Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
261/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat ilmaissiivoojan ja seksiä. Itse naisena en halua enää parisuhdetta. 

Roboimurit ja tinder. 

Tinderissäkö on miehille naisia ihan valita asti?

On. Vai. Istä sä luulet, et ne sen seuran löytää?

Kummasti täältä saa lukea, miten naiset saa tuhansia tykkäyksiä ja miehet korkeintaan kaksi koko vuoden aikana. Kiva kuulla, että se ei ole totta.

Jos olet huomannut, niin tykkäyksiä voi antaa miten paljon haluaa, mutta mitä livenä tapahtuu on ihan eri asia. 

Tinderissä? Miten se on mahdollista?

Vierailija
262/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden joka ei antanut puolisonsa käyttää taskulamppuaan. Patterit kuluu...

Eikö puolisolla ollut varaa omaan taskulamppuun?

Oot siis täysin samanlainen kun tuo pattereiden kulumisesta häiriintyjä. Et oo ihan terve sulla täytyy olla joku persoonallisuushäiriö.

Miksi et vastannut kysymykseen?

Leikitään että tarina pitää paikkansa ja mies tosiaan on tuollainen.... miksi nainen ei osta omaa taskulamppua? Kerro samalla miksi ko. nainen on miehen kanssa parisuhteessa?

Naisella voi olla jotain muuta, mitä mies voi lainata, esimerkiksi pippurimylly. Siinä saa olla iso asunto, kun kaikkea pitää olla kaksin kappalein, kummallekin omansa. Rahaakin menee ihan turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ne miesvaltaiset työt ovat kovia"

Rankkaa yleistystä. Mieheni tienaa paljon, mutta työnsä (koodaus) on hänelle erittäin helppoa. 

Miksi sinä et sitten ole koodari?

Vierailija
264/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailen surutta rakastajani piikkiin. Olemme käyneet Aasiassa sekä Jenkeissä Euroopan matkojen lisäksi. En maksa senttiäkään takaisin, eikä mies sitä odotakaan.

Vierailija
265/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksistä pitäisi maksaa?

M50

Naisten ei yleensä tarvitse maksaa, monet miehet maksavat irtosuhteilleen.

Säälittävää.

Vierailija
266/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä joka ei voi omaa naistaan hemmotella, olen vanhanaikainen joo mutta en voi enkä halua sitä muuttaa itsessäni, enkä ole kovin rikaskaan joten mies olisi todnäk mua rikkaampi joka tapauksessa.

Mäkin haluan naisen, joka ostaa perheen auton, maksaa vakuutukset ja hemmottelee

mä haluan miehen,joka siivoo,tiskaa,pyykkää ja hemmottelee

Vierailija
267/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa yleistystä. Mieheni tienaa paljon, mutta työnsä (koodaus) on hänelle erittäin helppoa. 

Miksi minun pitäisi olla koodari?

Mutta en ole mm. siksi että 

A) Minä en ole matemaattisesti niin lahjakas (jos mies on miehelleni helppoa, ei se tarkoita että olisi minulle)

B) En haluaisi olla koodari, vaan olen omassa ihan muussa unelma-ammattissani

Hassu fiilis tuli kysymyksestäsi, oliko oletus, et kaikki haluaisivat mahdollisimman kovapalkkaisen työn. Maailma ei edes pyöri niin, että kaikki olisivat koodareita.

Vierailija
268/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi olla koodari?

Mutta en ole mm. siksi että 

A) Minä en ole matemaattisesti niin lahjakas (jos mies on miehelleni helppoa, ei se tarkoita että olisi minulle)

B) En haluaisi olla koodari, vaan olen omassa ihan muussa unelma-ammattissani

Hassu fiilis tuli kysymyksestäsi, oliko oletus, et kaikki haluaisivat mahdollisimman kovapalkkaisen työn. Maailma ei edes pyöri niin, että kaikki olisivat koodareita.

Siis jos työ on miehelle helppoa jnpp.

Vierailija
269/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ottaisin tuon toisen vaihtoehdon. Mikä ihmeen kysymys tämä edes on?! Onhan se nyt ihan selvä, että pihin ihmisen kanssa eläminen on aika kamalaa. Pihiys rahassa tarkoittaa yleensä myös pihiyttä tunteissa ja muussa. Anteliaat miehet taas on ihania. Heillä on mukava ja rento asenne elämään.  

Onko nainen siis lähtökohtaisesti pihi kun ei maksa miehelle kaikkea kivaa?

Hyvä tieto

Niin vaikka ansaitsee alle puolet miehen tuloihin nähden. Sä se jaksat jankata yksinkertaisista asioista jonka muut ymmärtää ihan hyvin mutta sä et. Ootko homo? Toi sun asenne naisia vaikuttaa niin oudolle.

Miksi nainen ei valitse miestä joka tienaa häntä vähemmän? Annat ymmärtää että naiset ovat kykenemättömiä oi

Olihan se sääli jos pitäisi hyvän palkan perusteella lempata hyvä tyyppi. Aika vähän jäisi miehiä ylipäätään valkattavaksi, kenellä on pienempi palkka kuin naisilla. Ja tästähän miehet nillittää jo nyt, kun naisilla on kaikenlaisia valintakriteereitä. Koittakaa jo päättää.

Olette vain kateellisia, sehän tässä on syynä. Haluaisitte maksattaa elämänne naisilla samoin sälyttää kaikki kotityöt sun muut hommat naisen harteille. Olette niiiin prinsessoita. Sitten kiukuttaa kun pitää tuoda oma puolisko rahosita ja kotihommista pöytään. Voi elämä.

Yksinkin voitte olla, ei ole pakko pariutua. 

Vierailija
270/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha se on joidenkin miesten suurin rakkaus. Ja tämä on siis ihan fine. 

Vierailija
271/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yleensä maksaa kaupassa, jos ollaan yhdessä. Kokee olevansa nöyryytetty, jos mä maksan 🤣 Hänen mielestään miehen kuuluu maksaa, jos yhdessä liikutaan. 

Vierailija
272/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
273/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies yleensä maksaa kaupassa, jos ollaan yhdessä. Kokee olevansa nöyryytetty, jos mä maksan 🤣 Hänen mielestään miehen kuuluu maksaa, jos yhdessä liikutaan. 

Sillä on huono itsetunto? 

Vierailija
274/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomussalmi!

Vierailija
275/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on huono itsetunto? 

Voi olla. En tiedä. Annan maksaa, tulee itsellenikin kiva fiilis, sellainen huolehdittu olo. Vakka kantensa valitsee vissiin 😃

Vierailija
276/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomussalmi!

Aika kaukana Suomussalmesta. Missä se edes on? 😃 Pohjanmaalta ollaan. 

Vierailija
277/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuulaisten jutut aina omaa tasoaan :D

Vierailija
278/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomussalmi!

Aika kaukana Suomussalmesta. Missä se edes on? 😃 Pohjanmaalta ollaan. 

Pohjalainen kuuluisa "huumorintaju"

Vierailija
279/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin olisi kauhistus. 

Meillä ruokalaskut menee samalta tililtä, maksoi kumpi tahansa. Kumpikin laittaa taloustilille tilipäivänä sellaisen summan rahaa että omalle tilille jää se mitä tarvitsee. Yleensä laitetaan sama summa, mutta jos on jotain isompaa ostettavaa itselle, sitten laitetaan vähemmän tai on joku oma reissu - itse käyn katsomassa joskus taitoluistelukisoja mikä miestä ei kiinnosta ja ne maksan itse. Selvästi henkilökohtaiset kuten omat vaatteet ja harrastukset maksetaan omilta tileiltä. Tältä tililtä maksetaan myös yhteiset matkat,  Lisäksi meillä on toinen tili asunnon hoitoa varten. Siitä maksetaan rempat, yhtiövastke, kodinkonehankinnat yms. mitä nyt tarvitsee. 

Etelään en kyllä lähtisi kenenkään piikkiin. 

Vierailija
280/349 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies maksaa kaiken. Näin on mennyt 23 vuotta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän