Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
141/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, että elän miehenä miehen kanssa! Ei tarvi keskustella talousasioista.. maksetaan molemmat puoliksi asuminen ja eläminen hän haluaa pitää auton, joten maksaa vakuutukset (minä kuljen julkisilla) se, miten kumpikin käyttää itse omat rahansa ei kuulu toiselle.. mieheni juuri vei minut yllätyslounaalle kesken kauppareissun, minä taasen ostin juuri uuden television omista rahoistani, koska halusin uuden television asuntoon 

olisi raskasta elää suhteessa, jossa toinen olettaa, että kannan lahjoja kotiin tai osallistun hänen menoihinsa 

Kuulostaa ihan normaalilta. Puhuvatko miehet eri kieltä vai miksi ette ymmärrä mitä pihiys tarkoittaa?

Tunnepihtausta

Pennien liiallista laskemista

Ei huomiointia

Ei ilahduttamista

Nautinnollisen seksin pihtaamista

Ex pisti reippaasti rahaa itseensä, meihin ei juurik

Jos ne leipomukset on maksettu yhteisestä kassasta, niin? 

mä leivoin juuri, ne tarvikkeet on oli ostettu yhteisestä talouskassasta. Toinenkin osapuoli on tehnyt pitsaa ex temporee, nekin tarvikkeet tuli yhteisestä talouskassasta 

pitäiskö auton öljynvaihto ja vuositarkastuksetkin sitten laskea samoin kuin leipomukset?

kuten tämäkin koko keskustelu osoittaa: tehkää yhteinen taloustili, niin yksi tappelun aihe vähemmän.  

Vierailija
142/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä nyt vain riihikuivasta. Unohtui pihiltä exältä kuinka kudoin hänelle talvisin sukkia itse ostamillani langoilla. Ja ne työtunnit jotka rakastamaani ihmiseen laitoin. 

Kun asuttiin yhdessä oli jääkaapissa omat hyllyt ja molemmat ostivat omat ruokansa tasan. Vain yksi esimerkki. 

Hölmö olin, ei olisi kutomisiani ansainnut.

Ei ikinä enää pihiä miestä. Olen antelias vain anteliaalle miehelle. Laskekoon pihi ex nyt rahojaan yksikseen.

Tästä lähtien kudon villapaidan ja sukat vain hänelle, joka sen teoillaan ansaitsee. 

Kusoit niitä varmaankin harrastukseksi ja omasta halusta?

eri asia, jos hön pyysi sinua kutomaan ne hänelle. 

Eikö mies halua omatoimisesti huomioida rakastaan? 

Eikös tämä kutominen juuri ollut omasta halusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse tai valitse miestäni sen perusteella mitä hän minulle ostaa tai ostamatta jättää. Valitsen ja valitsin miehen rakkauden perusteella. Siksi varmastikin ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo 30 vuotta. 

Vierailija
144/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksistä pitäisi maksaa?

M50

Maksulliselle maksat, mutta et naisystävälle. 

Vierailija
145/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on kiva saada rakkaalta vaikka lahja ja tuntea olevansa arvostettu ja rakastettu. Mä oletan että monella miehellä on sama. Eikö teistä muka ole kiva jos nainen vaikka yllättää teidät jollain? 

Kyllä mun mies ainakin tuntuu tykkäävän siitä jos mä yllätän hänet jollain. Viimeksi yllätin ostamalla hänelle uuden golf-mailan jota oli pitkään katsellut. Kovin ilahtuneelta ainakin vaikutti. 

Eihän tässä kysymys ollutkaan siitä, mitä sinä teet omilla rahoillasi omasta halusta. 

Vierailija
146/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua tarjota matkoja, hän on pihi. Mitä naiset ovat? Pihejä kaikki, kun eivät niitä matkoja tarjoa.

Minä tarjosin miehelle hotelliviikonlopun ruokineen ja viihteineen. Mies maksoi itse vain yhden kahvikupillisen itselleen. Äsken tultiin kotiin.

Niin, sinä tarjosit.. oletitko siis, että kun sinä tarjoat, niin yks kaks mies maksaakin?

Vierailija
147/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa matkalla kalliimman hotellin kuin mihin naisella on varaa niin tietenkin mies silloin maksaa isomman osan matkasta jos kerran hänellä on siihen varaa. Hulluahan olisi mieheltä mennä vastentahtoisesti huonompaan hotelliin vain tasa-arvon vuoksi. Tai nuukuuden. Vai pitäisikö naisen mennä yhteisellä matkalla halpaan hotelliin ja miehen kalliimpaan vai peräti naisen jäädä pois matkalta. 

Mikä on näiden miesten logiikka jotka eivät halua maksaa yhtään enempää kuin puolet? Mennäkkö aina sitten siihen mihin naisella on varaa? Ostetaanko aina halvin kodinkone ja auto? Jne...

Jos ollaan oltu jo pitempään yhdessä saati aviossa ja perheellinen on törkeää puhua loisesta, huorasta ja lokkeilusta. Jos joutuu joskus maksamaan jostain enemmän. 

Vierailija
148/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on kiva saada rakkaalta vaikka lahja ja tuntea olevansa arvostettu ja rakastettu. Mä oletan että monella miehellä on sama. Eikö teistä muka ole kiva jos nainen vaikka yllättää teidät jollain? 

Kyllä mun mies ainakin tuntuu tykkäävän siitä jos mä yllätän hänet jollain. Viimeksi yllätin ostamalla hänelle uuden golf-mailan jota oli pitkään katsellut. Kovin ilahtuneelta ainakin vaikutti. 

Eihän tässä kysymys ollutkaan siitä, mitä sinä teet omilla rahoillasi omasta halusta. 

Ei niin vaan siitä mitä mies tekee omilla rahoillaan omasta halusta. Kunhan yritin havainnollistaa sitä miksi moni nainen tykkää saada. Se kun on vallan inhimillistä ja myös moni mies tykkää saamisesta. 

Vierailija
149/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa matkalla kalliimman hotellin kuin mihin naisella on varaa niin tietenkin mies silloin maksaa isomman osan matkasta jos kerran hänellä on siihen varaa. Hulluahan olisi mieheltä mennä vastentahtoisesti huonompaan hotelliin vain tasa-arvon vuoksi. Tai nuukuuden. Vai pitäisikö naisen mennä yhteisellä matkalla halpaan hotelliin ja miehen kalliimpaan vai peräti naisen jäädä pois matkalta. 

Mikä on näiden miesten logiikka jotka eivät halua maksaa yhtään enempää kuin puolet? Mennäkkö aina sitten siihen mihin naisella on varaa? Ostetaanko aina halvin kodinkone ja auto? Jne...

Jos ollaan oltu jo pitempään yhdessä saati aviossa ja perheellinen on törkeää puhua loisesta, huorasta ja lokkeilusta. Jos joutuu joskus maksamaan jostain enemmän. 

Eiköhän ennen matkaa ole keskusteltu, mihin majoitutaan ja miten?

Vierailija
150/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat ilmaissiivoojan ja seksiä. Itse naisena en halua enää parisuhdetta. 

Vierailija
151/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua tarjota matkoja, hän on pihi. Mitä naiset ovat? Pihejä kaikki, kun eivät niitä matkoja tarjoa.

Minä tarjosin miehelle hotelliviikonlopun ruokineen ja viihteineen. Mies maksoi itse vain yhden kahvikupillisen itselleen. Äsken tultiin kotiin.

Niin, sinä tarjosit.. oletitko siis, että kun sinä tarjoat, niin yks kaks mies maksaakin?

Minä tarjosin eli minä maksoin. Mitähän pirua sinä yrität sanoa?

Vierailija
152/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tarvitse lennättää minnekään, mennään ihan yhteisillä rahoilla, sen tililtä maksetaan jonka tilillä on tarpeeksi.

Ja ei, en ikipäivänä olisi ihmisen kanssa joka samassa taloudessa erottelee jotain kauppalaskuja. Meillä laitetaan molemmat omalta tililtä kun tulee rahaa, yhteiselle taloustilille jota kummatkin käyttää ruokaostoksiin ja joskus lapsetkin. Jos sieltä loppuu, käytetään rahaa omalta tililtä, jos molemmilta loppuu nekin, niin sitten on voi voi. Kaikki rahat on loppu, ja jos on pakollista ostettavaa, pitää joltain lainata.

Vierailija
153/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei ole naisia jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin.

Vierailija
154/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi maksaa naisten matkoja ja syömisiä ? - Onko tämä sitä paljon puhuttua tasa-arvoa ?              Jos se kuuluu asiaan, niin pitäkööt "tunkkinsa".

Minun matkoja tai syömisiä ei maksa kukaan muu kuin minä itse. Exmies ei maksa edes lastensa matkoja eikä syömisiä, vaan minä.

Kuka sinne matkalle on halunnut lähteä? Sinä vai miehesi? Kuvitteletko, että miehesi on velvollinen kustantamaan sinun matkahalusi lasten osalta vain koska teillä on yhteisiä lapsia? Miehesi voi varmasti ottaa lapset hoitoon siksi ajaksi, että äiti pääsee matkalleen?

Vierailija
155/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat ilmaissiivoojan ja seksiä. Itse naisena en halua enää parisuhdetta. 

Eksä maksoi joka toinen viikko siivoojan, kun ei itse viitsinyt siivota. Mulle sopi tämä järjestely oikein hyvin. 

Vierailija
156/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ennen matkaa ole keskusteltu, mihin majoitutaan ja miten?

No, sitähän mä just kysyin. 

Vierailija
157/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, näinhän sen oltava, kun vaaditaan tasavertaista suhdetta, jossa kumpikin osallistuu

en tosin ymmärrä tuota uhriutumista, että jos mies ei maksa niin ollaan ilmainen kodinhoitaja

Vierailija
158/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen neuloo harrastuksena, hänen ei kannata neuloa miehelle edes tämän pyynnöstä mitään, koska nainen voi myydä neulomukset ja saada niistä rahaa. Tai nainen voi säästää rahaa antamalla ne jollekin lahjaksi, niin ei tarvitse ostaa lahjaa.

Vierailija
159/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roboimurit ja tinder. 

Vierailija
160/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen neuloo harrastuksena, hänen ei kannata neuloa miehelle edes tämän pyynnöstä mitään, koska nainen voi myydä neulomukset ja saada niistä rahaa. Tai nainen voi säästää rahaa antamalla ne jollekin lahjaksi, niin ei tarvitse ostaa lahjaa.

Niin mikä tässä on ongelma?

tuo neumisasia oli aika erikoinen, jos teet sitä harrastukseksi toisen pyytämättä, niin uhriudutaan