Miksi en kelpaa miehille?
Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten.
Kommentit (625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Case in point vielä.
Naapurissa asuu urallaan menestynyt mies. Ei kylläkään pitkä vaan keskipituinen. Enemmän roteva kuin hintelä, paino jojoilee sen mukaan saako vaimonsa houkuteltua salille.
Ja vaimo työskentelee salilla. Palkka ei takuulla ole suuri, eikä ole kunnianhimoinen muussa kuin liikunnassa. Hoikka kroppa, hemmetin hyvä peppu. Luonteeltaan hauska ja eloisa. Riittävän fiksu, että pärjää tavallisissa keskusteluissa.
Minä takaan, että jos naapurini vaimo olisi tavannut ap:lle pakit antaneet miehet, yli 90% heistä olisi halunnut toiset treffit. Ellei jopa 100%.Jos naisella on hyvä peppu, se kyllä lähestulkoon 100 prosenttisesti takaa sen, että mies haluaa toiset treffit.
Tai ainakin naisen pitäisi tuossa tilanteessa käyttäytyä kuin täysin raiteiltaan suistunut sekopää, jotta mies tapaamis
Totta kai. Mieskin haluaa olla muuta kuin pitkä kroppa, leveät hartiat, koulutustaso ja ammatti.
Mutta nämä tuppaavat olemaan asioita jotka katsotaan ennen kuin perehdytään siihen luonteeseen seksuaalis-romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kun menen suoraan asiaan. Itselläni on keskivertoa selvästi syvempi emätin ja olen huomannut mikromunamiesten (onneksi) inhoavan minua automaattisesti, aivan kuin ne vaistoaisivat, etteivät ikinä olisi minulle riittäviä.
Uskon siis että ihmisillä on vaistotoimintaa tämän asian suhteen ja monet jotenkin vaistoavat, keiden genitaalit sopivat yhteen.
Huomasin tämän asian jo paljon ennen kuin edes tiesin, että emättimeni on paljon keskivertoa syvempi. Aiemmin myös ajattelin ettei tällaisilla asioilla olisi väliä eikä pituus merkitsisi mitään, mutta kyllä se vaikuttaa. Ei ole mukavaa jos yhdyntä jää fyysisesti vajaaksi.
Mikromunamies, eli sinulle tarkoittaa normaalin peniksen omaavaa, koska olet hehtovittu.
Syvä, ei oo välttämättä mikää "hehtovittu"
Kemia on tärkein. Jos sitä ei ole, niin ei ole.
Kun olet treffeillä, annatko pillua. Pihtarit eivät kiinnosta nykymiehiä. Flirttaile ja pukeudu eroottisesti. Pukeudu mekkoon tai hameeseen ja vilauta kauniisti.
M 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Case in point vielä.
Naapurissa asuu urallaan menestynyt mies. Ei kylläkään pitkä vaan keskipituinen. Enemmän roteva kuin hintelä, paino jojoilee sen mukaan saako vaimonsa houkuteltua salille.
Ja vaimo työskentelee salilla. Palkka ei takuulla ole suuri, eikä ole kunnianhimoinen muussa kuin liikunnassa. Hoikka kroppa, hemmetin hyvä peppu. Luonteeltaan hauska ja eloisa. Riittävän fiksu, että pärjää tavallisissa keskusteluissa.
Minä takaan, että jos naapurini vaimo olisi tavannut ap:lle pakit antaneet miehet, yli 90% heistä olisi halunnut toiset treffit. Ellei jopa 100%.Jos naisella on hyvä peppu, se kyllä lähestulkoon 100 prosenttisesti takaa sen, että mies haluaa toiset treffit.
Tai ainakin naisen pitäisi tuossa tilanteessa käyttäytyä kuin täysin raiteiltaan suistunut sekopää, jotta mies tapaamis
Haluaisin olla miehelle muutakin kuin "hyvä peppu" jos olisin parisuhdetta etsimässä.
Se että naisella on hyvä peppu, ei takaa parisuhteeseen pääsemistä. Mutta se lähestulkoon varmasti takaa sen, että pääsee ainakin toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja kovin laiha hintelä mies ikinä voisi minusta kiinnostua. ... Kun kuitenkin itse arvostan ihmisissä älykkyyttä..."
Okei, tästä se on varmaan kiinni. Arvostat älykkyyttä mutta ensisijaisesti näet miehet pinnallisina ääliöinä. Tuo asia käy jotenkin ilmi treffeillä ja miehet eivät halua enää nähdä.
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Lähes kaikki tapaamani ja tuntemani miehet on ihan älykkäitä. Ei nyt ehkä neroja, mutta tavallisen älykkäitä kuten nyt edes jonkun verran kouluttautuneet ihmiset yleensä on. En myöskään pidä miehiä mitenkään pinnallisina. Ap
Pidät miehiä älykkäinä, mutta oletat heidän parinvalinnassaan käyttävän luolamiessstandardeja? Olet nyt vähän ristiriitainen.
Vierailija kirjoitti:
Olet läski. Ehkäpä myös ruma
Mutta jos AP:lle kelpaa läski mies, niin ei pitäisi olla ongelma?
Toisin kuin nämä jotkut täällä väittää, niin LÄSKI MIES (eli palstamiehen kielellä roteva nallekarhu..) pariutuu useimmiten toisen läskin kanssa. Mikä on senkin puoleen loogista, että elintavat yleensä natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että ap yliarvioi oman tasonsa. Hän on korkeintaan keskitasoa ja hänelle kelpaa vain tasokas alfa eli kirurgilääkärimiesmalli.
Itse taas veikkaisin, että AP on ehkä jotenkin pliisu ja huonolla tavalla hillitty, liian asiakeskeinen?
Asuinpaikka voi myös vaikuttaa. Ruuhka-Suomen ulkopuolella voi olla paremmat markkinat.
Olen kyllä jonkun verran asiakeskeinen ja hillitty, mutta en nyt kai liian pahasti, kun olen kuitenkin myös sosiaalinen ja iloinen. Asuinpaikka Pk-seutu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Case in point vielä.
Haluaisin olla miehelle muutakin kuin "hyvä peppu" jos olisin parisuhdetta etsimässä.
Jos naiset kiinnostuvat miehestä, jolla on komeat kasvot ja raamikas vartalo, niin onko se mies silloin vain "komeat kasvot ja hyvä kroppa" naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että ap yliarvioi oman tasonsa. Hän on korkeintaan keskitasoa ja hänelle kelpaa vain tasokas alfa eli kirurgilääkärimiesmalli.
Itse taas veikkaisin, että AP on ehkä jotenkin pliisu ja huonolla tavalla hillitty, liian asiakeskeinen?
Asuinpaikka voi myös vaikuttaa. Ruuhka-Suomen ulkopuolella voi olla paremmat markkinat.
Olen kyllä jonkun verran asiakeskeinen ja hillitty, mutta en nyt kai liian pahasti, kun olen kuitenkin myös sosiaalinen ja iloinen. Asuinpaikka Pk-seutu.
Ap
Joo. Olen tuo, joka tuntee sen nelikymppisen, pullukan naisen jolla riittää vientiä.
Kyseinen nainen asuu kaukana pk-seudusta ja on tosi rento, ei oikeastaan ollenkaan asiakeskeinen ja hillitty (paitsi töissä, kun on pakko). Ja rakastaa seksiä, sen miehet varmaan jotenkin myös aistii.
Liian asiakeskeinen, hillitty, seksitön ja tylsä jää herkästi yksin eikä hurmaa, vaikka olisi hoikka. Sama miehillä. Pitäisi olla sitä kuuluisaa Jotain, ja jos ihmisellä on sitä Jotain, niin sillä käy yleensä flaksi, vaikka ei vastaisikaan yleisiä kauneus-/komeusstandardeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja kovin laiha hintelä mies ikinä voisi minusta kiinnostua. ... Kun kuitenkin itse arvostan ihmisissä älykkyyttä..."
Okei, tästä se on varmaan kiinni. Arvostat älykkyyttä mutta ensisijaisesti näet miehet pinnallisina ääliöinä. Tuo asia käy jotenkin ilmi treffeillä ja miehet eivät halua enää nähdä.
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Lähes kaikki tapaamani ja tuntemani miehet on ihan älykkäitä. Ei nyt ehkä neroja, mutta tavallisen älykkäitä kuten nyt edes jonkun verran kouluttautuneet ihmiset yleensä on. En myöskään pidä miehiä mitenkään pinnallisina. Ap
"Pidät miehiä älykkäinä, mutta oletat heidän parinvalinnassaan käyttävän luolamiessstandardeja? Olet nyt vähän ristiriitainen"
Ihmiset pariutuvat hyvinkin luolamies/luolanainen logiikalla. Ulkonäkö, tuoksu, sosiaalinen status ja varallisuus yms asiat ohjaavat pariutumista merkittävästi.
Luin vain aloituksen ja siinähän jo itsekin kerroit miksi et kelpaa. Olet hiljainen, punkero ja täysin tavallinen. Siksi. Sinussa ei ole mitään erottuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.
Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.
Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.
Totta tämä. En sano, että asia on just sinun kohalla näin, mutta kannattee tarkastella itseään todella kriittisesti. Itsellä oli ystävänä nainen, joka kehuskeli omalla kiltteydellään ja empatiakyvyllään, mutta kukaan ei ole kohdellu mua yhtä huonosti ku hän. Olin tapaamisten jälkeen aina surullinen ja itseinhoinen monta päivää.
Tuolla näkee hakijoiden lapsi tilanteen ja päihdetottumukset. Profiilit näkyvillä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=b9c9646ed0f4cc174eba99a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.
Voisiko olla, että vaatii muutakin kuin olla omasta, tai lähipiirin mielestä "kiva ja perusnätti". Vastine miesten "miksei kiltti ja mukava kelpaa? Vaihdan kumminkin kalsarit päivittäin enkä edes lyö!"
Naiset muutenkin monesti kehuvat toisiaan näteiksi, sama sitten miltä objektiivisesti näyttää.
"Voisiko olla, että vaatii muutakin kuin olla omasta, tai lähipiirin mielestä "kiva ja perusnätti"
Niin. Minua ei lohduta, jos äitini tai kaverini sanoo että olen komea, jos ne naiset joista minä olen kiinnostunut, eivät pidä minua komeana.
"Ongelmasi" on täyttä hevonpaskaa ja oman tason yliarviointia.
Minun empiirisien havaintojeni perusteella menee näin.
Miehen suosiota nostavat eniten:
- pituus
- raamikkuus
- raha ja varallisuus
- arvostettu ammatti
- sosiaalinen status
- kunnianhimoisuus ja määrätietoisuus
- romanttis-seksuaalinen dominanssi (mies osaa viedä)
Naisen suosiota nostavat eniten:
- hoikkuus
- hyvä perse, tissit, reidet
- sporttisuus
- hauskuus
- naisellisuus
- empaattisuus
- kyky viedä miehen ajatukset pois stressaavasta työelämästä
ap mainostaa itsessään asioita tuolta ensimmäiseltä listalta, ja pitää niitä perusteena hakea samanlaista miestä. No, ikävä kyllä naiset joilla on ominaisuuksia jälkimmäiseltä listalta, hakevat myös miestä tuolta ensimmäiseltä listalta.
Ne, joilla ei ole riittävästi haluttuja ominaisuuksia, tyytyvät siihen mitä saavat, tai ovat yksin. Ap kuuluu selkeästi tähän joukkoon.
Eli miten on, voisiko ap tehdä kompromisseja miehen uramenestyksen ja pituuden suhteen? Miten olisi laihaläski mies joka on muuten superhoikka, mutta maha pömpöttää? Pitkään, tasaisesti rotevaan ja urallaan menestyneeseen eivät paukut riitä, eikä ap suostu kehittämään itseään mm. kuntoilemalla.
Sinkkuna on hyvä olla ja mennä.
Tuli nähtyä, mitä oli parisuhde.
Ei ikinä enää...
Naisista ei ole kuin harmia.
Mielenkiintoista lukea tästä naisversiota. "Miksi en (tavallisena miehenä) kelpaa naisille" tyyppisiä aloituksia täällä on harvase päivä ja ne jo puuduttavaa (takana lienee sama henkilö jota niitä jatkuvasti postaa). Tämä naisvastine oli mukavaa vaihtelua luettavaksi, varsinkin miesten tai mieheksi oletettujen vastauksia. Oliko kenties ihan tarkoituskin? ;)