Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen vartalo miehellä miellyttää silmää?

Vierailija
23.07.2025 |

Kuvaile omin sanoin kommenteissa. Voi myös linkittää kuvia.

Millainen vartalo miehellä miellyttää silmää?

Vaihtoehdot

Kommentit (210)

Vierailija
121/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoan vartalo ja ulkonäkö muutenkin...uuh ja aah...

Vierailija
122/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimarin vartalo.

Uimahyppääjän vartalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin lihaksikas, mutta en tarkoita mitään kehonrakentajaa kisalavalla, vaan sellaista, jolla on kunnolla vahvat hauikset ja muutenkin sellainen, joka jaksaa kantaa ja tehdä valittamatta. Miehinen mies miellyttää silmää eniten. Pieni rasvakerros ei haittaa.

Miksi kukaan kuvittelisi, että sana "lihaksikas" tarkoittaisi vain geneettisesti lahjakkainta prosenttia miehistä, jotka ovat sen lahjakkuutensa lisäksi omistautuneet lihasten kasvatukselle vuosikymmenten ajan JA käyttävät anabolisia steroideja enemmän kuin keskiverto ravihevonen? 

Vierailija
124/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hauskinta tässä on se, että hoikkia atleetteja ihastelevat naiset eivät itse täytä millään tasolla ihailemiaan kriteerejä. löllyviä pylleröitä ne on.

Löllyvät pylleröt miehissä on kaikista sokeimpia omalle ulkonäölleen. 

Vierailija
125/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä saliharjoittelua kiivaasti vastustavat ja fyysistä työtä painottavat eivät selkeästikään ymmärrä, kuinka monella tavalla salilla voi treenata.

Toinen fakta on, että korkeakoulutetut liikkuvat enemmän vapaa-ajalla. Kyllä, matalammin koulutetuilla työ voi olla fyysisesti raskasta, mutta se ei tarkoita samaa kuin 70 vuotta sitten. Rasitusta ei tule välttämättä kovinkaan tasaisesti ja terveyttä edistävästi. 

Vierailija
126/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein ymmärtänyt eroa lihaksikkaan ja atleettisen välillä. Minusta esim.  Magnus Mitbo on kumpaakin

Vierailija
127/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vähän poikkeus, sillä vaikka itse olen aina ollut hoikka, niin olen seurustellut vain ylipainoisen miesten kanssa. Viimeksi olen ollut ihastunut hoikkaan poikaan vuonna -88 ja nyt seurustelen ensimmäistä kertaa hoikan miehen kanssa. Tosin olen aina ollut miehen luonteesta kiinnostunut enkä jaksa ulkonäkökeskeisiä miehiä/ihmisiä ylipäänsä.

Vierailija
128/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali paino. Muu kaikki vaihtelee, lyhyys miinus. Huono iho, miinus. Kaljuus, miinus. Liian leveä ja iso vartalo, miinus. Epänormaali vartalonmuoto, kuten päärynä, miinus. Isot rinnat, miinus. Huono hygienia, miinus.

Luonne taas voi pilata ihan kaiken.

Vierailija
129/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali. Mahdollisimman normaali. En tykkää mistään överistä.

Vierailija
130/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali. Mahdollisimman normaali. En tykkää mistään överistä.

Mikä on normaali? Keskiverto? Keskivertomies on lihava

Vierailija
131/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään isoista miehistä. Pituus yli 180, saa olla mahaa, hartioita ja parta. Ulkonäön edelle menee kumminkin aina se, että on älykäs, huumorintajuinen, sosiaalinen ja miellyttävä puheääni.

Tämä. Tykkään karhumaisista miehistä, olen itse pienikokoinen nainen, en mikään keijukainen mutten pulleakaan.

Vierailija
132/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen ero on luultavasti siinä, että ulkonäön takia mies voi sietää hyvinkin ikävää ihmistä. Seksi voi riittää. Nainen taas ei ja siksi omasta mielestään kiltti mies valittaa naisettomuuttaan.

Vierailija
133/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen ero on luultavasti siinä, että ulkonäön takia mies voi sietää hyvinkin ikävää ihmistä. Seksi voi riittää. Nainen taas ei ja siksi omasta mielestään kiltti mies valittaa naisettomuuttaan.

Nainen taas voi helpommin rakastua luonteeseen ja silloin se ulkonäkökin alkaa näyttää viehättävältä, vaikka ei olisi aluksi kiinnostanut. Miehille näin ei käy.

Vierailija
134/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harva nainen kaipaa kuitenkaan luustoltaan tai raameiltaan siroa miestä, nuo lihas- ja rasvamasaojen määrät ovat sitten yksityiskohtia. En ole koskaan kuullut kenenkään tuttuni haaveilevan kapeaharteisesta miehestä. Varmaan niitäkin jossain on, mutta sanoisin että poikkeuksia. "

Hyvin nuoret naiset voi olla mieltyneitä hieman androgyyneihin tai jopa hiukan naisellisiin miehiin. Tyyliin joku K-pop -artisti. Harvempi kuitenkaan haluaa mennä naimisiin sellaisen kanssa, mutta tässä kysyttiinkin ulkonäköä, ei luonnetta. 

Yleensä heissäkin androgyyniä on jokin muu kuin luusto. Ei esim. Choi Su-bong ole erityisen siro. 

Vierailija
135/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa fyysistä työtä tekevän akateemisesti koulutetun miehen. Mikähän ammatti olisi sellainen? 

Älä unohda, että lihaksia pitää olla, mutta MISSÄÄN NIMESSÄ ne eivät ole saaneet tulla salilla.

Harmittaako jos naiset ei arvosta pumpattuja pullalihaksiasi.

Kun aivot puuttuvat, lihaksilla ei tee mitään.

Täälinen oli minun nuorena valitsema x....

Vierailija
136/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hauskinta tässä on se, että hoikkia atleetteja ihastelevat naiset eivät itse täytä millään tasolla ihailemiaan kriteerejä. löllyviä pylleröitä ne on.

Löllyvät pylleröt miehissä on kaikista sokeimpia omalle ulkonäölleen. 

Sitten ne moukat vaatii tiimiä naista.... huuuooohh. 

Vierailija
137/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harva nainen kaipaa kuitenkaan luustoltaan tai raameiltaan siroa miestä, nuo lihas- ja rasvamasaojen määrät ovat sitten yksityiskohtia. En ole koskaan kuullut kenenkään tuttuni haaveilevan kapeaharteisesta miehestä. Varmaan niitäkin jossain on, mutta sanoisin että poikkeuksia. "

Hyvin nuoret naiset voi olla mieltyneitä hieman androgyyneihin tai jopa hiukan naisellisiin miehiin. Tyyliin joku K-pop -artisti. Harvempi kuitenkaan haluaa mennä naimisiin sellaisen kanssa, mutta tässä kysyttiinkin ulkonäköä, ei luonnetta. 

Jep. Hoikkuus ja sirous on nuorten naisten ihanteita. Ennen k-poppareita oli glamrokkarit ja gootit. Joka sukupolvella omansa. 

Ylipäänsä naisille sen ulkonäön rinnalla painaa todellisuudessa luonne paljon enemmän kuin miehille. 

Vierailija
138/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa fyysistä työtä tekevän akateemisesti koulutetun miehen. Mikähän ammatti olisi sellainen? 

Älä unohda, että lihaksia pitää olla, mutta MISSÄÄN NIMESSÄ ne eivät ole saaneet tulla salilla.

Harmittaako jos naiset ei arvosta pumpattuja pullalihaksiasi.

Kun aivot puuttuvat, lihaksilla ei tee mitään.

Täälinen oli minun nuorena valitsema x....

Toisten ei tarvitse valita lihaksikkaan ja fiksun väliltä

Vierailija
139/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiinni siitä, kiinnostaako se mies. Eli luonne ja käytös, asenne.

Enimmäkseen miehet on mulle näkymättömiä.

Tämä. Luonne, käytös ja asenne tulee ensin, sitten vasta ulkonäkö. Tosin kyllähän ne luonne ja asenne ulkonäköönkin heijastuu. Esim. kuinka kohtelee itseään (tyyli, hygienia) ja muita. 

Vierailija
140/210 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää "tavallinen" eikö kaikki sijoitu laiha-läskin-lihaksikkaan välille?