Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
21/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin lause kuulostaa siltä, että taustalla on jotain persoonallisuudenpiirteitä, joista en pidä. Toivon normaalia yhdessäoloa.

Vierailija
22/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eipä vain ole löytynyt näitä miehiä jotka halaua maksaa jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan läheltä yhden naisoletetun touhuja. Ei kehitä omaa elämäänsä eteenpäin ja tekee maralapalkkaista työtä. Ulkonäköä on vaikka muille jakaa. Pyrkii aina löytämään miehen jolla oma isompi kämppä/talo ja suunnittelee aina nopeasti yhteenmuuttoa. 

Jostain kumman syystä suhteet kestää max pari kolme vuotta. Ihme ja kumma.

Vierailija
24/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei haluaisi, että elämä on helppoa ja muut kustantavat kaiken. Surulliseksi tämä muodustuu ap:n kaltaisten ihmisten kohdalla, jotka näkevät tämän heidän oikeutenaan. Noh, kyllä elämä opettaa.

Ehkä sun pitäisi oppia elämässä, että jos toinen on heikommassa asemassa, sitä saa auttaa tai tukea. On aika huonot opit jos tylytät aina muita. Ei muiden elämän kamalaksi teossa ole mitään jaloa, mitä nykyään moni tekee ja aina "opettaa" ikävällä tavalla muita.

Kannattaisi opetella, miten miehiltä saa rahaa palamaan, elämä ei selvästi ole sitä sulle opettanut.

Vierailija
25/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan yhdessä puoliksi. 

Vierailija
26/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan läheltä yhden naisoletetun touhuja. Ei kehitä omaa elämäänsä eteenpäin ja tekee maralapalkkaista työtä. Ulkonäköä on vaikka muille jakaa. Pyrkii aina löytämään miehen jolla oma isompi kämppä/talo ja suunnittelee aina nopeasti yhteenmuuttoa. 

*matalapalkkaista

Vierailija
27/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä jos maksoi jotain niin mun piti maksaa hänelle eurolleen takaisin :D syystäkin ex

Vierailija
28/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mitä pahaa tuossa nyt on? toki voisi pidempään suhdetta kai jatkaa mutta muuten??

Vierailija
29/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni pääsi tällaiselle "all inclusive" -matkalle Italiaan vasta tapaamansa miehen kanssa. Hotellihuoneessa paljastui, että miehen matkalaukku oli puolillaan säilykkeitä. Nähtävyyksiä oli toki tarkoitus käydä kiertelemässä, mutta mahdollisimman halvalla tietysti.

Vierailija
30/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä siitä, että mies lennättäisi minut kanssaan lomalle ja olisit sitten PA seuraavat 4 kk. MInä maksaisin sen matkan takaisin moneen kertaan, kun miehellä ei just nyt olisi rahaa. Kun ne anteliaat miehet olettavat, että nainenkaan ei arjessa nipota rahasta, vaan maksaa huolettomasti laskun kuin laskun, kerranhan täällä vain eletään.

Tuota mietin. Tuollainen tarjoaja leveilee ja sitten on persaukinen reissun jälkeen. 

Vierailija
31/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä jos maksoi jotain niin mun piti maksaa hänelle eurolleen takaisin :D syystäkin ex

Miksi et olisi halunnut maksaa osuuttasi? Mulle ainakin sopii hyvin puolittaa kulut.  

Vierailija
32/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, oikeasti?! :D 🙈 Olispa stressaavaa seurustella tuollaisen kanssa. Siis toki toisen rahat on toisen rahat mutta en itse maksaisi sitten puolison puolesta sellaista minkä takaisinsaannkista pitäisi tehdä hirveä numero.

Vierailija
33/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun keskittyä välillä seuraamaan vaikka omia asioitasi.

Vierailija
34/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripäät harvoin kiinnostaa. Kultainen keskitie paras.

Vierailija
35/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mitä pahaa tuossa nyt on? toki voisi pidempään suhdetta kai jatkaa mutta muuten??

Miehet ei ole niin yksinkertaisia kuin luullaan. Ei miehet tykkää loisijoista nurkissa vaikka miten kauniita olisi. Ne suhteet ei lopu hänen aloitteestaan.

Vierailija
36/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä kutsutaan tasa-arvon kannattajiksi, jälkimmäisiä idiooteiksi.

Vierailija
37/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan. Jaamme kulut suunnilleen puoliksi, maksamme omat jutut itse. Emme laske senttejä. Sellainen diili sopii molemmille.

Ilmaisia lounaita ei ole. Jossain vaiheessa Etelän matkat pitäisi maksaa jotenkin takaisin.

Senttejä syynäävä kumppani olisi rasittava. 

Mitenniin pitäisi maksaa takaisin? Jos mies sanoo että tarjoaa niin eihän se laina ole.

Vierailija
38/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et seuraa. 

Vierailija
39/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että mies tarjoutuu maksamaan vaikka haluankin alkuvaiheen deittailussa maksaa itse oman osuuteni. Treffeillä käyminen ei ole halpaa ja olisi mun mielestä typerää maksattaa miehellä ruoat/juomat/aktiviteetit ja sitten kymmenensillä treffeillä vaikka sanoa et kiitos ja heippa. Reiluus ennen kaikkea. N33

Vierailija
40/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole niin yksinkertaisia kuin luullaan. Ei miehet tykkää loisijoista nurkissa vaikka miten kauniita olisi. Ne suhteet ei lopu hänen aloitteestaan.

Oma rakas kumppani on loinen? Ookoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi