Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
61/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa edellä minua käskettiin laihduttamaan itseni hoikaksi ja treenaamaan peppu salilla kiinteäksi. Siihen en kuitenkaan aio ryhtyä, koska viihdyn kehossani hyvin näin ja tämä tuntuu olevan minulle luontainen paino, kun se on pysynyt tällaisena jo vuosikausia. Enkä usko, että pariutuminen olisi oikeasti parista ylikilosta kiinni, etenkin kun itse kelpuuttaa itselleen vastaavan kumppanin. Usein näkee kadulla ja kaupoissa pariskuntia, joissa nainen on ylipainoinen. Olen kuitenkin jo sen ikäinen, että en usko tässä iässä miesten miettivän pelkkää ulkonäköä naisissa. Ap

Vierailija
62/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rotevia/lihavia koulutettuja tavismiehiä näyttää kiinnostavan vastaava nainen.

Tuttuni on lihava, nelikymppinen koulutettu nainen, ja vastaavanlaiset 30-50v miehet tuntuu rakastavan häntä. Hänellä on aina joku, ja miehiä suorastaan tyrkyllä.

Hän on myös kasvoistaan kivan näköinen ja mukavaa seuraa, töistä puhuu kyllä tosi vähän. Tylsä ei ole. 

Voisin myös lyödä vetoa, että tämä kyseinen nainen on lihava nimenomaan oikeista paikoista. 

Ei ole. On aika tasapaksu eikä ole esim. isoja rintoja tai peppua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case in point vielä.

Naapurissa asuu urallaan menestynyt mies. Ei kylläkään pitkä vaan keskipituinen. Enemmän roteva kuin hintelä, paino jojoilee sen mukaan saako vaimonsa houkuteltua salille.

Ja vaimo työskentelee salilla. Palkka ei takuulla ole suuri, eikä ole kunnianhimoinen muussa kuin liikunnassa. Hoikka kroppa, hemmetin hyvä peppu. Luonteeltaan hauska ja eloisa. Riittävän fiksu, että pärjää tavallisissa keskusteluissa.

Minä takaan, että jos naapurini vaimo olisi tavannut ap:lle pakit antaneet miehet, yli 90% heistä olisi halunnut toiset treffit. Ellei jopa 100%.

Vierailija
64/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa edellä minua käskettiin laihduttamaan itseni hoikaksi ja treenaamaan peppu salilla kiinteäksi. Siihen en kuitenkaan aio ryhtyä, koska viihdyn kehossani hyvin näin ja tämä tuntuu olevan minulle luontainen paino, kun se on pysynyt tällaisena jo vuosikausia. Enkä usko, että pariutuminen olisi oikeasti parista ylikilosta kiinni, etenkin kun itse kelpuuttaa itselleen vastaavan kumppanin. Usein näkee kadulla ja kaupoissa pariskuntia, joissa nainen on ylipainoinen. Olen kuitenkin jo sen ikäinen, että en usko tässä iässä miesten miettivän pelkkää ulkonäköä naisissa. Ap

Joo ei tuossa laihdutuksessa miehen hankkimista varten ole mitään järkeä, jos sinulle kelpaa pullukat miehet. 

Se olisi järkevää silloin, jos miesmakusi olisi hoikka/normaalivartaloinen/treenattu. Ylipainoisilla on usein vastaava kumppani, eli kaksi ylipainoista yhdessä. 

Vierailija
65/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja kovin laiha hintelä mies ikinä voisi minusta kiinnostua. ... Kun kuitenkin itse arvostan ihmisissä älykkyyttä..."

Okei, tästä se on varmaan kiinni. Arvostat älykkyyttä mutta ensisijaisesti näet miehet pinnallisina ääliöinä. Tuo asia käy jotenkin ilmi treffeillä ja miehet eivät halua enää nähdä.

Vierailija
66/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tapaamasi miehet eivät ole sinua vastaavia. Sinä olet nainen, he ovat miehiä. 

Naisissa ja miehissä arvostetaan eri asioita. Ne asiat joita etsit, nostavat miehen suosiota, mutta eivät naisen suosiota.

Pituus, rotevuus ja menestys ovat erittäin haluttuja ominaisuuksia miehessä. Mitä feminiinisiä ominaisuuksia sinulla on tarjota vastapainoksi? 

Vierailija
67/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ymmärrän ainakin ihan täydellisesti miksi en enää herätä kenessäkään mitään kiinnostusta. Toisaalta en edes (enää) halua kenenkään kiinnostuvan, koska ei minusta olisi (enää) parisuhteessa eläjäksi vaikka kyllä minä edelleen sitä sopivaa elämänkumppania kaipaisin. Hänet olisi vain pitänyt tavata jo pari-kolme vuosikymmentä sitten.

Jos noin olisi käynyt niin olisin aika erilainen ihminen monessa asiassa, koska elämäni olisi tietenkin ollut aivan erilaista mitä se on enkä todennäköisesti olisi lapseton. Se ainakin on varmaa, etten olisi totaaliyksinäinen ikisinkku jumissa täysin epäsopivassa elämässä, joka ensin sai minut kasvamaan kieroon ja lopulta kuolemaan pystyyn.

Ei elämäänsä voi tietenkään täysin toisen ihmisen varaan rakentaa mutta paljosta, varsin tärkeästä jäin paitsi ilman kumppania jonka myötä ainakin jokin, ellei kaikki olisi elämässäni paremmin. Pahemmin kun ei mikään voisi edes olla.

Vierailija
68/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen pitäisi olla pitkä, roteva ja menestynyt. Nuo ominaisuudet ovat kaikki miehessä plussaa lähes kaikenlaisten naisten silmissä.

En tunne yhtäkään kaunista/nättiä hoikkaa naista, joka tykkäisi rotevista miehistä. Hoikilla ja näteillä naisilla on lähes järjestäen hoikka/normaalivartaloinen/timmi mies. 

Vierailija
69/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Case in point vielä.

Naapurissa asuu urallaan menestynyt mies. Ei kylläkään pitkä vaan keskipituinen. Enemmän roteva kuin hintelä, paino jojoilee sen mukaan saako vaimonsa houkuteltua salille.

Ja vaimo työskentelee salilla. Palkka ei takuulla ole suuri, eikä ole kunnianhimoinen muussa kuin liikunnassa. Hoikka kroppa, hemmetin hyvä peppu. Luonteeltaan hauska ja eloisa. Riittävän fiksu, että pärjää tavallisissa keskusteluissa.

Minä takaan, että jos naapurini vaimo olisi tavannut ap:lle pakit antaneet miehet, yli 90% heistä olisi halunnut toiset treffit. Ellei jopa 100%.

Jos naisella on hyvä peppu, se kyllä lähestulkoon 100 prosenttisesti takaa sen, että mies haluaa toiset treffit.

Tai ainakin naisen pitäisi tuossa tilanteessa käyttäytyä kuin täysin raiteiltaan suistunut sekopää, jotta mies tapaamisen jälkeen toteaisi, että ei haluakaan toisia treffejä. Mitkään pienet punaiset liput ei riitä, vaan puhutaan nimenomaan aivan totaalisen mielisairaasta käytöksestä.

Vierailija
70/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan äärimmäisen epäviehättävä ajatuskin joku lihava mies, jonka paino jojoilee.

Voi olla hyvä tyyppi, mutta seksuaalisesti ei vaan pystyisi. 

Vierailija
71/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaispoika olis sulle just passeli, älykäs, pitkä , akateeminen ja hyvä ammatti, tosi mukava .Ei vaan käytä mitään Tindereitä tms.ollenkaan, mutta haluaisi mukavan puolison., mutta mistä niitä löytää kun ei halua treffisovellutuksia käyttää?Nykyjään jos työpaikalla lähestyy vastakkaista sukupuolta voi saada jo syytteen häirinnästä.

Vierailija
72/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% varma että ap yliarvioi oman tasonsa. Hän on korkeintaan keskitasoa ja hänelle kelpaa vain tasokas alfa eli kirurgilääkärimiesmalli.

Vierailija
73/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja kovin laiha hintelä mies ikinä voisi minusta kiinnostua. ... Kun kuitenkin itse arvostan ihmisissä älykkyyttä..."

Okei, tästä se on varmaan kiinni. Arvostat älykkyyttä mutta ensisijaisesti näet miehet pinnallisina ääliöinä. Tuo asia käy jotenkin ilmi treffeillä ja miehet eivät halua enää nähdä.

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Lähes kaikki tapaamani ja tuntemani miehet on ihan älykkäitä. Ei nyt ehkä neroja, mutta tavallisen älykkäitä kuten nyt edes jonkun verran kouluttautuneet ihmiset yleensä on. En myöskään pidä miehiä mitenkään pinnallisina. Ap

Vierailija
74/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tuossa laihdutuksessa miehen hankkimista varten ole mitään järkeä, jos sinulle kelpaa pullukat miehet. 

Se olisi järkevää silloin, jos miesmakusi olisi hoikka/normaalivartaloinen/treenattu. Ylipainoisilla on usein vastaava kumppani, eli kaksi ylipainoista yhdessä. 

Kyllä. Mutta sitten kun pitäisi olla myös pitkä ja menestynyt. 

ap:ssa on kaikki sellaiset piirteet joita arvostetaan - miehissä.

Pitkä, check.

Roteva, ja paino jakautunut tasaisesti (nallekarhu), check.

Urallaan menestynyt, check.

Kunnianhimoinen, check.

Tykkää puhua työstään, check.

ap:lla pitäisi olla naisessa arvostettuja ominaisuuksia

Vierailija
75/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case in point vielä.

Jos naisella on hyvä peppu, se kyllä lähestulkoon 100 prosenttisesti takaa sen, että mies haluaa toiset treffit.

Tai ainakin naisen pitäisi tuossa tilanteessa käyttäytyä kuin täysin raiteiltaan suistunut sekopää, jotta mies tapaamisen jälkeen toteaisi, että ei haluakaan toisia tref

Tuo mies kuulostaa todella epäviehättävältä.

Eikä tuo nainenkaan mikään hottis ole, AP:n kuvailukin paljastaa hänet joksikin rotannaamaiseksi verkkareissa hiihtäjäksi. 

Vierailija
76/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case in point vielä.

Tai ainakin naisen pitäisi tuossa tilanteessa käyttäytyä kuin täysin raiteiltaan suistunut sekopää, jotta mies tapaamisen jälkeen toteaisi, että ei haluakaan toisia tref

Haluaisin olla miehelle muutakin kuin "hyvä peppu" jos olisin parisuhdetta etsimässä. 

Vierailija
77/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi järkevää silloin, jos miesmakusi olisi hoikka/normaalivartaloinen/treenattu. Ylipainoisilla on usein vastaava kumppani, eli kaksi y

Latele nyt sitten vielä ne naisessa arvostetut ominaisuudet, kun vauhtiin pääsit😂

Vierailija
78/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani ymmärrän ainakin ihan täydellisesti miksi en enää herätä kenessäkään mitään kiinnostusta. Toisaalta en edes (enää) halua kenenkään kiinnostuvan, koska ei minusta olisi (enää) parisuhteessa eläjäksi vaikka kyllä minä edelleen sitä sopivaa elämänkumppania kaipaisin. Hänet olisi vain pitänyt tavata jo pari-kolme vuosikymmentä sitten.

Jos noin olisi käynyt niin olisin aika erilainen ihminen monessa asiassa, koska elämäni olisi tietenkin ollut aivan erilaista mitä se on enkä todennäköisesti olisi lapseton. Se ainakin on varmaa, etten olisi totaaliyksinäinen ikisinkku jumissa täysin epäsopivassa elämässä, joka ensin sai minut kasvamaan kieroon ja lopulta kuolemaan pystyyn.

Ei elämäänsä voi tietenkään täysin toisen ihmisen varaan rakentaa mutta paljosta, varsin tärkeästä jäin paitsi ilman kumppania jonka myötä ainakin jokin, ellei kaikki olisi elämässäni paremmin. Pahemmin kun ei mikään voisi e

Olen itse tuossa samassa putkessa, eli matkalla siihen elämäntilanteeseen jossa sinä jo olet. Minulla on vielä sellainen mikroskooppinen toivonkipinä jäljellä, että tapaisin kumppanin ja elämäni muuttuisi, mutta kirkkaina hetkinä ymmärrän kyllä, että sitä ei tule tapahtumaan. 

Vierailija
79/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen.

Voin vastata vain omasta puolestani, mutta tämä olisi minulle ehkä suurin este, sillä treenaan itse satoja tunteja vuodessa. Häpeätkö kenties painoasi tai parisuhdehistoriaasi, kun et edes mainitse niitä suoraan?

Vierailija
80/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että ap yliarvioi oman tasonsa. Hän on korkeintaan keskitasoa ja hänelle kelpaa vain tasokas alfa eli kirurgilääkärimiesmalli.

Itse taas veikkaisin, että AP on ehkä jotenkin pliisu ja huonolla tavalla hillitty, liian asiakeskeinen?

Asuinpaikka voi myös vaikuttaa. Ruuhka-Suomen ulkopuolella voi olla paremmat markkinat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän