Millainen vartalo miehellä miellyttää silmää?
Kuvaile omin sanoin kommenteissa. Voi myös linkittää kuvia.
Kommentit (210)
Ap ei saa ketään kun se tärkein puuttuu. Persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysistä työtä tekevä
Naiset kuvittelevat, että palomiehet saavat lihaksensa paloletkua liikuttelemalla eikä palolaitoksen punttisalin painoja nostelemalla.
Taitaa olla sekä että. Kyllä palomiehet treenaa ihan oikeita työtilanteita aika paljon.
Palomiehet käy salilla, jotta kykenevät työtehtäviinsä. Ne treenaa ihan samalla tavalla kuin muutkin treenaajat.
Heillä on myös ne 50 kg painavat varusteet, joissa harjoittelevat.
Ja ennenkaikkea työ, aivot ja empatiakyky, jotka sinulta puuttuvat.
Miksi pitää olla ilkeä tai vetää tuollaisia johtopäätöksiä toisesta? Mikä sulla on (palomiesten) salitreenejä vastaan? Ei kuulosta normaalilta provosoitua noin -eri
Vierailija kirjoitti:
"Ei kun sanoin, että ne miestyypit, joista naiset ovat kiinnostuneita, ovat erilaisia. Huomaa, etten puhunut kommentissani mitään ystävieni miehistä, vaan niistä miehistä, joita he pitävät hyvän näköisinä! Joilla ei siis itsellään ole kaverieni kanssa mitään tekemistä. Monet heistä ovat olleet minusta suorastaan rumia, enkä nähnyt heissä mitään viehättäviä piirteitä."
Olen lukenut vain aloituksen ja vikan sivun, joten hyppään kesken kaiken sekaan kommentoimaan, että olen tästä samaa mieltä. Täällä väitetään usein, että naiset pitävät samasta miestyypistä, vaikka juuri mikään ei voisi olla kauempana totuudesta.
Edes se ei pidä paikkansa, että ihannemiehen ruumiinrakenne olisi sama, vaikka enemmistö pitääkin suht pitkistä miehistä. Kuitenkin on valtava ero siinä onko miehen pituus 180 cm vai 199 cm, livenä heitä katsoessa kukaan ei pidä heitä "samana miehenä".
Eikä se pituuskaan ole niin itsestäänselvä juttu, että mistä nainen pitää. Itse olen alle 160 cm ja miellyttävin pituus miehellä on 170-175 cm. Eli pidempi kun minä, mutta ei kuitenkaan ns. pitkä, vaan enenmminkin yleisesti lyhyt mies. Yli 180 cm:n pituus on jo selvä haitta: mies jos lähestyy minua seisaaltaan, niin koen sen helposti uhkaavana enkä ole kiinnostnut. Sillä on syynsä, että ihmislajilla miesten ja naisten keskipituuden ero on se noin 15 cm. Se on myös parisuhteen paras pituusero.
Todella Lihaksikas ja komea sekä fiksu. Kuvailin juuri mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli jos 50 % miehistä haluaisi naisen, jolla on iso takamus, hoikka vyötärö, isohkot kiinteät rinnat ja blondit hiukset ja toinen 50 % miehistä haluaisi naisen, jolla on iso takamus, hoikka vyötärö, isohkot kiinteät rinnat ja ruskeat hiukset, niin olisiko mielestäsi kyseessä sama vai eri nainen?"
Kyse oli ruumiinrakenteesta ja naisilla on sama ruumiinrakenne, ellei heistä toinen ole 155 cm pitkä ja toinen 180 cm pitkä. Pituus on merkittävä asia ruumiinrakenteessa ja itselleni miehen pituus on fetissi eli haluan, että mies on todella pitkä ja raamikas. Sen vuoksi tuntuu omituiselle, että pituuden merkitys sivuutetaan.
Hiusten värillä ei ole mitään tekemistä ruumiinrakenteen kanssa, joten esimerkkisi ei ole kovin onnistunut.
Meneepä nyt saivarteluksi. Vaihda nyt sitten hiuksista yksi kohta, joka liittyy ruumiinrakenteeseen: onko kyseessä kaksi eri naista? Toisella jalat ovat vaikka kokoa 36, toisella 42.
Otan mieluummin painon, jalkojen koko ei ole olennainen, ellei jalan koko nyt ole 47. Samaan muottiin mahtuu BMI:n alapäässä tai alipainon puolella oleva keiju ja BM:n yläpäässä oleva uhkeampi nainen, jolloin on kyse eri naisesta miehen silmin. Näin veikkaisin. Tiimalaseissakin on eroja.
Alipainoinen nainen noilla ominaisuuksilla? En sano, etteikö sellaisia voi olla, mutta aika marginaalisesta määrästä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kun sanoin, että ne miestyypit, joista naiset ovat kiinnostuneita, ovat erilaisia. Huomaa, etten puhunut kommentissani mitään ystävieni miehistä, vaan niistä miehistä, joita he pitävät hyvän näköisinä! Joilla ei siis itsellään ole kaverieni kanssa mitään tekemistä. Monet heistä ovat olleet minusta suorastaan rumia, enkä nähnyt heissä mitään viehättäviä piirteitä."
Olen lukenut vain aloituksen ja vikan sivun, joten hyppään kesken kaiken sekaan kommentoimaan, että olen tästä samaa mieltä. Täällä väitetään usein, että naiset pitävät samasta miestyypistä, vaikka juuri mikään ei voisi olla kauempana totuudesta.
Edes se ei pidä paikkansa, että ihannemiehen ruumiinrakenne olisi sama, vaikka enemmistö pitääkin suht pitkistä miehistä. Kuitenkin on valtava ero siinä onko miehen pituus 180 cm vai 199 cm, livenä heitä katsoessa kukaan ei pidä heitä "samana miehenä".
Eikä se pituuskaan ole niin itsestäänselvä juttu, että mistä nainen pitää. Itse olen alle 160 cm ja miellyttävin pituus miehellä on 170-175 cm. Eli pidempi kun minä, mutta ei kuitenkaan ns. pitkä, vaan enenmminkin yleisesti lyhyt mies. Yli 180 cm:n pituus on jo selvä haitta: mies jos lähestyy minua seisaaltaan, niin koen sen helposti uhkaavana enkä ole kiinnostnut. Sillä on syynsä, että ihmislajilla miesten ja naisten keskipituuden ero on se noin 15 cm. Se on myös parisuhteen paras pituusero.
Jos valtaosa naisista haluaa muuten sen yhden ja saman miehen, mutta ainoana poikkeuksena pituus, niin se ei todellakaan ole mikään todiste jostain käsittämättömän laajasta miesmaun kirjosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänet jakautuvat tasaisesti, koska on valittu vain yksi adjektiivi. Ei oikein löytynyt itselle sopivaa, koska tärkein on pituus ja raamikkuus. Valitsin rotevan raamikkuuden synonyymina, mutta tärkeä on leveät hartiat, kapea lantio, pitkät jalat ja kädet, isot kädet. Hoikka ja laihakin käy hyvin, samoin hieman mahakas, jos se maha on tuossa kehossa. Myös karvaisuus on tärkeää, sellainen keskiverto karvaisuus.
Jännä, että melkein joka ikinen nainen haluaa miehen, jolla on leveät hartiat, kapea lantio ja isot kädet. Ja silti miesmakuja muka on ihan hirveästi.
No jokainen ei halua pitkää miestä kuten minä. Ovatko 170 cm ja 195 cm mies mielestäsi sama mies, jos molemmilla on levetä hartiat, kapea lantio ja isot kädet? Sitä paitsi 170 cm miehellä ei voi kov
Eli jos 50 % miehistä haluaisi naisen, jolla on iso takamus, hoikka vyötärö, isohkot kiinteät rinnat ja blondit hiukset ja toinen 50 % miehistä haluaisi naisen, jolla on iso takamus, hoikka vyötärö, isohkot kiinteät rinnat ja ruskeat hiukset, niin olisiko mielestäsi kyseessä sama vai eri nainen?
Jos toisella naisella on 155 cm:n pituus ja toisella 180 cm:n pituus, vaikka muodoiltaan samaa vartalotyyppiä, niin ovatko ne miehille sama nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes se ei pidä paikkansa, että ihannemiehen ruumiinrakenne olisi sama, vaikka enemmistö pitääkin suht pitkistä miehistä. Kuitenkin on valtava ero siinä onko miehen pituus 180 cm va
Jos valtaosa naisista haluaa muuten sen yhden ja saman miehen, mutta ainoana poikkeuksena pituus, niin se ei todellakaan ole mikään todiste jostain käsittämättömän laajasta miesmaun kirjosta.
Fyysisissä ihanteissa on tosi iso ero myös rotevuuden vs. hoikkuuden arvostuksessa. Osa naisista kaipaa hoikempaa miestä, jopa siroilla on ihailijansa. Jotkut taas tykkää dad-bodyista ja jotkut muuten rotevammista. Myös isoille ns. nallekarhumiehille (eli läskeille) on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänet jakautuvat tasaisesti, koska on valittu vain yksi adjektiivi. Ei oikein löytynyt itselle sopivaa, koska tärkein on pituus ja raamikkuus. Valitsin rotevan raamikkuuden synonyymina, mutta tärkeä on leveät hartiat, kapea lantio, pitkät jalat ja kädet, isot kädet. Hoikka ja laihakin käy hyvin, samoin hieman mahakas, jos se maha on tuossa kehossa. Myös karvaisuus on tärkeää, sellainen keskiverto karvaisuus.
Jännä, että melkein joka ikinen nainen haluaa miehen, jolla on leveät hartiat, kapea lantio ja isot kädet. Ja silti miesmakuja muka on ihan hirveästi.
No jokainen ei halua pitkää miestä kuten minä. Ovatko 170 cm ja 195 cm mies mielestäsi sama mies, jos molemmilla on levetä hartiat, kapea lantio ja isot kädet? Sitä paitsi 170 cm miehellä ei voi kov
Eli jos 50 % miehistä haluaisi naisen, jolla on iso takamus, hoikka vyötärö, isohkot kiinteät rinnat ja blondit hiukset ja toinen 50 % miehistä haluaisi naisen, jolla on iso takamus, hoikka vyötärö, isohkot kiinteät rinnat ja ruskeat hiukset, niin olisiko mielestäsi kyseessä sama vai eri nainen?
Jos toisella naisella on 155 cm:n pituus ja toisella 180 cm:n pituus, vaikka muodoiltaan samaa vartalotyyppiä, niin ovatko ne miehille sama nainen?
Eivät pointtina, että miehet pitävät hyvin monenlaisia naisia viehättävänä. Naiset kuvailevat muuten yhden ja saman miehen, mutta jos pituus on eri, niin se on todiste laajasta miesmausta.
Harteikas, isot lujat kädet, hauista sopivasti. Ei mitää sixpackia tarvii olla, muttei (kalja)vatsakumpuakaan. Ei alko-ongelmaa. Kaiken kruunaa positiivinen elämänasenne ja toisten kunnioitus, niin ihmisten kuin luonnonkin. Ja se että osaa jotain edes korjata itse, vaikka sitten tietsikkaa jos ei autoja/taloa; lähinnä että harrastaa jotain (muuta kuin salilla juoksemista). Tällaiset miehet taitaa kyllä olla jo varattuja..
Vastasin lihaksikas, mutta en tarkoita mitään kehonrakentajaa kisalavalla, vaan sellaista, jolla on kunnolla vahvat hauikset ja muutenkin sellainen, joka jaksaa kantaa ja tehdä valittamatta. Miehinen mies miellyttää silmää eniten. Pieni rasvakerros ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes se ei pidä paikkansa, että ihannemiehen ruumiinrakenne olisi sama, vaikka enemmistö pitääkin suht pitkistä miehistä. Kuitenki
Harva nainen kaipaa kuitenkaan luustoltaan tai raameiltaan siroa miestä, nuo lihas- ja rasvamasaojen määrät ovat sitten yksityiskohtia. En ole koskaan kuullut kenenkään tuttuni haaveilevan kapeaharteisesta miehestä. Varmaan niitäkin jossain on, mutta sanoisin että poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysistä työtä tekevä
Silti ei duunari kelpaa naisille? Outo logiikka.
Kyllä se duunarikin kelpaa, jos suostuu juhliin laittamaan puvun päälle ja osaa käyttäytyä. Eikä vedä illat kaljaa työn vastapainoksi.
Kunhan ei ole pallomahaa eikä liian siro. Itseäni miehekkäämpi pitää olla eli tissejäkään ei sais mun kuppikokoon asti olla.
"Harva nainen kaipaa kuitenkaan luustoltaan tai raameiltaan siroa miestä, nuo lihas- ja rasvamasaojen määrät ovat sitten yksityiskohtia. En ole koskaan kuullut kenenkään tuttuni haaveilevan kapeaharteisesta miehestä. Varmaan niitäkin jossain on, mutta sanoisin että poikkeuksia. "
Hyvin nuoret naiset voi olla mieltyneitä hieman androgyyneihin tai jopa hiukan naisellisiin miehiin. Tyyliin joku K-pop -artisti. Harvempi kuitenkaan haluaa mennä naimisiin sellaisen kanssa, mutta tässä kysyttiinkin ulkonäköä, ei luonnetta.
Haluaako? Mä ainakin halusin sellaisen miehen, joka tarvittaessa pystyisi fyysiseen työhön. Korkeakoulutettu feministi, joka on fyysisesti hyvässä kunnossa ja osaa rakentaa talon. Sellaisen myös sain, ja harva ikäiseni nainen on tuota kuvailua vastustanut.