On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin
Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat?
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, mutta silti ei löydy naisia, jotka maksaisivat kaiken miehille, tai miehiä, jotka matkustaisivat naisen rahoilla, koska vain nainen voi olla huara, ja vain kaiken voi olla loputtoman itsekäs.
😡
Kyllä minä olin ,maksajana melkein kaikesta ex mieskumppanille, paitsi maksoi omat autokulunsa, tosin olin taannut sen auton lainan, eikä edes kunnon seksiä saanut,, viimeiset vuodet ei yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä jos maksoi jotain niin mun piti maksaa hänelle eurolleen takaisin :D syystäkin ex
Mikäs tässä on väärin?
olen elänyt parisuhteissa ja aina on laitettu kulut puoliksi..jos puolisoni maksoi vaikka ulkomaan matkani, maksoin sen takaisin sitten pikkuhiljaa, kun ei ollut itsellä varaa siihen. En ymmärrä lokkeilijoita lainkaan.
Tuossa mies ostaa ylläriksi kukkakimpun, pyytää elokuviin ja lupaa maksaa elokuvalipun tai ostaa synttärilahjan, mutta seuraavana päivänä pyytää käyttämänsä summan takaisin.
Höpöhöpö! Yhteiset menot on eri asia kuin ostaa omasta halustaa jotain.
loiseläjät selittelee asioita
>Jos joku mies haluaa, että nainen elää hänen siivellään, ja nainen suostuu siihen, niin mitä se on sulta pois?
seuraapa keskustelua tällaista miestä halutaan, mutta kun mies haluaa jakaa yhteiset menot, niin se on pihi mies, jota kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä halua pihiä miestä, heistä on liikaakin kokemusta. En ole mikään siipeilijä, mutten kestä pihiä luonnetta. Pihi luonne pihistää tunteistakin ja haluaa olla aivan kaikessa saamapuolella, ei pelkästään rahassa.
Hövelimmän seuraa kaipaan ja hemmottelisin miehen surutta piloille saadessani huomiota ja esim. lahjoja.
Käännetään tää niin päin, että sä ostelet ne lahjat
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Yhtä lailla hemmottelisin miehen piloille jos saisin mieheltä huomiota.
Pihi mies ei pidä naisestaan. Pihi mies maksaa kenelle tahansa muulle, muttei naiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei halua tarjota matkoja, hän on pihi. Mitä naiset ovat? Pihejä kaikki, kun eivät niitä matkoja tarjoa.
Minä tarjosin miehelle hotelliviikonlopun ruokineen ja viihteineen. Mies maksoi itse vain yhden kahvikupillisen itselleen. Äsken tultiin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä halua pihiä miestä, heistä on liikaakin kokemusta. En ole mikään siipeilijä, mutten kestä pihiä luonnetta. Pihi luonne pihistää tunteistakin ja haluaa olla aivan kaikessa saamapuolella, ei pelkästään rahassa.
Hövelimmän seuraa kaipaan ja hemmottelisin miehen surutta piloille saadessani huomiota ja esim. lahjoja.
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Yhtä lailla hemmottelisin miehen piloille jos saisin mieheltä huomiota.
Pihi mies ei pidä naisestaan. Pihi mies maksaa kenelle tahansa muulle, muttei naiselleen.
Eli siis miehen pitää maksaa naiselleen kiitos kun tarkensit.
Vierailija kirjoitti:
Naiset keskimäärin ovat asenteeltaan loisia, jotka odottavat, että miehet tarjoaa hyvän elämän. Yksittäistapaukset eivät sitä mihinkään muuta. Hämmästyttää, miksi sitä kukaan yrittää kieltää, sillä kaikkiallahan tuo on nähtävillä.
Se on juuri näin. Pitävät oikeutenaan sitä että heille tarjotaan makeampi elämä kuin mihin itse pystyisivät. Vastineeksi mies saa nalkutusta ehkä joskus p*llua. Kunnon pelinainen elättää itsensä miehellään ja käy panemassa toista. Itsenäistä ja voimaannuttavaa.
Ne lähtisi suhteeseen miehen kanssa joka ei voisi maksaa kulujani. Toki myös itse tarjoan ja maksan kulut mutta se kuka tekee asiasta numeron eläköön yksin tai jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset keskimäärin ovat asenteeltaan loisia, jotka odottavat, että miehet tarjoaa hyvän elämän. Yksittäistapaukset eivät sitä mihinkään muuta. Hämmästyttää, miksi sitä kukaan yrittää kieltää, sillä kaikkiallahan tuo on nähtävillä.
Suomessa miehet olettaa, että naiset maksavat vähintään puolet yhteisistä menoista (näihin sisältyy miehen kalliit elektroniikkaostokset), tekee valtaosan kotitöistä ja tyytyy parisuhdeseksiin, jonka keskiössä on miehen nautinto.
Mies on aina joko äitinsä tai jonkun muun naisen nisällä loisimassa. Kamala poru syntyy, jos mies ei löydä kumppania. On muka oikein "miesten yksinäisyysepidemia" meneillään, koska naiset ovat "liian nirsoja".
Lisään tähän miehisen itsekkyyden listaan vielä sen, että nainen myös vaihdetaan lennosta jos nainen sairastuu, rupsahtaa, vanhenee tai mies kyllästyy tai ylipäätään tulee tilaisuus vastaan jne.
Miehet voisivat kieltämättä olla yksinäisempiä.
Voivathan he yksinkin pihistellä rahojas.
Minä (nainen) maksan lähestulkoon kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis miehen pitää maksaa naiselleen kiitos kun tarkensit.
Et edes halua ymmärtää. Et ansaitse hemmottelua, et lahjoja. Pihi mies pihtaa tunteita, nautinnollista seksiä, huomionosoituksia, helliä tekoja. Pihillä miehellä ei tee mitään. Pysy yksinäisenä.
Naisia on vain yhdenlaisia. Miehillä ei ole valinnanvaraa. Paitsi tietysti sinkkuelämä, jonka minäkin valitsin 20v liiton jälkeen.
Luojan kiitos, että elän miehenä miehen kanssa! Ei tarvi keskustella talousasioista.. maksetaan molemmat puoliksi asuminen ja eläminen hän haluaa pitää auton, joten maksaa vakuutukset (minä kuljen julkisilla) se, miten kumpikin käyttää itse omat rahansa ei kuulu toiselle.. mieheni juuri vei minut yllätyslounaalle kesken kauppareissun, minä taasen ostin juuri uuden television omista rahoistani, koska halusin uuden television asuntoon
olisi raskasta elää suhteessa, jossa toinen olettaa, että kannan lahjoja kotiin tai osallistun hänen menoihinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä joka ei voi omaa naistaan hemmotella, olen vanhanaikainen joo mutta en voi enkä halua sitä muuttaa itsessäni, enkä ole kovin rikaskaan joten mies olisi todnäk mua rikkaampi joka tapauksessa.
Mäkin haluan naisen, joka ostaa perheen auton, maksaa vakuutukset ja hemmottelee
Minä elätin koko perheen ja kustansin ulkomaanmatkat, lisäksi tein yksin kotityöt ja hoidin pääosin yhteiset lapset. Mies kiitti tästä sivusuhteella, koska kuulemma "halusi pilata täydellisen elämäni".
Mainittakoon, että itse olen kaunis ja ex-mies lyhyt ja max tavis.
Ero tuli miehelle yllätyksenä.
Kaunis ja toimelias nainen joka tienaa ja mies muka petti. Valehtelet.
Yllättävän moni mies on valmis kusemaan muroihinsa, koska voi. Sitä miestyypillistä riskinottoa, joka kolahtaa sitten välillä omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ottaisin tuon toisen vaihtoehdon. Mikä ihmeen kysymys tämä edes on?! Onhan se nyt ihan selvä, että pihin ihmisen kanssa eläminen on aika kamalaa. Pihiys rahassa tarkoittaa yleensä myös pihiyttä tunteissa ja muussa. Anteliaat miehet taas on ihania. Heillä on mukava ja rento asenne elämään.
Ja oletko sinä yhtä lailla antelias nainen?
Ja tarkoitan rahaa. En p*llun antamista kun mies maksaa.
Sillee, että kaikki on yhteistä niiku yhteisen elämän kuulu olla.
Niin, tämänhän ovat palstanaiset meille selventäneet.
Kun mies ei maksa molempien puolesta, mies on pihi.
Nainen ei ole pihi, vaikkei maksa edes omiaan.
Joo on noita nähty. ihan ruutuvihkoon laittaa joka ikisen menon. jäätelä, viineri. mehu... ostattaa jätskelönkin akallaan/tapailumimmiltä. mitään ei tarjoo. odottaa-jonottaa kahvilan tiskillä,että kassa jo väsyy- yhteen vai erikseen- No v...Tu yhteen ja maksaja on se muija.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämänhän ovat palstanaiset meille selventäneet.
Kun mies ei maksa molempien puolesta, mies on pihi.
Nainen ei ole pihi, vaikkei maksa edes omiaan.
Uhriudu nyt siinä, kun kukaan nainen ei suostu sinua elättämään ja palvelemaan. Ei enää edes äitisi.
Sen nainen on ylläpidetty nainen eli h u o r a! !!
Suomessa miehet olettaa, että naiset maksavat vähintään puolet yhteisistä menoista (näihin sisältyy miehen kalliit elektroniikkaostokset), tekee valtaosan kotitöistä ja tyytyy parisuhdeseksiin, jonka keskiössä on miehen nautinto.
Mies on aina joko äitinsä tai jonkun muun naisen nisällä loisimassa. Kamala poru syntyy, jos mies ei löydä kumppania. On muka oikein "miesten yksinäisyysepidemia" meneillään, koska naiset ovat "liian nirsoja".