vierailija
95/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimirahat!

Miehen rahat? Naisetko ei käy töissä eikä heillä ole omaa rahaa?

Näille miehille naisen tulot ja omaisuus ovat miehen, koska "mies on perheen pää" ja muut perheenjäsenet miehen omaisuutta.

Vierailija
96/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua tarjota matkoja, hän on pihi. Mitä naiset ovat? Pihejä kaikki, kun eivät niitä matkoja tarjoa.

Vierailija
97/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä halua pihiä miestä, heistä on liikaakin kokemusta. En ole mikään siipeilijä, mutten kestä pihiä luonnetta. Pihi luonne pihistää tunteistakin ja haluaa olla aivan kaikessa saamapuolella, ei pelkästään rahassa. 

Hövelimmän seuraa kaipaan ja hemmottelisin miehen surutta piloille saadessani huomiota ja esim. lahjoja. 

Käännetään tää niin päin, että sä ostelet ne lahjat 

Vierailija
98/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset keskimäärin ovat asenteeltaan loisia, jotka odottavat, että miehet tarjoaa hyvän elämän. Yksittäistapaukset eivät sitä mihinkään muuta. Hämmästyttää, miksi sitä kukaan yrittää kieltää, sillä kaikkiallahan tuo on nähtävillä. 

Koskeeko tuo kaikkia sukusi naisia?

Vierailija
99/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset rahat, niin ei tällaisia tarvitse miettiä. Toki isoista ostoista keskustellaan.

Kiva vaikkapa erotilanteessa alkaa tappelee, kuka on maksanut mitäkin ja kuka käytti kenenkin rahoja. 

suosittelen lämpimästi, perustakaa yksi lisätili pankkiin, siirtäkään jokin summa kuussa rahaa, jolla ostetaan ne yhteiset ruoat, shampoot, vessapaperit jne sen jälkeen kumpikin köyttää,omat rahansa just sentilleen niinkuin haluaa ei tule tappeluita eikä tartte jälkeenpäin miettiä, kuka makso mitäkin 

Ja tämän molempien taloustilille laitetun summan tulee olla sama prosenttiosuus molrmpien nettopalkasta, esim 15%. Ettei mene vessapaperit pienituloisen piikkiin kovatuloisemman ostellessa osakkeita.

-Kantapään kautta

Vierailija
100/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksimirahat!

Juttu on maksumuurin takana, joten referoipa se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän