Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
281/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ottaisin tuon toisen vaihtoehdon. Mikä ihmeen kysymys tämä edes on?! Onhan se nyt ihan selvä, että pihin ihmisen kanssa eläminen on aika kamalaa. Pihiys rahassa tarkoittaa yleensä myös pihiyttä tunteissa ja muussa. Anteliaat miehet taas on ihania. Heillä on mukava ja rento asenne elämään.  

Tästä viestistä paistaa niin selvästi se että sulla ei ole rahaa itsellä ollenkaan eikä tule koskaan olemaankaan että huh huh. 

Luojan kiitos löysin itse naisen joka saattaa maksaa sen etelä matkan mulle. Katsos kun ei tarvi elättää lokkia  niin elämä on rentoa ja mukavaa 

Vierailija
282/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ottaisin tuon toisen vaihtoehdon. Mikä ihmeen kysymys tämä edes on?! Onhan se nyt ihan selvä, että pihin ihmisen kanssa eläminen on aika kamalaa. Pihiys rahassa tarkoittaa yleensä myös pihiyttä tunteissa ja muussa. Anteliaat miehet taas on ihania. Heillä on mukava ja rento asenne elämään.  

Tästä viestistä paistaa niin selvästi se että sulla ei ole rahaa itsellä ollenkaan eikä tule koskaan olemaankaan että huh huh. 

Luojan kiitos löysin itse naisen joka saattaa maksaa sen etelä matkan mulle. Katsos kun ei tarvi elättää lokkia  niin elämä on rentoa ja mukavaa 

Rehellisesti, olisiko sulla edes varaa elättää lokkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalainen huumorintaju :D :D

Vierailija
284/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ottaisin sen jälkimmäisen. Maksan toki omat menoni, mutta reilu/tarjoava mies ei ole huonokaan. Samoin voisin ostaa miehelle vastaavasti aina jotain kivaa.

Lisään: mies joka haluaa hemmotella naista, ymmärtää naisen arvon. Kun taas mies joka laskee kuitteja ja centtejä, on pihi ja nainenkin on hänelle aina vain kuluerä, vaikkei mies maksaisi kuin centilleen puolet asumisestaan ja puolet kaikesta, ettei vaan tule liikaa maksaneeksi.

Ihan käsittämättömiä juttuja 

Mä ymmärrän vaimoni arvon, hän on elämäni rakkaus.. Sitä mä en ymmärrä miksi mun pitäisi käyttää rahaa vaimooni? 

Miksi mä ostaisin hänelle tuhansien € etelän matkoja ym? Tähän asti olllaan käyty etelässä 4* vuosi ja aina maksettu puoliksi.. 

Enkö mä voi näyttää arvostusta muuten, esim hoitamalla kodista puolet, mahdollistamalla hänelle harrastukset. Helpottamalla hänen elämäänsä?

Antamalla hänelle hyvää seksiä ja turvallisen suhteen .

Ilmeisesti ei. Pitäisi maksaa etelän matka.

Vierailija
285/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, olisiko sulla edes varaa elättää lokkia?

No mä tienaan sen +100k€ vuodessa. En todellakaan haluaisi edes elättää lokkia. Elämänarvot olisi niin erilaiset.

Vierailija
286/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli löysit suhteen, jossa olet itse se lokki :D

Vierailija
287/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin suhteen missä olen tasavertainen naisen kanssa.  Toki tienaan enemmän ja omaisuuttakin on enemmän. Mutta parasta on se että tämä nainen on tehnyt itse töitä nostaakseen elintasoaan. Eikö ole lähtenyt lokki linjalle.

Vierailija
288/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin suhteen missä olen

Arvostan! Tuollaisia naisia saisi olla enemmän.

Vierailija
289/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. On tullut nähtyä tuttavien/ työkavereiden kautta paljon näitä hyötyjä ämmiä.  Pitäisi saada talot/ autot/ mökit/ merkkivaatteita/ laukut ym mutta itse ei ole koskaan tehty asian eteen mitään.  Sitten kun jossain vaiheessa mies pistää raha hanat kiinni/ tai elämässä tapahtuu huonoja juttuja ja rahat loppuu. Nainen on välttämätömästi etsimässä uutta elättäjää

Vierailija
290/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tämä Naisten siipeilymentaliteetti. Samaan aikaan vaaditaan sentilleen samoja palkkoja kuin miehillä on ja silti miehillä pitäs olla joku salaperäinen rahanlähde josta elätellä naista...hullua asennetta. en minäkään odotattanut exsäni mua elättävän ja pitkä on lista hänen puutteistaan mut en edes mainitsisi miehenä tätä siipeilyä. Sen sijaan nyksän exsän suurin vika oli että kun joutui työttömäksi niin piti elättää miestä...tähän nyksä palaa aina. Elätettävä mies ei ole mies. ..se ei kannata miehen vastuu. Sen sijaan naiselle se on alitajuinen tavoite.

Vierailija
291/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli löysit suhteen, jossa olet

Jep. On tullut nähtyä tuttavien/ työkavereiden kautta paljon näitä hyötyjä ämmiä.  Pitäisi saada talot/ autot/ mökit/ merkkivaatteita/ laukut ym mutta itse ei ole koskaan tehty asian eteen mitään.  Sitten kun jossain vaiheessa mies pistää raha hanat kiinni/ tai elämässä tapahtuu huonoja juttuja ja rahat loppuu. Nainen on välttämätömästi etsimässä uutta elättäjää

Kaikki naiset ovat tuollaisia, kyse on vain siitä kuinka pitkälle heidän omat resurssit riittävät miesten silmissä.

Muistetaan että maailman menestynein huippumalli ei tyytynyt tavismieheen, senkin piti saada vielä rikkaampi mies ammattiurheilun parista.

Vierailija
292/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ne miesvaltaiset työt ovat kovia"

Rankkaa yleistystä. Mieheni tienaa paljon, mutta työnsä (koodaus) on hänelle erittäin helppoa. 

Miksi sinä et sitten ole koodari?

Se on niin naurettavan helppoa etten viitsi. Teen mielummin jotain haastavaa, kuten lääkelaskuja

Vierailija
293/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa tämä Naisten siipeilymentaliteetti. Samaan aikaan vaaditaan sentilleen samoja palkkoja kuin miehillä on ja silti miehillä pitäs olla joku salaperäinen rahanlähde josta elätellä naista...hullua asennetta. en minäkään odotattanut exsäni mua elättävän ja pitkä on lista hänen puutteistaan mut en edes mainitsisi miehenä tätä siipeilyä. Sen sijaan nyksän exsän suurin vika oli että kun joutui työttömäksi niin piti elättää miestä...tähän nyksä palaa aina. Elätettävä mies ei ole mies. ..se ei kannata miehen vastuu. Sen sijaan naiselle se on alitajuinen tavoite.

En mäkään pysty tota ymmärtää.  Vaimolla ja mulla on molemmilla käyttötili siel 10k. Loput menee molemmilla rahastoihin ja osakkeisiin.. 

Vaimo ehdottaa et lähdetään Kreikkaan lomalle. Niin miksi h........ä mä maksaisin?

Vierailija
294/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pihi ex, meillä oli 4 yhteistä lasta ja oltiin 11 vuotta yhdessä. Hänellä hyvä palkka ja mä olin kotiäitinä hänen toiveesta. Kauppareissuilla saattoi maksaa maidot ja mä ostin kaiken muun... Samoin lasten joululahjat, harrastukset ym. Mä maksoin kaiken pienistä kotihoidontuista.Eron jälkeen en enää kaivannut miestä, mut jos sellanen joskus sattuis elämään ilmaantumaan niin olis hyvä jos maksaa omansa ja mä omani.

Vierailija
295/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuhhh... typerä mies

Meidän pitää saada samaa palkkaa miesten kanssa, mutta parisuhteeseen meillä tulee olla oikeus valita varakkaampi mies. Tietysti samasta koulutuksesta (sairaanhoitaja) pitää maksaa sama palkka kuin automaatioinsinöörille johtotehtävissä.

Vierailija
296/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ne miesvaltaiset työt ovat kovia"

Rankkaa yleistystä. Mieheni tienaa paljon, mutta työnsä (koodaus) on hänelle erittäin helppoa. 

Miksi sinä et sitten ole koodari?

Miksi minun pitäisi olla koodari?

Mutta en ole mm. siksi että 

A) Minä en ole matemaattisesti niin lahjakas (jos mies on miehelleni helppoa, ei se tarkoita että olisi minulle)

B) En haluaisi olla koodari, vaan olen omassa ihan muussa unelma-ammattissani

Hassu fiilis tuli kysymyksestäsi, oliko oletus, et kaikki haluaisivat mahdollisimman kovapalkkaisen työn. Maailma ei edes pyöri niin, että kaikki olisivat koodareita.

eli käytät "huonoa" palkkaasi vain uhriutuaksesi ja todellisuudessa elät miehen varallisuuden varassa puuhastellen itse jotain turhaa.

Jep, kuulostaa naiselta.

Vierailija
297/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin maksaa naisen tarjoilut, jos saan palkinnoksi rämemajavaa. Ensitreffeillä en halua maksaa, koska ei voi olla vielä varma kehittyykö siitä suhdetta.

Vierailija
298/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on naisia jotka sanovat: lennetään etelään sun piikkiin

Vierailija
299/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan vaivaa meidän taloudessamme. En ole vaimoni ilmainen matkatoimisto tai senttejä syynäävä kirjanpitäjä. Molemmat tienaavat riittävästi ja osaavat jakaa talouden kulut aikuisten tapaan.

Vierailija
300/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan. Joustava 50-50, ei mitään senttien laskua mutta suunnilleen puoliksi. Ei ole ilmaisia lounaita. Mies maksaa kaiken -suhteissa toivotaan yleensä naiselta perinteistä roolia ja päävastuuta kotitöistä ja/tai nuorempaa ikää ja parempaa ulkonäköä. Ikä ja ulkonäköasiat on tietty suhteellisia, mutta en ole valmis ottamaan itseäni huomattavasti vanhempaa ja rumempaa kumppania. Pidän hyvin epätodennäköisenä, että korkeintaan omanikäinen komea ja vetävä mies, joka tekee mukisematta puolet kotitöistä haluaisi maksaa kaiken. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä