Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
41/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että naiset käyvät nykyään töissä ja siitä saa palkkaa. Elätte yhä elätysmoodissa.

Vierailija
42/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivun helunako siellä? 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan läheltä yhden naisoletetun touhuja. Ei kehitä omaa elämäänsä eteenpäin ja tekee maralapalkkaista työtä. Ulkonäköä on vaikka muille jakaa. Pyrkii aina löytämään miehen jolla oma isompi kämppä/talo ja suunnittelee aina nopeasti yhteenmuuttoa. 

Jostain kumman syystä suhteet kestää max pari kolme vuotta. Ihme ja kumma.

ja mitä pahaa tuossa nyt on? toki voisi pidempään suhdetta kai jatkaa mutta muuten??

Miehet ei ole niin yksinkertaisia kuin luullaan. Ei miehet tykkää loisijoista nurkissa vaikka miten kauniita olisi. Ne suhteet ei lopu hänen aloitteestaan.

Tollaset miehet eivät halua naista vaan maksajan.

Vierailija
44/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan läheltä yhden naisoletetun touhuja. Ei kehitä omaa elämäänsä eteenpäin ja tekee maralapalkkaista työtä. Ulkonäköä on vaikka muille jakaa. Pyrkii aina löytämään miehen jolla oma isompi kämppä/talo ja suunnittelee aina nopeasti yhteenmuuttoa. 

Jostain kumman syystä suhteet kestää max pari kolme vuotta. Ihme ja kumma.

Pitäiskö sun keskittyä välillä seuraamaan vaikka omia asioitasi.

Niin seuraankin ja siksi omassa elämässä on paljon pysyvämpiä asioita sekä hyvä työ sekä tulot koska olen kehittänyt itseäni ja elämääni. Minun ei tarvitse perustaa parempaa elämää muiden varaan.

Mutta riittää mulla aikaa seurata muitakin:) 

Vierailija
45/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se joka ei jaa sentilleen, vaan maksaa koko perheen elämän.

Eipä ole valittamista miehessä.

Vierailija
46/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen, koska on tarkka raha-asioissa. Saattaa käydä jopa niin, että kertyy omaisuuttakin  

ruoka-asian voi myös hoitaa niin, että avaa yhteisen ruokaostostilin, jonne laitetaan x-summa rahaa kuussa ja josta ostetaan tarpeellinen vessapaperista lähtien.. 

oluet, karkit, jädet, latet yms kumpikin ostaa omista rahoistaan mielihalujensa mukaa

Vierailija
47/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että naiset käyvät nykyään töissä ja siitä saa palkkaa. Elätte yhä elätysmoodissa.

Äläpä yleistä. Itse maksan kuluni ja saan siitä tyydytystä :D 

Vierailija
48/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos mies maksaisi puolet. Meinaan nyt minä maksan miehenkin elämisen.

Vierailija
49/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varallisuusero on suuri seurusteluvaiheessa, varakkaampi usein haluaa nostaa kumppanin omalle tasolleen ja maksaa esim matkat.

Naimisissa sitten ei varallisuuseroja enää pitäisi olla, koska ollaan tehty yhteinen taloudellinen sopimus ja menty naimisiin. Ennen naimisiin menemistä on toki varmasti keskusteltu myös talousasiat ja minkälaiseen elintasoon missäkin elämäntilanteessa pariskuntana ja perheenä on mahdollisuus.

Vierailija
50/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on tällainen. On mulla omiakin tuloja, mutta ne voin käyttää miten haluan. 38 vuotta yhdessä. 

Vierailija
51/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä joka ei voi omaa naistaan hemmotella, olen vanhanaikainen joo mutta en voi enkä halua sitä muuttaa itsessäni, enkä ole kovin rikaskaan joten mies olisi todnäk mua rikkaampi joka tapauksessa.

Vierailija
52/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, mutta silti ei löydy naisia, jotka maksaisivat kaiken miehille, tai miehiä, jotka matkustaisivat naisen rahoilla, koska vain nainen voi olla huara, ja vain kaiken voi olla loputtoman itsekäs. 

Tiedän itseni lisäksi aika monta naista, ketkä sitä ukkoonsa elättää.

En mäkään kaikkea pysty miehelle maksamaan kun pitäis omakin elämä kustantaa mutta ihmeellisesti mulla on aina erojen jälkeen jäänyt itselle paljon enemmän rahaa. Itse osaan säästää mutta miehet tuppaa hassaamaan kaiken mikä tulee ja sitten tulevat mun luo lokkeilemaan ja keräämään säälipisteitä.

Useampi exä on muuten jäänyt mulle velkaa.

Vierailija
53/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä jos maksoi jotain niin mun piti maksaa hänelle eurolleen takaisin :D syystäkin ex

Mikäs tässä on väärin?

olen elänyt parisuhteissa ja aina on laitettu kulut puoliksi..jos puolisoni maksoi vaikka ulkomaan matkani, maksoin sen takaisin sitten pikkuhiljaa, kun ei ollut itsellä varaa siihen. En ymmärrä lokkeilijoita lainkaan. 

Vierailija
54/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä joka ei voi omaa naistaan hemmotella, olen vanhanaikainen joo mutta en voi enkä halua sitä muuttaa itsessäni, enkä ole kovin rikaskaan joten mies olisi todnäk mua rikkaampi joka tapauksessa.

Mäkin haluan naisen, joka ostaa perheen auton, maksaa vakuutukset ja hemmottelee

Vierailija
55/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet loinen. Toivottavasti miehesi saa joskus tasoisensa naisen.

Vierailija
56/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, mutta silti ei löydy naisia, jotka maksaisivat kaiken miehille, tai miehiä, jotka matkustaisivat naisen rahoilla, koska vain nainen voi olla huara, ja vain kaiken voi olla loputtoman itsekäs. 

Tiedän itseni lisäksi aika monta naista, ketkä sitä ukkoonsa elättää.

En mäkään kaikkea pysty miehelle maksamaan kun pitäis omakin elämä kustantaa mutta ihmeellisesti mulla on aina erojen jälkeen jäänyt itselle paljon enemmän rahaa. Itse osaan säästää mutta miehet tuppaa hassaamaan kaiken mikä tulee ja sitten tulevat mun luo lokkeilemaan ja keräämään säälipisteitä.

Useampi exä on muuten jäänyt mulle velkaa.

Hyvät et tiedät aika monta saisi olla useampikin, jotta tasa-arvo toteutuisi tässäkin asiassa. 

Vierailija
57/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhde jossa molemmat haluaa antaa enemmän kuin saada. Me suurin piirtein "kilpaillaan" sillä kumpi ehtii maksaa ja tarjota. Vuoron perään myös yllätetään toisemme jollain lahjalla ja joskus matkallakin. 

Vierailija
58/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin jos mies joskus maksaa matkat.

Vierailija
59/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset rahat, niin ei tällaisia tarvitse miettiä. Toki isoista ostoista keskustellaan.

Vierailija
60/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, kulut jaetaan puoliksi ei pihistellä mutta ei myöskään holvata kokoajan rahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä