Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
241/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei vaan tuollainen mies kattoo että saa itselleen yhtä hyvätuloisen naisen kuin itsekin on. Sitten tehdään avioehdot sun muut siellä asianajajan pakeilla. Silloin se on ihan rehtiä ainakin jos on yhteisiä lapsia joista kans pitäis huolehtia.

Ja ne nuoret kauniit naiset täytyy noiden hyvätuloisten miesten unohtaa täysin niillä kun harvoin on niitä rikkaita sukulaisia tai ovat muuten hyvätuloisia it-päälliköitä tai yritysjohtajia".

Nimenomaan nuo nuoret kauniit naiset iskee noita hyvätuloisia miehiä elättäjän toivossa. Voi sitten omat pienemmät tulot tuhlata täysin itseensä. Miehet kyllä usein lopulta herää jossain vaiheessa tuosta nuoremman lumouksesta ja eivätkä suostu elättämään. Sitten tulee ero.

Vierailija
242/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Minä kyllä luin tekstin siten, että "vain" puolet maksavaa miestä ei juuri arvosteta.'

En tarkoittanut mitään tuollaista. Ehkä en kirjoittanut ymmärrettävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden joka ei antanut puolisonsa käyttää taskulamppuaan. Patterit kuluu...

Eikö puolisolla ollut varaa omaan taskulamppuun?

Oot siis täysin samanlainen kun tuo pattereiden kulumisesta häiriintyjä. Et oo ihan terve sulla täytyy olla joku persoonallisuushäiriö.

Vierailija
244/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen jo vuosia maksanut meidän perheen kaikki lomamatkat, samoin puolison kanssa silloin tällöin tehtävät parisuhde-matkat kahdestaan. Tämä on meille ihan normaalia, koska minä tienaan nettona kolme kertaa enemmän kuin avovaimo. Hän maksaa kyllä muuten kolmanneksen kaikista arkisista kuluista. Minusta ja meistä tämä on ihan reilua, koska meillä tällainen tuloero. 

En koe tällä tavalla mitenkään "ostavani" häntä, eikä hän koe tilannetta ahdistavana tai millään tavalla velvoittavana. Meillä tämä toimii.

Vierailija
245/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan, mutta mieluummin se kuitteja tuijottava kuitenkin. Mä en halua että kukaan koittaa ostaa mua rahalla, kun kerran prostituoitu en ole. Mä en halua jäädä mihinkään kiitollisuuden velkaan. Toi esimerkki olisi aivan kamala. Lennettäisi miehen piikkiin johonkin kohteeseen ja sitten se sanoisikin, että hänellä on tällainen fetissi kun haluaa että mä piereskelen sen naamalle. Vänkää siinä sitten vastaan, että hän on maksanut lennot ja matkat, mutta mä olen niin kuiva nihilisti, etten edes sitä vähää viitsi tehdä, että piereskelisin sen naamalle.

Juu kiitos ei. Tuohon tilanteeseen en halua joutua.

Vierailija
246/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi samanlaista ketjua ei voi tehdä naisista?

Miettikääs sitä

Niinpä, naiset ei oo noin itsekkäitä ja totta ettei naisten palkat ole vieläkään oikealla tasolla työn vaativuuteen nähden miesten palkkoihin verrattuna.

Jos näin on, miksi naiset eivät hakeudu "miesten aloille"?

Kerro tämä meille.

Minä voin kertoa miksi en ole miesten alalla, vaan naisvaltaisella allla, ja kyllä - saan samaa palkkaa kuin naisetkin.

Ne miesvaltaiset työt ovat kovia, vittumaisia ja ei kovinkaan palkitsevia. Parempi palkka on ainoa syy tehdä niitä.

Jos olet erimieltä ja sinusta miesten aloilla saa enemmän ja helpommalla, palaa kysymykseen jonka esitin.

Äläkä yritä seuraavia:

Tämä on kutsumusammatti.

Eli toisin sanottuna, työ on palkitsevaa, ja se kompensoi huonompaa palkkaa.

Jonkun on tehtävä tätä työtä.

Älä puhu paskaa. Sinä et valinnut huonosti palkattua ja raskasta työtä maan edun vuoksi. 

Vierailija
247/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei vaan tuollainen mies kattoo että saa itselleen yhtä hyvätuloisen naisen kuin itsekin on. Sitten tehdään avioehdot sun muut siellä asianajajan pakeilla. Silloin se on ihan rehtiä ainakin jos on yhteisiä lapsia joista kans pitäis huolehtia.

Ja ne nuoret kauniit naiset täytyy noiden hyvätuloisten miesten unohtaa täysin niillä kun harvoin on niitä rikkaita sukulaisia tai ovat muuten hyvätuloisia it-päälliköitä tai yritysjohtajia".

Nimenomaan nuo nuoret kauniit naiset iskee noita hyvätuloisia miehiä elättäjän toivossa. Voi sitten omat pienemmät tulot tuhlata täysin itseensä. Miehet kyllä usein lopulta herää jossain vaiheessa tuosta nuoremman lumouksesta ja eivätkä suostu elättämään. Sitten tulee ero.

No muista sinäkin pysyä erossa kauniista nuorista naisista niin elämä hymyilee.😂

Vierailija
248/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ottaisin tuon toisen vaihtoehdon. Mikä ihmeen kysymys tämä edes on?! Onhan se nyt ihan selvä, että pihin ihmisen kanssa eläminen on aika kamalaa. Pihiys rahassa tarkoittaa yleensä myös pihiyttä tunteissa ja muussa. Anteliaat miehet taas on ihania. Heillä on mukava ja rento asenne elämään.  

Onko nainen siis lähtökohtaisesti pihi kun ei maksa miehelle kaikkea kivaa?

Hyvä tieto

Niin vaikka ansaitsee alle puolet miehen tuloihin nähden. Sä se jaksat jankata yksinkertaisista asioista jonka muut ymmärtää ihan hyvin mutta sä et. Ootko homo? Toi sun asenne naisia vaikuttaa niin oudolle.

Vierailija
249/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ottaisin sen jälkimmäisen. Maksan toki omat menoni, mutta reilu/tarjoava mies ei ole huonokaan. Samoin voisin ostaa miehelle vastaavasti aina jotain kivaa.

Lisään: mies joka haluaa hemmotella naista, ymmärtää naisen arvon. Kun taas mies joka laskee kuitteja ja centtejä, on pihi ja nainenkin on hänelle aina vain kuluerä, vaikkei mies maksaisi kuin centilleen puolet asumisestaan ja puolet kaikesta, ettei vaan tule liikaa maksaneeksi.

Ymmärtää naisen arvon...

Mikä arvo naisella on?

Onko miehellä vastaava arvo naiselle jota nainen sitten maksaa?

Vierailija
250/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ottaisin tuon toisen vaihtoehdon. Mikä ihmeen kysymys tämä edes on?! Onhan se nyt ihan selvä, että pihin ihmisen kanssa eläminen on aika kamalaa. Pihiys rahassa tarkoittaa yleensä myös pihiyttä tunteissa ja muussa. Anteliaat miehet taas on ihania. Heillä on mukava ja rento asenne elämään.  

Onko nainen siis lähtökohtaisesti pihi kun ei maksa miehelle kaikkea kivaa?

Hyvä tieto

Niin vaikka ansaitsee alle puolet miehen tuloihin nähden. Sä se jaksat jankata yksinkertaisista asioista jonka muut ymmärtää ihan hyvin mutta sä et. Ootko homo? Toi sun asenne naisia vaikuttaa niin oudolle.

Miksi nainen ei valitse miestä joka tienaa häntä vähemmän? Annat ymmärtää että naiset ovat kykenemättömiä oikeisiin töihin ja loisivat miestensä rahoilla.

Vierailija
251/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei asuta yhdessä. Maksetaan oma asumisemme ja laskumme. Mies kyllä maksaa ruokakaupassa, kun on minun luonani. Matkoista joskus omat osuutemme ja joskus mies maksaa. Mutta en missään nimessä haluaisi olla tilanteessa, missä olisin jostain muusta taloudellisesti riippuvainen. 

Vierailija
252/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, mutta silti ei löydy naisia, jotka maksaisivat kaiken miehille, tai miehiä, jotka matkustaisivat naisen rahoilla, koska vain nainen voi olla huara, ja vain kaiken voi olla loputtoman itsekäs. 

Joo varmasti ovat koulutetumpia mutta naisten palkassa se ei näy. Mistäköhän johtuu ehkä siitä että miehet on siellä palkkaneuvotteluissa enemmistönä.

Vierailija
253/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi samanlaista ketjua ei voi tehdä naisista?

Miettikääs sitä

Niinpä, naiset ei oo noin itsekkäitä ja totta ettei naisten palkat ole vieläkään oikealla tasolla työn vaativuuteen nähden miesten palkkoihin verrattuna.

Menkää samoihin töihin niin ongelmasi ratkeaa.

Samasta työstä nimittäin maksetaan samaa palkkaa.

Vierailija
254/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan en kumpaakaan, vaan jotain väliltä. Ääripään ihmiset on usein rasittavia, ja muitakin ongelmia on.

Vierailija
255/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden joka ei antanut puolisonsa käyttää taskulamppuaan. Patterit kuluu...

Eikö puolisolla ollut varaa omaan taskulamppuun?

Oot siis täysin samanlainen kun tuo pattereiden kulumisesta häiriintyjä. Et oo ihan terve sulla täytyy olla joku persoonallisuushäiriö.

Miksi et vastannut kysymykseen?

Leikitään että tarina pitää paikkansa ja mies tosiaan on tuollainen.... miksi nainen ei osta omaa taskulamppua? Kerro samalla miksi ko. nainen on miehen kanssa parisuhteessa?

Vierailija
256/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, mutta silti ei löydy naisia, jotka maksaisivat kaiken miehille, tai miehiä, jotka matkustaisivat naisen rahoilla, koska vain nainen voi olla huara, ja vain kaiken voi olla loputtoman itsekäs. 

Joo varmasti ovat koulutetumpia mutta naisten palkassa se ei näy. Mistäköhän johtuu ehkä siitä että miehet on siellä palkkaneuvotteluissa enemmistönä.

Miehet palkkaneuvottelussa enemmistönä?

HR johtajineen on yleensä naisten valtakuntaa... meillä ei taida olla siellä yhtäkään miestä. 

Vierailija
257/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan, mutta mieluummin se kuitteja tuijottava kuitenkin. Mä en halua että kukaan koittaa ostaa mua rahalla, kun kerran prostituoitu en ole. Mä en halua jäädä mihinkään kiitollisuuden velkaan. Toi esimerkki olisi aivan kamala. Lennettäisi miehen piikkiin johonkin kohteeseen ja sitten se sanoisikin, että hänellä on tällainen fetissi kun haluaa että mä piereskelen sen naamalle. Vänkää siinä sitten vastaan, että hän on maksanut lennot ja matkat, mutta mä olen niin kuiva nihilisti, etten edes sitä vähää viitsi tehdä, että piereskelisin sen naamalle.

Juu kiitos ei. Tuohon tilanteeseen en halua joutua.

Miksi ihmeessä menisit tuollaisen outofetissin kanssa naimisiin? Tai miksi lähtisit reissuun jonkun tuntemattoman kanssa?

Meillä menee aviomiehen kaikki suunnilleen puoliksi, nipottamaan ei aleta. Hänellä isompi palkka, mutta minä olen saanut enemmän perintöä.

Vierailija
258/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ottaisin sen jälkimmäisen. Maksan toki omat menoni, mutta reilu/tarjoava mies ei ole huonokaan. Samoin voisin ostaa miehelle vastaavasti aina jotain kivaa.

Lisään: mies joka haluaa hemmotella naista, ymmärtää naisen arvon. Kun taas mies joka laskee kuitteja ja centtejä, on pihi ja nainenkin on hänelle aina vain kuluerä, vaikkei mies maksaisi kuin centilleen puolet asumisestaan ja puolet kaikesta, ettei vaan tule liikaa maksaneeksi.

Ymmärtää naisen arvon...

Mikä arvo naisella on?

Sä olet ihan peskunkestävä naisten vihaaja. Etkä edes älykäs kun ihan yksinkertaisia asioita et tunnu tajuavan. Ja kaikki miehekkyys sinusta puuttuu todellakin. Eli kysympä nyt suoraan oletko homo?

Vierailija
259/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää naisen arvon...

Mikä arvo naisella on?

Hyvä kun kysyit. Mies ja nainen ovat täsmälleen yhtä arvokkaita <3 

Jos ei ymmärrä kumppaninsa arvoa (yhtä iso kuin itsellä), ongelmia tulee väistämättä jossain vaiheessa. Kummankin tulee ymmärtää sekä oma että toisen arvo, ja käyttäytyä sen mukaisesti. Toista rakastaen ja arvostaen, asentein & teoilla.

Vierailija
260/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne miesvaltaiset työt ovat kovia"

Rankkaa yleistystä. Mieheni tienaa paljon, mutta työnsä (koodaus) on hänelle erittäin helppoa.