Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
1/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Jaamme kulut suunnilleen puoliksi, maksamme omat jutut itse. Emme laske senttejä. Sellainen diili sopii molemmille.

Ilmaisia lounaita ei ole. Jossain vaiheessa Etelän matkat pitäisi maksaa jotenkin takaisin.

Senttejä syynäävä kumppani olisi rasittava. 

Vierailija
2/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksistä pitäisi maksaa?

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei kuulosta siltä, että tultais toimeen.

Vierailija
4/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan. Jaamme kulut suunnilleen puoliksi, maksamme omat jutut itse. Emme laske senttejä. Sellainen diili sopii molemmille.

Ilmaisia lounaita ei ole. Jossain vaiheessa Etelän matkat pitäisi maksaa jotenkin takaisin.

Niin. Ei tämä elämä ole niin hankalaa. Incelien ja bridezillojen maailmankuva vaan tekee sen suorastaan mahdottomaksi.

Vierailija
5/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin tuntuu turvallisemmalta. Kuin pitäisi huolta toisesta. Jos on siis vakava suhde eikä epävarma.

Vierailija
6/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy ensimmäinen vaihtoehto. Toisessa kohdassa kysyisin, miksi hän haluaisi maksaa.

Vierailija
7/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi, että elämä on helppoa ja muut kustantavat kaiken. Surulliseksi tämä muodustuu ap:n kaltaisten ihmisten kohdalla, jotka näkevät tämän heidän oikeutenaan. Noh, kyllä elämä opettaa.

Vierailija
8/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni vei yllätysmatkalle Pariisiin. Se sopii minulle. Ollaan tietty oltu 10 vuotta yhdessä eikä matka ole mikään suuri taloudellinen ponnistus. Arjessa kuitenkin maksetaan kulut suurinpiirtein puoliksi vuorotellen, mutta ei kytätä senttejä. Mies maksaa yleensä ravintolassa, koska haluaa.

Vierailija
9/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei haluaisi, että elämä on helppoa ja muut kustantavat kaiken. Surulliseksi tämä muodustuu ap:n kaltaisten ihmisten kohdalla, jotka näkevät tämän heidän oikeutenaan. Noh, kyllä elämä opettaa.

Ehkä sun pitäisi oppia elämässä, että jos toinen on heikommassa asemassa, sitä saa auttaa tai tukea. On aika huonot opit jos tylytät aina muita. Ei muiden elämän kamalaksi teossa ole mitään jaloa, mitä nykyään moni tekee ja aina "opettaa" ikävällä tavalla muita.

Vierailija
10/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla te oletatte, että ne toisen piffaamat matkat tai hemmottelu maksetaan takaisin? Seksillä? Mutta pidänhän minä siitä itsekin. 

Vierailija
11/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senttien kyttääminen on rasittavaa, mutta ei tuo toinenkaan ihanalta kuulosta. Parasta on olla tasavertainen kumppani ja ystävä.

Vierailija
12/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lokkeilun aatelia. Miksi et itse maksa etelänmatkojasi?

Vierailija
13/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just hyvä.

Vierailija
14/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, että mies lennättäisi minut kanssaan lomalle ja olisit sitten PA seuraavat 4 kk. MInä maksaisin sen matkan takaisin moneen kertaan, kun miehellä ei just nyt olisi rahaa. Kun ne anteliaat miehet olettavat, että nainenkaan ei arjessa nipota rahasta, vaan maksaa huolettomasti laskun kuin laskun, kerranhan täällä vain eletään.

Vierailija
15/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös olemassa välimuoto noista. Ottaisin sen, kiitos.

Vierailija
16/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on lokkeilun aatelia. Miksi et itse maksa etelänmatkojasi?

Ap taitaa kyllä olla sinkkumies.

Vierailija
17/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kahdesta miehen piikkiin :D Ideaalein kuitenkin et miehen itsetunto kestää sen jos nainenkin maksaa joskus miehen osuuden ja muuten suht koht puoliksi. Mut senteistä niuhottajat on outoja mun makuun. 

Vierailija
18/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, mutta silti ei löydy naisia, jotka maksaisivat kaiken miehille, tai miehiä, jotka matkustaisivat naisen rahoilla, koska vain nainen voi olla huara, ja vain kaiken voi olla loputtoman itsekäs. 

Vierailija
19/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitä jotka maksattaa matkansa naisten rahoista!!!!   

Vierailija
20/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ottaisin tuon toisen vaihtoehdon. Mikä ihmeen kysymys tämä edes on?! Onhan se nyt ihan selvä, että pihin ihmisen kanssa eläminen on aika kamalaa. Pihiys rahassa tarkoittaa yleensä myös pihiyttä tunteissa ja muussa. Anteliaat miehet taas on ihania. Heillä on mukava ja rento asenne elämään.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi