Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen vartalo miehellä miellyttää silmää?

Vierailija
23.07.2025 |

Kuvaile omin sanoin kommenteissa. Voi myös linkittää kuvia.

Millainen vartalo miehellä miellyttää silmää?

Vaihtoehdot

Kommentit (210)

Vierailija
181/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon alapeukkuja saanut vahva ja miehekäs vartalo.

Vierailija
182/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon alapeukkuja saanut vahva ja miehekäs vartalo.

Ja todellisuus on 800 tykkäystä tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
184/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atleettinen eli sellainen kuin kymmenottelijoilla on.

Kaikilla kymmenottelijoilla vai vain niillä lajinsa huipulla, joita näkee telkkarissa? 

Vierailija
185/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Maanviljelijä ei kovin korkealla ole naisten unelmakumppanilistalla. "

Mistä moinen väite on peräisin? Omalla listallani maanviljelijä on lääkärin ja yrittäjän kanssa ykköspallilla (tai yrittäjiähän viljelijätkin ovat). Eiköhän kartanon omistaja-mv. ole aika haluttua seuraa, itse ihailen erit. luomuviljelijöitä.

Ei maanviljelijä mitenkään välttämättä omista kartanoa 🤣 huomaa että sulla on aika romantisoidut haaveet

"Maatalousyrittäjien nettovarallisuuden mediaani oli vuonna 2019 yli 500000 euroa, kun taas muilla yrittäjillä varallisuus jäi alle puoleen tästä. Tavallisiin palkansaajiin verrattuna maatalousyrittäjillä oli yli viisinkertaisesti enemmän varallisuutta."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008348951.html

186/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tekee vaikutuksen miehen pituus, vaikka tätä ei saa sanoa ääneen. Olen aina tykännyt kaksimetrisistä, 189cm rupeaa olemaan siinä alarajalla. Niin, ja naama tärkeä. Kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
187/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Maanviljelijä ei kovin korkealla ole naisten unelmakumppanilistalla. "

Mistä moinen väite on peräisin? Omalla listallani maanviljelijä on lääkärin ja yrittäjän kanssa ykköspallilla (tai yrittäjiähän viljelijätkin ovat). Eiköhän kartanon omistaja-mv. ole aika haluttua seuraa, itse ihailen erit. luomuviljelijöitä.

Ei maanviljelijä mitenkään välttämättä omista kartanoa 🤣 huomaa että sulla on aika romantisoidut haaveet

"Maatalousyrittäjien nettovarallisuuden mediaani oli vuonna 2019 yli 500000 euroa, kun taas muilla yrittäjillä varallisuus jäi alle puoleen tästä. Tavallisiin palkansaajiin verrattuna maatalousyrittäjillä oli yli viisinkertaisesti enemmän varallisuutta."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008348951.html

Enpäs tiennytkään tuota. Mieheni väittää, että osaan automaattisesti erottaa kaikista asioista sen mikä on kallein, josta hän kertoo esimerkkinä erään museotapahtuman, jossa osoitin koko näyttelyn kalleinta kulkupeliä, vaikka se oli lähes pelkkä malmikasa. 

Mutta kannattaa avata linkki, se antaa tilanteesta hieman monipuolisemman kuvan kuin lainaus. Eli otoksen koko on hyvin pieni ja siihen on sattunut muutama kartanon omistaja. Kaikki viljelijät eivät ole varakkaita. Jutussa myös mainittiin, että asuntovarallisuuden arvo on vähentynyt, sama voi käydä pelloille, jos EU-tuet vähenevät kuten on kaavailtu. Niiden arvo romahtaa. Nythän pellot ovat hyvin kalliita jopa keskisessäkin Suomessa, koska tarvitaan lannanlevitysalaa.

Metsän arvo kyllä säilyy, ellei tapahdu jotain todella dramaattista. Silloin kyllä kaiken muunkin omaisuuden ja sijoitusvarallisuuden arvo on vaarassa.

Vierailija
188/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Enemmän tekee vaikutuksen miehen pituus, vaikka tätä ei saa sanoa ääneen. Olen aina tykännyt kaksimetrisistä, 189cm rupeaa olemaan siinä alarajalla. Niin, ja naama tärkeä. Kokonaisuus ratkaisee.

Kyllä kai sen ääneen saa sanoa, olen sanonut monesti, mutta sitten ehkä ei, jos sattuisi olemaan sinkku. Yksikään mieheni ei ole ollut alle 190 cm, ei edes teininä. Vaikka en itse kyllä siihen ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, vasta keski-ikäisenä huomasin koko asian.

Voisin muutenkin allekirjoittaa kaiken sanomasi. Ollaan samiksia tässä asiassa.

Vierailija
189/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Kyllä kai sen ääneen saa sanoa, olen sanonut monesti, mutta sitten ehkä ei, jos sattuisi olemaan sinkku. Yksikään mieheni ei ole ollut alle 190 cm, ei edes teininä. Vaikka en itse kyllä siihen ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, vasta keski-ikäisenä huomasin koko asian.

Mä seurustelen naisen kanssa jonka kaikki ex ovat olleet 190+. Olen 174 😂.

Vierailija
190/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen ja josaain määrin treenattu, muttei mikään kuivan kesän orava. 

191/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

En minäkään kiinnittänyt mitään huomiota asiaan, kunnes laskeskelin että kyllä ne kaikki jotka on herättäneet mielenkiinnon, on olleet pitkiä. Heissä toki kaikki muut ominaisuudet on olleet ratkaisevimpia mielenkiinnon syntymisen kannalta, mutta tässä kysyttiinkin vartalotyyppiä.

Nyt olen puheissa tyypin kanssa joka on yli kaksimetrinen, hän taitaa olla tähän mennessä pisin... Mietin että ehkä jopa vähän liian pitkä. :D

Vierailija
192/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Ilmeisesti asia ei haittaa sua (hyvä niin). Monesti tällä palstalla tuntuu, että se, että toivoo mieheltä pituutta, herättää ärtymystä. Ei minulla ole koskaan ollut mitään tietoista preferenssiä pituuteen, sattumoisin vain on ollut noin. 

Vierailija
193/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot täysin turhia ilman kuvia...

Vierailija
194/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

En minäkään kiinnittänyt mitään huomiota asiaan, kunnes laskeskelin että kyllä ne kaikki jotka on herättäneet mielenkiinnon, on olleet pitkiä. Heissä toki kaikki muut ominaisuudet on olleet ratkaisevimpia mielenkiinnon syntymisen kannalta, mutta tässä

Itsekin ajattelen, että ne muut ominaisuudet ovat kuitenkin tärkeimpiä, mutta palstalla minua on "autettu" ymmärtämään, että pituus on käytännössä ollut "rima", joka miehen on täytynyt ylittää. 

Luulen, että suurimmalle osalle yli kahden metrin pituus on liikaa, osalle jo 190 cm. Itselleni yli kaksi metriä olisi vain plussaa, mutta ei siinä mielessä, että se jyräisi alleen ne tärkeimmät preferenssit luonteen, arvojen yms. suhteen. 

Vierailija
195/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki raajat ja pää

Vierailija
196/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät atleettisista lihaksikkaista miehistä, joilla on 10-15% rasvaprosentti. Ovat hoikkia mutta lihaksikkaita. LUONNOLLISESTI. Ei todellakaan mitään steroideja. Pitkät raajat, leveät hartiat, kapea vyötärö. Jne.

Vierailija
197/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atleettisen lihaksikas, mutta ei mikään bull.

Vierailija
198/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Ilmeisesti asia ei haittaa sua (hyvä niin). Monesti tällä palstalla tuntuu, että se, että toivoo miehelt

Olen eri mutta itsekin olen lyhyehkö mies enkä usko, että minua haittaisi deittailla naista, joka on tottunut pitkiin miehiin. Nimittäin kasvojeni ja fysiikkani suhteen (lukuun ottamatta pituutta) en miltei koskaan pode huonommuutta toisiin miehiin verrattuna. Tiedän että loppupeleissä hyvät kasvot ovat huomattavasti tärkeämmät kuin pituus suurimmalle osalle naisista. Pitkiä miehiä riittää loputtomasti katukuvassa, mutta aidosti komeita miehiä on hyvin vähän. Kenties yllä olevalla kaverilla on samantyyppinen tilanne. 

199/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

En minäkään kiinnittänyt mitään huomiota asiaan, kunnes laskeskelin että kyllä ne kaikki jotka on herättäneet mielenkiinnon, on olleet pitkiä. Heissä toki kaikki muut ominaisuudet on olleet ratkaisevim

Näin on, ensimmäisenä huomio kiinnittyy miehessä siihen mitä suusta tulee ulos. Ei auta vaikka olis neljä metriä pitkä, jos on vaikkapa hyvin ikävä ihminen.

Vierailija
200/210 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen eri mutta itsekin olen lyhyehkö mies enkä usko, että minua haittaisi deittailla naista, joka on tottunut pitkiin miehiin. Nimittäin kasvojeni ja fysiikkani suhteen (lukuun ottamatta pituutta) en miltei koskaan pode huonommuutta toisiin miehiin verrattuna. Tiedän että loppupeleissä hyvät kasvot ovat huomattavasti tärkeämmät kuin pituus suurimmalle osalle naisista. Pitkiä miehiä riittää loputtomasti katukuvassa, mutta aidosti komeita miehiä on hyvin vähän. Kenties yllä olevalla kaverilla on samantyyppinen tilanne. "

Hyvä että kaltaisenne ovat välillä äänessä, koska palstan perustella varmaan monelle muullekin kuin minulle on muodostunut sellainen käsitys, että monille lyhyemmille miehille heidän pituutensa on ongelma.

Kuitenkin meitä todella pitkistä miehistä pitäviä naisia on vähemmistö. Ketjuissakin aina moni nainen sanoo, ettei pituudella ole merkitystä, mutta sen pituuskompleksista kärsivät miehet ohittavat (vahvistusharha). En tiedä onko kyse myös sellaisesta, että haluaa jotain sellaista, jota ei voi saada, osallahan on sellainen ongelma. Eli haluaa naisen, joka ei kiinnostu itsestä. Osalla ihmisistä on se vaiva, itselläni ei eli kiinnostukseni sammuu, ei tule vastakaikua.

Ei ole järkeä moittia niitä, joilla on jokin erilainen preferenssi kuin mitä itse on, mutta nämä eivät valitettavasti olekaan järjen asioita. Voisinhan minäkin olla kallella kypärin siitä, että osa miehistä ei pidä isoista rinnoista, jollaiset itselläni on, mutta en ole koskaan ollut. Psykologinen onnettomuus, jos olisi toisin.